abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109097756
Sins goede 3 weken heb ik contact met een jongen.
We hebben het heel gezellig samen en kunnen uren met elkaar praten en het voelt van beide kanten goed.
Aangezien hij op zichzelf woont zitten we alleen maar bij hem.
Nu hebben we afgesproken om binnenkort naar de stad te gaan om te kijken of het dan ook nog zo goed klikt en voelt.
Hij vind het alleen nog te vroeg om een relatie te beginnen.
Zelf ben ik niet gewend dat het zo lang duurd voordat er een relatie ontstaat.
Mijn vorige relaties begonnen altijd vrij snel na de eerste date.
Deze jongen zie ik nu zeker 2 keer in de week.
Moet ik nog geduld hebben of????
pi_109097914
Als beide er niet klaar voor zijn als er aan een relatie begonnen wordt heb je meer kans op problemen.
Gewoon geduld hebben. Ik weet niet of hij ouder dan jij is maar daar kan het mentaliteitsverschil mee te maken hebben. Verder is de kat uit de boom kijken bij zoiets in het begin niet onverstandig. Een relatie is niet niks ookal springen velen er wel zo mee om.

Haastige spoed is zelden goed!
pi_109098028
Je klinkt jong. 16. Wellicht 17. Of net 18. Hoeveel relaties heb je al gehad eigenlijk?
pi_109098319
3 weken lang? :')
pi_109098420
Hebben jullie al sex gehad?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_109098909
Ga naar girlscene
pi_109099991
quote:
7s.gif Op woensdag 14 maart 2012 18:50 schreef Seam het volgende:
Hebben jullie al sex gehad?
Ik denk dat dat juist bedoeld wordt met "relatie beginnen".

Het is prima om iets rustig op te bouwen en elkaar beter te leren kennen. Want eenmaal in een relatie is het pijnlijker om er een punt achter te zetten als het toch niet helemaal is wat je dacht.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_109101202
Ja heb geduld en relax. Het gaat niet altijd zo snel als wat je tot nu toe gewend bent
  woensdag 14 maart 2012 @ 20:39:45 #9
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_109104440
een relatie snel na een eerste date? ik vind hte normaal een tijde te daten en elkaar echt goed te leren kennen voor ik van ene relatie kan spreken :) pas als ik zeker weet dat we op veel gebieden echt op 1 lijn zitten
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 14 maart 2012 @ 21:04:12 #10
320365 Cobhatecrew
Attention Deficit - SQUIRREL!
pi_109105801
Ik weet niet... TS, het is wel echt belangrijk om elkaar beter te leren kennen voordat je in een relatie springt. Als je drie weken al lang vindt moet je misschien anders naar 'daten' gaan kijken. Natuurlijk is het allemaal hartstikke tof in het begin, en je ontdekt ook als je uiteindelijk een relatie hebt vaak nieuwe dingen aan je significant other. Maar te snel haasten is nooit goed. Levert je uiteindelijk alleen maar herrie op.
These two seem as smooth as silk
flashed against my eyes
pi_109106314
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 21:04 schreef Cobhatecrew het volgende:
Ik weet niet... TS, het is wel echt belangrijk om elkaar beter te leren kennen voordat je in een relatie springt. Als je drie weken al lang vindt moet je misschien anders naar 'daten' gaan kijken. Natuurlijk is het allemaal hartstikke tof in het begin, en je ontdekt ook als je uiteindelijk een relatie hebt vaak nieuwe dingen aan je significant other. Maar te snel haasten is nooit goed. Levert je uiteindelijk alleen maar herrie op.
Ach.. belangrijk. Veel relaties betekenen niets meer. Mensen die zeggen van elkaar te houden zonder elkaar echt te kennen. Het is een tijdelijk pleziertje, voor even wat aandacht en veel niets. ;)
Dit klinkt allemaal ook niet zo spectaculair, gewoon de zoveelste jongen.
  woensdag 14 maart 2012 @ 21:15:44 #12
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_109106449
quote:
2s.gif Op woensdag 14 maart 2012 21:13 schreef Aliana het volgende:

[..]

Ach.. belangrijk. Veel relaties betekenen niets meer. Mensen die zeggen van elkaar te houden zonder elkaar echt te kennen. Het is een tijdelijk pleziertje, voor even wat aandacht en veel niets. ;)
Dit klinkt allemaal ook niet zo spectaculair, gewoon de zoveelste jongen.
wat is er gebeurt dat jij zo verbitterd bent? :')
TS komt inderdaad over als iemand die er heel graag een naamkaartje aan hangt zonder die ander echt goed te kennen, en dus gewoon heel erg jong, maar om nou te zeggen dat dat algemeen normaal is...
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_109106759
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 21:15 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

wat is er gebeurt dat jij zo verbitterd bent? :')
TS komt inderdaad over als iemand die er heel graag een naamkaartje aan hangt zonder die ander echt goed te kennen, en dus gewoon heel erg jong, maar om nou te zeggen dat dat algemeen normaal is...
Ja, dat is het. Ik kan me voorstellen dat er mensen zoals jij zijn die dat inzicht niet hebben.
Heeft niets met mijn -niet bestaande- verbitterdheid te maken, ik zeg enkel hoe ik het zie. ;)
  woensdag 14 maart 2012 @ 22:39:34 #14
320365 Cobhatecrew
pi_109111964
Verder wel met Aliana eens, maar dacht laat ik enigzins diepzinnig reageren :P Verder inderdaad vaak wel zo dat het is van OH MIJN GOD IK HOU VAN JE (terwijl je elkaar twee dagen kent of zo) en twee weken later is het over, bij wijze van spreken. Dat ben ik zo vaak tegengekomen dat ik er niet meer van opkijk.
flashed against my eyes
pi_109112174
Dank je voor jullie reacties tot nu toe.
Nou gemeenschap is er de laatste paar keer wel geweest niet gelijk de eerste of tweede date.
En de jongen in kwestie is 2 jaar ouder maar hebben kwa relaties het zelfde mee gemaakt.
Maar als ik de meeste dus begrijp moet ik dus gewoon geduld hebben en kijken hoe het verder gaat verlopen.
  woensdag 14 maart 2012 @ 23:07:48 #16
320365 Cobhatecrew
pi_109113644
In essentie wel, ja. Als je hier serieus over bent in ieder geval.
flashed against my eyes
pi_109113840
In die dingen ben ik serieus.
pi_109124604
Als je ouder wordt neem je niet meer een relatie na de eerste of tweede date. Dan investeer je meer tijd in elkaar leren kennen en kijken of je echt sterke gevoelens hebt en goed bij elkaar passen. Niet meer dan logisch dus en gewoon geduld hebben.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_109245031
hey mensen

Heb slecht nieuws die jongen is niet te vertrouwen.
Was vandaag bij hem in de buurt dus ging even lang denk je komt hij aanrijden met een ander en rijd snel weer weg.
Denk wacht even komt hij zo terug maar nee. ben ik aan het einde van de staat komt hij weer aanrijden ziet mij en maakt zich weer uit de voeten.
Baal hier echt van.
  maandag 19 maart 2012 @ 11:35:43 #20
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_109267780
Pfff, klote meisje. Enfin, nu begrijp je dus wel waarom....
Lekker vergeten dus deze knul. ;)
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_109279332
na 1 date al een relatie aangaan? what the hell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')