abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109306983
Ik vind wassen normaal al prima, maar met dit weer vind ik het ronduit leuk, dat helpt ;)
En ik strijk NIKS. dat helpt ook :P

Dit weer vraagt ook wel een beetje om verkoudheid inderdaad. Ben zelf ook wat verkouden, maar heb er weinig last van.
pi_109308264
Ik heb een periode gestreken maar daar ben ik weer mee gestopt, manlief mag zijn eigen overhemden strijken ;) En verder vind ik wassen met dit weer ook niet erg, zeker niet, maar ik ben toch een opspaarder. Komt ook omdat ik het lastig vind te wassen op de dagen dat ik werk :) Maar het is altijd zo lekker als het dan allemaal weer fris en schoon in de kasten ligt :D

Straks er maar even op uit met de meiden, kan natuurlijk niet binnen blijven met dit weer!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_109308960
bluh, to huisarts or not to huisarts. hij had zonet (zonder pcm!) 38.2
hij klinkt nogal rochelig, maar ook dat het wel lossig zit zeg maar. zaterdag was hij ok, zondag was hij echt wel erg ziek. 39.6 en een uurtje toch echt wel 'suffig' in de zin van dattie maar een beetje voor zich uit zat te staren (reageerde wel goed, dus niet suffig in de zin van afwezig). maandagmorgen 37.8, maandag vroeg in de middag 38.1 oid maar 's avonds weer een peik naar 39.2 en vannacht dus best een ellendige nacht.

drinken doettie de hele tijd al prima, luiers zijn ook goed. dus wat te doen wat te doen. ik vind onze huisarts een beetje te snel klaarstaan met antibiotica eigenlijk :@

edit; zondagmiddag/avond wassie met die hoge koorts dus plenty levendig *) gister ook tot het punt dat ik hem maar gewoon naar de psz heb gebracht. vandaag issie ook gewoon blij verder. ietsje kleinzeriger dan anders, maar niet echt noemenswaardig eigenlijk.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_109309414
Vooral doen waar jij je goed bij voelt Simmu, maar even longen laten luisteren en oren laten kijken kan nooit kwaad. En je kan toch aangeven dat het gewoon even om een check gaat voor je eigen gevoel en dat er niet meteen antibiotica gegeven hoeft te worden.. Beter laten kijken zonder gevolgen dan niet laten kijken met gevolgen..
pi_109309415
Ik geloof niet dat ik zou gaan Simmu. Klinkt niet als iets wat zichzelf niet oplost, maar als je het niet vertrouwt...

Mijn peuter was al nooit een muurbloempje, maar ze wordt steeds socialer en dapperder. Ze spreekt steeds vaker wildvreemden aan, steekt hele lulverhalen af, groet iedereen die ze tegenkomt uitbundig "Halloooooo!". Het is goed voor heel veel glimlachen.
pi_109309578
:P

vanavond maar eens afwachten eerst. doorgaans hou ik rechtlijnig en wel protocol aan. 3 dagen iets (koorts, aanhoudende nare hoest) --> huisarts. maar ja. het klinkt nogal "gewoon griep" erig. wat hier ook idd heerst. en voor mij is goed drinken en vrolijk zijn toch de beste graadmeter.
pi_109309748
Even een vraagje tussendoor betreft wcbrilverkleiners.
Welke zijn het handigst qua bevestigingen?
Ik lees zojuist dat je die van de hema op de pot, onder de bestaande bril moet doen. Niet erg handig lijkt mij..
pi_109309862
Die heb ik, ik vind het niet onhandig, maar bij mijn ouders hebben ze er eentje voor boven op de wc-bril en die vind ik eerlijk gezegd wel handiger ja.
pi_109309897
Ze bestaan dus wel :D
Ik wil er ook graag 2 (boven en onder) die op de wc-bril kan.
Waar zijn deze voor een leuk prijsje te koop?
pi_109309954
Volgens mij had mijn moeder hem voor een klein prijsje bij het kruitvat vandaan in een actie.
Verder weet ik het eigenlijk niet, ik zou verwachten dat de V&D ze wel verkoopt en de prenatal, maar verder zou ik het niet weten,. Succes met je zoektocht :)
pi_109310050
Die van mij komt van de wibra en die was erg goeiekoop. Prima ding, wel een beetje lelijk, maar who cares.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 13:01:15 #162
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109310164
Dat Harry moest huilen is denk ik een combinatie van niet helemaal lekker in zijn vel (snotverkouden!), zeer slecht slapen en natuurlijk nu ook het besef dat mama echt weggaat en dat je even daar moet blijven. Juffie had me er ook voor gewaarschuwd.

Maar hij heeft niet lang gehuild hoor. En schijnbaar heeft hij zich nogal geamuseerd in de zandbak want niet alleen zijn broekzak zat vol zand maar zijn luier ook! :o
Heb hem met zijn blote kont hier in de gootsteen gezet want er was gewoon niet tegenop te poetsen :D
pi_109310272
Zandbakken zijn een uitvinding van mensen zonder kinderen, wedden? _O-
pi_109310463
Eens Freecell.
Maar als je ziet hoeveel plezier ze ervan beleven.
(en de mama's die dan wel 2 keer per dag kunnen stofzuigen en poetsen haha).
pi_109310546
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 13:04 schreef freecell het volgende:
En panty's van mannen.
  Moderator dinsdag 20 maart 2012 @ 13:17:09 #166
5428 crew  miss_sly
pi_109310738
:W

Wij zijn weer thuis van een weekje Egypte. We hebben genoten van het mooie weer, lekker eten en Senna vooral van de trampoline. Iedere dag moest er wel een tijdje gesprongen worden.

Enige minpuntje was dat papa niet mee was, en die miste ze toch wel. ERgens halverwege de week, toen ze lekker in het zand zat te spelen, vroeg ze "mama, wanneer komt papa ons ophalen?"
"Die komt ons niet ophalen, we gaan over een paar dagen weer naar huis met het vliegtuig en dan haalt hij ons op Schiphol op!"
Ze ging even door met spelen, en zei toen: "Mama, ik heb een goed idee!"
"Vertel het maar, mopje."
"Als we weer op vakantie gaan, dan gaat papa met ons mee!"

O+

Gisteren maakte ze nog een keer zo'n opmerking, dus het heeft wel wat impact gehad, zo'n week op vakantie zonder papa.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_109310850
klinkt goed miss, volgende keer maar gewoon de papa meenemen dan!

foto's willen we :P
  Moderator dinsdag 20 maart 2012 @ 13:21:21 #168
5428 crew  miss_sly
pi_109310875
Er staat genoeg op FB! En echt leuk, ook filmpjes, ik maak even reclame :+
pi_109310910
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 13:21 schreef miss_sly het volgende:
Er staat genoeg op FB! En echt leuk, ook filmpjes, ik maak even reclame :+
gaat ik vanmiddag kijken! moet zo eerst peuter nr 2 naar bed brengen en dan zelf onder de tettenpletter eerst ;)
  Moderator dinsdag 20 maart 2012 @ 13:28:03 #170
5428 crew  miss_sly
pi_109311103
Oe, dat vond ik niets, de tettenpletter. Zowel fysiek als emotioneel, zelfs als je eigenlijk denkt dat er niets is. Succes!
  dinsdag 20 maart 2012 @ 14:07:50 #171
100412 mefke79
komt goed!
pi_109312458
wij hadden een wcbrilverkleiner van de kruidvat, maar die kiepte van de bril af. Hij moet op de een of andere manier wat vastzitten op (of onder) de bril anders gaat het fout. Die we nu hebben is geloof ik van de Hema en heeft lipjes aan de achterkant. De verkleiner leg je op de bril, de lipjes schuif je eronder en het ding blijft perfect liggen.

Asy, in jouw regio heerst kinkhoest, heb je hem (en jezelf) daar al op laten nakijken?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 20 maart 2012 @ 15:11:26 #172
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109314959
Ach, ik vond het niet erg. Alleen had ik het niet in zijn luier verwacht :D

nee mefke, ik had er ook geen idee van...
Maar het is niet zo dat we de hele dag aan een stuk door hoesten. Volgens mij is het gewoon een hardnekkige verkoudheid, maar ik zal straks eens even bellen naar de huisarts.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 15:38:23 #173
100412 mefke79
komt goed!
pi_109315844
Nou ja, ik ga er ook vanuit dat het gewoon hoest is hoor, maar ik hoorde vandaag dat juist bij jullie in de regio het opkomt en dat is met Huubke op komst wel handig om te weten.

En ik kom echt overal zand tegen na een uurtje zandbak: oren, luier, neus (en dan heerlijk niezen), tussen tenen...overal dus. Maar hij vindt het helemaal leuk, dus tja, dan houd ik em niet tegen. Gaat ie maar vaker in bad.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 20 maart 2012 @ 16:10:13 #174
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109316790
Ik heb even gebeld. Kans dat Harry het heeft is heel klein ivm het feit dat hij nog midden in het vaccinatieprogramma zit.
Ik mag donderdag bloed gaan prikken om het uit te sluiten. We achten allemaal de kans heel klein, maar omdat het gevaarlijk kan zijn voor een pasgeboren baby toch maar even laten uitsluiten...
pi_109318603
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 13:04 schreef freecell het volgende:
:D
Wolf heeft een zandbak op het balkon.Als de onderburen vervelend zijn mag hij het buitenhangend wasgoed bewerken }) ;)
(Kan niet eens want heb geen spijlenrailing maar een muurtje)

Ik vond de Egypte foto's echt gaaf Miss_Sly! heeeeerlijk zonnig daar zeg O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')