Eerder berucht.quote:
Minder bekend dan de andere films in mijn vraagquote:
oh dan neem ik mijn running man gok terugquote:Op donderdag 26 april 2012 15:37 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Minder bekend dan de andere films in mijn vraag
Goed planquote:Op donderdag 26 april 2012 15:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
oh dan neem ik mijn running man gok terug
Als het goed is heb je er 2quote:Op donderdag 26 april 2012 16:06 schreef RanTheMan het volgende:
jah die van hornage klopt ook niet, ik heb maar 1 M
Lidwoorden tellen wel meequote:Op donderdag 26 april 2012 16:07 schreef hornage het volgende:
Ik zie nu pas dat lidwoorden niet tellen en dat de acteurs er ook in zitten
Nog slechter gelezen danquote:Op donderdag 26 april 2012 16:08 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Als het goed is heb je er 2
[..]
Lidwoorden tellen wel mee
Ik niet, maar ja, met weinig te doen en verder niemand hier op kantoor....quote:Op donderdag 26 april 2012 16:20 schreef hornage het volgende:
[..]
Nog slechter gelezen dan
Ik moet ook eigenlijk hard aan het werk zijn en dat ben ik eigenlijk ook
3 letters 3 letters 4 letters 7 lettersquote:Op donderdag 26 april 2012 16:22 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Ik probeer iets van de letters te maken, maar het lukt niet.
Ow, ik heb genoeg te doen!quote:Op donderdag 26 april 2012 16:22 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik niet, maar ja, met weinig te doen en verder niemand hier op kantoor....
Wat voor code ?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:24 schreef hornage het volgende:
[..]
Ow, ik heb genoeg te doen!
En ik zit voor 2 daagjes even bij het bedrijf wat onze code gaat beheren
Ik moet dus wel even laten zien dat ik bij hen iig worthy ben
Calculatie- en ordersoftware voor vloer- en raambedekkingquote:Op donderdag 26 april 2012 16:25 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Wat voor code ?
Dwz wat voor software ?
Ok, klinkt ingewikkeldquote:Op donderdag 26 april 2012 16:29 schreef hornage het volgende:
[..]
Calculatie- en ordersoftware voor vloer- en raambedekking
Dat valt toch wel meequote:
Ik ben zelf geen ontwikkelaarquote:Op donderdag 26 april 2012 16:48 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Dat valt toch wel meeJe werkt dan met name met vaste variabelen lijkt mij.. Dit is pas ingewikkeld http://en.wikipedia.org/wiki/Artificial_neural_network
Hoe bedoel je ingewikkeldquote:The multi-layer perceptron (MLP) is a universal function approximator, as proven by the Cybenko theorem. However, the proof is not constructive regarding the number of neurons required or the settings of the weights.
Alleen maar Functioneel een manager hequote:Op donderdag 26 april 2012 16:58 schreef RanTheMan het volgende:
Cool een managerIk heb laatst mn visitekaartjes opnieuw besteld en heb daar werknemer op laten zetten
gewoon omdat t kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |