Het is Faye's woord.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zeg ik het wel. loefjeboefje is mijn woord.
4 maar?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
valt me nu pas op dat er een hoop hartjes in de OP staan
Staan er maar 4 in toch?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Hartjes?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Indien je dermate gevoelig bent voor dergelijk nieuws is het beter om de massa media te weren, dat inlevingsvermogen kan immers voor een depressie zorgen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:53 schreef twi het volgende:
[..]
Dat heet nu inlevingsvermogen en situaties relateren aan eigen ervaringen.
ik denk er ff over naquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft er iemand nog iets liefs te melden?
quote:
da's waar, maar miss lijkt het veel omdat ze dicht bij elkaar staanquote:
Tering, jij kan ook niet es een keertje normaal uit de bocht komen he -_-quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Indien je dermate gevoelig bent voor dergelijk nieuws is het beter om de massa media te weren, dat inlevingsvermogen kan immers voor een depressie zorgen.
Alsof iemand jou niet zou kiezen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:03 schreef kutkloon7 het volgende:
Fuck. Ik heb net gehospiteerd, en als ik gekozen ben weet ik niet of de kamer nou wel of niet moet nemen...
Waarschijnlijk ben ik niet eens gekozen, maar als het wel zo is weet ik echt niet of ik hem nou moet nemen of niet
Dit topic is dan ook vol van liefde.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik denk er ff over na
[..]
[..]
da's waar, maar miss lijkt het veel omdat ze dicht bij elkaar staan
voelt wel warm moet ik zeggen
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit topic is dan ook vol van liefde.
Ik ben blij dat ik dat hospiteren gedoe overgeslagen heb...wat een vleeshandel is dat zegquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:03 schreef kutkloon7 het volgende:
Fuck. Ik heb net gehospiteerd, en als ik gekozen ben weet ik niet of de kamer nou wel of niet moet nemen...
Waarschijnlijk ben ik niet eens gekozen, maar als het wel zo is weet ik echt niet of ik hem nou moet nemen of niet
Hier moest ik dan wel een beetje om lachen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Indien je dermate gevoelig bent voor dergelijk nieuws is het beter om de massa media te weren, dat inlevingsvermogen kan immers voor een depressie zorgen.
Ik win dat altijd. Heetste boy jwz.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dat hospiteren gedoe overgeslagen heb...wat een vleeshandel is dat zeg
Je kunt je best emotioneel betrokken voelen bij vreemden zonder daar instabiel of depressief van te worden, hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:03 schreef DigitalGirl het volgende:
Mensen die niet gewoon een kamer claimen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:03 schreef kutkloon7 het volgende:
quote:
datquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:05 schreef twi het volgende:
[..]
Je kunt je best emotioneel betrokken voelen bij vreemden zonder daar instabiel of depressief van te worden, hoor.
Voor mij betekent het geen kans op een depressie gelukkig. Maar ik heb wel moeite om dingen een plaats te geven. Ik kijk inderdaad zeer zelden TV. Kan ook geen gewelddadige films kijken, drama series etc. dat is gewoon onmogelijk, altijd al zo geweest.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, gewoon invallen en een vlag planten?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niet gewoon een kamer claimen.
idd en een ooglapje opquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, gewoon invallen en een vlag planten?
Geen idee. Ik werd gevraagd zonder te hospiteren.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, gewoon invallen en een vlag planten?
Jij hebt enkel toestemming het te gebruiken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
"mijn heloefboefje" staat in je sig jongen.
Hendig. Jammer dat ik van die initiatiefloze vrienden heb die allemaal thuis blijven wonenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik werd gevraagd zonder te hospiteren.
danku, vieren het zaterdag pas hurquote:
lolwut?quote:
feli.. 3?quote:
56 jaarquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lolwut?
[..]
feli.. 3?of...
Oh ja, daar krijg ik opnames van las ikquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
danku, vieren het zaterdag pas hur
Hoe laat?quote:
Heerlijk hè.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben gelijk weer wat Dire Straits nummers aan het draaien, bedankt voor de 'tip'
ja, mvrpoes gaat voor me kokenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:08 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, daar krijg ik opnames van las ik
Ik de Latest Trickquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heerlijk hè.
Ik luister nu Romeo & Juliet.
wanneer is onze relatie verjaardag eigenlijkquote:
Doe jij dat nooit? Je vlag planten en haar claimen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lolwut?
[..]
feli.. 3?of...
Telegraph Roadquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heerlijk hè.
Ik luister nu Romeo & Juliet.
ff opzoeken, momentquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wanneer is onze relatie verjaardag eigenlijk
ik heb nneka opstaan op het momentquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:10 schreef moneyfornothing het volgende:
Dire Straits luisteraars unite.
Empathie aka inlevingsvermogen is wat anders dan sympathie twi.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:05 schreef twi het volgende:
[..]
Je kunt je best emotioneel betrokken voelen bij vreemden zonder daar instabiel of depressief van te worden, hoor.
quote:
quote:
En dat is, Mixed Grill?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze vroeg net wat mn lievelingseten ismja ze is nogal vergeetachtig
wil je me dood hebbenquote:
Het lijkt me het beste dat je mijn posts niet meer leest blijkbaar kun je er slecht mee omgaan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tering, jij kan ook niet es een keertje normaal uit de bocht komen he -_-
9 mei om iets over half 11quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze vroeg net wat mn lievelingseten ismja ze is nogal vergeetachtig
[..]oke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Blijkbaar kun jij een beetje niet omgaan met deze hele topicreeks. Wat doe je hier überhaubt??quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het lijkt me het beste dat je mijn posts niet meer leest blijkbaar kun je er slecht mee omgaan.
laat hem gewoonquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Blijkbaar kun jij een beetje niet omgaan met deze hele topicreeks. Wat doe je hier überhaubt??
Dan zijn we anders. Gelukkig maar. Maar jij bent dus niet stabiel genoeg om zonder depressies je empathisch vermogen aan te spreken bij dit soort dingen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:11 schreef DigitalGirl het volgende:
Empathie aka inlevingsvermogen is wat anders dan sympathie twi.
Sympathie ja, empathie nee.
tomatensoep met kaas erin, knoflookstokbrood-warm met kaasjes en bakjes met vanallesquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:12 schreef STING het volgende:
[..]
Mixed Vega Grill, bestaat vast wel
Maar wat is je favoriete eten dan?
ik wil niet rellenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar het antwoord heur
Kom, laten we lekker gaan rellen weer![]()
kom dr maar bij zitten, handjes thuis ehquote:
blijf met je tengels van mn vrouwquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
blijf met je tengels van mn vrouw
k had hier niet over moeten posten - over dat ongeluk -quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja, je had koppijn![]()
sorrie, ik zal me inhouden
11 mei ik bedoel 9quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
heb je nou gelezen wanneer t was dan?
Tuurlijk.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kom dr maar bij zitten, handjes thuis ehbehalve van de popcorn dan
Ja mevrouw.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
blijf met je tengels van mn vrouw
je bent zelf popcornquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:15 schreef kutkloon7 het volgende:
popcorn delen ligt gevoelig blijkbaar
goedzoquote:
hihihi subjequote:Op woensdag 14 maart 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
* Kaneelstokje popcorn pakt
[..]
Ja mevrouw.
ik vind het anders prima te pruimenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ben nou best benieuwd hoe dat smaakt.quote:
Alleen voor jullie.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik vind het anders prima te pruimenMet je fluim in der pruim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Had je te veel op jonge?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:17 schreef heloef het volgende:
Na die film ben ik wel afgeknapt op popcorn.
zeur niet zoquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel en veel teveel.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben nou best benieuwd hoe dat smaakt.
[..]
Alleen voor jullie.![]()
Normaal gesproken ben ik een keiharde top alfa man.
quote:
Had wat tegen me gezegd, ik lustte nog wel watquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Veel en veel teveel.
Heb die bak ook gewoon halfvol laten staan.
oke das goedquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens een kusje op je voorhoofd geven
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed, ik heb het eerste liedje dat ik aan wil vragen voor zaterdag. Eentje die ik op ga dragen aan Twi.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
9 mei om iets over half 11Ik wil nog even zeggen dat ik moes lachen om je spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat denk je eigenlijk te bereiken met je vraagstelling?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Blijkbaar kun jij een beetje niet omgaan met deze hele topicreeks. Wat doe je hier überhaubt??
dit doet me denken aan een oud klasgenoot die altijdquote:
Grappensteler.quote:
een antwoordquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:19 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat denk je eigenlijk te bereiken met je vraagstelling?
Wat denk jij te berijken hier?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:19 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat denk je eigenlijk te bereiken met je vraagstelling?
wat wil je hiermee zeggenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
myr was een van de eersten waar ik echt een beetje mee in contact kwam op da fokz, true story
is het geen geweldige gif idd? thnx iigquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik wil nog even zeggen dat ik moes lachen om je spoiler.
eiquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat denk jij te berijken hier?
Nee. Moet je zaterdag maar naar de M&M show luisteren.quote:
Hoe heet die ene dude ookalweer toen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
myr was een van de eersten waar ik echt een beetje mee in contact kwam op da fokz, true story
nou............... eigenlijk weet ik dat nietquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Moet je zaterdag maar naar de M&M show luisteren.
iets met panzer666 ofzo geloof ikquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe heet die ene dude ookalweer toen.
iets met lemonquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
iets met panzer666 ofzo geloof ik
Hmm. Ik weet het niet meer.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
iets met panzer666 ofzo geloof ik
waarom doe je dat?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik haal altijd die eij's door mekaar
OF je doelt op lemonparty, OF op lamonquote:
nja volgens mij wel, ff kijken of ik t nog kan vindenquote:
Hihi.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
is het geen geweldige gif idd? thnx iigdat doet mij deugd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, altijd al gedaan. Misschien ben ik ietswat dyslectisch of zo, ik weet het echt niet. Ik onthoud ze gewoon nietquote:
ik wou geen lamon typen dus doe ik lemon verpest je het als nogquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
OF je doelt op lemonparty, OF op lamon![]()
[..]
nja volgens mij wel, ff kijken of ik t nog kan vinden
okequote:Op woensdag 14 maart 2012 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, altijd al gedaan. Misschien ben ik ietswat dyslectisch of zo, ik weet het echt niet. Ik onthoud ze gewoon niet
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hihi.AAAaahh schoenen met hoge hakken haal het weg!!!11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O wacht, zit in een spoiler pfew![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pics van jou in die schoenen
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
ek heel iltijd da e a u o deur alkeerquote:
verdomme, zeg dat dan ook, ik snap dat soort dingen nooit, dat weet jequote:Op woensdag 14 maart 2012 22:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik wou geen lamon typen dus doe ik lemon verpest je het als nog
Pics van mfn, in welke schoenen dan ook.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
Ze hebben beloofd dat ze niet later dan volgende week donderdag geleverd zullen worden, dus daarna kan ik ze maken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
verdomme, zeg dat dan ook, ik snap dat soort dingen nooit, dat weet je
daar zeg je watquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:24 schreef twi het volgende:
[..]
Pics van mfn, in welke schoenen dan ook.
ahh tof, ik wacht vol spanningquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ze hebben beloofd dat ze niet later dan volgende week donderdag geleverd zullen worden, dus daarna kan ik ze maken.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
ze liegtquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
daar zeg je wat
[..]
ahh tof, ik wacht vol spanning
Helemaal niets.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat denk jij te berijken hier?
jawelquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! niet nog eens
ok dan ga jij links en mt rechtsquote:
pleaaaaaase neequote:
zij niet nee, jij welquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
pleaaaaaase nee
en mfn liegt niet, zowel.. dan.. heb ik mij bij dezen ernstig vergist
je verklapt ook werkelijk alles over me ehquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zij niet nee, jij wel
je wacht helemaal niet in spanning af, over 4 uur ben je vergeten dat je op die foto's wacht
pfieuwquote:
toffeequote:
ik doe niksquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:27 schreef STING het volgende:
DG, MK, ga anders even in de PM verder ofzo.
Op het moment dat ze typte wachtte ze in spanning, en ze typte het in tegenwoordige tijd.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zij niet nee, jij wel
je wacht helemaal niet in spanning af, over 4 uur ben je vergeten dat je op die foto's wacht
2 mk's, verwarring O.oquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:27 schreef STING het volgende:
zo ben ikquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je verklapt ook werkelijk alles over me eh
maar over 8 uur weet ik t weer en wacht ik WEER vol spanning
[..]
pfieuw![]()
[..]
toffee
tegen jou zou ik niet liegenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Op het moment dat ze typte wachtte ze in spanning, en ze typte het in tegenwoordige tijd.
Dus ze loog niet.
* Moeraskat trekt aan je tongquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Op het moment dat ze typte wachtte ze in spanning, en ze typte het in tegenwoordige tijd.
Dus ze loog niet.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:28 schreef benzin het volgende:
Sommige dagen heb ik zin om alles in brand te steken, alles weg te gooien en de rest van mijn leven op een onbewoond eiland door te brengen om tot rust te komen
Dat lijkt me een goed advies aan MK gekeken naar de toekomst.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:27 schreef STING het volgende:
doenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:28 schreef benzin het volgende:
Sommige dagen heb ik zin om alles in brand te steken, alles weg te gooien en de rest van mijn leven op een onbewoond eiland door te brengen om tot rust te komen
met hem?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:28 schreef STING het volgende:
[..]
Dan mag je nog wel in de PM verder gaan
Ik zou wel met je mee doen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:28 schreef benzin het volgende:
Ik doe heulemaal niet slaan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
tegen jou zou ik niet liegenstraks sla je me in elkander
Hoeveel empathie je voor me hebt en hoe je dit toont in een innige omhelsing.quote:
nee zachtjensquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet te hard hè, hij is al lang genoeg.
Ik lees zijn PM's lekker nietquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:27 schreef STING het volgende:
dan is het goed.. ookn iet aan m'n haar trekken ok?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik doe heulemaal niet slaan.
nee bedanktquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoeveel empathie je voor me hebt en hoe je dit toont in een innige omhelsing.
Als jij er ook zit dan is het eiland niet meer onbewoondquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou wel met je mee doen.
Alles weg, een paar mensen dood en ik rust. Goed plan.
Ja, ik had ook al gezocht, aardige jongen was dat wel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dan is het goed.. ookn iet aan m'n haar trekken ok?
panzerknacker was het myr
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik lees zijn PM's lekker niet
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Als jij er ook zit dan is het eiland niet meer onbewoond![]()
Gaan we beide aan een andere kant van het eiland zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik was vergeten dat ik al een maand lang een tampon in hadquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, was vergeten dat ik nog avondeten had
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Als jij er ook zit dan is het eiland niet meer onbewoond![]()
Haha, Myraela en rustig. Ze neukt je helemaal plat, man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eh.....quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik was vergeten dat ik al een maand lang een tampon in had
zekersquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik had ook al gezocht, aardige jongen was dat wel.
Prr.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee bedankt
ik ben al verliefd op sting
Als ik koffie aan het drinken zou zijn zou het nu over mijn scherm gespoten zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik was vergeten dat ik al een maand lang een tampon in had
Ik zou wel een vriendje mee nemen naar zo'n eiland.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:31 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, Myraela en rustig. Ze neukt je helemaal plat, man.
owquote:
hihiquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als ik koffie aan het drinken zou zijn zou het nu over mijn scherm gespoten zijn.
Alleen drink ik nooit koffie.
Ik zal het niet verder vertellen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
owdit was dus wel geheime informatie heh
best wel heaquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, zou wel heel ranzig geweest zijn!
Arme benzin, alsnog met andermans romantiek (en porno) geconfronteerd worden, nota bene op een onbewoond eiland.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou wel een vriendje mee nemen naar zo'n eiland.
beetje muffig denk ikquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, zou wel heel ranzig geweest zijn!
correctie als myr daar zit is het niet onbewoond.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:33 schreef twi het volgende:
[..]
Arme benzin, alsnog met andermans romantiek (en porno) geconfronteerd worden, nota bene op een onbewoond eiland.
Och meisje heb medelijden met je, alleen maar tantrische sex.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee bedankt
ik ben al verliefd op sting
Heb er geen gestuurd aan je dus vanzelfsprekend kun je ze ook niet lezen, maar goed dit is de laatste post die je gaat doen over mijn persoon? Dus geen reacties meer van " wat doe je hier", " waarom post je in dit topic" en meer van dergelijke nonsens.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik lees zijn PM's lekker niet
ik vond het al raar dat niemand bij me zat in de pauzequote:Op woensdag 14 maart 2012 22:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
beetje muffig denk ik*gniffel*
Weet je in elk geval waarom je die dingen niet door mag spoelen van de waterzuiveringsmeneren.quote:
Dan ga ik wel naar een ander eiland, godverdomme.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:33 schreef twi het volgende:
[..]
Arme benzin, alsnog met andermans romantiek (en porno) geconfronteerd worden, nota bene op een onbewoond eiland.
jongah, nu moest ik ALWEER knorrenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vond het al raar dat niemand bij me zat in de pauze
dan vind ik je leuk vanaf nuquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik moest echt keihard lachen, rare humor heb ik.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:33 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Och meisje heb medelijden met je, alleen maar tantrische sex.
[..]
Heb er geen gestuurd aan je dus vanzelfsprekend kun je ze ook niet lezen, maar goed dit is de laatste post die je gaat doen over mijn persoon? Dus geen reacties meer van " wat doe je hier", " waarom post je in dit topic" en meer van dergelijke nonsens.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:33 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:33 schreef twi het volgende:
[..]
ik ben geen meisje, ik ben een jonge dame. en ik hou van sting en zn tantrische sexquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:33 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
[..]
Heb er geen gestuurd aan je dus vanzelfsprekend kun je ze ook niet lezen, maar goed dit is de laatste post die je gaat doen over mijn persoon? Dus geen reacties meer van " wat doe je hier", " waarom post je in dit topic" en meer van dergelijke nonsens.
ow, dat doe ik welquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:34 schreef twi het volgende:
[..]
Weet je in elk geval waarom je die dingen niet door mag spoelen van de waterzuiveringsmeneren.
op mn werk zat een collega me elke keer te stangen met belgen moppen. toen heb ik gezegd dat ik een sportuitlaat aan zn stoma zou monterenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jongah, nu moest ik ALWEER knorren
PIETER POST!quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:34 schreef benzin het volgende:
[..]
JaMisschien moet ik maar leuke meisjes laten solliciteren op een plek in mijn boomhut, zodat ik daar ook niet alleen hoef te zijn
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan vind ik je leuk vanaf nu![]()
want ik heb ook zulke humor. daar kan ik me ook echt ee ngebrokenrib mee lachen
Heb je die hele docu al gezien in de openingspost van dat topic? M'n tenen begonnen krom te staan van plaatsvervangende schaamte. Ik heb letterlijk het overgrote deel achter de PC "Nee, dit meen je niet!" zitten schreeuwen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:35 schreef heloef het volgende:
Moet ik dit nou zielig vinden of dom, want ik heb echt gewoon zoveel medelijden met die man.
Ik wou vroeger ook een boomhut!quote:
Ik vind het zo sneu dat sommige vrouwen misbruik maken van zulke mannen. Hij is zo prachtig naïef en heeft zoveel vertrouwen in anderen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:35 schreef heloef het volgende:
Moet ik dit nou zielig vinden of dom, want ik heb echt gewoon zoveel medelijden met die man.
Nee, eens kijken hierna.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:38 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je die hele docu al gezien in de openingspost van dat topic? M'n tenen begonnen krom te staan van plaatsvervangende schaamte. Ik heb letterlijk het overgrote deel achter de PC "Nee, dit meen je niet!" zitten schreeuwen.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het zo sneu dat sommige vrouwen misbruik maken van zulke mannen. Hij is zo prachtig naïef en heeft zoveel vertrouwen in anderen.![]()
Daarom. Hij verdient gewoon een vrouwtje vind ik.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het zo sneu dat sommige vrouwen misbruik maken van zulke mannen. Hij is zo prachtig naïef en heeft zoveel vertrouwen in anderen.![]()
ik ook. samen slapen?quote:
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:39 schreef twi het volgende:
[..]Hij is ongetwijfeld heel lief en maakt de wereld een betere plek.
gaarnequote:Op woensdag 14 maart 2012 22:41 schreef STING het volgende:
[..]
Is goed, eerst even lepeltje-lepeltje?
wie ?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nee, blijf nou nog effe langer please
Ja. Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:39 schreef twi het volgende:
[..]Hij is ongetwijfeld heel lief en maakt de wereld een betere plek.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:41 schreef STING het volgende:
[..]
It's a tough job, but someone's gotta do it
mja ik moest zelf ook wel een beetje om mezelf lachenquote:
Ja zo gaat die apocalyps nooit komen als er telkens mensen zijn die het er hier beter op maken.quote:
koester dat momentquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mja ik moest zelf ook wel een beetje om mezelf lachen
quote:
maar k moet werken morgenquote:
mag ik mee?quote:
Niks, alleen je schiet er zo weinig mee op.quote:
ja hoor geen moeitequote:Op woensdag 14 maart 2012 22:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Okok, maar hopelijk kan je dan wel slapen met die koppijn
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:45 schreef STING het volgende:
[..]
Weet je het zeker, de hele dag saaie meetings
ja, dat heb ik toch al gedaanquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, niemand iets liefs te melden?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, ik zou mijn humor graag delen met benzin.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mooi nummer welquote:
Lokasenna.quote:
Dank je wel lief rokjon.quote:
ik lag gister om half 9 in mn nestquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik ga het (hopelijk) ook niet zo laat maken dit keer
Humortransplantatie.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:46 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, ik zou mijn humor graag delen met benzin.
Jeuzus, zo vroeg?? Moet je elke dag heel vroeg op of zo? Of ben je gewoon meer een ochtendmens?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik lag gister om half 9 in mn nest
gelukkig, rustige slaap = goede slaapquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lokasenna.
[..]
Dank je wel lief rokjon.![]()
Nu kan ik rustig gaan slapen.
ik een ochtend mensquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jeuzus, zo vroeg?? Moet je elke dag heel vroeg op of zo? Of ben je gewoon meer een ochtendmens?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Omg ik bedenk me net dat ik gewoon weet dat dat beestje Mocha heet.
Volgens mij iig.
Ik zou echt willen dat de wereld eerlijker wasquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks, alleen je schiet er zo weinig mee op.
gaat nooit gebeuren vrees ikquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou echt willen dat de wereld eerlijker was
Dat is het niet, aanpassing is de sleutel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Nothing to do but to accept thatquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar dat gaat niet gebeuren. Hoe eerder je je daaraan aanpast, hoe meer tijd je over houdt voor belangrijkere en leukere dingenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Den wijze magnetronkoffie heeft gesproken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat gaat niet gebeuren. Hoe eerder je je daaraan aanpast, hoe meer tijd je over houdt voor belangrijkere en leukere dingen
Dat was gewoon wat ik uitkraamde toen ik het plaatje zag.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
zat jij er even naast met je D'AWWW
hij blijkbaar beter dan jijquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pas op kaneel, je weet hoe vrouwen met hoofdpijn kunnen zijn
ik deed een rasechte BWOHHHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat was gewoon wat ik uitkraamde toen ik het plaatje zag.
Mijn dank is groot, o wijsgeer heloefspearquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Den wijze magnetronkoffie heeft gesproken.
ik bedoelde douche niet kwijlquote:
Dohquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hij blijkbaar beter dan jij![]()
dankje kaneel
wat nou weerquote:
SINJIIII!!!!!! HE MAN!!!quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heeeeey, das het ratje van de omnomnom
ja dat stroomt toch wel weg in t afvoerputje HE VERDORIEquote:
Hoi.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heeeeey, das het ratje van de omnomnom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |