Het is echt bizar ja.. Ze heeft ook nog eens een gigantische la vol met onderdelen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Jezus Christus, zo'n KitchenAid kan wel 1000 euro kosten. Lapt ie ook de ramen en leegt ie de anaalklieren van je kat ofzo?
nee dat zijn ze niet, want dat ding doet alles tochquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:24 schreef missbehavin het volgende:
Zij zijn ook wel ontzettende kokers
quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee dat zijn ze niet, want dat ding doet alles toch
Dat is dus ook een beetje mijn probleem.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is echt bizar ja.. Ze heeft ook nog eens een gigantische la vol met onderdelen.
Nee dat ding kookt of bakt niet. Die kneed, hakt en doet.. Maar koken of bakken nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee dat zijn ze niet, want dat ding doet alles toch
Ik zou het er ws wel voor over hebben, als ik het heel graag zou willen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Jezus Christus, zo'n KitchenAid kan wel 1000 euro kosten. Lapt ie ook de ramen en leegt ie de anaalklieren van je kat ofzo?
Maar zij hebben echt zowat alle accessoires volgens mij, dat hoeft natuurlijk niet meteen he. Maar hij is wel ontzettend cool, als je ziet wat ze er allemaal mee maakt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is dus ook een beetje mijn probleem.
Ik wil best 1000 euro voor zo'n ding neer tellen, alleen mijn keukentje
Die is veel te klein voor dat soort dingen.
[..]
Nee dat ding kookt of bakt niet. Die kneed, hakt en doet.. Maar koken of bakken niet
Ben je aan de rode klats of zo?quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan nog. Denigrerende 'hier' elke keer.
En ik heb al zo'n pestbui.
Nou, wat mot je?
en daar heb je persé die machine voor nodig?quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:32 schreef missbehavin het volgende:
Het is sowieso altijd feest als ik daar ben, zulk heerlijk eten. Pas gerookte hamburgers, oh
Nee en al was dat zo, daar heb ik zelden last van.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ben je aan de rode klats of zo?![]()
Ik heb nog een steak en een bj tegoed...
Weet ik het, ik weet alleen dat ze superblij is met dat ding.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
en daar heb je persé die machine voor nodig?
Ideaal.quote:
Had je zelf ook wel in kunnen schatten lijkt me.quote:
Jij hebt twee honden, dan is het wel heel handig jaquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ideaal.
Hij draait hier niet iedere dag (zou eigenlijk wel moeten met twee honden) maar elke keer als 'ie gedraaid heeft, kom ik blij beneden in een schone woonkamer.
Ik heb nu een kast vol met bakvormen, spuitzakken *wheheheh*, een keukenmachine (niet zo'n goeie als deze), troep voor mijn stoomkoker en ander zut.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar zij hebben echt zowat alle accessoires volgens mij, dat hoeft natuurlijk niet meteen he. Maar hij is wel ontzettend cool, als je ziet wat ze er allemaal mee maakt.
Het is sowieso altijd feest als ik daar ben, zulk heerlijk eten. Pas gerookte hamburgers, oh
dat bedoel ik. wat heeft die machine hier dan mee te maken?quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet ik het, ik weet alleen dat ze superblij is met dat ding.
En dat roken doen ze met een rookoven schat.
ik moet alsnog bijna elke dag stofzuigenquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij hebt twee honden, dan is het wel heel handig ja
Ik geloof dat ze het gehakt ermee gemaakt hadden. Maar het ging meer om dat ik altijd zo lekker eet bij zequote:Op donderdag 15 maart 2012 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
dat bedoel ik. wat heeft die machine hier dan mee te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |