Mijn eerste, ben benieuwd wat jullie vinden, heeft S/M, maar niet met de leer/leder/zweep attributen, meer het erotische van macht en vernedering.
De student ging voor zijn stage voor het eerst bij het bedrijf langs waar hij komende tijd zou gaan werken. HIj was de avond ervoor nog uitgeweest, maar had toch snel een schone broek en hoodie kunnen vinden, om toch een beetje goed voor de dag te komen op zijn eerste werkdag.
Bij binnenkomst op het uitzendbureau waar hij stage zou gaan lopen, werd hij begroet door een wat oudere vrouw, die er echter nog strak en op en top uitzag. Ze keek hem wat afkeurend aan, en hij voeldezich meteen onzeker. Ook de andere dames leken niet direct enthousiast te worden van zijn verschijning. Sowieso was hij de enige man.
Hij kreeg een bureau toebedeeld en zodra hij ging zitten ging reeds de telefoon. Of hij zich even wilde melden bij zijn chef achterin het kantoortje. Hij liep naar de kamer, klopte en deed open. Een strakke tante in een mantelpakje snauwde hem toe, dat hij eerst naar haar had moeten komen. Daarna nam zij hem onderzoekend op.
het kwam erop neer dat zijn uiterlijk haar geenszins beviel. Ze zei dat nogal direct en wilde zijn hoodie eigenlijk meteen uittrekken. "Trek die trui uit, lapswans!" snauwde ze. Onzeker deed de student zijn trui uit, waaronder een wat sjofel t-shirtje van H&M tevoorschijn kwam.
Met een ruk trok zijn bazin aan het t-shirtje en scheurde de kraag los. "Wat een belediging om zo op je werk teverschijnen, uittrekken dat ding!" "Maar mevrouw..." stamelde de student, "ik....ben dan..."
"en wie heeft je gezegd dat je hier zo'nafgetrapte spikerbroek kan dragen???" schreeuwde ze, "uit dat ding!" en voor hij kon stamelen dat hij toch liever...boog de vrouw zich over hem heen en begon wild aan zijn spijkerbroek te sjorren.
"Jij moet nog een hoop leren, studentje!" en ze wreef met haar lange gelakte nagels over zijn kin,"hier zijn jongens zoals jij verzorgd gekleed, een net overhemd, een keurige pantalon, niet zulke vieze studenten-lompen!...kijk hoe je er nu bij zit!"
De student zat in zijn boxershort een beetje bibberend op de stoel tegenover zijn bazin. Met haar nagel kraste ze over zijn borst....naar zijn boxershort... "We gaan jou eerst eens netjes aankleden...je eerste salaris is voor de kledingwinkel! "
"maar mevrouw....alstublieft...ik kan zo niet...naar buiten..."
"natuurlijk kan je dat wel, viespeuk,, mijn auto staat achter, daar kan je zo induiken en dan rijden we naar de dichstbijzijnde kledingwinkel waar ik wel meer van mijn stagiares in pak heb laten steken. Daar weten ze wel raad met mannetjes zoals jij!"
Even later zat de student in zijnn boxershort in de winkel, die speciaal voor hem gereserveerd leek. Er waren geen andere klanten aanwezig. Vreemd genoeg waren er ook geen pashokjes. Er hingen alleen rijen pantalons, jasjes, vestjes, nette overhemden, in alle schakeringen van wit tot blauw. Hij kreeg het een beetje warm toen een dame op hem af kwam om te vragen wat hij daar zat te doen.
Hij voelde in zijn boxershort dat hij nat werd, maar meer van angst dan van opwinding. Of was dat hetzelfde.
"Ik moet van mijn stagebedrijf in nette kleren komen, " zei hij maar. "WAT???" beet de verkoopster hem toe, "je zegt hier, mevrouw, ik moet..." "Mevrouw, ik moet van mijn stagebedrijf in nette kleren komen, mevrouw." stamelde de student, "ze wil me in overhemd en nette pantalon zien. "
Dat kan ik me voorstellen, " zei de verkoopster die hem streng aankeek, "wat dacht je dan? vieze slonsstudent! En ze greep naar zijn boxershort, die ging meteen naar beneden. De verkoopster was niet aantrekkelijk dus hij schrok zich rot. Wat wilde ze van hem.
HIj moest zich aftrekken voor haar, dat was zijn straf voor zijn vieze uiterlijk, daarna zou ze nog wel eens verder zien! "maar mevrouw..." bracht hij uit,,"alstublieft, ik wil alleen een nieuw overhemd en nette bbroek...ik zal netjes zijn mevrouw, alstublieft, ik zal een gestreken overhempje aan doen mevrouw, alles wat u wenst! ik zal eventueel een nette das dragen...maar niet in het openbaar aftrekken, ik durf dat niet...ik schaam me"
Toch moest hij het doen. Ze pakte zijn pik en begon er hard aan te sjorren, ze zou hem wel even helpen. Ze was erg hard en lelijk. Hij schaamde zich. Steeds harder begon ze te trekken tot hij alsnog spuitte, maar per ongeluk over haar heen . Ze werd woedend en gaf hem een klap/. "Oh...sorry, mevrouw" bibberde hij, nog trillend van het klaarkomen, "ik zal het goed maken mevrouw, ik doe wat u zegt, alles!" "ALLES???" schreeuwde de bitch, "ik zal je werk opbellen en zeggen wat ze met je moeten doen, zodra je hier weg gaat, netjes in pak, en je haar wordt ook kort geschoren! je bazin heeft gezegd dat ze een strak kort kapsel wil, blif zitten ik pak de schaar. "
Aan het eind van de dag kwam hij weer op kantoor, keurig in een net pak en mooi overhemd. nieuwe schoenen. Hij had ook een paar extra overhemden moeten kopen en dassen. Al zijn geld had ze uit hem gewrongen. Hij was gedwongen geweest zijn mooie krullen kort te knippen. De bazin wist niet wat ze zag, maar ze liet haar geilheid niet direct blijken. De student was inmiddels al behoorlijk geindoctrineerd door al die vrouwen, en liet zich gewillig naar het kantoor van zijn bazin slepen terwijl de collegaas begeerlijke blikken op hem wierpen.
toen hij in kantoor kwam van zijn baas zette hij zijn tas met de extra shirts en dassen op de grond. De bazin kwam naar hem toe en keek in de tas, ze haalde er een wit overhemd uit en zei dat hij dat aan moest trekken. HIj aarzelde maar een klap in zijn gezicht deed hem besluiten zijn jasje uittrekken en daarna de knoopjes van zijn lichtblauwe shirt los temaken, terwijl zijn bazin toe keek ."Trek dat overhempje maar uit, studentje, ik wil je vandaag in het witte hemd zien! Ik bepaal wat je voor ovehremd draagt, is dat begrepen???" en hij knikte terwijl hij langzaam, want dat moest, de knopen een voor een los maakte. Hij droeg nooit een overhemd, dit was de eerste keer. toen hij halverwege was trok de bazin het shirt uit zijn broek en naar achter over zijn schouders......
wat zal de jonge student nu overkomen...wordt hij de boytoy van zijn bazin...moet hij elke dag in pak verschijnen...op zijn werk de strijkplank pakken en zijn overhempje opnieuw strijken..,....
Feyenoord Rotterdam