quote:
Op donderdag 15 maart 2012 09:19 schreef Troeta het volgende:Werk jij fulltime dan twinkle?
Ik weet wel dat je recht hebt op veel dingen, maar echo's enzo plan ik op mijn vrije dagen zolang dat kan, vind ik wel zo netjes.
En ben je ziek of moe? En hoeveel uren wil je je dan ziek gaan melden? Voor een paar keer eerder naar huis zou ik niet zo'n strijd gaan voeren eigenlijk. De zwangerschap duurt nog lang,dus het werkt wat fijner als iedereen graag meewerkt.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben altijd erg van het krijgen waar je recht op hebt,maar meteen op je strepen gaan staan werkt vaak niet het beste.
Als je je echt ziek/moe voelt, zou ik lekker een paar daagjes ziek melden idd.
Succes Zoe,hoop dat het niks is!!
Ja daar heb je ook gelijk in.. van op je strepen staan en schappelijkheid e.d.
Ik werk fulltime inderdaad. En tis ook dat ik het een beetje per dag wil bekijken en er niet van tevoren vanuit wil gaan dat ik elke dag rond 2 uur moet stoppen.
Ik heb net wel even de VK opgebeld of ik niet toch al eerder kan komen voor zo'n verklaring.. geeft me toch wat meer rust denk ik. Zou zo terug gebeld worden. Dat zou kunnen betekenen dat ik op korte termijn misschien een inwendige echo krijg maar dat inwendige zal me op dit moment een zorg zijn eerlijk gezegd

... Ben het ook zat o mijn mond dicht te moeten houden.. wil zekerheid.
En ik heb zojuist even overleg gehad met mijn directe collega die gelukkig wel heel begripvol is. We kijken samen hoe we de planning aan kunnen passen zodat ik op vooral de middagen wel gemist kan worden mocht de nood aan de man zijn.
Maar ze zei gelijk: meid wat heb jij een jetsers!
Als zij het al ziet. dan zal de rest het ook wel gaan zien ben ik bang
En ik heb inderdaad ook het gevoel dat ze vannacht gegroeid zijn. Ben een paar keer wakker geworden omdat ik daar iets 'voelde'. Geen pijn ofzo.. maar ik voelde ze gewoon groeien haha.
Fijn dat alles toch redelijk onder controle lijkt te zijn Zoe!
Fieder, dat zal dan een lange dag voor je worden zeker... Maar je kunt het!
Wahaha Kuukske.. hoezo uitgekookt!