Precies ditquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hey hoest met je project eigenlijk?
[..]
Precies hetzelfdelange dag gehad vandaag dus ik lig goed
... morgen en zaterdag nieuwe ronde nieuwe kansen
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hey hoest met je project eigenlijk?
quote:
Ik zapte.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Precies ditEn er is nu zo'n kansloos programma op rtl 5 heerlijk om te kijken gewoon omdat het kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nicequote:Op donderdag 15 maart 2012 20:52 schreef Milou__ het volgende:
Jumi, ik was vandaag bij l'extremiste.
Kijk ik ook ja. Wat een zeikwijven. Die Tessa wil ik echt slaan als ik haar hoor pratenquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Precies ditEn er is nu zo'n kansloos programma op rtl 5 heerlijk om te kijken gewoon omdat het kan.
Dat heb ik met die Daniella.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
NiceWat ging je doen?
[..]
Kijk ik ook ja. Wat een zeikwijven. Die Tessa wil ik echt slaan als ik haar hoor praten
Commu wattesquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Iemand ooit gehoord van communitarianism?Wat een kutvak, dat International Business Consultancy
.
Echte meisjes op zoek naar zichzelf.quote:
Die praat echt hinderlijk wtfquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat heb ik met die Daniella.Ze heeft wel goede tetten.
Zij is ook hinderlijk ja. Met dat accent.. "ik wil gewoon niet in so'n armoe levahhhh"quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat heb ik met die Daniella.Ze heeft wel goede tetten.
Blijkbaar komt ze uit Amerika en is ze haar accent nooit echt kwijt geraakt maar ze geeft er een verschrikkelijke draai aan.quote:
Ja het maakt de kak echt nog 10 keer ergerquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Blijkbaar komt ze uit Amerika en is ze haar accent nooit echt kwijt geraakt maar ze geeft er een verschrikkelijke draai aan.Bekakte kut hoer.
2. INDIVIDUALISM versus COMMUNITARISNISMquote:
.
Ja, wauwquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:21 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind Bibi's haarkleur leuk zo bij haar huidskleur
Ik snap niet waarom zij nooit gehosseld werd met oh oh.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bibi.
[ afbeelding ]
De Jumi van Oh Oh Cherso.
sorry
Niet dit weerquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bibi.
[ afbeelding ]
De Jumi van Oh Oh Cherso.
sorry
Ze had een vriendje.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom zij nooit gehosseld werd met oh oh.
Te vaak jaquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je hebt het (veel) vaker gehoord buiten hier, of niet?
Ah tof! Ben je al begonnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |