ik draai hem nu een week (sinds release in D-land) en de reacties zijn positief...
volgensmij dit maal geen cover
quote:ik hoop dat je een grapje maakt??
Op dinsdag 23 juli 2002 18:26 schreef Cybart het volgende:volgensmij dit maal geen cover
quote:ik ken hier het origineel iig niet van
Op dinsdag 23 juli 2002 18:44 schreef Milldennium het volgende:[..]
ik hoop dat je een grapje maakt??
welk nummer is dit dan?
quote:Dat ben ik me net aan het bedenken. Tis al wel een best oud nummer, padadadaaa ... ben nog aan het nadenken.
Op dinsdag 23 juli 2002 18:46 schreef Cybart het volgende:[..]
ik ken hier het origineel iig niet van
welk nummer is dit dan?
ff oude HitZone's erbij pakken
<en ja, dit is wel een grapje >
only you, can make the world seem right, only you.....
enz. enz.
en dat was ie dus niet, en daardoor ging ik ervan uit dat het geen cover was, bij de vorige 2 singles was dat wel vrij duidelijk, Bonnie Tyler, Bruce Springsteen
Staat er geen auteur vermeld op het schijfje, dan komen we misschien wat verder.
ik zou alleen nie weten van wie het origineel is.
Zoek eens op "Only You" zou ik zeggen, maar daar krijgi k zelf ook weinig resultaat.
het is een cover iig, da weet ik 100% zeker
quote:Mjah, waarschijnlijk tref je bij de TMF Chat wel meer gelijkgestemde geesten aan...
Op dinsdag 23 juli 2002 20:10 schreef LoekB het volgende:
Cybart is toch nog wel een van de weinige mensen hier met een goede muzieksmaak
Mijn mening: Veel te slap, het klinkt enorm gedateerd en ik ga 'm zeker niet kopen.
quote:Om over jouw muzieksmaak maar te zwijgen...
Op dinsdag 23 juli 2002 20:11 schreef Zander het volgende:[..]
Mjah, waarschijnlijk tref je bij de TMF Chat wel meer gelijkgestemde geesten aan...
quote:Wat lul je nou, aapje? De meeste dingen die ik luister ken je waarschijnlijk niet eens.
Op dinsdag 23 juli 2002 20:31 schreef LoekB het volgende:
Om over jouw muzieksmaak maar te zwijgen...
quote:Gelukkig niet...
Op dinsdag 23 juli 2002 20:32 schreef Zander het volgende:[..]
Wat lul je nou, aapje? De meeste dingen die ik luister ken je waarschijnlijk niet eens.
quote:Tsjee, sorry hoor maar ik dacht toch echt dat Zander begon over mtv ofzo en mij aapje noemde!
Op dinsdag 23 juli 2002 20:39 schreef Seborik het volgende:
Hey LoekB ga eens gewoon reageren of ga buiten spelen in de regen.
quote:Je bent ook een aapje en nou in slowchat gaan spelen met dat offtopic gemier.
Op dinsdag 23 juli 2002 20:44 schreef LoekB het volgende:[..]
Tsjee, sorry hoor maar ik dacht toch echt dat Zander begon over mtv ofzo en mij aapje noemde!
btw, het regent hier niet
quote:Zit jij is een keer niet achter de productie?
Op dinsdag 23 juli 2002 21:49 schreef CJ het volgende:
Dit nummer vind ik dus echt nog slechter dan "Because The Night". Hij kan zo genomineerd worden voor kots-schijf van de week op Clubcharts.nlhttp://forum.clubcharts.nl/topic/5319
vind het echt een kicke nummer (origineel en cover)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |