Fijn, Asy! Nu maar hopen op zo'n tweede nacht.
Dat lijkt de goede kant op te gaan, Simmu. Hopelijk zet de dalende trend zich voort.

Moeilijk, Miss. Het kan natuurlijk gewoon zo zijn dat ze het gewoon meer naar d'r zin had op de babygroep. En dat de peutergroep daar nooit aan zal kunnen tippen. Zijn er nog meer kindjes van de baby- naar de peutergroep gegaan?
L wíl juist alleen nog maar naar de peutergroep. Ze staat officieel ingepland op een verticale groep, maar als het daar (te) druk is, zetten ze d'r op woensdag wel eens op de peutergroep. En dat vindt ze zo leuk, dat ze al begint te huilen als 'r bij verticaal afzet. "Ik wil naar de peutergroep!"
En net vertelde de leidster dat ze 'r standaard elke woensdag op de peutergroep willen zetten. Mits ik dat goed vind natuurlijk. Ik heb gezegd dat ik het in principe prima vind, maar dat ik wel even aan wil kijken hoe ze dat handelt, dat geswitch elke woensdag en donderdag. En dat, als dat te onrustig voor 'r is, ik liever heb dat ze op één vaste plek zit. Dat begreep ze wel natuurlijk en dan zou ze kijken of ze niet gewoon elke dag naar de peutergroep zou kunnen. Ook goed.

Oh, en morgen gaat ze voor het eerst zonder luier naar de opvang.
[ Bericht 0% gewijzigd door -Spring op 21-03-2012 20:23:25 ]