quote:
GADVERDAMMEquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:10 schreef Retronix het volgende:
[..]
Pauzeren zou ontspannen moeten zijn, hier word ik spontaan overspannen..
Ik wilde je een foto sturen maar zo hoeft het nietquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:21 schreef Tally het volgende:
Ik wilde je een foto sturen maar zo hoeft het niet
Jullie gaan zo hard, ik heb niet eens tijd om sinaasappels te persen..quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:21 schreef Tally het volgende:
[..]Hier zou je juist een lachkick van moeten krijgen
Spuit niet in je oog!quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:36 schreef Retronix het volgende:
[..]
Jullie gaan zo hard, ik heb niet eens tijd om sinaasappels te persen..
Haha, daar kunnen jou hamsters nog een eindje aan knagen!quote:
Ik heb mijn bril altijd op tijdens het persen.. Haha, dat is nou nog eens wat je noemt een gevalletje ongewenst grappig..quote:
Ook zoiets fijns!quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of in je ogen wrijven met sap aan je handen
of als je net rode pepers hebt gesnedenquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of in je ogen wrijven met sap aan je handen
Alloquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Wat een gezelligheid weer
Zulks een warm onthaal..![]()
*galmt*
bonjourquote:
Ik was aan het wegdromen bij het idee dat er op Samzz d'r boezem nog voldoende plek is om ook te slapen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Wat een gezelligheid weer
Zulks een warm onthaal..![]()
*galmt*
ligt eraan wie er nog meer op slapen natuurlijkquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was aan het wegdromen bij het idee dat er op Samzz d'r boezem nog voldoende plek is om ook te slapen.
Of hoe groot Samzz haar boezem is.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ligt eraan wie er nog meer op slapen natuurlijk
Ach, dat weet je toch al lang?quote:
Ja, niemandquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ligt eraan wie er nog meer op slapen natuurlijk
Sommige feiten kun je niet vaak genoeg bevestigd krijgen.quote:
*dumpt Varken erop*quote:
Sluit maar aan achter in de rij.quote:
G70 natuurlijkquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige feiten kun je niet vaak genoeg bevestigd krijgen.
Visueel moest daar ook nog bij staan.quote:
Hoi meisjequote:
Wat een beestenboel, Sjaak op m'n voeten, Air en Varken op m'n boezemquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*dumpt Varken erop*
Zo. Dan is dat ook weer opgelost.
Goeie oplossing, kan ik vervolgens mijn handen weer op jouw borsten laten rusten!quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goeie oplossing, kan ik vervolgens mijn handen weer op jouw borsten laten rusten!
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Visueel moest daar ook nog bij staan.
Ik zie dat je er niet afwijzend tegenover staat.quote:
of dat ze je recht in je gezicht uitlachtquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie dat je er niet afwijzend tegenover staat.
Vrouwen met een harige poes van dat formaat, mogen mij voorbij lopen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ afbeelding ]
in verhouding zoiets
Ik heb niets te verliezen toch?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie dat je er niet afwijzend tegenover staat.
Jij zoekt ook overal wat achter pessimist.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
of dat ze je recht in je gezicht uitlacht
Daar kan ik nog niet over oordelen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb niets te verliezen toch?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen met een harige poes van dat formaat, mogen mij voorbij lopen.
Mn fles cola is half vol hoorquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij zoekt ook overal wat achter pessimist.
Hahaquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]ik had laatst met een van de studenten bij mij in de kroeg een gesprek dat over beharing ging.. Hij was voor beharing. Ik heb hem gezegd dat hij geen bier meer krijgt tot ie bij zinnen is gekomen.
Dank, ook namens een heleboel andere mannen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik had laatst met een van de studenten bij mij in de kroeg een gesprek dat over beharing ging.. Hij was voor beharing. Ik heb hem gezegd dat hij geen bier meer krijgt tot ie bij zinnen is gekomen.
Lacht ze jou nou ook uit in je gezicht GvsE?quote:
ik walg van beharing onder de nekgrensquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank, ook namens een heleboel andere mannen.
Je had 'm ook kunnen omturnen tot een haarlozeliefhebber.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Wel jammer overigens. Tot ik wist dat ie pro beharing was, had ik het er best op gedaan
Hear hear!quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik walg van beharing onder de nekgrens
Nee, dat was natuurlijk een liefdevol lachje jegens mijquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lacht ze jou nou ook uit in je gezicht GvsE?
Correctquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dat was natuurlijk een liefdevol lachje jegens mij
Ik heb op hem ingesproken, maar hij vond dat het er niet voor niks zat. Toen ik m vroeg waarom ie dan wel zn baardhaar afschoor, had ie even geen antwoord meerquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je had 'm ook kunnen omturnen tot een haarlozeliefhebber.
Hij houd kennenelijk van tanden flossen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb op hem ingesproken, maar hij vond dat het er niet voor niks zat. Toen ik m vroeg waarom ie dan wel zn baardhaar afschoor, had ie even geen antwoord meer
dan blijven je piercings erachter haken zeker?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik walg van beharing onder de nekgrens
quote:
vroeg ik hem ook, maar hij zei dat het wel wat bijgeknipt mocht wordenquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij houd kennenelijk van tanden flossen?
Ik heb retainers inquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:29 schreef dawg het volgende:
[..]
dan blijven je piercings erachter haken zeker?
Haha, bij mannen vind ik het iets minder erg. Mits bijgewerkt, dat het niet zo'n mega oerwoud is..quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vroeg ik hem ook, maar hij zei dat het wel wat bijgeknipt mocht worden
toen heb ik m maar verteld dat ik als een gozer zn broek naar beneden trok en daar ook maar een haartje te vinden zou zijn, ik me aan zou kleden en weg zou lopen. Getver.
Nee! Weg met die zooi! Lekker van die zaadproppen en urineluchtjes die erin hangen. Blegh. Dood aan haar onder de nekgrens. Aansteker en deodorantfles.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, bij mannen vind ik het iets minder erg. Mits bijgewerkt, dat het niet zo'n mega oerwoud is..
Van die plastic dingen waardoor je ze zo goed als niet zietquote:
Hahaquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee! Weg met die zooi! Lekker van die zaadproppen en urineluchtjes die erin hangen. Blegh. Dood aan haar onder de nekgrens. Aansteker en deodorantfles.
oh. heb je je sleeve al?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Van die plastic dingen waardoor je ze zo goed als niet ziet
quote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:34 schreef dawg het volgende:
en je hebt nog steeds een grote mond zie ik.
mag geen piercings hebben ivm werk. Dus ik vond retainers nog wel een goed compromisquote:
nieuwe baan?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Als barvrouw moet ik die wel hebben
Jupquote:
Ah, okequote:Op woensdag 14 maart 2012 20:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mag geen piercings hebben ivm werk. Dus ik vond retainers nog wel een goed compromis
nice.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jup![]()
Lekker veel werken, nadelig is minder met het Varken ouwehoeren, maar die slaapt tegenwoordig wel weer lekker bij mij op mn bedje
Maar in de weekenden zoek ik het niet om te wisselen. Volgende vakantie (als ik niet werk, afgelopen vakantie wel gewerkt) gaat het ijzer er weer in. Ik vind mn gezicht maar raar zonder al dat geglinsterquote:
Niet half zo veel als ikquote:
Ja, snap ikquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar in de weekenden zoek ik het niet om te wisselen. Volgende vakantie (als ik niet werk, afgelopen vakantie wel gewerkt) gaat het ijzer er weer in. Ik vind mn gezicht maar raar zonder al dat geglinster
ghe das wel relax inderdaad.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet half zo veel als ik![]()
Het wildplassen is wel afgelopen gelukkig
En ik ben mn pony weer aan het laten groeien zodat ik weer een rol kan makenquote:
Doegquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:42 schreef dawg het volgende:
[..]
ghe das wel relax inderdaad.
ik had eendagskuikens gehaald maar zelfs die lust ze niet.dus nu ga ik niks meer proberen en moet ze het doen met wat ze wel lust, bijna niks.
voetbal kijken nu. adiossss
Nice!quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En ik ben mn pony weer aan het laten groeien zodat ik weer een rol kan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |