SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<stelt verwachtingen bij>quote:Op donderdag 15 maart 2012 07:10 schreef LeaderRoel het volgende:
Het verhaal van de Agent is mooi, maar het einde valt een beetje tegen.
Ik ben een nieuwe agent begonnen (Operative). Ik ga nu volledig voor lightside en heb ook meteen maar een male char gekozen. Ik ben benieuwd in hoeverre het verhaal afwijkt van darkside met female. Ik kan nu in elk geval lekker flirten met Kaliyoquote:Op donderdag 15 maart 2012 07:10 schreef LeaderRoel het volgende:
Het verhaal van de Agent is mooi, maar het einde valt een beetje tegen.
Flirten met Kaliyo is moeilijk, vaak vindt ze je een watje als je lieve dingen tegen dr zegt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:54 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Ik ben een nieuwe agent begonnen (Operative). Ik ga nu volledig voor lightside en heb ook meteen maar een male char gekozen. Ik ben benieuwd in hoeverre het verhaal afwijkt van darkside met female. Ik kan nu in elk geval lekker flirten met Kaliyo![]()
Ik ben het wel met je eens dat het einde engizins een "dat was het?" afsluiting had. Hopelijk komt er een expansion waar het verhaal wat verder gaat.
Ik doe juist andersom. Male is bij mij Dark Side en Female is Light Side. Nu ineens minder zin om door te gaan met mn Sniper.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:54 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Ik ben een nieuwe agent begonnen (Operative). Ik ga nu volledig voor lightside en heb ook meteen maar een male char gekozen. Ik ben benieuwd in hoeverre het verhaal afwijkt van darkside met female. Ik kan nu in elk geval lekker flirten met Kaliyo![]()
Ik ben het wel met je eens dat het einde engizins een "dat was het?" afsluiting had. Hopelijk komt er een expansion waar het verhaal wat verder gaat.
Blijkbaar een emergency-patch. Moetje naar torchan gaan, kan je lachenquote:
I willquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:18 schreef S1gnum het volgende:
Gewoon doorgaan, je kan beter een eigen oordeel vormen.
Geeft niets, echte leven gaat voorquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:55 schreef Morthill het volgende:
Mijn laatste weekendheb veel te weinig tijd met masterscriptie, 25-urige werkweek en nog wat randtaken om TOR echt te kunnen spelen. I'll be back, maar pas tegen de zomer denk ik.
Maar nu moet ik de update missenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:07 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Geeft niets, echte leven gaat voor
Yes!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:35 schreef ex het volgende:
Ik ben nu level 11 en net gekozen voor Shadow. Ik speel op de Legions of Lettow server. Nog Fokkers daar?
Vraag maar raak...het is even lastig maar je hebt het vrij snel door.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:35 schreef ex het volgende:
Net vooral even gePvP't geinig dat je ook XP haalt door PvP. Als je dus een avondje niet wil questen ga je gewoon PvPn en je levelt nog steeds.
PvP gear vind ik nog wel een beetje vaag en sowieso het hele PvP systeem (qua ranks & punten etc) toch nog maar is goed lezen ergens.
En als je de game los download en na installatie op die 7 day pass link klikt?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:14 schreef Rob.Dude het volgende:
Net een 7 dagen trial in de mail gekregen, helemaal blij natuurlijk, maar wanneer ik de SW:TOR setup probeer te installeren crasht hij op 't moment dat ie opent. =/
Iemand, help?
Welke kant speel je, ik speel rep.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:59 schreef DaFan het volgende:
[..]
Yes!
[..]
Vraag maar raak...het is even lastig maar je hebt het vrij snel door.
Ik neem aan dat ik de SWTOR_setup.exe ergens moest downloaden, geeft precies hetzelfde probleem. =/quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En als je de game los download en na installatie op die 7 day pass link klikt?
Rep!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:42 schreef ex het volgende:
[..]
Welke kant speel je, ik speel rep.
Nou ja ik was dus aan het PvP'n en zag dat ik valor points kreeg (en xp) maar hoe zich dat vertaald in ranks & gear, dat snap ik dan weer niet.
Hoe heet je char? En thanks, Ben nu rank 10 en een eerste naam gehaaldquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:28 schreef DaFan het volgende:
[..]
Rep!
Valor is voor je pvp rank, koop je niks voor, maar je moeT minimaal 60 zijn voor battlemaster gear.
Je krijgt ook comms, daar kan je gear mee kopen.
Zoke maar ff met google want er zijn genoeg sites die het goed uitleggen, hoef ik het niet helemaal te doen
Malfunction. Zie OPquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:55 schreef ex het volgende:
[..]
Hoe heet je char? En thanks, Ben nu rank 10 en een eerste naam gehaald.
Het kutste vind ik nog als jij in het team zit dat voor de Medals gaatquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:02 schreef Morthill het volgende:
Voidstar was raar, tegenstander leek gewoon voor kills te gaanDie kwamen dus niet voorbij de eerste stap.
Krijg je trouwens veel meer valor tegenwoordig? 3k in 1 potje, ging 2,5 rank omhoog
maak me niet jaloersquote:
Ah goed om te horen.. Dat was mijn grootste probleem met WoW, niet alleen waren de quests saai, (vermoord 10 X in plaatst Y, en vergeet niet de kist te lootten!) het duurde ook nog is veels te lang om te levelen vanaf level 40.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:11 schreef Morthill het volgende:
Heel traag wordt het levelen niet, in iets van 6 uur ga je van 49 naar 50.
Je bent in 100 a 150 uur lvl 50, het kan wat langer duren, maar dan zit je veel tijd uit je neus te eten of te wachten op mensen voor een flashpoint/warzonequote:Op zondag 18 maart 2012 11:25 schreef ex het volgende:
[..]
Ah goed om te horen.. Dat was mijn grootste probleem met WoW, niet alleen waren de quests saai, (vermoord 10 X in plaatst Y, en vergeet niet de kist te lootten!) het duurde ook nog is veels te lang om te levelen vanaf level 40.
Het helpt als je 1 personage naar lvl 50 tilt en echt alles gezien hebt. Als je elke keer dezelfde beginquests aan het doorwerken bent wordt het inderdaad eentonig.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:01 schreef Rhalius het volgende:
Vergeleken single player RPG's is het traag genoeg, en is er wel eens wat te weinig afwisseling om het allemaal boeiend te houden.
Heb de game sinds de kerst, een personage op level 43, voor de rest nog personages op level 30, tweemaal 22, 14, 10 en 4.
Regelmatig wordt ik het gewoon even zat en dan speel ik meer dan een week niet meer.
Ben zelf ook smokkelaarquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:36 schreef iScrim het volgende:
1e dag van de trial beviel me erg goed, ben atm level 9 smuggler.
Raar genoeg heb ik wel een klein beetje lagg en soms, in gesprekken, is het geluid wat sneller dan de animatie..
En dit terwijl m'n pc de hoogste settings makkelijk aan kan.
Hopelijk wordt dit verholpen in de toekomstige updates.
Wtf am I readingquote:Op zondag 18 maart 2012 18:23 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ben zelf ook smokkelaar
Vind de karakter weinig power hebben .
Je bent snel door je energie heen .
Vind ik een groot min punt van de pop
Ik ben een cyborg smokkelaar (met poesje)
Dubbele guns om de mannen hahahah laten zien (psst ben zelf man)
tja alles word geladen via je eigen pcquote:Op zondag 18 maart 2012 22:52 schreef Rhalius het volgende:
Alderaan, Belsavis en Balmorra lijken sterk op elkaar. De gebouwen zijn vaak precies hetzelfde, het valt me vooral erg op met die metalen verhogingen die overal zijn. Precies hetzelfde ontwerp overal.
klinkt heel erg bekend.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:01 schreef Rhalius het volgende:
Vergeleken single player RPG's is het traag genoeg, en is er wel eens wat te weinig afwisseling om het allemaal boeiend te houden.
Heb de game sinds de kerst, een personage op level 43, voor de rest nog personages op level 30, tweemaal 22, 14, 10 en 4.
Regelmatig wordt ik het gewoon even zat en dan speel ik meer dan een week niet meer.
nou, ik vind juist dat ze helemaal niet op wat je in A New Hope ziet moet lijken. Het is 3000 jaar eerder. Echter, heel het spel voelt aan alsof het 50 jaar voor de films speelt. Dat is echt het grootste mankement aan het spel, vind ik dan als Star Wars fan. Heel de tijdlijn lijkt nergens op.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:09 schreef Rhalius het volgende:
Zou toch mooi zijn als de tatooine space ports meer zouden lijken op wat je ziet in "a new hope" en KOTOR.
Ik zit op valor 58...quote:Op zondag 18 maart 2012 18:43 schreef S1gnum het volgende:
Ding.. Valor 60. Gelijk de ear piece en implantaat gekocht. 2 BM commendations van 2 BM bags. Chestpiece gekocht.
Ik denk dat hij deze bedoelt: http://dulfy.net/2012/03/17/1-2-new-armor-models/quote:Op maandag 19 maart 2012 12:50 schreef Roellie80 het volgende:
doe ons dan ook gelijk ff screens of een link geven dan
Heeft ermee te maken dat er tussen TOR en de films een Dark Age (volgens mij New Sith Wars) is geweest.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:39 schreef Tokus het volgende:
[..]
nou, ik vind juist dat ze helemaal niet op wat je in A New Hope ziet moet lijken. Het is 3000 jaar eerder. Echter, heel het spel voelt aan alsof het 50 jaar voor de films speelt. Dat is echt het grootste mankement aan het spel, vind ik dan als Star Wars fan. Heel de tijdlijn lijkt nergens op.
Heb je geen guild?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:09 schreef Rhalius het volgende:
Inderdaad, ik heb dit probleem niet eerder gehad. Nu probeer ik het later wel een keer als er meer spelers online zijn, nu waren er maar 8 anderen op die planeet en ik lijk hier gewoon hulp bij nodig te hebben.
Mijn guild is ook gewoon dood als een pierquote:Op maandag 19 maart 2012 23:28 schreef Rhalius het volgende:
Level 45 moet genoeg zijn voor Belsavis, en ik heb alle side quests daar al gedaan.
Ik zit wel bij een guild, maar het is geen groot guild en de meesten zijn meer bezig met Mass Effect 3 de laatste tijd.
Ik moet zeggen dat de server waar ik op speel niet de erg vol is maar mijn guild heeft toch gemiddeld 30 mensen online in de avond.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mijn guild is ook gewoon dood als een pier
Ja inderdaad, gisteren False Emperor HM gedaan met 3 andere guildies en het ging heel goed! Goeie tanking en healing!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:12 schreef DaFan het volgende:
Bij ons wordt het stuk beter laatste tijd. Tussen 10 en 15 online elke avond. Ook een hoop nieuwe 50s dus dat is wel geinig, die beetje meetrekken door HMs
het helpt ook wel dat mijn guild incl alle alts over de 300 members heeftquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:12 schreef DaFan het volgende:
Bij ons wordt het stuk beter laatste tijd. Tussen 10 en 15 online elke avond. Ook een hoop nieuwe 50s dus dat is wel geinig, die beetje meetrekken door HMs
Inderdaad.. De server waar ik op speel is redelijk active (staat op standard maar heb eigenlijk nooit problemen om mensen te vinden) en de guild waar ik inzit is actief.. Die combinatie is wel echt belangrijk denk ik om het spel leuk te maken & houden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:17 schreef Questular het volgende:
[..]
het helpt ook wel dat mijn guild incl alle alts over de 300 members heeft
JA, ik ga in april weer op zoek naar een nieuwe guild als Crimon Order echt dood blijft. Wil wel fatsoenlijk 1.2 kunnen testen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:13 schreef Roellie80 het volgende:
Zoals verwacht waren er natuurlijk over het algemeen direct al veelste veel guilds.
Elk vriendenclubje van 6 man heeft/had z'n eigen guild en iedereen was opzoek naar nieuwe actieve spelers.
Nu zie je dus al dat guild worden opgeheven of samenvoegen met elkaar. Zo ook met onze guild.
Het ziet er nu naar uit dat onze guild het gaat overleven. de afgelopen dagen hebben we iets van 8 actieve lvl50ers erbij wat bijna een verdubbeling is van wat we hebben.
Gisteren maar even wat nieuwe operations op de agenda gezet. Zo doen we er nu op z'n minst 3 per week
Dan maken we er toch een met de overgebleven lui? Ik ben er in ieder geval nog, enigszins actief nu ik ME3 een keer heb uitgespeeldquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:41 schreef Morthill het volgende:
Lord Calypho hebben we inderdaad een toffe actieve guild nodig
Denk dat ze wachten tot na 1.2, dikke kans dat een hoop ex-spelers na die update terugkomen na het spel.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:56 schreef Questular het volgende:
Ze zullen binnenkort toch ook aan server migration moeten gaan denken, op dit moment zijn er nog aardig wat servers met een lage populatie. Op de server waar ik speel ben ik vaker helemaal alleen in een quest gebied en als we met zn 10-en in 1 gebied zitten dan is het veel.
Denk niet dat dat prio heeftquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:40 schreef Morthill het volgende:
het wordt tijd dat BioWare gratis servertransfers mogelijk gaat maken
Een heel aantal heroics zou ik overslaan. Wanneer het gaat om de daily's;quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:42 schreef ImMaxa het volgende:
Het jammere is dat door het kleine aantal spelers op veel planeten het vrijwel onmogelijk wordt om heroics te doen. Of je moet in je guild mensen vinden daarvoor.
Ik outlevel met mijn alt alles gewoon zo hard dat ik een aantal nog prima kan soloën, maar veel ken ik er al dus die skip ik dan gewoon.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:42 schreef ImMaxa het volgende:
Het jammere is dat door het kleine aantal spelers op veel planeten het vrijwel onmogelijk wordt om heroics te doen. Of je moet in je guild mensen vinden daarvoor.
Ja dat is zeker klotequote:Op woensdag 21 maart 2012 18:50 schreef ImMaxa het volgende:
Jammer wel dat vijanden nogal snel respawnen. Handig als er veel spelers zijn en dus veel 'concurrentie' voor kills, maar niet als je je ergens heen moet vechten, en op de weg terug die zelfde vijanden opnieuw mag bevechten, graag of niet.
Vanavond kom ik ook weer online, misschien dan nog een HM doen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:27 schreef DaFan het volgende:
Gisteren met paar fresh 50 zowel KP als EV gecleared op normal, ging nog best goedvandeweek ook maar weer HM doen dan.
Vanavond is geen run gepland, maar kunnen mss wel FP HM doen. Eerst m'n dailies en die moet jij ook.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:30 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Vanavond kom ik ook weer online, misschien dan nog een HM doen?
PVP Dailies? Die doe ik altijd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:50 schreef DaFan het volgende:
[..]
Vanavond is geen run gepland, maar kunnen mss wel FP HM doen. Eerst m'n dailies en die moet jij ook.
We hebben gisteren iemand, nieuwe 50, niet meegenomen met Ops en hem z'n dailies laten doen. Paar dagen goed doen en je rolt in geld en gear
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |