Ik denk dat dat juist bedoeld wordt met "relatie beginnen".quote:
Ach.. belangrijk. Veel relaties betekenen niets meer. Mensen die zeggen van elkaar te houden zonder elkaar echt te kennen. Het is een tijdelijk pleziertje, voor even wat aandacht en veel niets.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:04 schreef Cobhatecrew het volgende:
Ik weet niet... TS, het is wel echt belangrijk om elkaar beter te leren kennen voordat je in een relatie springt. Als je drie weken al lang vindt moet je misschien anders naar 'daten' gaan kijken. Natuurlijk is het allemaal hartstikke tof in het begin, en je ontdekt ook als je uiteindelijk een relatie hebt vaak nieuwe dingen aan je significant other. Maar te snel haasten is nooit goed. Levert je uiteindelijk alleen maar herrie op.
wat is er gebeurt dat jij zo verbitterd bent?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:13 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ach.. belangrijk. Veel relaties betekenen niets meer. Mensen die zeggen van elkaar te houden zonder elkaar echt te kennen. Het is een tijdelijk pleziertje, voor even wat aandacht en veel niets.![]()
Dit klinkt allemaal ook niet zo spectaculair, gewoon de zoveelste jongen.
Ja, dat is het. Ik kan me voorstellen dat er mensen zoals jij zijn die dat inzicht niet hebben.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:15 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
wat is er gebeurt dat jij zo verbitterd bent?![]()
TS komt inderdaad over als iemand die er heel graag een naamkaartje aan hangt zonder die ander echt goed te kennen, en dus gewoon heel erg jong, maar om nou te zeggen dat dat algemeen normaal is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |