Ik herken hier niet in zoals het bij ons op het kinderdagverblijf gaat. Daar wordt veel geknuffeld, ook of misschien wel juist in de peutergroep.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:24 schreef miss_sly het volgende:
Ze knuffelt nog steeds het liefst de hele dag, maar dat zal natuurlijk steeds minder worden. Op de basisschool zal dat ook niet meer gaan. Misschien is dat ook wel erg wennen, het groot worden en zo ook behandeld worden? Hoewel ik niet het idee hebben dat wij haar zo klein houden thuis.
Oh, dat is geweldig nieuws!quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:05 schreef _Bar_ het volgende:
Binnenwalst
Vanmiddag gebeld en we krijgen indicatie voor Roy
Niet de 4,5 dag omdat dat te intensief is nog voor Roy daarvoor is Roy nog veel te jong.
Maar wel de maximale uren die toegestaan zijn voor zijn leeftijd
Ja, kijk maar eens in FHF loopt ondertussen een topic van mij.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:35 schreef mefke79 het volgende:
Bar, wat fijn! Het lijkt me gewoon fijn dat hij nu de juiste hulp gaat krijgen.
O en als ik dat gewicht van Roy zie word ik nog even weer met mijn neus op de feiten gedrukt dat mijn uk toch echt dun is. Hij is inmiddels rond de 94cm maar wel maar iets meer dan 12 kilo. Lichtgewichtje.
Ingrid, scheiding?! heb ik iets gemist? Sterkte!
In de dreumesgroep werd ook veel geknuffeld, vooral door Senna. Een dag niet geknuffeld is een dag niet geleefd, lijkt haar motto. Bij de peuters lijkt dat minder, maar ik weet het niet zeker. Ik hou dus gewoon de vinger aan de pols en kijk het even aan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik herken hier niet in zoals het bij ons op het kinderdagverblijf gaat. Daar wordt veel geknuffeld, ook of misschien wel juist in de peutergroep.
quote:
erg knap hoorquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:41 schreef -Spring het volgende:
L heeft vandaag d'r eerste dag zonder luier op het kdv doorgebracht. En, op één ongelukje tijdens het buitenspelen aan het eind van de dag na, is ze helemaal droog gebleven!
Ik weet het maar het ziet zo naar uit...quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Asy, binnenkanten van lippen herstellen zich heel snel. (relatief) bij alledrie al een tand dóór de lipervaring gehad. Heel naar, heel dik, maar best snel herstel.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:21 schreef Kleurdoos het volgende:
school gevonden voor Elinin zo'n klooster echt fantastisch! Directrice was een tof wief, helemaal voor elkaar
niemand wil hier wonen, plek zatquote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:23 schreef Keshet het volgende:
Wat fijn Bar! Hebben 'de deskundigen' eigenlijk al enig idee hoe de toekomst eruit gaat zien voor Roy?
Wat fijn KD!Er is ook plek dus, op de school?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:40 schreef _Bar_ het volgende:
Er valt een behoorlijk pak van onze schouders, het was zo pittig allemaal het overal naar toe moeten, en je doet het hoor met 300% inzet, maar dan stort je na verloop van tijd in.
Ik trok het helemaal bijna niet,heb daarin straks ook begeleiding, maar ook het gemis van contacten met soortgelijken. Je bent niet anders bezig dan je kind te verdedigen.
Maar het is ook confronterend , je wilt je kind niet zien als een gehandicapte, en als je dat zwart op wit ziet staan, breekt je hart.
Vooral ook omdat je het bij Roy niet ziet aan de buitenkant.
Maar dit is het beste voor hem, en voor ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |