Doe er iets aanquote:
Klopt! Had mijn prullenbak nog niet leeg gegooid!quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kan je nogsteeds niet berichten man.
Ja, de LP van jou en een ding van stefanhaanquote:
Jij een gitaar wegdoen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wil je er nog een linkshandige bij? Bij mij staat dat ding toch bijna alleen maar stof te happen...
Ja, prullenbak niet geleegdquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoe populair ben jij dan wel niet?
Je inbox zit alweer helemaal vol...
Hehequote:Op donderdag 15 maart 2012 14:36 schreef BoerBert het volgende:
Iedereen zag hem natuurlijk ineens in dat John Carter-filmpje.
Dat dusquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zijn trash vermoedelijk niet leeg gegooid
Waarheidquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:57 schreef brother52 het volgende:
Tja, Coldplay valt dan ook in dezelfde categorie als u2.
Ongeïnspireerde bagger.
Nee, daar ga ik ook alleen maar spijt van krijgen. Ik laat hem hier maar mooi in een rekje staan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:06 schreef The_Dean het volgende:
Jij een gitaar wegdoen?
Zou voor mij dan handel zijn, maar dan kan je hem net zo goed zelf scherp verkopen op Marktplaats
Niet iedereen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Iedereen kan SBS spelendat zijn 3 akkoorden waar van de laatste met 1 vinger
Ik doe hier niet anders dan in het echte leven hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Iedereen is op fok anders, come on its teh interwebz, what do you expect? eerlijkheid vanachter hun bureau en zulks
Dat dus. En zo anoniem is internet tegenwoordig niet meerquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:08 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Niet iedereen braddie, spreek voor jezelf. Voor sommige is het niet (meer) nodig zich anders voor te doen ook niet op het relatieve anonieme internet.
Omdat ze thuis bij de vriendin onder de plak zitten en op internet wel stoer denken over te komen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarom zou je je überhaupt anders voor willen doen?
Ja, jammer is dat eigenlijk, van die Keyboardkrijgers.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:13 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Geen idee, maar je hebt mensen die dat nodig vinden blijkbaar.
Precies. Ik geef hier dezelfde reacties en opmerkingen die ik in het echt ook zo zou doen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook wel eens af inderdaad.Waarom zou je? Ook al ben ik anoniem, ik doe of zeg niets dat ik in het echt ook niet zou doen, wat dat betreft maak ik daar geen verschil in.
Daaromquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik ook alleen maar spijt van krijgen. Ik laat hem hier maar mooi in een rekje staan.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:13 schreef The_Dean het volgende:
Maar, niks is zo erg als die oorkanker van Kane.
Niets is beter dan the Beatles...quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zelfs dit is beter dan Kane. Sterker nog, het is nog beter dan de Beatles.
+quote:
quote:
The Shaggs zijn beter dan the Beatles.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niets is beter dan the Beatles...
Met uitzondering van die popliedjes die ze tegenwoordig maken danquote:
Dan heb je mij nog nooit horen spelen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
The Shaggs zijn beter dan the Beatles.
Ik denk niet dat iemand hier een nummer van ze noot-voor-gemiste-noot en net zo uit de maat kan spelen.
Behoorlijk eentonig. Dan luister ik een stuk liever naar Nilequote:Op donderdag 15 maart 2012 22:33 schreef SnowLeopard het volgende:
[..]
Met uitzondering van die popliedjes die ze tegenwoordig maken dan..
Maar er gaat toch niets boven Ulcerate.. Zo hier het geniale titelnummer van hun laatste album:
Blijft cool jaquote:
Natuurtalentquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog nooit horen spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |