hoogstwaarschijnlijk welquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:24 schreef thomas22 het volgende:
gaan er nog lekkere chickies rond 11 juni lloret de mar? (H)
ga d'r maar vanuit dat het allemaal meevalt, ik hoor van iedereen dat ze in Lloret een megavakantie hebben gehad. (buiten FOK! dan)quote:Op zondag 27 mei 2012 18:10 schreef Ziba het volgende:
Ik ga ook heen. Best zin in hoewel als ik hier de reacties lees qua 'dreigende sfeer' ik mij afvraag of we de juiste keuze hebben gemaakt.Maar goed, heb d'r wel zin in en hoop dat 't meevalt.
wat voor dreigende sfeer is er in lloret dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:10 schreef Ziba het volgende:
Ik ga ook heen. Best zin in hoewel als ik hier de reacties lees qua 'dreigende sfeer' ik mij afvraag of we de juiste keuze hebben gemaakt.Maar goed, heb d'r wel zin in en hoop dat 't meevalt.
vorig jaar zijn veel rellen en gevechten geweest, de guarda civil oid vindt het dan geen probleem om geweld te gebruiken. Maarja, als je het zelf niet opzoekt dat overkomt je ook niets natuurlijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:17 schreef thomas22 het volgende:
[..]
wat voor dreigende sfeer is er in lloret dan?
oooh zo, Jaa precies als jij het niet op zoekt gebeurd er niks, maar heb in 2010 wel gezien jongens die dachten dat ze alles konden maken nou die werden even streng aangepakt met de wapenstok door de guardia civil oid, en de ambulance staat even te wachten en dan worden ze afgevoerdquote:Op zondag 27 mei 2012 19:19 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
vorig jaar zijn veel rellen en gevechten geweest, de guarda civil oid vindt het dan geen probleem om geweld te gebruiken. Maarja, als je het zelf niet opzoekt dat overkomt je ook niets natuurlijk.
Ik weet 100% dat je een super vakantie gaat krijgen !quote:Op zondag 27 mei 2012 18:10 schreef Ziba het volgende:
Ik heb dit zelf niet meegemaakt en ook niks over gehoord..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:41 schreef martijn1993 het volgende:
maar ik heb ook nog een vraag: weet iemand misschien of ze in Lloret ook van die zwembad feesten hebben (zoals je weleens op TMF zag)??
haha daar gaat mn zusje heen, dezelfde datumquote:Op maandag 30 april 2012 11:06 schreef Playtime het volgende:
27 juli tm 8 aug. App Blau met 3 andere meiden haha heb er zin in
das al bijna, laat me ook eerder. duurt lang -_-quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:23 schreef thomas22 het volgende:
haha wij zitten ook apartament blauvan af 11 juni
Gelukkig wel jaaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:21 schreef Yacht het volgende:
[..]
das al bijna, laat me ook eerder. duurt lang -_-
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat wel vroeg gastquote:Op woensdag 30 mei 2012 08:46 schreef martijn1993 het volgende:
ik hoop dat de jongen-meisje verhouding wel beetje normaal is en niet 90/10 ofzo, maar volgens mij valt dat wel mee! heb er zin in!! nog 5 dagen en dan gaan we weg!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |