als k geld had zou k dat misschien ook denkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:37 schreef Claudia_x het volgende:
Dat denk ik ook altijd, maar dan andersom: bijna zonde om zelf te gaan maken als het ook zo makkelijk te kopen valt.
Leuke collectie!
Roept u maar in dm of pm.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:46 schreef bitterend het volgende:
Oh ben te laat voor de Lindex bestelling...dacht te lezen dat het tot vanavond was dus heb niet gehaast! volgende keer
Loont het zelf maken van dit soort spul? Ik heb het idee dat de H&M zo voordelig geprijsd is dat je daar met zelfarbeid niet tegenop kunt. Of wordt het vanaf een bepaald punt voordeliger, als je al een machine en veel stof hebt en regelmatig dingen maakt?quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:42 schreef mignonne het volgende:
[..]
als k geld had zou k dat misschien ook denken
hoewel ik altijd erg veel lol heb met het zelf maken van iets
nee?quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Roept u maar in dm of pm.
De 10% korting is alleen voor kids en niet voor baby's trouwens.
nee helemaal nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Loont het zelf maken van dit soort spul? Ik heb het idee dat de H&M zo voordelig geprijsd is dat je daar met zelfarbeid niet tegenop kunt. Of wordt het vanaf een bepaald punt voordeliger, als je al een machine en veel stof hebt en regelmatig dingen maakt?
Ik voel me ernstig tekortschieten op dit front.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:00 schreef mignonne het volgende:
voor dit rokje trek ik bijv. een oude spijkerbroek van B. of van mezelf uit elkaar met slijtgaten enzo erin. Gratis stof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |