Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Had ik gedaan als Sakho IF was misschienquote:
op hyves?quote:
haha speelde net toevallig tegen hem, echt niet normaal. gast had niet eens 100 chem maar die Nilmar rende zo keer op keer m'n hele elftal voorbijquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:00 schreef kilozout het volgende:
Wat is Nilmar overrated snel in dit spel zeg.
1 wedstrijdquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:02 schreef fetss het volgende:
Die up kaartjes, schieten +10 bijvoorbeeld.. Tellen maar 1 wedstrijd toch? Of als je wint ng een keer?
LMquote:
For real?quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
LM![]()
Past niet in mijn team en ik ga het systeem er ook niet voor omgooien omdat er dan niks op rechts kan (alleen Valbuena). Als Menez nou RM was waar hij meestal ook speelt (want Nene is de LM bij PSG) dan had ik op links Hazard of Ribery kunnen zetten.
Maar goed, dit scheelt weer coins.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 14-03-2012 om 17:06:18'Where is GERRARD?!'... in the latest Team of the Week? Well, you never know, there might be a surprise IF in packs... reageer retweet
quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:10 schreef StijnDa het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 14-03-2012 om 17:06:18'Where is GERRARD?!'... in the latest Team of the Week? Well, you never know, there might be a surprise IF in packs... reageer retweet
Pic van belgie team? Ben zelf met belgie team bezig;-)quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:07 schreef koenie95 het volgende:
Ik denk dat ik mijn belgen team maar ga verkopen om het NL's elftal te bouwen.
Heb IF Vertonghen in ieder geval vast te koop gezet
http://futhead.com/12/squad/61053quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:12 schreef fetss het volgende:
[..]
Pic van belgie team? Ben zelf met belgie team bezig;-)
Van Aanholt...quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:14 schreef koenie95 het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/61053
Wie op LB in mijn NL team?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:11 schreef detennismaster het volgende:
Gaat IF Verthongen erg zakken? Uche is trouwens volllll chill.
Tja ik zie ook echt geen reden om Hazard op links te vervangen voor Ribery ofzo. Kan zoiets op het forum nog iets uithalen? Het zal wel niet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:13 schreef DutchSL het volgende:
Er is een opstandje op het EA forum om Menez toch als CAM te krijgen, maar het zal wel niet lukken (net als Lavezzi destijds die CF of ST had moeten zijn).
Ze brengen dus 3x een IF Nene uit op LM en nooit een Menez op RM die hem al een paar keer had verdiend, en dan speelt Menez schijnbaar een keertje als LCAM ipv RCAM en bam gelijk een IF LM Menez. EA be trolling.![]()
Dom ook want ze hadden meer geld kunnen verdienen met een CAM of RM, op links zijn er al zoveel Ligue 1 IF spelers en Frankrijk heeft Ribery...
Maar dat plaatje is ook nep!quote:
Toch niet. www.ea.com/uk/football/news/totw-14mar-02quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar dat plaatje is ook nep!
Maar bij die beschrijving staat wel Espanyol.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
Toch niet. www.ea.com/uk/football/news/totw-14mar-02
Het is alleen bekend dat er behalve coins, ook andere prijzen gewonnen kunnen gaan worden, waarschijnlijk dus in de vorm van pakjes.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:22 schreef stoereboii het volgende:
Weet iemand wat van die nieuwe beloningen in toernooien?
jaquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:22 schreef stoereboii het volgende:
Weet iemand wat van die nieuwe beloningen in toernooien?
Ik wilde dezelfde vraag gaan stellen, maar ik denk niet dat ie erg zal zakken aangezien ie maar 10k meer waard is dan de discard waarde.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:11 schreef detennismaster het volgende:
Gaat IF Verthongen erg zakken? Uche is trouwens volllll chill.
Pakjes waar je toch niks bijzonders in krijgtquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:24 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Het is alleen bekend dat er behalve coins, ook andere prijzen gewonnen kunnen gaan worden, waarschijnlijk dus in de vorm van pakjes.
Of IF Robbenquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Pakjes waar je toch niks bijzonders in krijgt
Heb jij niet genoeg coins voor IF/SIF Ribery, IF/SIF Gomez en IF Robben?quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:20 schreef Toefjes het volgende:
benieuwd wat er met de eerste IF van Gomez gaat gebeuren qua prijs nu. RIbery halen, IF Gomez en Robben up front
ind..quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:31 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Heb jij niet genoeg coins voor IF/SIF Ribery, IF/SIF Gomez en IF Robben?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:35 schreef detennismaster het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/178744
Misschien wordt hij nu wel duurder, dat zie je wel vaker. De IF is toch onbetaalbaar.quote:
tnx. Je snapt dat Uche de IFversie van Espanyol is. Dus iedereen heeft 9.quote:
okequote:Op woensdag 14 maart 2012 17:41 schreef stoereboii het volgende:
Denk dat ik m'n dure bpl spelers wegdoe. Dat maakt dan weer een 100k, daar zet ik dan goedkope spelers en koop ik een silver team van het geld (of meer dan 1 team)
en als je bv Benzema in de spits gooit, haalt Robben dan nog 9 chem?quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:43 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zo'n spits.
Jaquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en als je bv Benzema in de spits gooit, haalt Robben dan nog 9 chem?
Als die spits goed voor 'm is, waarom niet?quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:43 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zo'n spits.
Geen idee.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom gooit ie Vierinha dan in de spits als het niet nodig is
Kan ik Torres kopen van je?quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:41 schreef stoereboii het volgende:
Denk dat ik m'n dure bpl spelers wegdoe. Dat maakt dan weer een 100k, daar zet ik dan goedkope spelers en koop ik een silver team van het geld (of meer dan 1 team)
Hij gaat nu Robben IF kopen. En ook nog misschien SIF Gomez.quote:
Dan haalt Ronaldo 7 chem.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hij gaat nu Robben IF kopen. En ook nog misschien SIF Gomez.
dus dan zet ie maar Vierinha in de spits terwijl een random BBVA spits beter en goedkoper is?quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hij gaat nu Robben IF kopen. En ook nog misschien SIF Gomez.
92 pace, 4* beide.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Heb 26k op het momentquote:
Echt?quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:56 schreef Dudeweiser het volgende:
ik zou het niet doen SB, veel te weinig.
Zie sommige gaan voor 30kquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:56 schreef Dudeweiser het volgende:
ik zou het niet doen SB, veel te weinig.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja, op FOK moet je de marktprijs +40% vragen dat weet je toch
Wanneer?quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:57 schreef pascal08 het volgende:
Ultimate Tournament:
no entry requirements
2 Gold Pack
Is goed, thanksquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:57 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Geef me nu 24 en dit weekend ofzo 5k, dat maakt 29?
Staat er al op voor 31500 start 31750 Bin, stuur maar 24k (dan heb je nog wat over als je contracts ofzo nodig hebt)quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is goed, thanks
Gooi hem er maar op voor 100k BIN, tradeoffer ik je wel
Hoe lang?quote:
Dat weten we over 11 uur.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoe lang?
Heb mn controller bij mn ouders laten liggen
Zullen wel 5k packs zijn zoals pre-order bonuspacksquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zeker als het Jumbo Gold Packs zijn
ik hoop het.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zeker als het Jumbo Gold Packs zijn
Gewoon High Pressure en de bal elke keer wegrossen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:02 schreef kilozout het volgende:
[..]
ik hoop het.
Maar het komt te vaak voor dat ik finales verlies door 90e minuut bullshit. Handicap time.
Komt goed man, thanks voor de mooie prijsquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:02 schreef stoereboii het volgende:
Gje stuur dit weekend dan de overige coins door?
die ga je dus niet meer zienquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:02 schreef stoereboii het volgende:
Gje stuur dit weekend dan de overige coins door?
No problemoquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Komt goed man, thanks voor de mooie prijs
Succesquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ga nu het eerste potje met Torres spelen, benieuwd of ie echt zo goed is
dat wordt lachen als ie tegenvaltquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ga nu het eerste potje met Torres spelen, benieuwd of ie echt zo goed is
Nope, maar de TP is altijd een optiequote:Op woensdag 14 maart 2012 18:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat wordt lachen als ie tegenvaltheb je wel een niet goed geld terug garantie geregeld?
Hij zal je zeker wel bevallen, had 39 uit 36 bij mijquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nope, maar de TP is altijd een optie
Of hij wilt hem terug ipv dat ik hem op de TP gooi
Dude, verkoop hem met winst.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nope, maar de TP is altijd een optie
Of hij wilt hem terug ipv dat ik hem op de TP gooi
Lees: hij bevaltquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Leuke eerste pot, een leavende tegenstander
Waarschijnlijk omdat hij Benzema en Higuain al in een ander team gebruikt of er een hekel aan heeft.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ff uit fut gaan na een quitquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:19 schreef kilozout het volgende:
Shit loopt weer vast bij het scherm waar je het team van de tegenstander ziet..
Ik had het over de gewone Ribery, en bij een prijsdaling van de eerste IF de IF Gomez. Maar zal wel een utopie zijn hoorquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:31 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Heb jij niet genoeg coins voor IF/SIF Ribery, IF/SIF Gomez en IF Robben?
Ik had laatst een boete van 20 euro. Vond 't gewoon zielig voor de administratie daar, dus heb er maar 30 bij gedaan. Zo ben ik.quote:
Good Guy Lindgren if you will.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had laatst een boete van 20 euro. Vond 't gewoon zielig voor de administratie daar, dus heb er maar 30 bij gedaan. Zo ben ik.
Ik ga wel even de foto's etc. opvragenquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had laatst een boete van 20 euro. Vond 't gewoon zielig voor de administratie daar, dus heb er maar 30 bij gedaan. Zo ben ik.
zoveel mogelijk werk ervan maken voor die ambtenarenquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga wel even de foto's etc. opvragen
Ja duuuhquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zoveel mogelijk werk ervan maken voor die ambtenaren
Precies, jaag ze op kosten, zodat alle budgetten overschreden worden en de belastingen omhoog moetenquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Eurootje extra storten. Ze zijn dan verplicht tot terugstorten, wat ze qua tijd en arbeidsloon al meer kost.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik hoef het nog niet te betalenquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies, jaag ze op kosten, zodat alle budgetten overschreden worden en de belastingen omhoog moeten
Haha, tja, alle kosten die ambtenaren maken worden uiteindelijk betaald door de burger, dus het is best nutteloos om dit soort dingen te doen, je snijdt je zelf in de vingers.quote:
Volgende week woensdag pas omdat ze met webapp bezig zijn.quote:
Kan je hem posten aubquote:
Ik heb een keer een ex uitgelachen omdat ze een bekeuring had. Kwartier later was ik weer vrijgezelquote:
Vrouwenquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb een keer een ex uitgelachen omdat ze een bekeuring had. Kwartier later was ik weer vrijgezel
Welke? IF heitinga zeker?quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:31 schreef pascal08 het volgende:
Ik ga nu eens flink winst maken op die nieuwe IF's. Vorige keer heb ik IF Fer laten schieten en dat laat ik me niet nog een keer gebeuren.
Hahaha wat een chagrijnquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb een keer een ex uitgelachen omdat ze een bekeuring had. Kwartier later was ik weer vrijgezel
Nigga what; Menez LMquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:31 schreef Rijst het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/news/totw-14mar-02
hij is dan ook gewoon pauperslechtquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
5-4 verloren, 1x Torres. Maakt ze allemaal nét niet
Ja, ze startte de webcam op, en zag een woedende blik in dr ogen. Vroeg ik wat er was. "iets heel ergs" zei ze. Bleek dat ze een bekeuring had gehad. Ik vroeg hoeveel? Zij: "25 euro". Ja, toen moest ik lachen, wat haar nog woedender maakte, wat mij weer meliger maakte, en toen ging het dus foutquote:
Plaatsen met rechtsquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
wat een zeikwijfquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ze startte de webcam op, en zag een woedende blik in dr ogen. Vroeg ik wat er was. "iets heel ergs" zei ze. Bleek dat ze een bekeuring had gehad. Ik vroeg hoeveel? Zij: "25 euro". Ja, toen moest ik lachen, wat haar nog woedender maakte, wat mij weer meliger maakte, en toen ging het dus fout
Wahahaha hij heeft je een kut-Torres gegevenquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Clitores XDquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wahahaha hij heeft je een kut-Torres gegeven
Hahaha nog all you need is love op de achtergrond aangezetquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ze startte de webcam op, en zag een woedende blik in dr ogen. Vroeg ik wat er was. "iets heel ergs" zei ze. Bleek dat ze een bekeuring had gehad. Ik vroeg hoeveel? Zij: "25 euro". Ja, toen moest ik lachen, wat haar nog woedender maakte, wat mij weer meliger maakte, en toen ging het dus fout
Nee jongemanquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wahahaha hij heeft je een kut-Torres gegeven
Hij is 30+ hoor, dat is gewoon oudquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
gelukkig heb je er pas 26k voor betaald.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kan niet oordelen over hem in 1 pot, maar tot nu toe vind ik 30k duur voor hem
www.opgelicht.nlquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kan niet oordelen over hem in 1 pot, maar tot nu toe vind ik 30k duur voor hem
Die andere 3k komt nog hoorquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gelukkig heb je er pas 26k voor betaald.
Heb je ook onze coins van het toernooi uitgegeven of heb je die nog wel?quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die andere 3k komt nog hoor
Vind ik zielig om niet te doen
Met de auto rijdt je gewoon met het verkeer mee, ring Amsterdam is druk rond 5 uur, dan rijd je met de stroom mee en krijg je boetequote:Op woensdag 14 maart 2012 18:39 schreef paul1501 het volgende:
Pff, over boetes gesproken. Eergisteren 15 euro uitgegeven om van mn kamer naar de tandarts te gaan, 3 uur in de bus. Vervolgens fiets ik een klein stukje door de stad (verkeerd gefietst), staan daar 2 agenten. 45 euro boete
Ik heb precies 16k nu, ik ben er nog niet onder geweest. Ik 'leen' geen geld van de pot hoorquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:40 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Heb je ook onze coins van het toernooi uitgegeven of heb je die nog wel? :p
Oja 5k in dat gevalquote:
Jij bent die oplichterquote:
Lekker stoeltje weglaten halen en zwaaien naar je buurvrouw die je aan het inhalen bent met Cruisecontrolquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:48 schreef vandermar het volgende:
Lol, ik heb geen boete gekregen, mijn pa heeft mij geowntHij heeft het gefotoshopt lol!
GG papa!
mij pc kan dat nie aan hahahaquote:
Was laatst een pic geplaatst waarin stond dat jij iets met een trainingskaart had gedaan, en er voor 500k op had gezet oidquote:
Ik zie geen knop hoorquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was laatst een pic geplaatst waarin stond dat jij iets met een trainingskaart had gedaan, en er voor 500k op had gezet oid
Jij gaat op deze manier de 2.000.000 ook nog wel aantikkenquote:
Ja niks hoorquote:
Rechts onderin manquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:53 schreef Toefjes het volgende:
ik zie ook geen full screen knop, jullie nemen ons in de zeik
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:00 schreef Lindgren. het volgende:
Volgende topickaap TT: Handelen in Kaapverdianen, of: "Hoi ik ben een Somalische Piraat."
En het allerbelangrijkste: 9 chemquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:03 schreef Reemi het volgende:
Heitinga: 76 pace, 83 def, 81 heading en 75 passing.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:06 schreef Reemi het volgende:
Vertonghen: 82 pace, 86 shot, 84 defending.
Ben je topscorer van de Eredivisie en dan heb je nog minder shootingquote:
holy shitquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:04 schreef Reemi het volgende:
Uche zit inderdaad bij Espanyol!
85 pace, 75 shot, 87 heading.![]()
vertonghen> guidettiquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ben je topscorer van de Eredivisie en dan heb je nog minder shooting
Iedereen weet wel beter dus neequote:
Als je ziet, dat hij het over de topscorer had en jij over Guidetti begint. Leek mij van wel.quote:
Staat er al 1 op de ps3 te koop, beginprijs van 150 en huidge bod is nu 15k.quote:
Als die zo lager is dan 20k. dan ga ik hem halen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:07 schreef Thorb het volgende:
Staat een Heitinga voor 30k bin op trouwens, maar zal wel goedkoper worden neem ik aan
Discard waarde, let maar opquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:07 schreef Thorb het volgende:
Staat een Heitinga voor 30k bin op trouwens, maar zal wel goedkoper worden neem ik aan
quote:
Karma!quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:08 schreef wieisboos het volgende:
ribery uit m'n tweede pack, geef dan robben!!!
Veel mensen kijken op rating en dan heb je in de BPL veel spelers met een hogere rating. Voor Nederlandse teams is hij natuurlijk wel populair.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:09 schreef poker4lifee het volgende:
waarom Heitinga zo goedkoop, het zijn toch goede stats?
Ik zie er nog geen 1 op de markt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:03 schreef Reemi het volgende:
Heitinga: 76 pace, 83 def, 81 heading en 75 passing.
Ja, maar er is veel beter in de BPL natuurlijk. Voor Nederlandse teams daarentegen, IF Donk - IF Heitinga.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:09 schreef poker4lifee het volgende:
waarom Heitinga zo goedkoop, het zijn toch goede stats?
En hij is weer wegquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:10 schreef koenie95 het volgende:
Staat nu ook een IF Heitinga te koop met een BIN van 21250 op de ps3
Alleen heb ik nu al zon 1400 a 1500 potten gespeeld, en ben excact 0 keren een Nederlands elftal tegengekomen. Daarom zal hij ook niet super populair worden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Veel mensen kijken op rating en dan heb je in de BPL veel spelers met een hogere rating. Voor Nederlandse teams is hij natuurlijk wel populair.
Eens!quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:16 schreef Toefjes het volgende:
Geweldig, als je op een plaatje gaat staan, zie je al in een kleine pop-up de nodige infoKleine verbeteringen die het wel een stuk makkelijker maken.
Klopt, dat gaat veel te traag nu. Hebben ze al eerder gedaan, maar na klachten toen weer weggehaald.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Eens!
Alleen die animatie hoeft van mij niet zo, dat je die kaart zo uit ziet faden.
Ja.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:17 schreef diedjuh het volgende:
Is het hier ook al bekend dat er over 10 uur een toernooi start waarbij je 2 gouden pakjes kunt winnen?
Ja, is al vermeld inderdaad. Ik vrees de meest ziekelijke spelers en meest ziekelijke teamsquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:17 schreef diedjuh het volgende:
Is het hier ook al bekend dat er over 10 uur een toernooi start waarbij je 2 gouden pakjes kunt winnen?
lolwut? Als CM zeker?quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:19 schreef Rijst het volgende:
Boateng gekocht voor 2k en verkocht voor 9k
Ik heb de auction gewonnen van: global.stadiumname.2012.stadium1quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:20 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik koop een bronzen pakje, heb ik het volgende stadion er in zitten:
*global.stadiumname.2012.stadium34
SIF Vertonghen > Kompanyquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:23 schreef Tim86 het volgende:
Ik ga dit team maken
IF Hazard - Lukaku - IF Lens
IF Witsel - Fellaini - Wijnaldum (bazige kapsels op een rij)
Tshimanga - Kompany - IF Heit - Vd Wiel
IF Krul
Echt een investering is het niet, want ik heb iedereen al behalve IF Heit
Ik kwam oceanen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:23 schreef Tim86 het volgende:
Ik ga dit team maken
IF Hazard - Lukaku - IF Lens
IF Witsel - Fellaini - Wijnaldum (bazige kapsels op een rij)
Tshimanga - Kompany - IF Heit - Vd Wiel
IF Krul
Echt een investering is het niet, want ik heb iedereen al behalve IF Heit
Lees verder.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:26 schreef Kamikazie het volgende:
Las net over VDM zijn boete, ik ben vandaag waarschijnlijk ook geflitst voor het eerst
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:26 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan trouwens net zo goed mijn IF Mignolet erin gooien, die is beter dan Krul
En dan kan Jan sowieso
Wachten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:28 schreef pascal08 het volgende:
SIF Vertonghen voor 70k, verleidelijk.
Nee johquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:28 schreef pascal08 het volgende:
SIF Vertonghen voor 70k, verleidelijk.
In 4-3-3 wel uiteraard.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:29 schreef Tim86 het volgende:
Stom, Lukaku heeft natuurlijk 7 chem in 4-3-2-1
Ja, maar mijn mening over die formatie is bekend. Met IF Luuk klopt hij welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |