Zou dat het zijn!?quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:40 schreef sinepedraap het volgende:
Ik denk trouwens TS, dat het kassameisje jaloers was en op deze wijze jou voor haarzelf probeerde te winnen.![]()
Daarom altijd zelf je cadeaupakketten inpakken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou dat het zijn!?ze keek wel indringend.
Maar true story en ze werd 23die heeft nog geen rimpels...
Al kwam ze zelf met een verhaal dat het vanaf je 25e vaak begint....
maar je staat wel even met je mond vol tanden, gezien het vaak gevoelig ligt
Was niet vandaagquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:39 schreef Catch22- het volgende:
ik was net ook bij de DA main, Vismarktje?
Dat was ze zekerquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:43 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een bazin.Was het kassameisje raakbaar, TSje?
snap ik broertje, maar wel zelfde DA of nietquote:
Broer danquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
snap ik broertje, maar wel zelfde DA of niet
Dat is tenslotte wat jij zou doen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:09 schreef Psy-freak het volgende:
En nu ga je terug om d'r in te pakken?
Kun je mij het nummer geven van Daisy van de DA Utrecht centrum? Khtnxbaai.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:28 schreef DA-Nederland het volgende:
Beste 2NutZ,
Fijn dat je zulke positieve ervaringen hebt met ons personeel. Graag horen wij van jou de locatie van het besproken DA-filiaal. Dit om de ervaringen van het personeel te horen. Wij verdiepen ons graag beide kanten van het verhaal. Het is namelijk niet de bedoeling geweest je vriendin te kwetsen. Misschien dat het ging om een misverstand, of om een bewuste 'grap'.
Mvg,
DA Nederland.
Zelf durfde je het niet te vragen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:31 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Kun je mij het nummer geven van Daisy van de DA Utrecht centrum? Khtnxbaai.
Enge stalktertquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zelf durfde je het niet te vragen?
Heb je hiervoor nou een account gemaakt?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:28 schreef DA-Nederland het volgende:
Beste 2NutZ,
Fijn dat je zulke positieve ervaringen hebt met ons personeel. Graag horen wij van jou de locatie van het besproken DA-filiaal. Dit om de ervaringen van het personeel te horen. Wij verdiepen ons graag beide kanten van het verhaal. Het is namelijk niet de bedoeling geweest je vriendin te kwetsen. Misschien dat het ging om een misverstand, of om een bewuste 'grap'.
Mvg,
DA Nederland.
Toch bedankt, DA. Jullie hebben fijne winkels.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:33 schreef DA-Nederland het volgende:
Beste Psy-freak,
Wij doen er veel aan om de privacy van onze medewerkers te garanderen. Als je contact met een van onze medewerkers zoekt, is het verstandig hem/haar privé te benaderen.
Mvg,
DA-Nederland
Wat moeten we hier van denken?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:32 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Heb je hiervoor nou een account gemaakt?
Wat is dezen dang??quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:28 schreef DA-Nederland het volgende:
Beste 2NutZ,
Mvg,
DA Nederland.
Ik kan me best voorstellen dat DA ook een webcare team wilde en dit dus nog echt is ookquote:
Door dat correcte taalgebruik ga je toch twijfelen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:37 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat DA ook een webcare team wilde en dit dus nog echt is ook
Of gewoon een top trollquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Door dat correcte taalgebruik ga je toch twijfelen.
Cadeaubonnen aan vrouwen voor bij de drogist is toch redelijk safe hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:42 schreef SpecialK het volgende:
Dat zal je leren iemand cadeaubonnen te geven.
Ja. Stel je voor je doet je best om iets leuks te regelen dat niet per se safe is.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:44 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Cadeaubonnen aan vrouwen voor bij de drogist is toch redelijk safe hoor.
ja tochquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:44 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Cadeaubonnen aan vrouwen voor bij de drogist is toch redelijk safe hoor.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:33 schreef DA-Nederland het volgende:
Beste Psy-freak,
Wij doen er veel aan om de privacy van onze medewerkers te garanderen. Als je contact met een van onze medewerkers zoekt, is het verstandig hem/haar privé te benaderen.
Mvg,
DA-Nederland
Ben ik 't wel mee eens hoor, maar dit kan prima.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:46 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja. Stel je voor je doet je best om iets leuks te regelen dat niet per se safe is.
Geef dan gewoon geld.
Wel een minpuntje voor de service hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:53 schreef DA-Nederland het volgende:
Beste Lindgren,
Zoals in voorgaande berichten aangegeven; proberen wij de privacy van onze medewerkers te garanderen. Als je haar privégegevens wilt, zul je daar op een andere manier aan moeten komen. Onze excuses, maar het is niet anders.
Mvg,
DA-Nederland
Het is Lindgren.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:53 schreef DA-Nederland het volgende:
Beste Lindgren,
Zoals in voorgaande berichten aangegeven; proberen wij de privacy van onze medewerkers te garanderen. Als je haar privégegevens wilt, zul je daar op een andere manier aan moeten komen. Onze excuses, maar het is niet anders.
Mvg,
DA-Nederland
Van die excuses rookt de kachel niet he? Hoe lossen we dit nu op?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:53 schreef DA-Nederland het volgende:
Beste Lindgren,
Mvg,
DA-Nederland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |