quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:23 schreef sbientje het volgende:
ik mis alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bij de nieuwe personages?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:31 schreef Breuls het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Boeken niet gelezen? Dan kan het je verhaal hard verneuken ja. Ik zou er gewoon van af blijven, want er zijn echt dingen uit de komende boeken die je gewoon niet wilt weten. Vooral iets uit boek 3quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:40 schreef RickoKun het volgende:
Ik moet echt ophouden om op die spoilers te klikken
Hmn laat me raden, GoT?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:41 schreef truedestiny het volgende:
Het is ook wat handiger als mensen erbij schrijven waar het over gaat.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:11 schreef VeX- het volgende:
Gvdme hey. Dit is toch niet het boekentopic of wel soms?
Optiefen met die boekspoilers.
Ik heb ze niet gelezen, maar het is de zoveelste keer dat iemand gespoiled wordt door de egoïstische boeklezers.
Het kan aan mij liggen hoor, maar je kan er dood op zeggen dat er in de spoilers iets uit te boeken staat want van seizoen 2 is qua serie nog niets spoilerigs bekend.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:15 schreef VeX- het volgende:
Nee, dan moeten jullie gewoon duidelijk zijn met spoilers. Of beter, helemaal geen spoilers posten.
Egoïstisch tuig.
Mijn spoiler heeft niets met het boek te maken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:11 schreef VeX- het volgende:
Gvdme hey. Dit is toch niet het boekentopic of wel soms?
Optiefen met die boekspoilers.
Ik heb ze niet gelezen, maar het is de zoveelste keer dat iemand gespoiled wordt door de egoïstische boeklezers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |