abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109242233
quote:
7s.gif Op zondag 18 maart 2012 17:10 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Jij weet er wel veel vanaf he :') profielnaam?
Profiel naam zeg ik niet.

Mocht je serieuze interesse hebben wil je ik je per pb best de website geven waar ik werk?
Elke week salaris ontvangen voor het hebben van orgasmes, u jelly?
Aanbid Satan en maak kans op een gratis Ipad!
  zondag 18 maart 2012 @ 18:29:27 #102
351780 Piye
King of Kush
pi_109242278
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 18:28 schreef MissFrankenstein het volgende:

[..]

Mocht je serieuze interesse hebben wil je ik je per pb best de website geven waar ik werk?
Daar krijg je geen vast bedrag voor toch? Hangt van je volgers af neem ik aan.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_109242342
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 18:28 schreef MissFrankenstein het volgende:

[..]

Mijn intentie was om samen te cammen :@ :@
pi_109242415
quote:
14s.gif Op zondag 18 maart 2012 17:37 schreef JApieman het volgende:
Gewoon dit kijken:

Dat acteerwerk. _O_
pi_109243263
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 18:29 schreef Piye het volgende:

[..]

Daar krijg je geen vast bedrag voor toch? Hangt van je volgers af neem ik aan.
Je krijgt betaald per minuut.
Maar van de 60 minuten dat ik online ben krijg ik eigenlijk bijna altijd wel 40 - 45 minuten betaald.
Je kunt meerdere mensen in je chat krijgen dus als ik in die 40 - 45 minuten 2 mensen in mijn chat heb dan heb ik al meer verdient.
Zie het probleem niet. :)
  zondag 18 maart 2012 @ 18:57:56 #106
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_109243266
Mijn eerste, ben benieuwd wat jullie vinden, heeft S/M, maar niet met de leer/leder/zweep attributen, meer het erotische van macht en vernedering.

De student ging voor zijn stage voor het eerst bij het bedrijf langs waar hij komende tijd zou gaan werken. HIj was de avond ervoor nog uitgeweest, maar had toch snel een schone broek en hoodie kunnen vinden, om toch een beetje goed voor de dag te komen op zijn eerste werkdag.

Bij binnenkomst op het uitzendbureau waar hij stage zou gaan lopen, werd hij begroet door een wat oudere vrouw, die er echter nog strak en op en top uitzag. Ze keek hem wat afkeurend aan, en hij voeldezich meteen onzeker. Ook de andere dames leken niet direct enthousiast te worden van zijn verschijning. Sowieso was hij de enige man.

Hij kreeg een bureau toebedeeld en zodra hij ging zitten ging reeds de telefoon. Of hij zich even wilde melden bij zijn chef achterin het kantoortje. Hij liep naar de kamer, klopte en deed open. Een strakke tante in een mantelpakje snauwde hem toe, dat hij eerst naar haar had moeten komen. Daarna nam zij hem onderzoekend op.

het kwam erop neer dat zijn uiterlijk haar geenszins beviel. Ze zei dat nogal direct en wilde zijn hoodie eigenlijk meteen uittrekken. "Trek die trui uit, lapswans!" snauwde ze. Onzeker deed de student zijn trui uit, waaronder een wat sjofel t-shirtje van H&M tevoorschijn kwam.

Met een ruk trok zijn bazin aan het t-shirtje en scheurde de kraag los. "Wat een belediging om zo op je werk teverschijnen, uittrekken dat ding!" "Maar mevrouw..." stamelde de student, "ik....ben dan..."

"en wie heeft je gezegd dat je hier zo'nafgetrapte spikerbroek kan dragen???" schreeuwde ze, "uit dat ding!" en voor hij kon stamelen dat hij toch liever...boog de vrouw zich over hem heen en begon wild aan zijn spijkerbroek te sjorren.

"Jij moet nog een hoop leren, studentje!" en ze wreef met haar lange gelakte nagels over zijn kin,"hier zijn jongens zoals jij verzorgd gekleed, een net overhemd, een keurige pantalon, niet zulke vieze studenten-lompen!...kijk hoe je er nu bij zit!"

De student zat in zijn boxershort een beetje bibberend op de stoel tegenover zijn bazin. Met haar nagel kraste ze over zijn borst....naar zijn boxershort... "We gaan jou eerst eens netjes aankleden...je eerste salaris is voor de kledingwinkel! "

"maar mevrouw....alstublieft...ik kan zo niet...naar buiten..."

"natuurlijk kan je dat wel, viespeuk,, mijn auto staat achter, daar kan je zo induiken en dan rijden we naar de dichstbijzijnde kledingwinkel waar ik wel meer van mijn stagiares in pak heb laten steken. Daar weten ze wel raad met mannetjes zoals jij!"

Even later zat de student in zijnn boxershort in de winkel, die speciaal voor hem gereserveerd leek. Er waren geen andere klanten aanwezig. Vreemd genoeg waren er ook geen pashokjes. Er hingen alleen rijen pantalons, jasjes, vestjes, nette overhemden, in alle schakeringen van wit tot blauw. Hij kreeg het een beetje warm toen een dame op hem af kwam om te vragen wat hij daar zat te doen.
Hij voelde in zijn boxershort dat hij nat werd, maar meer van angst dan van opwinding. Of was dat hetzelfde.

"Ik moet van mijn stagebedrijf in nette kleren komen, " zei hij maar. "WAT???" beet de verkoopster hem toe, "je zegt hier, mevrouw, ik moet..." "Mevrouw, ik moet van mijn stagebedrijf in nette kleren komen, mevrouw." stamelde de student, "ze wil me in overhemd en nette pantalon zien. "

Dat kan ik me voorstellen, " zei de verkoopster die hem streng aankeek, "wat dacht je dan? vieze slonsstudent! En ze greep naar zijn boxershort, die ging meteen naar beneden. De verkoopster was niet aantrekkelijk dus hij schrok zich rot. Wat wilde ze van hem.

HIj moest zich aftrekken voor haar, dat was zijn straf voor zijn vieze uiterlijk, daarna zou ze nog wel eens verder zien! "maar mevrouw..." bracht hij uit,,"alstublieft, ik wil alleen een nieuw overhemd en nette bbroek...ik zal netjes zijn mevrouw, alstublieft, ik zal een gestreken overhempje aan doen mevrouw, alles wat u wenst! ik zal eventueel een nette das dragen...maar niet in het openbaar aftrekken, ik durf dat niet...ik schaam me"

Toch moest hij het doen. Ze pakte zijn pik en begon er hard aan te sjorren, ze zou hem wel even helpen. Ze was erg hard en lelijk. Hij schaamde zich. Steeds harder begon ze te trekken tot hij alsnog spuitte, maar per ongeluk over haar heen . Ze werd woedend en gaf hem een klap/. "Oh...sorry, mevrouw" bibberde hij, nog trillend van het klaarkomen, "ik zal het goed maken mevrouw, ik doe wat u zegt, alles!" "ALLES???" schreeuwde de bitch, "ik zal je werk opbellen en zeggen wat ze met je moeten doen, zodra je hier weg gaat, netjes in pak, en je haar wordt ook kort geschoren! je bazin heeft gezegd dat ze een strak kort kapsel wil, blif zitten ik pak de schaar. "

Aan het eind van de dag kwam hij weer op kantoor, keurig in een net pak en mooi overhemd. nieuwe schoenen. Hij had ook een paar extra overhemden moeten kopen en dassen. Al zijn geld had ze uit hem gewrongen. Hij was gedwongen geweest zijn mooie krullen kort te knippen. De bazin wist niet wat ze zag, maar ze liet haar geilheid niet direct blijken. De student was inmiddels al behoorlijk geindoctrineerd door al die vrouwen, en liet zich gewillig naar het kantoor van zijn bazin slepen terwijl de collegaas begeerlijke blikken op hem wierpen.

toen hij in kantoor kwam van zijn baas zette hij zijn tas met de extra shirts en dassen op de grond. De bazin kwam naar hem toe en keek in de tas, ze haalde er een wit overhemd uit en zei dat hij dat aan moest trekken. HIj aarzelde maar een klap in zijn gezicht deed hem besluiten zijn jasje uittrekken en daarna de knoopjes van zijn lichtblauwe shirt los temaken, terwijl zijn bazin toe keek ."Trek dat overhempje maar uit, studentje, ik wil je vandaag in het witte hemd zien! Ik bepaal wat je voor ovehremd draagt, is dat begrepen???" en hij knikte terwijl hij langzaam, want dat moest, de knopen een voor een los maakte. Hij droeg nooit een overhemd, dit was de eerste keer. toen hij halverwege was trok de bazin het shirt uit zijn broek en naar achter over zijn schouders......

wat zal de jonge student nu overkomen...wordt hij de boytoy van zijn bazin...moet hij elke dag in pak verschijnen...op zijn werk de strijkplank pakken en zijn overhempje opnieuw strijken..,....
Feyenoord Rotterdam
pi_109243504
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 18:30 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Mijn intentie was om samen te cammen :@ :@
Sorry, alleen tegen vergoeding.
£2.25 per minuut. :*
  zondag 18 maart 2012 @ 19:06:10 #108
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_109243564
TS is zelf TS
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_109243676
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 19:04 schreef MissFrankenstein het volgende:

[..]

Sorry, alleen tegen vergoeding.
£2.25 per minuut. :*
Waarom probeer je niet myfreecams?

Als je een beetje goed (knap) bent verdien je meer dan die £2.25 p/m
pi_109243796
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 19:08 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Waarom probeer je niet myfreecams?

Als je een beetje goed (knap) bent verdien je meer dan die £2.25 p/m
MFC :')
Terwijl je op andere websites veel meer kan verdienen door veel minder moeite te doen.

Ik verdien meer dan £2.25, maar dat is het goedkoopste tarief wat het een bezoeker kost
om met mij te chatten, per minuut.
  zondag 18 maart 2012 @ 19:13:15 #111
351780 Piye
King of Kush
pi_109243860
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 18:57 schreef MissFrankenstein het volgende:

[..]

Je krijgt betaald per minuut.
Maar van de 60 minuten dat ik online ben krijg ik eigenlijk bijna altijd wel 40 - 45 minuten betaald.
Je kunt meerdere mensen in je chat krijgen dus als ik in die 40 - 45 minuten 2 mensen in mijn chat heb dan heb ik al meer verdient.
Zie het probleem niet. :)
Ik ook niet hoor. :D

Hoeveel verdien je gemiddeld?
pi_109243941
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 19:13 schreef Piye het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor. :D

Hoeveel verdien je gemiddeld?
Ligt aan de dag en de tijd dat ik online ben.
Weekend is uiteraard drukker dan doordeweeks.

Ik verdien gemiddeld £48 per uur bruto.
Maar soms heb ik ook wel eens een uur dat ik maar £10 per uur verdien na een druk uur
zoals vandaag met het voetbal hier.
pi_109244007
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 19:15 schreef MissFrankenstein het volgende:

[..]

Maar soms heb ik ook wel eens een uur dat ik maar £10 per uur verdien na een druk uur
Mag ik een pb, ik wil ook cammen voor geld.
  zondag 18 maart 2012 @ 19:23:58 #114
351780 Piye
King of Kush
pi_109244310
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 19:15 schreef MissFrankenstein het volgende:

[..]

Zo. :o Doe mij maar zo'n berichtje welke site dat is dan. :D
pi_109244463
Heel mannelijk fok achter de cam dadelijk? :D
pi_109255543
Give it up heren, voor mannen valt er vrijwel niets te verdienen.
  zondag 18 maart 2012 @ 22:39:12 #117
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109255784
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 19:27 schreef MissFrankenstein het volgende:
Heel vrouwelijk fok onder de cum dadelijk? :D
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_109256731
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 22:35 schreef spiedermann het volgende:
Give it up heren, voor mannen valt er vrijwel niets te verdienen.
Niet op islive en xmodels nee.
Je moet naar grotere platforms.

Islive is alleen leuk als achtergrond website om wat extra te verdienen maar niet als hoofdinkomen.
pi_109257276
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 22:54 schreef MissFrankenstein het volgende:

[..]

Niet op islive en xmodels nee.
Je moet naar grotere platforms.

Islive is alleen leuk als achtergrond website om wat extra te verdienen maar niet als hoofdinkomen.
Graag zou ik de goudmijnen op pm krijgen, sites zonder free-chat, myfreecams bijvoorbeeld verneukt de hele webcamwereld

(ninja-edit) dan wil ik wel eens weten wat je binnenharkt, aangezien xmodels en islive een bovenmodaal inkomsten geeft
pi_118475933
Gvd, ben er weer ingetuind. Ben ik aan het fappen op zo een schijnbaar lekker wijf zegt opeens zo gozer in de cam chat: "Show cock". Ik dus snel kijken onder het kopje transseksuel, staat hij/zij daaronder :r

Ik heb pics voor wie niet geloofd. :r
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:47:17 #121
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_118476533
quote:
13s.gif Op woensdag 14 maart 2012 19:38 schreef Dimachaerus het volgende:
Plotseling stond ze op om haar slipje uittetrekken en haalde haar lid tevoorschijn, en niet zo maar een, het was echt zo'n monstercock, wat de meeste TS wel hebben (ervaring).
Ervaring ja? Volgens mij was dit dan ook geen foutje. En nu dus alweer, je geilt er gewoon op.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 01:53:38 #122
320438 JApieman
15s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Gvd, ben er weer ingetuind. Ben ik aan het fappen op zo een schijnbaar lekker wijf zegt opeens zo gozer in de cam chat: "Show cock". Ik dus snel kijken onder het kopje transseksuel, staat hij/zij daaronder :r

Ik heb pics voor wie niet geloofd. :r
Misschien ben je stiekem wel een beetje homo.
¯_(ツ)_/¯
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')