Goed hequote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:15 schreef Crutch het volgende:
Lekker minimaal ook.
En snel, oioioioioioi
quote:Op donderdag 31 mei 2012 schreef Crutch het volgende:
11:37 uur
Ben benieuwd, installatie lijkt me doodsimpel.
12:02 uur
FUCKING NICE!![]()
Ik dacht dat ik al wat gevorderd was, maar ik blijf een eeuwige n00bquote:
What happen!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:29 schreef Crutch het volgende:
Ik kan de resurrection ROM van Darky nergens meer vinden, wnat ik vrees dat ik die nodig heb.
Waarom zou je dat doen? CM9 is toch fantastisch?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:08 schreef Crutch het volgende:
Inmiddels heb ik CM9 alweer draaidende, nu kan ik de SLIM weer installeren.
Slim is veel sneller en accu gaat langer meequote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:16 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? CM9 is toch fantastisch?
Dan heb je slim nog niet geprobeerd. Ik was na 1 minuut al verkocht.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:16 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? CM9 is toch fantastisch?
tjaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:44 schreef Crutch het volgende:
Ik moet er ook van afblijven als het werkt.
3.9?? Dit ga je toch niet serieus menen hèquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:25 schreef Parafernalia het volgende:
Update van slim icq rom geinstalleerd (3.9), maar nu zit ik in bootloop..heb van tevoren wipe cache en wipe dalvik cache gedaan.
Ik wilde 'm opnieuw flashen, maar hij kan mijn internet SD niet vinden...wat te doen
edit: het is al gelukt, was de essentials vergeten
? Hoezo?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:03 schreef DAARHEID het volgende:
[..]
3.9?? Dit ga je toch niet serieus menen hèHoe bevalt ie? Welke launcher zit er nu standaard in? Was een wipe cache en wipe dalvik cache voldoende?
Dat Slim ICS is toch lachen, wat zal het Samsung pijn doen dat die ouwe S1 door veel mensen niet wordt ingeruild voor een S2/S3
Nou zo van elke week een update, terwijl je als brave Samsung romgebruiker blij mag zijn als je via Kies 3 maanden later nog eens een update mag downloadenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:08 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
? Hoezo?
Wipen was voldoende, alleen ik was vergeten de essentials te flashen![]()
Geen idee welke launcher standaard is, heb gewoon die Zeam nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |