quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Tja... dat krijg je in die landen. Over tien jaar ook in Nederland te bewonderen......
quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Tja... dat krijg je in die landen. Over tien jaar ook in Nederland te bewonderen......
Hoezo tien?quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Pfff.... Moet ik nog zo lang wachten?quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
fijn dat jij het ook inzietquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar even een andere invalshoek: dit kan toch geen mooi huwelijk opleveren? Ik bedoel, de eerste kennismaking was een verkrachting. Rade denkwijze...²
Hoezo? Dit is toch niet meer dan logisch. Of denk je dat ik een welse retard ben?quote:
Het ligt zo erg voor de hand dat jouw reactie een beetje misplaatst lijkt te zijn...quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is toch niet meer dan logisch. Of denk je dat ik een welse retard ben?²
Niet alleen dat, probleem is ook dat ze op deze manier de verkeerde straffen. Het slachtoffer laten huwen met de verkrachter is min of meer de verkrachter belonen. Zeker als het een mooie girl betreft, alhoewel dat laatste niet relevant hoor te zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:12 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hoezo is dat niet ontopicenne als je er echt zo over denkt dat vuil spuien onwenselijk is kan je BSB een permban geven
dudequote:Op woensdag 14 maart 2012 17:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
zie hier een pvv stemmer.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |