Het is Faye's woord.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zeg ik het wel. loefjeboefje is mijn woord.
4 maar?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
valt me nu pas op dat er een hoop hartjes in de OP staan
Staan er maar 4 in toch?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Hartjes?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Indien je dermate gevoelig bent voor dergelijk nieuws is het beter om de massa media te weren, dat inlevingsvermogen kan immers voor een depressie zorgen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:53 schreef twi het volgende:
[..]
Dat heet nu inlevingsvermogen en situaties relateren aan eigen ervaringen.
ik denk er ff over naquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft er iemand nog iets liefs te melden?
quote:
da's waar, maar miss lijkt het veel omdat ze dicht bij elkaar staanquote:
Tering, jij kan ook niet es een keertje normaal uit de bocht komen he -_-quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Indien je dermate gevoelig bent voor dergelijk nieuws is het beter om de massa media te weren, dat inlevingsvermogen kan immers voor een depressie zorgen.
Alsof iemand jou niet zou kiezen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:03 schreef kutkloon7 het volgende:
Fuck. Ik heb net gehospiteerd, en als ik gekozen ben weet ik niet of de kamer nou wel of niet moet nemen...
Waarschijnlijk ben ik niet eens gekozen, maar als het wel zo is weet ik echt niet of ik hem nou moet nemen of niet
Dit topic is dan ook vol van liefde.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik denk er ff over na
[..]
[..]
da's waar, maar miss lijkt het veel omdat ze dicht bij elkaar staan
voelt wel warm moet ik zeggen
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit topic is dan ook vol van liefde.
Ik ben blij dat ik dat hospiteren gedoe overgeslagen heb...wat een vleeshandel is dat zegquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:03 schreef kutkloon7 het volgende:
Fuck. Ik heb net gehospiteerd, en als ik gekozen ben weet ik niet of de kamer nou wel of niet moet nemen...
Waarschijnlijk ben ik niet eens gekozen, maar als het wel zo is weet ik echt niet of ik hem nou moet nemen of niet
Hier moest ik dan wel een beetje om lachen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Indien je dermate gevoelig bent voor dergelijk nieuws is het beter om de massa media te weren, dat inlevingsvermogen kan immers voor een depressie zorgen.
Ik win dat altijd. Heetste boy jwz.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dat hospiteren gedoe overgeslagen heb...wat een vleeshandel is dat zeg
Je kunt je best emotioneel betrokken voelen bij vreemden zonder daar instabiel of depressief van te worden, hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:03 schreef DigitalGirl het volgende:
Mensen die niet gewoon een kamer claimen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:03 schreef kutkloon7 het volgende:
quote:
datquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:05 schreef twi het volgende:
[..]
Je kunt je best emotioneel betrokken voelen bij vreemden zonder daar instabiel of depressief van te worden, hoor.
Voor mij betekent het geen kans op een depressie gelukkig. Maar ik heb wel moeite om dingen een plaats te geven. Ik kijk inderdaad zeer zelden TV. Kan ook geen gewelddadige films kijken, drama series etc. dat is gewoon onmogelijk, altijd al zo geweest.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, gewoon invallen en een vlag planten?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niet gewoon een kamer claimen.
idd en een ooglapje opquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, gewoon invallen en een vlag planten?
Geen idee. Ik werd gevraagd zonder te hospiteren.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, gewoon invallen en een vlag planten?
Jij hebt enkel toestemming het te gebruiken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
"mijn heloefboefje" staat in je sig jongen.
Hendig. Jammer dat ik van die initiatiefloze vrienden heb die allemaal thuis blijven wonenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik werd gevraagd zonder te hospiteren.
danku, vieren het zaterdag pas hurquote:
lolwut?quote:
feli.. 3?quote:
56 jaarquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lolwut?
[..]
feli.. 3?of...
Oh ja, daar krijg ik opnames van las ikquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
danku, vieren het zaterdag pas hur
Hoe laat?quote:
Heerlijk hè.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben gelijk weer wat Dire Straits nummers aan het draaien, bedankt voor de 'tip'
ja, mvrpoes gaat voor me kokenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:08 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, daar krijg ik opnames van las ik
Ik de Latest Trickquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heerlijk hè.
Ik luister nu Romeo & Juliet.
wanneer is onze relatie verjaardag eigenlijkquote:
Doe jij dat nooit? Je vlag planten en haar claimen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lolwut?
[..]
feli.. 3?of...
Telegraph Roadquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heerlijk hè.
Ik luister nu Romeo & Juliet.
ff opzoeken, momentquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wanneer is onze relatie verjaardag eigenlijk
ik heb nneka opstaan op het momentquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:10 schreef moneyfornothing het volgende:
Dire Straits luisteraars unite.
Empathie aka inlevingsvermogen is wat anders dan sympathie twi.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:05 schreef twi het volgende:
[..]
Je kunt je best emotioneel betrokken voelen bij vreemden zonder daar instabiel of depressief van te worden, hoor.
quote:
quote:
En dat is, Mixed Grill?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze vroeg net wat mn lievelingseten ismja ze is nogal vergeetachtig
wil je me dood hebbenquote:
Het lijkt me het beste dat je mijn posts niet meer leest blijkbaar kun je er slecht mee omgaan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tering, jij kan ook niet es een keertje normaal uit de bocht komen he -_-
9 mei om iets over half 11quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze vroeg net wat mn lievelingseten ismja ze is nogal vergeetachtig
[..]oke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Blijkbaar kun jij een beetje niet omgaan met deze hele topicreeks. Wat doe je hier überhaubt??quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het lijkt me het beste dat je mijn posts niet meer leest blijkbaar kun je er slecht mee omgaan.
laat hem gewoonquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Blijkbaar kun jij een beetje niet omgaan met deze hele topicreeks. Wat doe je hier überhaubt??
Dan zijn we anders. Gelukkig maar. Maar jij bent dus niet stabiel genoeg om zonder depressies je empathisch vermogen aan te spreken bij dit soort dingen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:11 schreef DigitalGirl het volgende:
Empathie aka inlevingsvermogen is wat anders dan sympathie twi.
Sympathie ja, empathie nee.
tomatensoep met kaas erin, knoflookstokbrood-warm met kaasjes en bakjes met vanallesquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:12 schreef STING het volgende:
[..]
Mixed Vega Grill, bestaat vast wel
Maar wat is je favoriete eten dan?
ik wil niet rellenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar het antwoord heur
Kom, laten we lekker gaan rellen weer![]()
kom dr maar bij zitten, handjes thuis ehquote:
blijf met je tengels van mn vrouwquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
blijf met je tengels van mn vrouw
k had hier niet over moeten posten - over dat ongeluk -quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja, je had koppijn![]()
sorrie, ik zal me inhouden
11 mei ik bedoel 9quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
heb je nou gelezen wanneer t was dan?
Tuurlijk.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kom dr maar bij zitten, handjes thuis ehbehalve van de popcorn dan
Ja mevrouw.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
blijf met je tengels van mn vrouw
je bent zelf popcornquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:15 schreef kutkloon7 het volgende:
popcorn delen ligt gevoelig blijkbaar
goedzoquote:
hihihi subjequote:Op woensdag 14 maart 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
* Kaneelstokje popcorn pakt
[..]
Ja mevrouw.
ik vind het anders prima te pruimenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ben nou best benieuwd hoe dat smaakt.quote:
Alleen voor jullie.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik vind het anders prima te pruimenMet je fluim in der pruim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Had je te veel op jonge?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:17 schreef heloef het volgende:
Na die film ben ik wel afgeknapt op popcorn.
zeur niet zoquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel en veel teveel.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben nou best benieuwd hoe dat smaakt.
[..]
Alleen voor jullie.![]()
Normaal gesproken ben ik een keiharde top alfa man.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |