Behoorlijk eentonig. Dan luister ik een stuk liever naar Nilequote:Op donderdag 15 maart 2012 22:33 schreef SnowLeopard het volgende:
[..]
Met uitzondering van die popliedjes die ze tegenwoordig maken dan..
Maar er gaat toch niets boven Ulcerate.. Zo hier het geniale titelnummer van hun laatste album:
Blijft cool jaquote:
Natuurtalentquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog nooit horen spelen.
Als er iets is waar ik goed in ben....quote:
Nile is ook tof maar ik vind hun laatste cd een stuk minder, liever In Their Darkened Shrines dan! Ben wel benieuwd naar de aangekondigde release! En ja dit nummer was inderdaad eentonig maar ik vind het altijd wel fijn als ze lekker de tijd nemen voor een nummerquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Behoorlijk eentonig. Dan luister ik een stuk liever naar Nile
Anders ik welquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:58 schreef guitarist het volgende:
Koop jij die Ibanez van Braddie, Dean, ik heb wel wat ruil-materiaal.
Ja, vooralsnog welquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:58 schreef guitarist het volgende:
Koop jij die Ibanez van Braddie, Dean, ik heb wel wat ruil-materiaal.
Rocking ain't no walk in the park, lady!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:03 schreef guitarist het volgende:
Wow, ik heb nu een Ernie Ball .11 setje met low bottom (lage E is .54). Mooie tone, maar wel lekker hard werken vanavond!
http://www.ernieball.com/(...)-slinky-nickel-wound
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:44 schreef The_Dean het volgende:
Op een bas speel je toch ook geen akkoorden...
Precies wat ik zeg. Op een bas speel je toch heul geen akkoorden?quote:
Je kan er powerchords op spelen maar dat is natuurlijk pure onzinquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg. Op een bas speel je toch heul geen akkoorden?
Dat is net als zeggen dat je op een gitaar alleen powerchords kan spelenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je kan er powerchords op spelen maar dat is natuurlijk pure onzin
had je mijn DM ontvangen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg. Op een bas speel je toch heul geen akkoorden?
Lijkt beetje op dismembered/immolationquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:33 schreef SnowLeopard het volgende:
[..]
Met uitzondering van die popliedjes die ze tegenwoordig maken dan..
Maar er gaat toch niets boven Ulcerate.. Zo hier het geniale titelnummer van hun laatste album:
Ja, is geregeld. Morgen of dinsdag.quote:
okquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, is geregeld. Morgen of dinsdag.
Komt goed!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:37 schreef guitarist het volgende:
Zo, ook even een nieuwe tuner, mijn oude DT10 werkt na 6 jaar niet zo goed meer. (de oude mag Dean mooi opknappen en verkopen!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |