Wie heeft deze pizza wel eens gegetenquote:"Ik geef ze als straf aan mijn kinderen"
Nee, hij is gewoon niet lekker, en heeft als enige eigenschap de scherpte mee.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:37 schreef Infinity8 het volgende:
Heb al zoveel verhalen gehoord over deze beruchte pizza, ik heb er net maar 1tje aangeschaft, deze week maar is even uitproberen.
Of zou dit dan echt een troll zijn.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:37 schreef Infinity8 het volgende:
Heb al zoveel verhalen gehoord over deze beruchte pizza, ik heb er net maar 1tje aangeschaft, deze week maar is even uitproberen.
Dit meen je niet? Wat een enorme aansteller / homo. Bij elke hap lijkt het wel of hij zb broek vol jizzedquote:
isquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:37 schreef Infinity8 het volgende:
Klaarblijkelijk.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:52 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dit meen je niet? Wat een enorme aansteller / homo. Bij elke hap lijkt het wel of hij zb broek vol jizzed
Het heeft wat smaak, enigszins in de verte zit iets lekkers. Maar tering wat een hitte die het beschermt. Nog 1 stuk en dan gaat deze van de bucket list.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:59 schreef Barbapapamama het volgende:
Waarom iets eten wat niet lekker is?
Dit is natuurlijk gewoon ontzettende bullshit. Natuurlijk is hij wel pittig. Of je hebt een pizza met een foutje gekocht.quote:Op maandag 2 april 2012 14:39 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Net gegeten, totaal niet pittig.
Ben zelf Indo, en mijn vriend is 100% Hollander en hij heeft er ook een stukje van gegeten, hij vond 'm maar een klein beetje pittig.
Wát een teleurstelling zeg...
Hoe de neuk kan je dat nou zien man?quote:Op maandag 2 april 2012 14:44 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
Op het plaatje ziet 'ie er maar vrij mild uit eigenlijk
Uhh als mijn vriendinnetje 10 rawits (http://nl.wikipedia.org/wiki/Rawit) op een kippenpoot gooit (zet) vind ze het nog niet pittig.quote:Op maandag 2 april 2012 14:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk gewoon ontzettende bullshit. Natuurlijk is hij wel pittig. Of je hebt een pizza met een foutje gekocht.
Helemaal tof, ik zou er een topic over openen.quote:Op maandag 2 april 2012 14:52 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Uhh als mijn vriendinnetje 10 rawits (http://nl.wikipedia.org/wiki/Rawit) op een kippenpoot gooit (zet) vind ze het nog niet pittig.
Aan de ui/salami/jalapino/rode peper verhouding die visueel af te leiden is van de foto voorop de doos.quote:
Neuh pas prima in dit topic. Wanneer ze dus zegt dat ze het niet pittig vindt, dan is dat zo.quote:Op maandag 2 april 2012 14:53 schreef Fopje het volgende:
[..]
Helemaal tof, ik zou er een topic over openen.
Nee het zit um in de saus, lijkt of ze er een fles tabasco op hebben leeggegooid.quote:Op maandag 2 april 2012 14:54 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
[..]
Aan de ui/salami/jalapino/rode peper verhouding die visueel af te leiden is van de foto voorop de doos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |