Nu doe ik 100 kilo, maar heb een heel tijd niet meer gesquat. Niet goed ik weet, maar besteed de laatste tijd weer veel aandacht aan m'n benen.quote:
Groei eens wat kloten, zeg. De tering wat een aansteller ben jequote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:55 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen knap zijn en aantrekkelijk zijn. Ik wil alleen knap gevonden worden, de rest interesseert me niet. Snap dat dan.
Rot toch op man. Ga ''wijven uitwonen'', en val mij niet lastig.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 03:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Groei eens wat kloten, zeg. De tering wat een aansteller ben je
Dit is mijn eigen topic. Als het je niet bevalt blijf je gewoon weg, ''koekjestrommel1''quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Rot op en val ons niet lastig dan.
Denken dat iemand aan de aas zit als hij 100kg squatquote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
anabolen zijn erom bekend gedragsveranderingen te geven
En wat doe jij dan helemaal? 500 kg+ natuurlijk, als een echte fokkerquote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:17 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Denken dat iemand aan de aas zit als hij 100kg squat
Doe je goed hoor, toppie!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:06 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nu doe ik 100 kilo, maar heb een heel tijd niet meer gesquat. Niet goed ik weet, maar besteed de laatste tijd weer veel aandacht aan m'n benen.
Je wou toch complimenten?quote:
Nou eerder kreeg ik ook al hetquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:07 schreef Kerol het volgende:
[..]
Je wou toch complimenten?
Zelf doe ik 70 hoor maar dat komt meer omdat ik last van mn knieen heb.
Schaamluis, soms raak je het moeilijk kwijtquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mensen die onder de 350 kg squatten
Wijven uitwonen... Ik heb geen flauw idee wat je probeert te zeggen, maar als je zo verwijfd blijft doen is seks met vrouwen voor een groot gedeelte uitgesloten, vrees ik.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:43 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Rot toch op man. Ga ''wijven uitwonen'', en val mij niet lastig.
En zelfs dan ben je uit op complimenten, terwijl opvattingen van anderen je weinig boeien, of je nou focust op aantrekkelijkheid of knapheid, weet jezelf wel wat je wilt?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:55 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen knap zijn en aantrekkelijk zijn. Ik wil alleen knap gevonden worden, de rest interesseert me niet. Snap dat dan.
STERF!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wijven uitwonen... Ik heb geen flauw idee wat je probeert te zeggen, maar als je zo verwijfd blijft doen is seks met vrouwen voor een groot gedeelte uitgesloten, vrees ik.
Ik zal me er niet meer mee bezighouden, wat maakt het ook uit.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En zelfs dan ben je uit op complimenten, terwijl opvattingen van anderen je weinig boeien, of je nou focust op aantrekkelijkheid of knapheid, weet jezelf wel wat je wilt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |