Ja ik ben fan, maar waar gaat de musical dan over ?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:14 schreef golfer het volgende:
Net terug.
Wat ontzettend mooi en knap geschreven en gespeeld en ook gezongen.![]()
![]()
Ik zat een aantal keren letterlijk met tranen in de ogen.
Als je fan van Shaffy was en de kans hebt dan moet je er zekerte proberen naartoe te gaan.
Z'n levensverhaal doorweven met een oude en jonge Ramses dwars door elkaar heen en ook z'n verhouding met Joop Admiraal en Liesbeth List.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ja ik ben fan, maar waar gaat de musical dan over ?![]()
Alleen liedjes of zijn hele levensverhaal ofzo?
Ow... wil ik wel heenquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Z'n levensverhaal doorweven met een oude en jonge Ramses dwars door elkaar heen en ook z'n verhouding met Joop Admiraal en Liesbeth List.
Daarbij natuurlijk ook z'n mooiste liedjes die voorbij komen. Zo knap geschreven en gespeeld.
Kan volgens mij nog maar een aantal keren. Ze hebben wel wat extra voorstellingen er aan vast geplakt vanwege het overweldigende succes. Was in Haarlem ook binnen no time stijf uitverkocht.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ow... wil ik wel heeneffe over nadenken
ow, dan moet ik snel beslissen dusquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan volgens mij nog maar een aantal keren. Ze hebben wel wat extra voorstellingen er aan vast geplakt vanwege het overweldigende succes. Was in Haarlem ook binnen no time stijf uitverkocht.
Zullen we samen gaan Bolle ?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Darn, even uitzoeken wanneer wij daar naar toe zouden kunnen gaan, komende tijd zo vreselijk druk
Dan mis je toch echt de sfeer van echt theater.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk dat het er hier ook niet van gaat komen trouwens als hij op DVD komt koop ik die wel
Ik vind het meer muziektheater dan een musical trouwensquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ja ik ben fan, maar waar gaat de musical dan over ?![]()
Alleen liedjes of zijn hele levensverhaal ofzo?
Ja snap ikquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan mis je toch echt de sfeer van echt theater.
Leukquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:38 schreef golfer het volgende:
Oh en tong80..ik moest ook even mijn ogen droogwrijven toen ze Pastorale zongen. Moest gelijk ana je denken.
Bolle?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan Bolle ?![]()
Ik denk dat het er hier ook niet van gaat komen trouwens als hij op DVD komt koop ik die wel
Als ik lees wat jij allemaal naar binnen stouwt dan moet je toch zeker 120 kg wegenquote:
Als mijn broekzakquote:
geeft niet Mop, ik kom wel een keer op de koffie ...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar goed, gewoon veel te druk om hier aan toe te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |