Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Haha, ja. Groot gelijk heb je.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het feit dat ze erin staan betekent dat Ajax A1 beter is dan de A1 van de topclubs.
macbook hequote:Op woensdag 14 maart 2012 21:51 schreef Rijst het volgende:
Op mn Macbook zit ik nog op de oude webapp
Jij bent net afgekickt van die van je moeder (moedermelk voor diegene die het niet snapten) dus even rustig aan, kleine dreumusquote:
Kan die van andere ook wel appreciërenquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij bent net afgekickt van die van je moeder (moedermelk voor diegene die het niet snapten) dus even rustig aan, kleine dreumus
Realquote:
Eerst was ik aan je kan maar nu begin je iedereen te trollenquote:
Noem 1 speler die je erin wilt!quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:58 schreef diedjuh het volgende:
Iemand een leuk teampje dat ik kan maken met 450k, het moet niet zo'n standaard team zijn en goud zijn.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Eerst was ik aan je kan maar nu begin je iedereen te trollen
die fitnesscoach is fitquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:58 schreef vandermar het volgende:
Wie is die chick die bij Chelsea op de bank zit?
Torres?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:58 schreef vandermar het volgende:
Lekkkeeerrrquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:58 schreef vandermar het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:01 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Geen idee, heb van alle leagues al zon beetje een team gehad, dus maakt niet echt uit.
quote:
Hou zon gare kut wedstrijd van A-1 voor jezelfquote:
Haters gonna hatequote:
Nee man, nu weten wij ook dat deze A1 zo gigantisch goed is dat ze ook de gewonen CL zo zouden winnen. Onmeetbaar veel talent zit daar.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Hou zon gare kut wedstrijd van A-1 voor jezelf
gewonequote:Op woensdag 14 maart 2012 22:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee man, nu weten wij ook dat deze A1 zo gigantisch goed is dat ze ook de gewonen CL zo zouden winnen. Onmeetbaar veel talent zit daar.
Enige talent dat in Ajax zit is verliezen dus verneuk het forum niet verderquote:
en tóch staan ze boven Feyenoord. Wie heeft er dan meer talent om te verliezen, Ajax of Feyenoord?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Enige talent dat in Ajax zit is verliezen dus verneuk het forum niet verder
Och, ik raak de gevoelige snaar lees ik al. Laten we dan ook niet meer praten over andere wedstrijden, goed?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Enige talent dat in Ajax zit is verliezen dus verneuk het forum niet verder
Ik ben voor geen beide hahah maar Ajax ophemelen is erger dan welke club dan ookquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en tóch staan ze boven Feyenoord. Wie heeft er dan meer talent om te verliezen, Ajax of Feyenoord?
Geluk is een grote factor in de eredivisie en er is maar 1 club die dat bezit. Wel grappig, het vaakst in de eredivisie scoren in het laatste kwartier (Duits) maar zichzelf joden noemen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en tóch staan ze boven Feyenoord. Wie heeft er dan meer talent om te verliezen, Ajax of Feyenoord?
10-0!quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Och, ik raak de gevoelige snaar lees ik al. Laten we dan ook niet meer praten over andere wedstrijden, goed?
ajax wordt niet opgehemeld gek, alleen blij dat de A1 van Liverpool wint maar dan ben je blijkbaar al weer arrogant bezig ofzo. Vind het maar raar.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ben voor geen beide hahah maar Ajax ophemelen is erger dan welke club dan ookWaneer jullie niveau Real zijn DM terug hahaha
Kwiedettiequote:Op woensdag 14 maart 2012 22:07 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is het grootste talent van Feyenoord? Anus Aatsjakbar?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geluk is een grote factor in de eredivisie en er is maar 1 club die dat bezit. Wel grappig, het vaakst in de eredivisie scoren in het laatste kwartier (Duits) maar zichzelf joden noemen.
Wat bedoel je hier nou mee man? Ga is heel gauw weer normaal doen...quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geluk is een grote factor in de eredivisie en er is maar 1 club die dat bezit. Wel grappig, het vaakst in de eredivisie scoren in het laatste kwartier (Duits) maar zichzelf joden noemen.
De Vilhena en bij ajax? Ooijer?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:07 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is het grootste talent van Feyenoord? Anus Aatsjakbar?
Alsof het CL is om zo blij te zijnquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ajax wordt niet opgehemeld gek, alleen blij dat de A1 van Liverpool wint maar dan ben je blijkbaar al weer arrogant bezig ofzo. Vind het maar raar.
die heb ik nog zien spelen op het EK geloof ik vorig jaar, talentjequote:
het interesseert me ook geen ene fuck waar het voor is, winnen is altijd leuk.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Alsof het CL is om zo blij te zijnEn het is A1 bewijst toch geen ene fuck
dat soort dingen krijg je in een open inrichting hequote:Op woensdag 14 maart 2012 22:12 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, imemand doet hier voetbal van de tv af en kijkt dat smerige homo aids programma dokter deenval dood, alsjeblieft.
Fischer, Boilesen, Eriksen. Die drie zijn alleen al verzekerd van een basisplaats bij Denemarken voor de komende 15 jaar.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die heb ik nog zien spelen op het EK geloof ik vorig jaar, talentjeik weet niet zoveel van de jeugd van ajax, maar volgens mij zijn de Sa en Fischer wel talenten.
Ja inderdaad, ik mijn moeder en mijn vader zijn normaal maar dan heb je een mongoloide zusje dat aids programma's moet kijkenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat soort dingen krijg je in een open inrichting he
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat soort dingen krijg je in een open inrichting he
[NextGen] Liverpool - Ajax daar kan je elke comment kwijt ; daar is het ook voor bedoeld.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het interesseert me ook geen ene fuck waar het voor is, winnen is altijd leuk.
Ga toch weg man!quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
[NextGen] Liverpool - Ajax daar kan je elke comment kwijt ; daar is het ook voor bedoeld.
Ga zelf daar naartoe.quote:
Heerlijke pot, voor sjeur.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:14 schreef Dudeweiser het volgende:
Het is wel verdomd spannend bij chelsea-napoli
dus ik mag standen van een wedstrijd niet posten? Oke, maar doe jij dat ook niet dan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
[NextGen] Liverpool - Ajax daar kan je elke comment kwijt ; daar is het ook voor bedoeld.
Scheld eens niet met kankerquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:16 schreef Doublepain het volgende:
Net 2 leuke teams gemaakt en mijn overige geld (zo'n 120K) weggekankerd aan packs en natuurlijk niks!
Morgen street
Kut UT
koop dan ook geen packs sukkelquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:16 schreef Doublepain het volgende:
Net 2 leuke teams gemaakt en mijn overige geld (zo'n 120K) weggekankerd aan packs en natuurlijk niks!
Morgen street
Kut UT
AA vind het nu al niks door al die sweaty goals online en meerdere delen zelfde meningquote:
Nu al die free seasons tickets wegzijn en dus alle tricky mensen gaan spelen. Dus ik verwacht geen probleem, aangezien ik toch tegen vrienden ga spelenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
AA vind het nu al niks door al die sweaty goals online en meerdere delen zelfde meningIk hoop dat het echt wat voor je is anders is 50 euro nu veel om uit te geven aan een kutspel.
Livetopic van chelsea-napoli ook, dus?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oke, fifa street topic is verderop.
Vergeet niet het topic van koorknaapjes A1 tegen Engelse jeugd die bagger is A1quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Livetopic van chelsea-napoli ook, dus?
O de Negergentoernooi.. Ja die ookquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vergeet niet het topic van koorknaapjes A1 tegen Engelse jeugd die bagger is A1
En het help-mn-zusje-is-een-mongol topic.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vergeet niet het topic van koorknaapjes A1 tegen Engelse jeugd die bagger is A1
Zou je die willen aanmaken?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
En het help-mn-zusje-is-een-mongol topic.
Wannabe El Shaarawyquote:
Andersom denk ik; Hamsik had em al veel langer dan El Sharaawy...quote:
Ik zou net zeggenquote:
Ja idd, Hamsik heeft het van Rijst nageaapt.quote:
Chinees met een Neymarkapsel, loop je dan niet ontzettend voor lul?quote:
Nee.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Chinees met een Neymarkapsel, loop je dan niet ontzettend voor lul?
Nee joh, die laat zich uit voorzorg dan alweer wisselenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:36 schreef Lindgren. het volgende:
Torres mist straks de beslissende pingel.!
POST SEASON BRIEFING – 2009/10quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:34 schreef vandermar het volgende:
Ajax aapt Chelsea na met dat liedjewedden? Wedden dat Chelsea het eerder had?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik moet gaan slapen
Even hopen dat Chelsea wint
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:39 schreef koenie95 het volgende:
[..]
POST SEASON BRIEFING – 2009/10
Catchiest new terrace anthem - Bob Marley's 'Three Little Birds', first sung in the away stands at Porto.
http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2057403,00.html
Three Little Birds
In juli 2008 speelde Ajax een oefenwedstrijd tegen Cardiff. Voorafgaand aan dit duel werd het nummer ‘Three Little Birds' van Bob Marley gedraaid. Sindsdien is het nummer uitgegroeid tot een van de lijfliederen van de Ajax-fans.
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/4552
Sorry
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik moet gaan slapen
Pas op voor de cookiemonster onder je bedquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik moet gaan slapen
En dat noemt zich Chelsea fan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik moet gaan slapen
Fok je mama, seriejeus.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik moet gaan slapen
Ja ik moet slapen man, anders ben ik dood morgenquote:
Niet spijbelen bij slechte nachtquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Anders ben ik morgen een spook op school man. Chelsea moet winnen
Oh, vandaar dat ie het steeds meer verliest...quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Fok je mama, seriejeus.![]()
Torres blijft een fantastische speler. Je ziet bij vlagen dat de klasse eraf druipt.
Als hij scoort is het vergrootglas er weer wat af. Hij heeft pas ballen als ie de eerste reekspingel neemt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat ie het steeds meer verliest...
Nee de beslissendequote:Op woensdag 14 maart 2012 22:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als hij scoort is het vergrootglas er weer wat af. Hij heeft pas ballen als ie de eerste reekspingel neemt.
Ik heb 't gezien.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee de beslissendeMaar laatst willde hij bij 2-0 voor geen eens een pingel nemen...
quote:
Jij hebt een ex? Hoe heb je haar bevredigd, Doumbia?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:50 schreef Rijst het volgende:
Mijn ex geilde altijd op hem. Toen ze hoorde dat die naar Chelsea zou gaan brak haar hartje.
Ah joh kostte maar 25 miljoenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:51 schreef vandermar het volgende:
David Luiz is ook een paniekzaaier eerste klas.
Geen seks voor het huwelijk.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij hebt een ex? Hoe heb je haar bevredigd, Doumbia?
Noujah, hij houd wel van de ballen van vbommelquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:06 schreef diedjuh het volgende:
WTF drogba, doe normaal, je bent geen wijf.
Is wel doable. Cambiasso en Mascherano zitten ook alleen maar achterin en de halven hebben mid en high def.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:08 schreef Fuszy het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/196024
zou dat werken of is mijn verdediging te traag voor 3 at the back?
Arbitrage ook.quote:
Ja maar die Cavani deed niets behalve buitenspel hangen man.. Torres zat ieder geval constant te jagen enzo.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Arbitrage ook.
Drogba moet eens een flinke schop krijgen, wat een afgrijselijke flikker.
\Dan ben je na 60 minuten ook wel kapotquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja maar die Cavani deed niets behalve buitenspel hangen man.. Torres zat ieder geval constant te jagen enzo.
Cavani heeft nog wel high/high in fut..
saai filmpje man, beetje naar mislukte trucjes en naar cutbacks kijken.quote:
4-1quote:
Ik heb niet gezien, ik dacht de beruchte wedstrijdquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
saai filmpje man, beetje naar mislukte trucjes en naar cutbacks kijken.
Geen Cilessen, ga je spijt van krijgen. Ik dacht door zn stats dat ie ook wel redelijk was maar was echt drie keer niets. Neem dan die kerel van Vitesse(?)quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:15 schreef Ferdii het volgende:
Iemand nog tips voor mijn silver eredivisie / nl team?
heb nu het volgende in 4-2-2-2
Cilessen
rosales - up moisander - Donk/marcello - Tiendali
fer - anita
IF djuricic - overtoom
IF guidetti - Fernandez
IF fer staat nog op verlanglijstjeIemand nog andere tips?
klopt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:16 schreef DannyDeko het volgende:
Wel handig op de webapp btw, als je nu een speler zoekt en je 'hovered' met je muis langs een speler krijg je meteen de resterende tijd en het huidige bod te zien + de bin.
Velthuizen > Cillesenquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:15 schreef Ferdii het volgende:
Cilessen
fer - anita
IF djuricic - overtoom
IF guidetti - Fernandez
Wie?quote:
Ik wissel nu af en toe tussen cilissen en vermeer. Maar vermeer is te kleinquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:17 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Geen Cilessen, ga je spijt van krijgen. Ik dacht door zn stats dat ie ook wel redelijk was maar was echt drie keer niets. Neem dan die kerel van Vitesse(?)
nope, wedstrijd erna. waar hij dus ook maar gaat sweaten om wraak te nemen op zn vorige wedstrijdquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb niet gezien, ik dacht de beruchte wedstrijd
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:14 schreef Dudeweiser het volgende:
Napoli gooit nu heel hard met de controller
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nope, wedstrijd erna. waar hij dus ook maar gaat sweaten om wraak te nemen op zn vorige wedstrijd
Ga je IF Menez halen? Is best te betalen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga denk ik al mijn teams verkopen op 3 na en daar houdt ik het bij. Coins verkopen.
Houdt ik mijn Eredivisie team over, MLS Bronze en Ligeu 1 team.
Nee, ik heb Hazard en die is echt achterlijk goedquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:20 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ga je IF Menez halen? Is best te betalen.
sowieso Velthuizen en Danny Holla is verrassend goed als CDM, dat schotquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:15 schreef Ferdii het volgende:
Cilessen
fer - anita
IF djuricic - overtoom
IF guidetti - Fernandez
Goossens > Holla op alle positiesquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sowieso Velthuizen en Danny Holla is verrassend goed als CDM, dat schot
ja maar CAM>CDM is zo duurquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goossens > Holla op alle posities
kan je meedoen met Kandji fappenquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:28 schreef vandermar het volgende:
Kandji voor 750
Nu is mijn team klaar
Kut, ik moet nog een LB
je hebt Kandji, andere 10 boeien niet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:28 schreef vandermar het volgende:
Kandji voor 750
Nu is mijn team klaar
Kut, ik moet nog een LB
Ashe!quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:28 schreef vandermar het volgende:
Kandji voor 750
Nu is mijn team klaar
Kut, ik moet nog een LB
Morgen mee spelen en even alles verkopen op 3 teams naquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan je meedoen met Kandji fappen
Kandji
Ja, even aan het kijken maar zijn rond de 5K.quote:
gewoon random pace LB.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, even aan het kijken maar zijn rond de 5K.
Francis is wel goed en Wallace schijnt ook goed te zijn al heb ik hem nog niet gebruikt. Waarom is er eigenlijk geen MLS IF deze week?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:28 schreef vandermar het volgende:
Kandji voor 750
Nu is mijn team klaar
Kut, ik moet nog een LB
Velthuizen sowieso. Vind een rechtspoot op LB zelf ook niet fijn..daar beter van Aanholt of Nelom. Verder evt Andersson ipv Djuricic en ik zou zelf een spitsenkoppel El Kabir- Castaignos verkiezen boven die van jouquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:15 schreef Ferdii het volgende:
Cilessen
fer - anita
IF djuricic - overtoom
IF guidetti - Fernandez
Fernandez is de goedkope versie van Kabir, snel, goed schot en ook wel redelijk koppend.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Velthuizen sowieso. Vind een rechtspoot op LB zelf ook niet fijn..daar beter van Aanholt of Nelom. Verder evt Andersson ipv Djuricic en ik zou zelf een spitsenkoppel El Kabir- Castaignos verkiezen boven die van jou
Fernandez naast Castaquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fernandez is de goedkope versie van Kabir, snel, goed schot en ook wel redelijk koppend.
Kabir is veeeeeel beter.quote:
Ja staat op de ps3 voor +200k te koopquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:49 schreef detennismaster het volgende:
Die IF Uche heeft trouwens echt zieke stats!
Is nog maar de eerste dag, gaat nog wel dalen denk ikquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja staat op de ps3 voor +200k te koop
Indd. Die wordt 100K/150K ofzo!quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:51 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Is nog maar de eerste dag, gaat nog wel dalen denk ik
Heb net Heitinga 41212 gekocht voor 16k, moet toch wel wat winst in zittenquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:51 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Is nog maar de eerste dag, gaat nog wel dalen denk ik
Hoe bedoel je dat het lang duurt voor je kunt bieden? Ik kan gewoon biedingen plaatsen. BPL spelers zijn wel erg goedkoop geworden, Richards, Essien voor 7 K, Vdv als CM voor 20K en Modric als CM voor 28.75K. Nice pricequote:Op woensdag 14 maart 2012 23:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Met de nieuwe web app duurt het wel weer lang voordat ik op een speler kan bieden, daardoor ga ik (en anderen) waarschijnlijk veel goede deals missen.
En 20x zo duur. Fernandez is een goed en goedkoop alternatief.quote:
4321? Dan wil ik hem wel kopen.quote:
Ik kan nu wel de prijs van een kaart zien maar als ik klik op die kaart duurt dat langer dan bij de oude web app. Dat scheelt nog geen seconde ofzo maar ik kan dan wel deals missen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat het lang duurt voor je kunt bieden? Ik kan gewoon biedingen plaatsen. BPL spelers zijn wel erg goedkoop geworden, Richards, Essien voor 7 K, Vdv als CM voor 20K en Modric als CM voor 28.75K. Nice price
Zal eens kijken wat de formatie is...quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
4321? Dan wil ik hem wel kopen.
Arme tennismaster. Zaken doen met een joodquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:06 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Zal eens kijken wat de formatie is...
En wat heb je ervoor over
hehehe...quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Arme tennismaster. Zaken doen met een jood
0 houden en penalties winnenquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:13 schreef pascal08 het volgende:
Walgelijk, dat Ultimate Tournament is op Ultimate niveau (Legendarisch + 100 chem). Hoe wil je daarvan winnen?
Veel beter dan legendary zal het toch niet zijn?quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:13 schreef pascal08 het volgende:
Walgelijk, dat Ultimate Tournament is op Ultimate niveau (Legendarisch + 100 chem). Hoe wil je daarvan winnen?
0-3 achter na 33 minutenquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Veel beter dan legendary zal het toch niet zijn?
Hij is al open.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:21 schreef poker4lifee het volgende:
haha, dat toernooi gaat trouwens toch pas over 5 uur ofzo open of niet?
Pace? Iets met walcotT of doumbia en co.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:13 schreef pascal08 het volgende:
Ja lijkt me de enige tactiek waarmee je enigszins kans maakt. Net 5-2 verloren met m'n beste team.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Pace? Iets met walcotT of doumbia en co.
haha ik begin er nu aan met m'n beste team, ben benieuwdquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja lijkt me de enige tactiek waarmee je enigszins kans maakt. Net 5-2 verloren met m'n beste team.
Ja niet normaal joh. Ik moest tegen Villarreal, met Lopez op doel en Senna die zo hard schoot dat Steekie alleen maar een soort spastische beweging kon maken om de bal uit z'n gezicht te weren.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha ik begin er nu aan met m'n beste team, ben benieuwd
edit; al achtervoorzet>kopbal>goal
had ik gisteren ook. Wat ik deed: ik werd er uit gegooid toen ik IF Ramos eruit wilde gooien. Toen ik er weer in ging, gebeurde het weer. Maar deed ik een andere speler, gebeurde het niet, en daarna kon ik wel Ramos eruit gooienquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:28 schreef BDIL het volgende:
WTF... Elke fucking keer dat ik iemand van de bank met iemand uit club wil verwisselen krijg ik een poppup ; Were sorry but FIFA 12 FUT stopped working blablabla terug naar startmenu.... GVD
Volgens de web app: xbox 58.5K Ps3: 80Kquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:34 schreef DannyDeko het volgende:
Wat is de prijs van SIF Ramires op dit moment? Kan niet op UDB ofzo..
Heb ik op de console ook altijd last van.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:28 schreef BDIL het volgende:
WTF... Elke fucking keer dat ik iemand van de bank met iemand uit club wil verwisselen krijg ik een poppup ; Were sorry but FIFA 12 FUT stopped working blablabla terug naar startmenu.... GVD
ASKJFOSJKFESO(ijf haalt een speler mn corner kopbal van de lijnquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja niet normaal joh. Ik moest tegen Villarreal, met Lopez op doel en Senna die zo hard schoot dat Steekie alleen maar een soort spastische beweging kon maken om de bal uit z'n gezicht te weren.
Klopt, ik heb hem gisteren (ps3) gekocht voor 72k, na lang zoeken de goedkoopstequote:Op donderdag 15 maart 2012 00:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens de web app: xbox 58.5K Ps3: 80K
Bedanktquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens de web app: xbox 58.5K Ps3: 80K
En toch maar blijven denken; "Het is maar een computer, zal altijd op dezelfde manier spelen, raakt nooit gestresst, dat moet zeker te omzeilen zijn"quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:46 schreef Tim86 het volgende:
omg, nu weet ik wat Ultimate difficulty is
Alsof je zelf met 50 chem speelt tegen iemand die al weet wat jij gaat doen voor je op de knop drukt
Wat een bagger.
sowiesoquote:
Dit.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:46 schreef Tim86 het volgende:
omg, nu weet ik wat Ultimate difficulty is
Alsof je zelf met 50 chem speelt tegen iemand die al weet wat jij gaat doen voor je op de knop drukt
Wat een bagger.
Dit.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:46 schreef poker4lifee het volgende:
ja speelt best lastig, enige wat lukte was af en toe een goede steekpass en aan zijkant rennen voor je leven.
trucjes doen te veel risico want als je bal verliest kan je weer 10 min achter ze aan lopen
bal afpakken ook weer te kut.
...en dit.quote:
Heb je niet stiekem een snuifje genomen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 01:03 schreef Confetti het volgende:
Zit nu online te spelen.
Sowieso dat er iets is veranderd![]()
Alles gaat 3x zo snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |