Er zijn gewoon mensen met andere interesses, laat het gaanquote:
Heeft weinig met interesses te maken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn gewoon mensen met andere interesses, laat het gaan
Oke ja, geesteziek en traumas.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Heeft weinig met interesses te maken.
Dan nog, niet hun schuld.quote:
En deze post vat het gewoon perfect samen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Zomer is de beste tijd van het jaar.
BBQ-en, over de lek knallen met waterscooter, chillen tot laat met een vuurtje, dames in zomeroutfit, terrasjes, het ruikt lekker buiten, alles ziet er mooier uit.
Haart.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vreselijk de zomer. Iedereen loopt buiten, herrie, jan en alleman moet naar zo'n smerig zandstrand of iets anders in de buitenlucht doen.
Geef mij maar lekker de winter; dikke winterjassen, smeulende haartvuurtjes, vroeg donker en uitgestorven op straat. Heelijk
Ik weet wat je bedoeldquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vreselijk de zomer. Iedereen loopt buiten, herrie, jan en alleman moet naar zo'n smerig zandstrand of iets anders in de buitenlucht doen.
Geef mij maar lekker de winter; dikke winterjassen, smeulende haartvuurtjes, vroeg donker en uitgestorven op straat. Heelijk
Klopt, en voor sommigen zal het echt wel voorkeur/interesses zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat wil toch niet zeggen dat het normaal en gezond gedrag is.
Ik weet tegen wie ik het heb.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een post met zo'n inhoud, en jij valt over 'haart' ?
Frank_Drebin.quote:
Dat is wel een hele slorige van mij...quote:
Niemand kiest ervoor om als een contactgestoorde eenzame holbewoner te leven die nooit buiten komt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, en voor sommigen zal het echt wel voorkeur/interesses zijn.
Maar we hebben dit al wel vaker gelezen dat mensen op fok niet sporen
voor in NL ja, maar voor vakantie kies ik toch iets warmers+de bloeiende natuur en oude steden/cultuurquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Geef mij maar lekker de winter; dikke winterjassen, smeulende haardvuurtjes, vroeg donker en uitgestorven op straat. Heelijk
WHAHAHAHA SLORIGE!!!! HAR HAR HARquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is wel een hele slorige van mij...
Best wel. Maar ja, kan gebeuren.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar fout zitquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niemand kiest ervoor om als een contactgestoorde eenzame holbewoner te leven die nooit buiten komt.
Slorigequote:Op donderdag 15 maart 2012 16:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Deze man!quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Zomer is de beste tijd van het jaar.
BBQ-en, over de lek knallen met waterscooter, chillen tot laat met een vuurtje, dames in zomeroutfit, terrasjes, het ruikt lekker buiten, alles ziet er mooier uit.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
WHAHAHAHA SLORIGE!!!! HAR HAR HAR
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |