SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #125Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!![]()
![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Herkenbaar, tram 16 en 24 zijn ook nog die oudere toestellenquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die oude tram 5 is echt pure kanker.Ik moet serieus altijd schuin zitten in die tram anders pas ik niet.
. Daarom de
Combino's
.
vs.![]()
![]()
nee je had de lapoquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
doenquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:25 schreef fyah het volgende:
foto van heath ledger als joker gevonden:
[ afbeelding ]
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ik zou d'r doenquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:25 schreef fyah het volgende:
foto van heath ledger als joker gevonden:
[ afbeelding ]. Maar wat bedoelde je met die ¤1200?
![]()
ik ken meisje die dat betaaltquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou d'r doen. Maar wat bedoelde je met die ¤1200?
voor het huur
graag verwijderen![]()
Teringquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:29 schreef fyah het volgende:
[..]
ik ken meisje die dat betaaltvoor het huur
. Ik woon ook @ huur, maar heb sinds kort de mogelijkheid tot kopen
. Dat ga ik dus later doen
.
![]()
Ja zeker doen als je dat kan. Te lang huren is echt spijtzooi.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tering. Ik woon ook huur, maar heb sinds kort de mogelijkheid tot kopen
. Dat ga ik dus later doen
.
graag verwijderen![]()
owh, ja huur in Amsterdam is gewoon gestoord hoog voor zo'n lelijke stadquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:29 schreef fyah het volgende:
[..]
ik ken meisje die dat betaaltvoor het huur
VIVA LA ASSANGE¡![]()
full stops and exclamation marks![]()
haha okquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:30 schreef fyah het volgende:
[..]
Heb haar op facebook. Weet niet zeker waarom of wie het is![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Adelequote:Op woensdag 14 maart 2012 16:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Kek. Doet me denken aan deze:
[ afbeelding ]
graag verwijderen![]()
quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ik heb niks anders dan respect voor die babyboomers die na de WO2 panden kochten in A'dam voor zo'n Fl. 50.000, waar je nu rustig ¤2.000.000 voor kan aftikken als je 'm wilt kopen. Wat voor hosselaar ben je danquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:32 schreef wise het volgende:
[..]
owh, ja huur in Amsterdam is gewoon gestoord hoog voor zo'n lelijke stad!
![]()
die harmonicasoloquote:
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Gratz.quote:
Heb je nou al Boogie Nights gezien?
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Die tune FTWquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Kek. Doet me denken aan deze:
[ afbeelding ]
http://smokingsection.upr(...)ck-boogie-adele-1988
Heb je een DL link voor die van adele? Via die link staat dat file niet meer bestaat![]()
Is niet zo moeilijk hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb niks anders dan respect voor die babyboomers die na de WO2 panden kochten in A'dam voor zo'n Fl. 50.000, waar je nu rustig ¤2.000.000 voor kan aftikken als je 'm wilt kopen. Wat voor hosselaar ben je dan!
![]()
Kan geregeld wordenquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als mijn persoonlijke masseuse?![]()
Nee wat dan?
Bij Douglas in Arnhem. 3 dagen in de week zodat ik nu in totaal gewoon 5 dagen werk waardoor ik weer wat regelmaat heb
En nee Tim, moet ik nog steeds doen. Goed dat je me eraan herinnert
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Oh, eh, misschien hier (maar moet je wel een account hebben of even maken)?:quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:34 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Die tune FTW
Heb je een DL link voor die van adele? Via die link staat dat file niet meer bestaat
http://www.datpiff.com/Ad(...)8-mixtape.27283.htmlfull stops and exclamation marks![]()
Nice, Jumi stalken dit weekendquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Kan geregeld worden
Bij Douglas in Arnhem. 3 dagen in de week zodat ik nu in totaal gewoon 5 dagen werk waardoor ik weer wat regelmaat heb
En nee Tim, moet ik nog steeds doen. Goed dat je me eraan herinnert![]()
Wel leuk zeg!
All good things are wild and free.![]()
Is hier ook in een voormalige hoerenbuurt. Niemand wilde daar toen wonen en nu worden die mensen gewoon voor ¤2.400.000 uitgekochtquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb niks anders dan respect voor die babyboomers die na de WO2 panden kochten in A'dam voor zo'n Fl. 50.000, waar je nu rustig ¤2.000.000 voor kan aftikken als je 'm wilt kopen. Wat voor hosselaar ben je dan!
Wel op Kronenburg he, niet in het centrum! Maar het is leuk jaquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nice, Jumi stalken dit weekend![]()
Wel leuk zeg!
Leuk, kan ik voortaan bij jou terecht als ik wil weten welke parfum in de aanbieding isquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wel op Kronenburg he, niet in het centrum! Maar het is leuk ja![]()
![]()
.
![]()
Ik heb het even nagerekend, dat is een return on investment van 8714%, in een jaar of 60?quote:Mijn commerciële economie-piemel is kneiter- en kneiterhard nu.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wel op Kronenburg he, niet in het centrum! Maar het is leuk ja
Ik moest het doen.
![]()
Dan zul je mijn vriend vaak voorbij zien lopen als het lunchtijd isquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wel op Kronenburg he, niet in het centrum! Maar het is leuk jaDie werkt op de rijnpoort.
Kronenburg park is in Nijmegen. Kronenburg winkelcentrum in Arnhem.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb het even nagerekend, dat is een return on investment van 8714%, in een jaar of 60?Mijn commerciële economie-piemel is kneiter- en kneiterhard nu.
[..]
Ik moest het doen.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kronenburg park is in Nijmegen. Kronenburg winkelcentrum in Arnhem.![]()
![]()
Ik heb maar 2 verschillende, en als ze op zijn koop ik ze weer opnieuw. Ze ruiken zoquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Leuk, kan ik voortaan bij jou terecht als ik wil weten welke parfum in de aanbieding is![]()
![]()
.
Ik hoop dat de huizenmarkt langzaam genoeg instort en dat het laagste punt dan net is op het moment dat ik zelf een huis ga kopen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb het even nagerekend, dat is een return on investment van 8714%, in een jaar of 60?Mijn commerciële economie-piemel is kneiter- en kneiterhard nu.
[..]
Ik moest het doen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2012 16:46:51 ]![]()
Welke?quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 verschillende, en als ze op zijn koop ik ze weer opnieuw. Ze ruiken zoIk heb altijd Jean Paul Gaultier maar ik wil een keer wat anders. Wellicht Miss Dior Cherie ofzo
Dat is precies mijn strategiequote:Op woensdag 14 maart 2012 16:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoop dat de huizenmarkt langzaam genoeg instort en dat het laagste punt dan net is op het moment dat ik zelf een huis ga kopen..
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Welke?Ik heb altijd Jean Paul Gaultier maar ik wil een keer wat anders. Wellicht Miss Dior Cherie ofzo
Ik heb gister deze gekregen, ruikt kankerspang vind ik.
![]()
Spijkerkwartier? Doet me altijd denken aan Spijkerhoek, ik dacht dat het zich daar afspeelde maar blijkbaar was het niet eens in Arnhemquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is hier ook in een voormalige hoerenbuurt. Niemand wilde daar toen wonen en nu worden die mensen gewoon voor ¤2.400.000 uitgekocht. Desalniettemin:
Spijkerhoek was de allereerste serie in Nederland waarin drugs, seks en alcoholverslavingen te zien waren.full stops and exclamation marks![]()
Ik ben er ook van overtuigd dat je zo min mogelijk parfums moet hebben. Sommige chicks hebben 10 soorten en uiteindelijk ruikt alles hetzelfde op je huid. Super zonde.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 verschillende, en als ze op zijn koop ik ze weer opnieuw. Ze ruiken zo
Zo probeer ik mijn parfum verslaving ook in de hand te houden.
![]()
Marc Jacobs, oh lolaquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Welke?Ik heb altijd Jean Paul Gaultier maar ik wil een keer wat anders. Wellicht Miss Dior Cherie ofzo
En een van Moschino. Zo zoet
Die van Dior ruikt ook lekker ja!
Precies dit. Beetje jammer wel dat veel parfumeries mijn favoriet niet meer hebben en het steeds besteld moet worden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 verschillende, en als ze op zijn koop ik ze weer opnieuw. Ze ruiken zoIk mag hopen van niet. Parfum is voor vrouwen. Mannen gebruiken after shave of eau de toilette.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dus ik heb meer parfums dan jullie chicks?full stops and exclamation marks![]()
Ik heb er gewoond. Je ziet alle peeskamers nog op sommige plekken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Spijkerkwartier? Doet me altijd denken aan Spijkerhoek, ik dacht dat het zich daar afspeelde maar blijkbaar was het niet eens in Arnhem. Desalniettemin:
Spijkerhoek was de allereerste serie in Nederland waarin drugs, seks en alcoholverslavingen te zien waren.All good things are wild and free.![]()
Welke dan?quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Precies dit. Beetje jammer wel dat veel parfumeries mijn favoriet niet meer hebben en het steeds besteld moet worden.
[..]
Ik mag hopen van niet. Parfum is voor vrouwen. Mannen gebruiken after shave of eau de toilette.All good things are wild and free.![]()
Jij hebt haar niet op Facebook.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:30 schreef fyah het volgende:
[..]
Heb haar op facebook. Weet niet zeker waarom of wie het is[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Ik heb echt ziek veel parfum, maar ik gebruik er maar 1quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dus ik heb meer parfums dan jullie chicks?
En Spijkerkwartier inderdaad, Krio.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Lijkt me niet dat parfumeries die geurtjes uit '70 nog standaard in het assortiment hebbenquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:51 schreef krioro het volgende:
Precies dit. Beetje jammer wel dat veel parfumeries mijn favoriet niet meer hebben en het steeds besteld moet worden..
I sab sa me bedoel tokquote:Ik mag hopen van niet. Parfum is voor vrouwen. Mannen gebruiken after shave of eau de toilette..
![]()
Sorry Kri maar ik moest lachenquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat parfumeries die geurtjes uit '70 nog standaard in het assortiment hebben.
[..]
I sab sa me bedoel tok.
Die chick heet Alena Savostikova en is een professioneel model uit Los Angeles.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:55 schreef fyah het volgende:
[..]
these are not the droids I'm looking for?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
En ze komt heletijd in mijn facebook voorbij!quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die chick heet Alena Savostikova en is een professioneel model uit Los Angeles.graag verwijderen![]()
D&G The One, meer heeft een man niet nodig.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Dan heb je haar profiel geliked ofzo. Want die foto die jij net linkt is van haar Facebook-pagina. Zoeentje zonder vrienden maar zo'n PrOFEssIoNAl FaCeB0oK ofzo.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:57 schreef fyah het volgende:
[..]
En ze komt heletijd in mijn facebook voorbij![i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ralph Lauren Polo Sport. En m'n andere is Davidoff Cool Water. Heb nog wel meer staan maar die gebruik ik nooit.quote:Mensen die Spijkerhoek niet kekenquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat parfumeries die geurtjes uit '70 nog standaard in het assortiment hebben.
Ik kweek mijn eigen parfum in mijn kutjesflora en die doe ik breng ik aan op dezelfde plekken als gewoon parfum.![]()
![]()
Seems legitquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan heb je haar profiel geliked ofzo. Want die foto die jij net linkt is van haar Facebook-pagina. Zoeentje zonder vrienden maar zo'n PrOFEssIoNAl FaCeB0oK ofzo.graag verwijderen![]()
Okay cool story.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:59 schreef Chai het volgende:
Ik kweek mijn eigen parfum in mijn kutjesflora en die doe ik breng ik aan op dezelfde plekken als gewoon parfum.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:59 schreef Chai het volgende:
Ik kweek mijn eigen parfum in mijn kutjesflora en die doe ik breng ik aan op dezelfde plekken als gewoon parfum.![]()
![]()
Davidoffquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Ralph Lauren Polo Sport. En m'n andere is Davidoff Cool Water. Heb nog wel meer staan maar die gebruik ik nooit.
[..]
Mensen die Spijkerhoek niet kekenMaar dat komt meer door
Sawyer
Ik heb er zo'n schijt en schijthekel aan als mensen fucking 4 keer gaan sprayen met dat parfum. Verdomme, gewoon op je pols 1x, wrijven en achter je oor aanbrengen. Vooral Marokkaanse meiden hebben daar het handje van, en dan van die hele gore zoete parfumOh en oude vrouwen-parfum
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb er zo'n schijt en schijthekel aan als mensen fucking 4 keer gaan sprayen met dat parfum. Verdomme, gewoon op je pols 1x, wrijven en achter je oor aanbrengen. Vooral Marokkaanse meiden hebben daar het handje van, en dan van die hele gore zoete parfumOh en oude vrouwen-parfum
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ook best veel jongens hoor. Ik kan soms gewoon ruiken dat iemand in een bepaalde ruimte is geweest.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
![]()
4 Keer veel vindenquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja nog een klacht, van die Nickelson gasten met kankerveel Paco Rabanne- Million op. Dat spul is zo goor als het teveel isquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook best veel jongens hoor. Ik kan soms gewoon ruiken dat iemand in een bepaalde ruimte is geweest.![]()
![]()
![]()
Daarom unisex parfumquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
.
![]()
Het is dat je het zelf niet ruikt maar ik kan er echt niet tegen, parfum moet je subtiel ruiken en niet je hele neusgaten moeten ermee doordrenkt worden. Krio weet niet en baad in parfumquote:![]()
Mijn broer sprayt minstens 10x. en dan overdrijf ik niet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
subtiliteit is hem niet bekend.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Oude vrouwen parfums, zo smerig.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Ruikt gewoon naar een oud lijk. Overigens draag ik alleen maar parfum als ik uit ga of ergens heen ga. Doordeweeks nooit.
Mijn vader ook, en dan op het einde doet hij zijn broek een stukje naar voren en sprayt daar beneden ook. Like wtf.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mijn broer sprayt minstens 10x. en dan overdrijf ik niet.subtieliteit is hem niet bekend.
Ja dit dus, maar vaak ruik je je eigen parfum ook niet meer (ik ruik m'n eigen geurtjes ook niet zo goed meer, terwijl voor m'n omgeving het wel ruikbaar is). Gewoon subtiel opspuiten inderdaad, je hoeft er niet in te verdrinkenquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
En Marokkaanse meiden sowieso, met hun make up en inderdaad hun parfum![]()
![]()
Dat is voor je moeder.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn vader ook, en dan op het einde doet hij zijn broek een stukje naar voren en sprayt daar beneden ook. Like wtf.![]()
![]()
![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ik ken zequote:Op woensdag 14 maart 2012 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Een aanslag op je neus is het
Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
Gatverdammequote:Op woensdag 14 maart 2012 17:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mijn broer sprayt minstens 10x. en dan overdrijf ik niet.subtiliteit is hem niet bekend.
Waarom zegt z'n chick daar niks van
![]()
Ghehehehquote:
Maar idd wat jij zegt ja, bij uitgaan eigenlijk alleen. En héél soms door de week.
Verder wat Etha zegt: Bodyjuice![]()
![]()
armani black of 1 mil van pacoquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Jij weet niet. 4 Keer is nog steeds subtiel. Stinkerd.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is dat je het zelf niet ruikt maar ik kan er echt niet tegen, parfum moet je subtiel ruiken en niet je hele neusgaten moeten ermee doordrenkt worden. Krio weet niet en baad in parfumfull stops and exclamation marks![]()
Ik vind haar leuk.quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij weet niet. 4 Keer is nog steeds subtiel. Stinkerd.![]()
![]()
Dit ja. Chanel No. 5 vind ik ook echt smerig. Snap niet hoe mensen dat kunnen waarderenquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij weet niet. 4 Keer is nog steeds subtiel. Stinkerd..
![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit ja. Chanel No. 5 vind ik ook echt smerig. Snap niet hoe mensen dat kunnen waarderenChanel Chance daarentegen vind ik wel lekker.
![]()
Ik heb ze allebei maar No.5 heb ik nog nooit opgehadquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:20 schreef junamii het volgende:
[..]
InderdaadChanel Chance daarentegen vind ik wel lekker.
Vind 't ook niet lekker ghehe
![]()
Dior Fahrenheit is ook spang.
Ik heb No 5. ooit gekregen maar die staat nu voor de sier op m'n wcquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei maar No.5 heb ik nog nooit opgehadVind 't ook niet lekker ghehe
Fahrenheit 32 is ook erg nice.quote:Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
Zonde van die 60 euro welquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb No 5. ooit gekregen maar die staat nu voor de sier op m'n wc![]()
![]()
No. 5 is dan ook een luchtje voor oma's en hipsters. Is ook al een luchtje van heel lang geleden, ook echt een kunstmatige geur.
[ Bericht 42% gewijzigd door Arcadia op 14-03-2012 17:43:48 ]![]()
quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:14 schreef rolfson het volgende:
Ik persoonlijk vind zomers ook niet alles. Sinds kort woon ik in een klein appartement en bewaar al mijn overleden huisdieren op het balkon. In de winter heb ik geen last van ze maar in de zomer beginnen ze toch behoorlijk te stinken. Nu kan ik wel tegen die stank maar niet tegen de buurvrouw die daar altijd over komt klagen.
Laatst was het één dag best aangenaam buiten toen er ineens hard op de deur gebonkt werd. Ik reageer daar natuurlijk niet op want ik heb ook een bel. Op de bank zat ik tussen het gebonk door lekker een biertje te drinken toen die feeks toch ineens de deurbel gevonden had.
Ik stuiter als een bezetene de trap af en doe met een charmante glimlach de deur open. Wat kan ik voor u doen buurvrouw? HET STINKT KANKER HARD VAN JE BALKON EIKEL.
Ik zeg haar dat ik af en toe ook wel rare luchtjes ruik maar dat dit onmogelijk van mijn balkon af kan komen. JE LIEGT! JE LIEGT! Mevrouw rustig anders komt u even kijken.
Dat wijf stampt dus boos achter mij aan de trap op en snuift bij elke tree hard. Eenmaal in mijn slaapkamer aangekomen kijkt ze naar mijn bed. Ik lach haar vriendelijk toe dat de enige tarzan in deze kamer voor haar staat en loop door naar de balkon deuren.
Vuil loopt dat mens langs mij heen en duwt mij opzij om zo eerder op het balkon aan te komen. Plots staat ze oog in oog met Rex en begint keihard te schreeuwen dat ik ziek in mijn hoofd ben.
Nu mag je met ziektes schelden en alles maar ik kan er slecht tegen alles mensen liegen. Uit de hoek van mijn kamer pakte ik de Bosatlas en sla haar zo hard als ik kan tegen haar nek.
Ze valt neer. Ik sleep haar moeiteloos naar binnen en laat haar daar op de grond vallen. Als ik de balkondeuren dicht wil doen valt mijn oog op rex. Een paar tranen lopen over mijn wangen als ik besef hoe erg ik die hond wel niet mis.
Ik kan hem daar niet laten liggen en sleep hem ook naar binnen. Voorzichtige laat ik rex naast de buurvrouw op de grond zakken en krijg ik een grandioos idee. Met een enorm scherp keuken mes begin ik Rex van zijn huid te ontdoen en gooi de restanten het balkon op. Daarna zoek ik in mijn geneeskunde boeken de exacte locatie van de stembanden op en beschadig deze onherstelbaar bij mijn buurvrouw.
Tijdens mijn werkzaamheden viel het mij op dat mijn buurvrouw geen kik had gegeven en ik was bang dat er iets ernstigs met haar aan de hand zou zijn. Gelukkig werd ze na een paar uur toch nog wakker. Ik moet wel een engeltje op mijn schouder hebben zitten dacht ik toen. Ik trok haar aan de halsband door de hal heen terwijl ze huilde en gekke geluidjes voortbracht. Toen we bij de spiegel aankwamen klopte ik haar zachtjes op de kop. De huid van Rex zat prachtig aan haar eigen ledematen genaaid en het gaf mij het gevoel alsof ik Rex weer terug had. Als een opgezet dier stond ze als verstijfd op haar achterpoten. Ik lachte, zij keek geschokt en startte te braken. Ik gaf haar een klap op dr kop zei dat ze een stoute hond was wees naar haar braaksel en vertelde haar dat op te eten.
Het heeft 4 maanden geduurd maar ze is nu goed afgericht het mooie van alles is dat we jongen krijgen toch nog een lichtpuntje deze zomer.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik moest echt ineens aan dit nummer denken, zomaar uit het niks, helemaal vergeten deze track!
Raptile ft. Xzibit & Anti Garanti - Make Y'all Bounce
http://www.4shared.com/mp(...)it__Anti_Garant.html
Ik zie meteen hele memories van die zomer enzo, weer zin in.
![]()
Ik hou van YouTube, meteen al die nummers uit die tijd rechts! Mijn pokoe was crappe kwaliteit op YT
.
![]()
Deze boy doet te blijquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:41 schreef Ethanolic het volgende:
ff bisepsen trainen, kan ik vnv weer flexen in de spiegel tydens de sex![]()
![]()
![]()
Alsof jij deze nooit zet.quote:
gvd, ik wilde die net postenI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
had 'm al in m'n ctrl C staan
quote:quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alsof jij deze nooit zet.
[ afbeelding ]Precies.
Deathlift or Die.![]()
Noh, Patrick Bateman!quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alsof jij deze nooit zet.
[ afbeelding ]
Moet die film weer kijken![]()
![]()
Daklozen gebruiken als WiFi hotspot.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:50 schreef Chocolatebear het volgende:
Daklozen gebruiken als WiFi hotspot.! Hoe de fuck kom je hier nou weer bij?
![]()
![]()
Ik begrijp het alleen niet. Dan moet je de hele tijd bij die dakloze in de buurt blijven?quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:50 schreef Chocolatebear het volgende:
Daklozen gebruiken als WiFi hotspot.![]()
Was net op het nieuws.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Hoe de fuck kom je hier nou weer bij?
http://www.nu.nl/internet(...)ls-wifi-hotspot.html
"Wat doe jij voor de kost?
"Ik ben WiFi Hotspot."
Oh wauwquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Was net op het nieuws.
http://www.nu.nl/internet(...)ls-wifi-hotspot.html
"Wat doe jij voor de kost?
"Ik ben WiFi Hotspot."
Daar stopte ik met lezen. Een advertentiebedrijf nota bene, hoax dus?quote:In Groot-Brittannië en de VS is ophef ontstaan omdat een advertentiebedrijf![]()
![]()
Niet je tanden 2x per dag poetsenquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Net heerlijk tapas gegeten met mams, zit kenker vol en morgen een gevaarlijke knoflookadem![]()
.
'Sup aighteen.
![]()
Ja dat zal vast helpen want de knoflook zit tussen m'n tandenquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet je tanden 2x per dag poetsen.
'Sup aighteen.
![]()
Caro Emerald zat btw aan de tafel achter ons
[ Bericht 7% gewijzigd door Vaseline_ op 14-03-2012 21:23:20 ]![]()
Weet je het zeker? Ik plunder je kledingkast.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:14 schreef Juminelle het volgende:
http://www.rtl.nl/programma/shoppingqueens/home/
Kom Titi, we geven ons opAll good things are wild and free.![]()
Was er nog wel genoeg eten voor de rest van de gasten dan?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat zal vast helpen want de knoflook zit tussen m'n tanden![]()
Caro Emerald zat btw aan de tafel achter ons
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Hell nawquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik plunder je kledingkast.Trouwens, dit is die bikini:
http://www.riverisland.co(...)nt-bikini-top-616701There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Thanksquote:I don't get itquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Was er nog wel genoeg eten voor de rest van de gasten dan?
18 jaar maar nog altijd onwetend![]()
Oh wauw, die is echt pretty!quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hell nawTrouwens, dit is die bikini:
http://www.riverisland.co(...)nt-bikini-top-616701All good things are wild and free.![]()
Caro Emerald be a biggggggg bitch.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Thanks
[..]
I don't get it
18 jaar maar nog altijd onwetend[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
tli waar blijven de pics?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Truequote:Veel zag ik niet want mevrouw was gekleed in een slobber joggingbroek en een grote rode jas
![]()
![]()
En raad wat ik op dit moment aan het eten benquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:55 schreef Ethanolic het volgende:
Damn ik heb trek in volkoren brood pindakaas
Wel pompoenbrood, maar whatever.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Een hele rijsttafel?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
En raad wat ik op dit moment aan het eten ben![]()
Dikzak. Zit ik aan m'n kwarkquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
En raad wat ik op dit moment aan het eten ben
Wel pompoenbrood, maar whatever.
Deathlift or Die.![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vergeet je kipfilet met paprikapoeder niet.Zilvervliesrijst, broccoli en kipfilet, voor de echte bourgondiers.
Damn m'n moeder had zulks geil Indonesisch gemaakt, wou dat er nog wat over was
Deathlift or Die.![]()
Je moeder en geil in een zin, dude.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Zilvervliesrijst, broccoli en kipfilet, voor de echte bourgondiers.
Damn m'n moeder had zulks geil Indonesisch gemaakt, wou dat er nog wat over wasAll good things are wild and free.![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je moeder en geil in een zin, dude.![]()
![]()
y u mad thoquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je moeder en geil in een zin, dude.Deathlift or Die.![]()
Klopt ja, gemaakt voor pornoquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee mijn moeder is veel geiler, dat zie je wel aan mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vasje wanneer ga je in S&G posten nu je 18 bent?? ? ? ?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
S&Gquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:45 schreef Jajong het volgende:
Vasje wanneer ga je in S&G posten nu je 18 bent?? ? ? ?Zeg dan KPD.
Wanneer jij zo'n foto in de spiegel maakt in de gym, zo eentje als met die joggingbroek, maar dan zonder joggingbroek en ondergoed.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:45 schreef Jajong het volgende:
Vasje wanneer ga je in S&G posten nu je 18 bent?? ? ? ?
Geleverd in mijn PM.![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee mijn moeder is veel geiler, dat zie je wel aan mij.![]()
![]()
Wtf is this ?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee mijn moeder is veel geiler, dat zie je wel aan mij.Deathlift or Die.![]()
S&G mag al gewoon op je 16e hequote:Op woensdag 14 maart 2012 22:45 schreef Jajong het volgende:
Vasje wanneer ga je in S&G posten nu je 18 bent?? ? ? ?![]()
![]()
Oh hell to the no. Mien vrouwelijke delen zijn alleen voor degenen die mij liefhebbenquote:![]()
Goeiemorgen deze mooie morgen op 15 maart trouwens!![]()
Wij hebben jou lief.quote:Op donderdag 15 maart 2012 08:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh hell to the no. Mien vrouwelijke delen zijn alleen voor degenen die mij liefhebben![]()
Goeiemorgen deze mooie morgen op 15 maart trouwens!All good things are wild and free.![]()
Vanmorgen gewoon krabben hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:03 schreef tliciouz het volgende:
Dit weer!Net naar de sportschool gelopen, zo lekker.
Deathlift or Die.![]()
Vanmorgen 7:45 opgestaan, les van 9 tot 12, 2,5 uur tussenuur (projectwerk), nu weer les van 14:20 tot 16:00, en dan werken met m'n projectgroep nog op school, en dan thuis nog een opdracht van minstens 4 uur. Kutleven.
Het enige beetje lekker weer dat ik opvang is van het openstaande raam in het lokaal.
![]()
Jaloers. Ik lig lekker in de hangmat in de tuinquote:
klote leven heb jij.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jaloers. Ik lig lekker in de hangmat in de tuinDeathlift or Die.![]()
True, true. Moet zelfs watermeloen en sponscake eten enzoquote:
Schijf eens op, lekker lepelenquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jaloers. Ik lig lekker in de hangmat in de tuin![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
True, true. Moet zelfs watermeloen en sponscake eten enzo![]()
![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jaloers. Ik lig lekker in de hangmat in de tuinquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
True, true. Moet zelfs watermeloen en sponscake eten enzo
Ik snap dit niet, het weer geeft aan dat het 9 graden is, echter ga ik niet boodschappen doen in alleen een blousje bij 9 graden!
![]()
![]()
Mijn projectgroep voor dat vak, kom we doen het gewoon in het weekend en leveren het maandag in
. Nu kan ik in ieder geval lekker thuis bikkelen aan die andere abnormaal grote opdracht
.
Komt door de schaduw van al die TV-schotels in A'dam Westquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:49 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik snap dit niet, het weer geeft aan dat het 9 graden is, echter ga ik niet boodschappen doen in alleen een blousje bij 9 graden!
![]()
![]()
. Kijk, 14 graden in A'dam.
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zei Vas ook, eergisteren.
.
De zon is hier een beetje weg en nu wordt het frisquote:
ik zou gewoon alles vandaag en/of morgen doen. Heb je het weekend tenminste vrijquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn projectgroep voor dat vak, kom we doen het gewoon in het weekend en leveren het maandag in
. Nu kan ik in ieder geval lekker thuis bikkelen aan die andere abnormaal grote opdracht
.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ik ben vandaag sinds 9u al met school bezig geweest, eet nu even en dan kan ik uren spenderen aan een kankeropdracht, daar gaat úren inzitten. Moet ik voor 16u morgen inleveren, werk alleen morgen ook vanaf 10:30quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:00 schreef wise het volgende:
[..]
ik zou gewoon alles vandaag en/of morgen doen. Heb je het weekend tenminste vrij. Gelukkig is iemand zo baas het voor me uit te printen en in te leveren, moet ik het alleen wel tijdig afhebben
.
Ik heb zin in een BBQ, dat ga ik asap doen als dit weer voortzet.
![]()
HEB VOLGENDE WEEK WEL 3 DAGEN LES MAAR EN DAARNA 2 WEKEN VRIJ HAHAHA![]()
![]()
Geen tentamens/herkansingen + schoolvrije week!
![]()
Ik word een beetje depri van dit weersberichtquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
[..]
Komt door de schaduw van al die TV-schotels in A'dam West![]()
![]()
. Kijk, 14 graden in A'dam.
Regen en temperatuursverlaging.
TEVENS MOET JE NIET ZO ADHD'ERIG DOEN!![]()
Haha sorry, moet even ontladen. Te lang in de geekmode gezetenquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik word een beetje depri van dit weersberichtRegen en temperatuursverlaging.
TEVENS MOET JE NIET ZO ADHD'ERIG DOEN!.
Deze sma lijkt een beetje op een lichte Nicki Minaj, in'nit?![]()
Tel er maar 18 bij.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had ze het niet over piemels die ze gezien heeft?All good things are wild and free.![]()
Mooi lichaamquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha sorry, moet even ontladen. Te lang in de geekmode gezeten.
[ afbeelding ]
Deze sma lijkt een beetje op een lichte Nicki Minaj, in'nit?
Dan heb je weer meer piemels gezien dan krio levensjaren heeftquote:.
SPOILER: voor krio :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
raar lichaam met een veelste grote ass ratioquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha sorry, moet even ontladen. Te lang in de geekmode gezeten.
[ afbeelding ]
Deze sma lijkt een beetje op een lichte Nicki Minaj, in'nit?I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan heb je weer meer piemels gezien dan krio levensjaren heeft.
SPOILER: voor krio :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voor dWc :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
Lol die zie je niet eens.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:11 schreef wise het volgende:
[..]
raar lichaam met een veelste grote ass ratio![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:16 schreef krioro het volgende:
[..][ afbeelding ]
SPOILER: Voor dWc :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
[..][ afbeelding ]
Die dildo op de achtergrondSPOILER: Voor dWc :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..][ afbeelding ]
Lekkere uiersSPOILER: Voor dWc :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Whehe, die had ik nieteens opgemerktquote:
[..][ afbeelding ]
das toch tering lelijk manSPOILER: Voor dWc :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Alleen jij merkt dat op. Just sayin'.
smaken verschillen.quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Hey, Remi Belle.Jij accepteert sowieso alleen hagelwitte vrouwen.quote:
With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Uiteraard.quote:Dat gifje op haar boobpediapagina is episch.
tja, donker is niet mijn smaakquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:33 schreef Id_do_her het volgende:
Hey, Remi Belle.
[..]
Jij accepteert sowieso alleen hagelwitte vrouwen.I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Joh.quote:
"Dat is toch teringlelijk! Ziet er echt niet uit!" Dat is niet simpelweg 'je smaak niet'.
quote:SPOILER: gifjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donker?Dit is zo kankergeil inderdaad, fuck
. Thanks for sharing
.
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Even beter linken man. Maar boh dat is hem wel inderdaad.SPOILER: gifjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donker?Dit is zo kankergeil inderdaad, fuck
. Thanks for sharing
.
Was jij niet diegene die Rihanna sexy vond?quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Matt Weddle!quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:41 schreef Chocolatebear het volgende:
Tuin, luie stoel, deze cover.
Ik ga hier zo lekker op.
Wauw, en nóg krijg ik een reactie van een café terug dat ik te jong benKanker, sinds wanneer is 18 ook al te jong
![]()
![]()
21, het nieuwe 18. Sorry Vas, nog 3 jaartjes wachten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Wauw, en nóg krijg ik een reactie van een café terug dat ik te jong benKanker, sinds wanneer is 18 ook al te jong
Deathlift or Die.![]()
Het goede levenquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:41 schreef Chocolatebear het volgende:
Tuin, luie stoel, deze cover.
Ik ga hier zo lekker op.
Ja mieter ff op manquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
21, het nieuwe 18. Sorry Vas, nog 3 jaartjes wachten.![]()
![]()
For Educational Purposes Only: This Is What The Inside Of A Lady's Box Looks Like!
http://www.worldstaruncut.com/uncut/44361
Hahaha dames, jullie kut ziet er van binnen zo uit![]()
![]()
.
![]()
Keihard van genieten vóór hypotheken en 60 urige werkweken, kinderen opvoeden, rugproblemen, midlife crisissen en alle andere verantwoordelijkheden waardoor je plezier op de tweede plaats komt.quote:
Melancholiek als ik zo ga denken.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Daarom asap binnen zijn en rentenierenquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Keihard van genieten vóór hypotheken en 60 urige werkweken, kinderen opvoeden, rugproblemen, midlife crisissen en alle andere verantwoordelijkheden waardoor je plezier op de tweede plaats komt.
Melancholie.. En dan haten op rappers die het lukt in een maand of 8
.
![]()
Als mijn linker handpalm zo een structuur had dan was ik klaar geweestquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
For Educational Purposes Only: This Is What The Inside Of A Lady's Box Looks Like!
![]()
.
![]()
Die commentsquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
![]()
.
.
Goede ad erbij wel:
Leuk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
![]()
.
![]()
kkgeil dat penetreer ik dus altijdquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
![]()
.
![]()
Deathlift or Die.![]()
Ik zal nog één keer happen. Omdat je dat leuk vindt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daarom asap binnen zijn en rentenieren. En dan haten op rappers die het lukt in een maand of 8
.
Ik haat op de muziek, niet hun salaris.
Gewoon niet aan beginnenquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Keihard van genieten vóór hypotheken en 60 urige werkweken, kinderen opvoeden, rugproblemen, midlife crisissen en alle andere verantwoordelijkheden waardoor je plezier op de tweede plaats komt.
Melancholiek als ik zo ga denken.
60 urige werkweken en kinderen, bedoel ik dan.Nat gewordenquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
![]()
.
Heaven is a place on earth with you![]()
Nu moet ik weer aan biologie denkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
![]()
.
Kregen toen tijdens de les een zelfde soort filmpje te zien.
Om over de masturbatie filmpjes maar te zwijgen, die gingen echt nergens over.
Je pik tussen te benen klemmen en dan langs elkaar wrijven...ik bedoel wtf.
Of zijn er hier fokkers die dat wel doen?
Wait, whut?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:23 schreef IvanTower het volgende:
Je pik tussen te benen klemmen en dan langs elkaar wrijven...
Andere tijden.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:23 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Nu moet ik weer aan biologie denken
Kregen toen tijdens de les een zelfde soort filmpje te zien.
Je pik tussen te benen klemmen en dan langs elkaar wrijven...ik bedoel wtf.
Of zijn er hier fokkers die dat wel doen?
Dat dus. Nooit dat iemand zo 'rukt'.quote:
Toen niet, nu niet, nooit niet.'97 jonge... barre tijdenquote:
Je porno scoren bij een sigarenwinkel enzo.Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
Terrasje doen en chicks in rokjes/jurkjes checken.![]()
laterrrr
Trainen en daarna jou checken op 't terrasjequote:Op donderdag 15 maart 2012 18:37 schreef IvanTower het volgende:
Terrasje doen en chicks in rokjes/jurkjes checken.![]()
laterrrr![]()
Laturrr![]()
![]()
En daar stop jij dan je pik inquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
![]()
.
Geil.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
![]()
.
Whut de dochter van Jörgen Raymann op mtv bij my super sweet world class.
Wat een idiote chickquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:14 schreef tliciouz het volgende:
Whut de dochter van Jörgen Raymann op mtv bij my super sweet world class.
Maar is zij geen Nederlandse, lijkt wel of ze gewoon uit Amerika komt aan haar accent te horenquote:
godver wat geilquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
![]()
.
![]()
Geen idee, die andere mesjes die uitgenodigd werden leken ook wel Amerikanen, maar lijkt me sterk dat die allemaal naar Nederland komen voor dat feest.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar is zij geen Nederlandse, lijkt wel of ze gewoon uit Amerika komt aan haar accent te horenThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Bij sommige kon je het Nederlandse accent nog wel horen maar vind het maar vreemdquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Geen idee, die andere mesjes die uitgenodigd werden leken ook wel Amerikanen, maar lijkt me sterk dat die allemaal naar Nederland komen voor dat feest.
Mensen met steenkolenengels is één ding, maar mensen die aan het eind van een Engelse zin bijv. 'hè?' zeggenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij sommige kon je het Nederlandse accent nog wel horen maar vind het maar vreemd! You like to chill in the sun, hè?
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen met steenkolenengels is één ding, maar mensen die aan het eind van een Engelse zin bijv. 'hè?' zeggen! You like to chill in the sun, hè?
Nog nooit gehoordI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Niet? In plaats van 'right?' of 'isn't?'. Hoe vaker ik erop ging letten des te meer ik het hoordequote:.
![]()
Hehe, zal er eens op letten danquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet? In plaats van 'right?' of 'isn't?'. Hoe vaker ik erop ging letten des te meer ik het hoorde.
Alexisquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:32 schreef tliciouz het volgende:
Huilen om Joe Jonas en Alexis JordanLol.
Ahja, net zo hinderlijk als mensen die 'like' overmatig gebruiken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet? In plaats van 'right?' of 'isn't?'. Hoe vaker ik erop ging letten des te meer ik het hoorde.
He, Aussies op tvZe zijn net leuk tho.
Mijn schoonzusje zegt bij alles ''Shut uuuup'' Ga doodquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ahja, net zo hinderlijk als mensen die 'like' overmatig gebruiken.
He, Aussies op tvZe zijn net leuk tho.
Ook kut jaquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje zegt bij alles ''Shut uuuup'' Ga dood
Die gasten zijn echt vervelend. "3500 lijkt veel, maar wij kunnen het ons veroorloven."
oh hell noo she didnt!quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje zegt bij alles ''Shut uuuup'' Ga dood![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was op jou aan het wachtenohmahgoshh... heb niet eens een gifje om mijn smeltings te illustreren zo heftig is het..
Whatchu upto dan? Heb je al weekend?![]()
Jij en geen gifje, wauw dan doe ik toch echt wel wat goedsquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]ohmahgoshh... heb niet eens een gifje om mijn smeltings te illustreren zo heftig is het..
Whatchu upto dan? Heb je al weekend?![]()
Ik heb al weekend ja, jij ook sexy?All good things are wild and free.![]()
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekkerrr, ik ook ja, ga je nog wat doen vanavond?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij en geen gifje, wauw dan doe ik toch echt wel wat goeds![]()
Ik heb al weekend ja, jij ook sexy?
Hola Sala... ho-la...![]()
Nee ga morgen wel de stad in, lig hier prima in mijn nestquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lekkerrr, ik ook ja, ga je nog wat doen vanavond?
Hola Sala... ho-la...Jij wel dan?
Hey hoest met je project eigenlijk?quote:Precies hetzelfdequote:Op donderdag 15 maart 2012 20:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ga morgen wel de stad in, lig hier prima in mijn nestJij wel dan?
lange dag gehad vandaag dus ik lig goed
... morgen en zaterdag nieuwe ronde nieuwe kansen
![]()
Goed goed leuk dat je t vraagtquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hey hoest met je project eigenlijk?![]()
Deathlift or Die.![]()
Heb je wat laten zetten?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:52 schreef Milou__ het volgende:
Jumi, ik was vandaag bij l'extremiste.All good things are wild and free.![]()
Precies ditquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hey hoest met je project eigenlijk?
[..]
Precies hetzelfdelange dag gehad vandaag dus ik lig goed
... morgen en zaterdag nieuwe ronde nieuwe kansen
En er is nu zo'n kansloos programma op rtl 5 heerlijk om te kijken gewoon omdat het kan.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hey hoest met je project eigenlijk?quote:. Zit denk ik nu pas op 1/3e, ga zo chillen dus nu nog even bikkelen, morgen kánkervroeg op
.
![]()
Ik zapte.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Precies ditEn er is nu zo'n kansloos programma op rtl 5 heerlijk om te kijken gewoon omdat het kan.
the fuck am I watching
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nicequote:Op donderdag 15 maart 2012 20:52 schreef Milou__ het volgende:
Jumi, ik was vandaag bij l'extremiste.Wat ging je doen?
Kijk ik ook ja. Wat een zeikwijven. Die Tessa wil ik echt slaan als ik haar hoor pratenquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Precies ditEn er is nu zo'n kansloos programma op rtl 5 heerlijk om te kijken gewoon omdat het kan.
Dat heb ik met die Daniella.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
NiceWat ging je doen?
[..]
Kijk ik ook ja. Wat een zeikwijven. Die Tessa wil ik echt slaan als ik haar hoor pratenZe heeft wel goede tetten.
Commu wattesquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Iemand ooit gehoord van communitarianism?Wat een kutvak, dat International Business Consultancy
.
![]()
![]()
Echte meisjes op zoek naar zichzelf.quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Die praat echt hinderlijk wtfquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat heb ik met die Daniella.Ze heeft wel goede tetten.
![]()
![]()
Zij is ook hinderlijk ja. Met dat accent.. "ik wil gewoon niet in so'n armoe levahhhh"quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat heb ik met die Daniella.Ze heeft wel goede tetten.
Goede tieten wel inderdaad
Blijkbaar komt ze uit Amerika en is ze haar accent nooit echt kwijt geraakt maar ze geeft er een verschrikkelijke draai aan.quote:Bekakte kut hoer.
Ja het maakt de kak echt nog 10 keer ergerquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Blijkbaar komt ze uit Amerika en is ze haar accent nooit echt kwijt geraakt maar ze geeft er een verschrikkelijke draai aan.Bekakte kut hoer.
![]()
Ik vind die Jenna wel grappig, gewoon zo'n simpel meisje![]()
![]()
Die Renee is wel leuk tho en Jenna ook inderdaad.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
2. INDIVIDUALISM versus COMMUNITARISNISMquote:
“Do we function as a group or as individuals?”
Ik ga mijn intellect de das omdoen, dit is teveel voor een neger van de straat.
![]()
Ja, wauwquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:21 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind Bibi's haarkleur leuk zo bij haar huidskleur
Ik snap niet waarom zij nooit gehosseld werd met oh oh.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bibi.
[ afbeelding ]
De Jumi van Oh Oh Cherso.
sorryDeathlift or Die.![]()
Niet dit weerquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bibi.
[ afbeelding ]
De Jumi van Oh Oh Cherso.
sorry
Ze had een vriendje.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom zij nooit gehosseld werd met oh oh.![]()
Te vaak jaquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je hebt het (veel) vaker gehoord buiten hier, of niet?
Ah tof! Ben je al begonnenquote:?
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: