De winnaarsquote:j0kkebr0k, dadgad, Terecht, Ticker, Fledderjon, HyperViper, heartz, Ali_Kannibali, Resonancer, Lambiekje, ATuin-hek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor wie met zijn mede-BNW'ers will discussieren, speculeren of feliciteren; ga je gang in dit topic!![]()
TS begint: gefeliciteerd allen!![]()
Tja..quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:04 schreef DrunkenBuddha het volgende:
Gunnen lol.
Hoe levenloos moet je zijn om jaloers te zijn op deze award
nee, dat geeft niet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:03 schreef Bastard het volgende:
Geen nominatie voor Bankfurt? 1 van de peilers van BNW!
Schande zeg ik, schande!!
idd Ticker verdient een ereplaats.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Over Ticker gesproken? Is ie hier nog weleens, of is ie er echt helemaal klaar mee?
Ik vind het dan ook een fijne user, maar wil het bij 'eindeloos geduld' wel even wijzen op zijn laatste bezoek waar hij flipte en zei nooit meer terug te willen keren.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:44 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
idd Ticker verdient een ereplaats.
Wegens zijn vasthoudendheid, zijn bagage aan kennis en eindeloos geduld.
Dat gebeurt hier wel vaker heb ik het ideequote:Op woensdag 14 maart 2012 19:43 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik vind het dan ook een fijne user, maar wil het bij 'eindeloos geduld' wel even wijzen op zijn laatste bezoek waar hij flipte en zei nooit meer terug te willen keren.
Hoop wel dattie terugkomt, want hij maakte echt leuke topics en weet veel interessants en deelt dat graag.
Zoals die HansPeterKolvenBach?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:05 schreef DrunkenBuddha het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier wel vaker heb ik het idee
Zoals die HansPeterKolvenBach?quote:Misschien de gefrustreerde pubertjes wat beter in toom houden...zomaar een tip
Die juist niet; hij kwam met relevante nieuwe topics..quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:30 schreef Gray het volgende:
[..]
Zoals die HansPeterKolvenBach?
[..]
Zoals die HansPeterKolvenBach?
Fijn dat jullie het er unaniem over eens zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:56 schreef DrunkenBuddha het volgende:
Ik had het over mezelf, jij tegen jezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |