quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook wel echt zielig, dat ze koorts heeft!!
Dan komt het met Sientje ook weer helemaal goed![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:59 schreef BGTes het volgende:
Mijn kad heet Joepie omdat ik blij was dat ik een eigen kad kreeg
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:59 schreef BGTes het volgende:
Wat een goeden reden!quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:59 schreef BGTes het volgende:
Die meneer van de PvdA!quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:58 schreef PriemGirl het volgende:
Sesam sien
Samson is vernoemt naar.. mja
Zack and Cody?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vond Cody gewoon leuk klinken...![]()
En ik had ergens een herinnering aan de Reddertjes in Kangoeroe-land![]()
(beetje jammer dat er een of ander figuur in een tvserie met een justin bieberkapsel ook zo heet)
*kruipt onder steen vandaan*quote:
Yup...quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
*kruipt onder steen vandaan*
Wie?
*kruipt weer terug*
Van de Disneychannelquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
*kruipt onder steen vandaan*
Wie?
*kruipt weer terug*
Het ziet er inmiddels zo uitquote:
Met lipglans?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het ziet er inmiddels zo uit
[ afbeelding ]
![]()
JE HEET ZELF WIM JONGE!quote:
Ieh.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het ziet er inmiddels zo uit
[ afbeelding ]
![]()
Nee takke,quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:05 schreef Lindytje het volgende:
En MiepieBriljante naam!!
Ik wil nog ooit een teckel, en dan noem ik m Takkie
Zo noemden we mijn broertje vroegah altijd, omdat het een van de eerste woorden was die hij kon zeggenquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:05 schreef Lindytje het volgende:
En MiepieBriljante naam!!
Ik wil nog ooit een teckel, en dan noem ik m Takkie
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Zo noemden we mijn broertje vroegah altijd, omdat het een van de eerste woorden was die hij kon zeggen.
Ook nog een mooien optie jaquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee takke,
als ie niet komt TAKKE HOND
Ik dacht net "Tetten"quote:
Tot morgenquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:08 schreef Lindytje het volgende:
En dan nu: grey's anatomy kijken in bed
tot morgen chicks!!
En mijn andere broertje noemden we Tienie (ergens afgeleid van zijn naam ofzoquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:08 schreef Lindytje het volgende:
tot morgen chicks!!
Mwehehehe.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:08 schreef Mss het volgende:
[..]
En mijn andere broertje noemden we Tienie (ergens afgeleid van zijn naam ofzo). Dus het was Tienie en Takkie
.
Have fun en slaapze alvastquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:08 schreef Lindytje het volgende:
tot morgen chicks!!
'Kijk mij eens met mijn kankerhoofd!' moest ik stiekem om lollerenquote:
Het kwartje viel wat je aan het kijken bent.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:12 schreef Incantrix het volgende:
Lin, wat superfijn dat Sien geholpen kan worden met medicijnen![]()
zal ik ook nog eens vertellen hoe het afliep met Loki en zijn verhoogde nierwaarden? Ik ging dus overleggen met de dierenarts omdat ik het aangeraden nierdieet liever niet doe (ze zitten nu aan rauw vlees) en toen zei ze dat hij in elk geval tot september (prikjes) gewoon zijn eigen eten mag, maar dat als zijn nierwaarden dan slechter waren, dat het dan echt niet anders meer kon.. En toen zei ze beginnend nierfalen en toen deed ik van huuuuuu en nu voel ik me de hele tijdals ik naar hem kijk.. Beginnend nierfalen klinkt nogal anders dan 'verhoogde nierwaarden' zeg maar
Beginnend nierfalen ligt elke avond zo bij me op schoot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMG PRETTY KITTEHquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:12 schreef Incantrix het volgende:
zal ik ook nog eens vertellen hoe het afliep met Loki en zijn verhoogde nierwaarden? Ik ging dus overleggen met de dierenarts omdat ik het aangeraden nierdieet liever niet doe (ze zitten nu aan rauw vlees) en toen zei ze dat hij in elk geval tot september (prikjes) gewoon zijn eigen eten mag, maar dat als zijn nierwaarden dan slechter waren, dat het dan echt niet anders meer kon.. En toen zei ze beginnend nierfalen en toen deed ik van huuuuuu en nu voel ik me de hele tijdals ik naar hem kijk.. Beginnend nierfalen klinkt nogal anders dan 'verhoogde nierwaarden' zeg maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Elke keer als ik dat zie denk ik oeh leuk! Maar gauw afzetten want ik wil he tvanaf het begin zien. En dan vergeet ik het elke keerquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hoi.
Ik zit Army Wives te kijken.
Is dat oud voor een kat?quote:
Wat een lekker dingquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:12 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoi!quote:
Hihi. Ik kijk met Amerika mee dus kijk nu de season 6 premiere.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Elke keer als ik dat zie denk ik oeh leuk! Maar gauw afzetten want ik wil he tvanaf het begin zien. En dan vergeet ik het elke keer![]()
Heb nog geen enkele aflevering helemaal gezien
Voor een gewone kat staat iets van 13-14 jaar, maar de gemiddelde huiskat wordt wel wat ouder als dat volgens mij, als ze een beetje ok verzorgd worden.. En waarschijnlijk gaat hij het vast langer doen als dat de term 'beginnend nierfalen' doet vermoeden ofzo, maar ik ben nu echt wel bang om hem kwijt te raken. Het is zo'n vreselijke debiel, wat zou ik nou zonder hem moeten? Hij moet echt 60 worden ofzo, minstens.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Is dat oud voor een kat?![]()
Heule mooieDat wel
Ik haat ze. Ik haat ze alletweequote:Op woensdag 14 maart 2012 21:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
ELK jaar zie je haar en ELK jaar wijst ze je af. En in het jaar dat je vrouwke doodgaat zegt ze ja neuken? Doen we.
Dat.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:19 schreef PriemGirl het volgende:
Mooie kadder heb jeMaar wel sielig
Allemaal sielige beestjes in topic
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Voor een gewone kat staat iets van 13-14 jaar, maar de gemiddelde huiskat wordt wel wat ouder als dat volgens mij, als ze een beetje ok verzorgd worden.. En waarschijnlijk gaat hij het vast langer doen als dat de term 'beginnend nierfalen' doet vermoeden ofzo, maar ik ben nu echt wel bang om hem kwijt te raken. Het is zo'n vreselijke debiel, wat zou ik nou zonder hem moeten? Hij moet echt 60 worden ofzo, minstens.
En dat vinnik ook
quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Is die film wel goed voor je bloeddruk?
Thnxquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:19 schreef PriemGirl het volgende:
Mooie kadder heb jeMaar wel sielig
Allemaal sielige beestjes in topic
Ik dacht écht, serieus even dat je een masker op je billen had gedaanquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:24 schreef Diconnected het volgende:
Lekkor maskurtje gedaan undzobabybillenhuidje I haz it.
Ik zal maar niet vertellen hoe het bij mij is gegaan toen mijn vorige hont dood gingquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Het zal inderdaad minder vaart lopen hopelijk. En dat laatste herken ik ook wel met mijn gevoel voor mijn hont
Dat stomme beest komt ook naar me toe als ik moet huilen (altijd) en dan helemaal tegen me opspringen en zowat ín me kruipen en dan moet ik weer lachen. Als ze dood gaat wordt ik nooit meer vrolijk want ze vrolijkt me niet meer op
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:23 schreef BGTes het volgende:
[..]Ik realiseer me alleen wel steeds dat wat mijn
me geflikt heeft nog wel meevalt
![]()
Liefquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnxzijn broer en zus zijn weer heel anders, maar ook heul mooi ende lief
en ja man, dat mag helemaal niet!
Unf, jaaa, doen mijn katters ook altijd, of tegen me aankruipen als ik flauw ben gevallen
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik dacht écht, serieus even dat je een masker op je billen had gedaan
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hoi.
Ik zit Army Wives te kijken.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:32 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
Max
/ongevraagde beestjonsspam
Ik heb toen in Nederland seizoen 1 meegekeken, en toen daar reclames begonnen te komen voor seizoen 2 (zo'n anderhalf jaar nadat seizoen 1 hier afgelopen wasquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:30 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dāt heb ik lang niet meer gezien zeg. Volgens mij heb ik het nooit compleet afgezien... *noteert op lijstje*
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:32 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
Max
/ongevraagde beestjonsspam
Ik ben nu bezig met CSI vanaf S1 kijken. In het eerste seizoen riepen ze nog elke keer 'criminalistics' moest ik best om grinniken. 'CSI' bekt lekkerder.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb toen in Nederland seizoen 1 meegekeken, en toen daar reclames begonnen te komen voor seizoen 2 (zo'n anderhalf jaar nadat seizoen 1 hier afgelopen was) dacht ik: "Oooh ja, dat heb ik ooit gekeken." Dus toen ging ik seizoen 1 opnieuw downloaden en kijken, en toen bleek dat Amerika al veel verder was! Dus toen heb ik helemaal bijgekeken en sindsien kijk ik met Amerika mee.
CSI is ook leuk!quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:35 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met CSI vanaf S1 kijken. In het eerste seizoen riepen ze nog elke keer 'criminalistics' moest ik best om grinniken. 'CSI' bekt lekkerder.
Army Wives heb ik volgens mij maar anderhalf seizoen van gevolgd... En toen zomer/winterstop en dan vergeet ik veel series weer
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:37 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
En Beertje (ookal heet zij ondertussen eigenlijk meer 'Pooh' of 'Poesje')
En thnxben echt trots op mijn haarballen
Hebben ze alledrie, maar bij haar is het het schattigstquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:39 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]Die witte sokjes!
Mooie katten heb je
Oja dat verhaal... Oplossing gevonden zodat ie niet opgevroten zou worden... Valtie van de kast.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:40 schreef Incantrix het volgende:
Die laatste foto is toen de bloems die ik van Taart had gekregen nog niet verslonden/van de kast afgeflikkerd waren
Hadden de katters gedaan tijdens één van hun pogingen ze op te vretenquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:41 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oja dat verhaal... Oplossing gevonden zodat ie niet opgevroten zou worden... Valtie van de kast.of hadden de kadden dat gedaan?
geen zakquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
ohhai, wat heb ik gemist de afgelopen vier uur?
Whehehe de etterbakken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hadden de katters gedaan tijdens één van hun pogingen ze op te vreten
Oeh das niet fijnquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:42 schreef Incantrix het volgende:
Ik kom nog steeds glas tegen trouwens
Hillemoal niks!quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
SQ, u haz failed?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
Whehehehehquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Moeder komt kamer binnen:
'Hou je van Tucs??'
-'Nee.'
'Oh want ik heb hele lekkere smaken gekocht bij de supermarkt vandaag!'
-'Ah, okee'
Loopt ze naar de keuken, rommelt met deuren, komt terug mét pakje tucs, ragt de verpakking open:
'Hier proef maar!'
Y u no get I don't like Tucs?!![]()
![]()
Smaakje was wel lekker trouwens. Iets met creme and chives ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
Oh, bij ons is er niks plantaardigs dat overleeftquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:45 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Whehehe de etterbakken.
Ik heb hier nu 2 gerberaplantjes in de vensterbank staan.. En 1 daarvan is schijnbaar erg in trek bij de katten. De ander ziet er nog helemaal mooi uit
[..]
Oeh das niet fijn
Mijn kattersquote:
quote:
hunger games bleek LEquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Gij was zo sterk!
What went wrong?
Zoals ik ook al tegen Priem zei: Je hebt nog 100 miljoen andere lakken jonge!quote:
Ze deed helemaal niet boos tegen mequote:Op woensdag 14 maart 2012 21:49 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wheheheheh
Ze is niet meer boos dus?
Oh echt?! Hier staan er een aantal waar ze wel gewoon van afblijven. En suf idd, maar ergens ook wel prettig dat 1 er tenminste nog fatsoenlijk uitzietquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, bij ons is er niks plantaardigs dat overleeftsuf dat ze er maar 1 pakken
en mjah, beetje jammer wel, maarja.. Zo'n enormiteit van bijna 2 meter hoogte op de grond kwakken maakt er nogal een feest van.
[..]
Mijn katters
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:50 schreef BGTes het volgende:
Zal ik mijn haar weer zwart verven?
Zoals hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.want mooie blauwe ogen
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
You lucky woman!quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ze deed helemaal niet boos tegen medenk dat ze zich heeft af gereageerd op
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:50 schreef BGTes het volgende:
Zal ik mijn haar weer zwart verven?
Zoals hier?CuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ja, dat dacht jij zeker ook toen je je 350 lakjes binnen 6 maanden tijd vergaarde?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zoals ik ook al tegen Priem zei: Je hebt nog 100 miljoen andere lakken jonge!
Daar deed ik heul ruim een jaar overquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat dacht jij zeker ook toen je je 350 lakjes binnen 6 maanden tijd vergaarde?
hoe lang al?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar deed ik heul ruim een jaar over![]()
En ik zit toch ook op een no-buy?
quote:
Standaard mannenreactie: Ik vind jou altijd mooiquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Wat vindt je
ervan? Secksayy zeker?
Volgens mij waren de Hollands mijn laatste bestelling wat nagellak betreft.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe lang al?
Ik heb het toch iets van 42 dagen volgehouden
Ik steun je hoor, vooral omdat ik me zoveel slechter voel over mijn eigen faalquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe lang al?
Ik heb het toch iets van 42 dagen volgehouden
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
nee, ik ga gewoon verder met kritisch zijn op nagellak. Deze wilde ik gewoon echt al vanaf de eerste swatches. Maar voorlopig niks anders, geen hollands of spinneman ofzo
zeker! Zeer goed!quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind je nog steeds een held hoor SQ![]()
(maar ik doe wel een heul goede "ik ben niet boos, ik ben telleurgesteld"speech, vind je niet?)
Het zijn ook echte SQ kleurtjesquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
nee, ik ga gewoon verder met kritisch zijn op nagellak. Deze wilde ik gewoon echt al vanaf de eerste swatches. Maar voorlopig niks anders, geen hollands of spinneman ofzo
quote:
Niet? Dat heb ik na mijn tweede alquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Wazig, misselijk worden van dropjes. DAT IS ME NOG NOOIT OVERKOMEN.
THE HORROR!quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Wazig, misselijk worden van dropjes. DAT IS ME NOG NOOIT OVERKOMEN.
Echt?!quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Van de Hunger games vind ik er maar twee mooi...
En als ik nou heul lang wacht hoef ik die vast ook niet zo nodig meer
Serieus niet nee. Heel apart.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet? Dat heb ik na mijn tweede al
Ik vind er ook maar twee echt NEED. Dus die heb ik via ebay gekocht.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Van de Hunger games vind ik er maar twee mooi...
En als ik nou heul lang wacht hoef ik die vast ook niet zo nodig meer
Je bent toch niet zwanger he?! Of had je nog pandepunten?quote:
Welke heb je gekocht?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind er ook maar twee echt NEED. Dus die heb ik via ebay gekocht.
Pandapunten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je bent toch niet zwanger he?! Of had je nog pandepunten?
Riveting en Harvest Moon.quote:
Dat!quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
En die laatste vooral omdat de spelletjes.![]()
![]()
Jaaaaquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
En die laatste vooral omdat de spelletjes.![]()
![]()
Agro?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaaaa
Ik vind die Argon (ofzo?) heul mooi! Die groene
Ik denk hetquote:
Die hebbikquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaaaa
Ik vind die Argon (ofzo?) heul mooi! Die groene
Ik ookquote:
Ik zal mijn nagelwiel ook wel meenemenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:15 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb er 5, dus jullie kunnen ze bewonderen zaterdag
Neen, da's Dico.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
date, ijs?
al drie dagen op rij dat ik lichter ga slapen dan toen ik wakker werd. Conclusie: de dag dat ik ongesteld moet worden heb ik vier kilo extra aan me hangen
Pehehehe.quote:
Dan kijkt hij straks alleen nog maar naar haar nagels en niet naar haar boobies haar:')quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
ja dico's date wist ikspannond! Lak holo!!
valt best mee. Gewoon doen als ik: niet zeggen wat je eet en alleen je triomfen delenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga me maar melden in dieet denk ik. Kunnen mensen me uitfoeteren omdat ik dropjes eet.
Goeie.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
valt best mee. Gewoon doen als ik: niet zeggen wat je eet en alleen je triomfen delen![]()
Volgens mij foeteren ze je eerder uit als je zegt dat je dik wordt van dropjesquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga me maar melden in dieet denk ik. Kunnen mensen me uitfoeteren omdat ik dropjes eet.
Nah, van taart weten ze het ook.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij foeteren ze je eerder uit als je zegt dat je dik wordt van dropjes![]()
Met googly eyes?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:27 schreef Diconnected het volgende:
Mweheheik zie het al helemaal voor me
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
mij gaan ze zeggen dat ik te weinig eet en te veel fruit en te weinig eieren enzo. Dus ik zeg daar niks over, want deze manier werkt als een trein en ik blijf het lekkor zo doen
Afkicken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
niet snacken scheelt enorm! En na twee weken mis je het al nauwelijks meer
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb Cody fluffy gemaakt en nu vind ik het zonde om hem te aaien want dan is hij niet fluffy meer
Wat een rotleven heeft die hont
Pics van Codyquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb Cody fluffy gemaakt en nu vind ik het zonde om hem te aaien want dan is hij niet fluffy meer
leeuwencoupe?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
NIet?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
waarom willen we trouwens altijd beesten aaien? Doen we met mensen toch ook niet?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
dat we zo een meet hebben en dat ijs naast me zit en dat ik haar dan ga aaien ineens
Zwarte hont in het het donkerquote:
Dat wil ik niet, dat wil dat beestquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
waarom willen we trouwens altijd beesten aaien? Doen we met mensen toch ook niet?
Yaayquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zwarte hont in het het donker.
Met de flits worden de foto's sneu.
Als het straks langer licht wordt kan ik er misschien betere foto's van maken
Omdat zachtquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
ja dat doen ze. Wel mooi, beesten zijn zo puur instictiefals wij geaaid willen worden durven we dat niet te laten blijken
Als je mij aait krijg je een mep, net zoals katten dat soms doenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
ja dat doen ze. Wel mooi, beesten zijn zo puur instictiefals wij geaaid willen worden durven we dat niet te laten blijken
Ik aai mijn kind best vaakquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
met nagels?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je mij aait krijg je een mep, net zoals katten dat soms doen
kinderen, puppies, 1 pot nat....quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik aai mijn kind best vaakzo'n beetje kroelen door de haartjes op zijn achterhoofd en nek
*pokpokpok*quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je mij aait krijg je een mep, net zoals katten dat soms doen
Nee, da's zonde van m'n nagelsquote:
Ik wilde daar echt een hele smartass opmerking op terugmaken.. Maar eigenlijk is het gewoon zo. Hij kwijlt, jankt, pist overal, gooit eten naast zijn bak en luistert voor geen meterquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kinderen, puppies, 1 pot nat....
Zo mept Sjoerd, met zo'n uitgestrekte poot om zo ver mogelijk uit je buurt te blijvenquote:
Het is me wel opgevallen dat er een hoop overeenkomsten in de opvoeding en ontwikkeling zitten.. kleine kinderen hebben ook de drang om de roedel bij elkaar te houdenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kinderen, puppies, 1 pot nat....
Liefquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo mept Sjoerd, met zo'n uitgestrekte poot om zo ver mogelijk uit je buurt te blijven.
Ik zeg doen!quote:
Datte jaquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo mept Sjoerd, met zo'n uitgestrekte poot om zo ver mogelijk uit je buurt te blijven.
pahahahaha!quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik wilde daar echt een hele smartass opmerking op terugmaken.. Maar eigenlijk is het gewoon zo. Hij kwijlt, jankt, pist overal, gooit eten naast zijn bak en luistert voor geen meter
Maar hij is wel heel blij ja
Jammer dat ie dat doet als je 'm op z'n flikker geeftquote:
Doe het stiekem!quote:
Allebei zittend op hun gat en dan met 2 poten vechtenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Datte jaheel snel achter elkaar.. Doen die van mij ook wel eens bij elkaar, op hun kop en dan hoor je dat ook echt zo
vechten als een wijfquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Allebei zittend op hun gat en dan met 2 poten vechten.
Wij hebben er een die dan heel verontwaardigd zn kop omdraait naar je en dan heeeeeeeel onschuldig en schattig gaat zitten kijken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jammer dat ie dat doet als je 'm op z'n flikker geeft.
Btchfightquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Allebei zittend op hun gat en dan met 2 poten vechten.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Btchfight
Truste Skjoe
ik ga ook maar eens![]()
Jullie ook allebei slaap lekkerquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Slapen, wat een goeden idee, ik ga ook![]()
Trusten
Slaapzequote:Op woensdag 14 maart 2012 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
We worden verstandig.
Ik ga ook pitten trouwens.Verrekten wekker om 6 uur.
Dan heb je te netjes gevouwen hoorquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Pfff was is wegMaar het waren heul geen 10 minuten
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:22 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dan heb je te netjes gevouwen hoor
Anders gaat het zo meuren he?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:29 schreef Diconnected het volgende:
Oja fuck was uit de wasmachine in de droger doen zo
Ja. Fuu. Wil niet van de bank afkomenquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Anders gaat het zo meuren he?
Was je't vergeten?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:29 schreef Diconnected het volgende:
Oja fuck was uit de wasmachine in de droger doen zo
Lekker aardig...quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:32 schreef BGTes het volgende:
Bij mij keilen mn huisgenoten de was uit de machine als ik het niet snel genoeguit de droger haal
Jepquote:
Oooh ok... Ik heb dat vaak als ik 's middags de machine aan heb gezet... Zit ik 's avonds lekker te ontspannend en denk ik ineens 'fuckkkkk de was!!'quote:
Dat is ook wel weer zo ja...quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:35 schreef BGTes het volgende:
[..]
JepMaar het lijkt me ook vervelend als ik wil wassen en iemand laat die was er steeds in zitten
Ik kom er vaak pas de volgende dag achterquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:36 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oooh ok... Ik heb dat vaak als ik 's middags de machine aan heb gezet... Zit ik 's avonds lekker te ontspannend en denk ik ineens 'fuckkkkk de was!!'
Whehehehquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kom er vaak pas de volgende dag achteren dan ruik ik eraan: '*Snif* Kan nog wellllll
'
laag suiker?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:39 schreef Diconnected het volgende:
Dikke sokken aan en plaid op benen en nog steeds koud. Whyyyy
Nee dat is het niet, heb het gewoon snel koudquote:
Hmm... warme kruik bij je voeten leggen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, heb het gewoon snel koud
Trustenquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:44 schreef BGTes het volgende:
Ik ga in bed liggen en tekenen en hopen dat ik ooit nog in slaap ga vallen![]()
Tekenze en slaapze alvastquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:44 schreef BGTes het volgende:
Ik ga in bed liggen en tekenen en hopen dat ik ooit nog in slaap ga vallen![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Trusten
Ik ga ookOh en Jacqie ik ben lastig, i know sorry
![]()
Ahhhh vervelendquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:47 schreef Diconnected het volgende:
Niesaanval vanavond, al echt 20x geniest ofzo
Slaap lekkerquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:55 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga ook maar was doen en dan tukken
Nice!quote:Op donderdag 15 maart 2012 07:48 schreef BGTes het volgende:
Geen wekker gezet en toch op tijd wakker worden
Donequote:Op donderdag 15 maart 2012 08:42 schreef Stormqueen het volgende:
zal schaar es vragen of ze die 103 kilo uit de factsheet wil halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |