abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113146060

[ Bericht 50% gewijzigd door Arjann21 op 20-06-2012 17:19:18 ]
  woensdag 20 juni 2012 @ 16:00:42 #227
369437 TWO_FINGERZ
Romanista nel cuore!
pi_113146826
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:44 schreef Arjann21 het volgende:

[..]

Wij zaten in apartament blau opzich heel chill apartament, maar beveilging is echt klote en heel streng, uitgaan st tropez waren we bijna elke avond en soms tropics maar daar was het allemaal nog best rustig, echt super veel duitsers en russen, de eerste 4 dagen waren er nog veel nederlands van examenen reizen, en gekke verhalen elke dag veel beleefde en veel gekke mensen tegen gekomen, maar gebruik echt geen drugs en ga niet stoer doen tegen de politie, ze pakken je, en niet alleen op straat lopen snachts, heb je sowieso gezeik, en die kut roze verkopers gewoon door lopen dat is ook echt kut volk, en kwa scoren heb 1 nederlandse meisjes gehad en 1 rus en 3 duitsters haha, en sex op het strand is allemaal heel leuk maar er loopt genoeg undercover politie rond, en ook bij het strand enz, en dat kost je 600 euries en een dagje cell,
haha oke dan, ervaring mee gehad?

Voor de rest niet zo'n fanatiek drugsgebruiker dus daar zal ik geen problemen mee krijgen. Hoeveel was je in totaal kwijt en hoe lag de entreeprijs bij st. trop?
pi_113149776

[ Bericht 100% gewijzigd door Arjann21 op 20-06-2012 17:18:51 ]
pi_113150454
-
  woensdag 20 juni 2012 @ 21:59:54 #230
369437 TWO_FINGERZ
Romanista nel cuore!
pi_113163305
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:18 schreef Arjann21 het volgende:
-
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:03 schreef Arjann21 het volgende:

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:44 schreef Arjann21 het volgende:

toelichting?
pi_113240182

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2012 16:51:30 ]
  FOK!fotograaf zondag 24 juni 2012 @ 19:57:19 #232
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_113327149
Ben er 2006 en 2007 geweest. Bolero Park en Dosjoimi.

Deze zomer met maatje paar dagen die kant op. Hij heeft jaren als barman, DJ en bedrijfsleider gewerkt in tenten in Lloret. Dus even 3 a 4 daagjes kijken in Lloret.

zin in.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_113355635
nog leuke verhaaltjes over lloret?, barren kroegen?
pi_113359215
Hoe zit het trouwens dit jaar met clubkaarten voor discotheken? Vorig jaar betaalde je zo'n 30 euro, en dan kon je een week lang naar binnen bij een bepaalde discotheek. Is dat dit jaar nog steeds zo?
pi_113367118
Je kan ook gewoon met een kroegentocht meegaan. Kun je altijd boeken bij reisleiding, zoals GoGo. Mits je niet met een organisatie gaat die ook reisleiding heeft...

Leuke disco's zijn: Tropics, The Dutch (boven tropics), Bumpers en St. Trop. Als je andere Nederlanders wil tegenkomen dan :)
pi_113371814
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 15:34 schreef Tjik het volgende:
Je kan ook gewoon met een kroegentocht meegaan. Kun je altijd boeken bij reisleiding, zoals GoGo. Mits je niet met een organisatie gaat die ook reisleiding heeft...

Leuke disco's zijn: Tropics, The Dutch (boven tropics), Bumpers en St. Trop. Als je andere Nederlanders wil tegenkomen dan :)
Ben net terug uit lloret ;) kroegen tochten mogen niet meer.. en wij hadden een gogo pas voor 50 euro kwam je voor 4 euro discoteek binnen en kreegje 1 drankje,
pi_113387605
2x geweest echt super vakantie gehad!
Aanraders zijn bumpers en cartoons!
En geen kroegentocht? Was toch wel een van de hoogtepunten van de vakantie.
Nee
  dinsdag 26 juni 2012 @ 08:26:46 #238
232834 Cyvx
Bierkoning
pi_113399766
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 17:01 schreef thomas22 het volgende:

[..]

kroegen tochten mogen niet meer..
Raar, weet je ook wat de reden is ? denk dat discotheken hierdoor toch een aardig bedrag binnenkregen en gratis reclame.. en stiekem had ik er wel zin in..

is tropics nog steeds 36 euro voor zo'n maand kaart ? En zijn er nog mensen wezen wokken ? dat is dus echt een hele grote aanrader ! ^O^

Me vriending gaat volgende week al naar blanes :') voor 10 dagen.. ik nog even tot 11 augustus wachtenn en dan is het weer 2 weken Lloret O+ c_/
- You tried hard, and failed miserably. The lesson is: Never try!
pi_113399783
Blanes is helemaal dood toch? :')

Ik was daar vorig jaar in de voorjaarsvakantie om een weekje te fietsen, maar dr was echt niets te doen. In Lloret zag het er wel gezellig uit!
  dinsdag 26 juni 2012 @ 08:32:31 #240
232834 Cyvx
Bierkoning
pi_113399840
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 08:28 schreef Tommeke het volgende:
Blanes is helemaal dood toch? :')

Ik was daar vorig jaar in de voorjaarsvakantie om een weekje te fietsen, maar dr was echt niets te doen. In Lloret zag het er wel gezellig uit!
Jaa ik ben er in het hoogseizoen een dagje geweest maar wat een mensen.. echt pikkies van 15 16 die er rondliepen en alles lag gewoon ver uit elkaar (discotheken, bars etc.)
Ook helemaal geen gezelligheid op straat wat je in lloret juist wel heb.
Zat er eerst toch wel een beetje mee dat ze naar blanes ging hoor, maar toen ik er even over nagedacht had boeide me het eigenlijk helemaal niet meer :9
- You tried hard, and failed miserably. The lesson is: Never try!
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 26 juni 2012 @ 11:59:51 #241
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_113405316
Lloret daar ging ik zo vroeger een keer heen _O_ :') :D
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_113455835
Alleen nog juli overleven dan gaan we :D
  donderdag 28 juni 2012 @ 10:07:21 #243
371030 Bijstandsuitkering
Tijd voor een boventitel
pi_113499964
Volgende week vrijdag gaan we, heb er zin in ! ! !
Niks te melden.
pi_113519479
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 08:26 schreef Cyvx het volgende:

[..]

Raar, weet je ook wat de reden is ? denk dat discotheken hierdoor toch een aardig bedrag binnenkregen en gratis reclame.. en stiekem had ik er wel zin in..

is tropics nog steeds 36 euro voor zo'n maand kaart ? En zijn er nog mensen wezen wokken ? dat is dus echt een hele grote aanrader ! ^O^

Me vriending gaat volgende week al naar blanes :') voor 10 dagen.. ik nog even tot 11 augustus wachtenn en dan is het weer 2 weken Lloret O+ c_/
De reden is wat ik heb gehoord door de rellen van vorige jaar, en omdat er 2 mensen zijn vermoord in lloret, ze willen lloret wat meer ook voor oudere maken niet alleen puur feesten, zo hoorde ik het van paar nederlandse mensen die in lloret woonde, proppen op straat mag ook allemaal niet meer, ik vond tropics niet heel geweldig, wij gingen altijd naar str trop heerlijke tent!
  vrijdag 13 juli 2012 @ 00:18:21 #245
369437 TWO_FINGERZ
Romanista nel cuore!
pi_114136543
morgen ochtend ga ik heen!
pi_114309360
Nog 10 daagjes :)
pi_114313025
ik was er van 29 juni tot 8 juli , fantastische tijd gehad. we zaten in appartement Thalassa geen geweldig appartement want er viel veel uit elkaar zoals de stoel en het gordijn, en het bed was geen top bed zeker niet als je een meisje meeneemt. overigens wel dicht bij alle clubs. st trop is een van de leukste en vetste clubs die er is met 2 verdiepingen en een lounge dakterras , en hij zat 500 meter van ons appartement vandaan . Fusion zit er naast , een chill barretje om te drinken , 1 liter wodka rebull kost er maar 7 euro bijvoorbeeld, wat ook een zeer chille bar is , is de bar tegenover de cartoon apres ski hut hij ligt wel vrij afgelegen dus even zoeken, maar je hebt er hele chille stoelen, en voor een halve liter bier betaal je ¤ 2,50 , en voor de dames een liter coctail kost ¤ 4,00

Tip : neem geen beachmaster clubkaart van 125 euro, beachmasters beweert dat je er veel clubs mee in kan met korting en dat je een gratis eerste drankje krijgt , maar als je dan bij zo'n club aankomt dan zeuren die bewakers dat er geen streepjescode op zit en dan moet je als nog de volle entree betalen ( dat was bij 4 grote clubs) alleen de uitstapjes die je er mee kon doen waren wel vet , zoals de beachparty en het waterpark , maar die kan je net zo goed los kopen.
nog een tip , laat je niet al te snel verleiden door proppers die op het strand komen , zeker niet het mollige wijf van alcatraz , want dat is echt de slechtste club ooit . Dat is echt een vleesmarkt met allemaal verschillende kleuren bandjes van hoeveel zin je hebt om met een meisje/jongen te praten. en iedereen let dan op die bandjes

We hebben wel gelachen om het accent van de propper van bumpers , wat trouwens ook echt een vette club is . maar misschien komt dat omdat hardwell er was toen wij er waren.

1 ding is zeker, volgend jaar weer maar dan met het vliegtuig en een ander appartement :D

[ Bericht 34% gewijzigd door cappie2707 op 17-07-2012 14:03:36 ]
pi_115437575
Zojuist weer gekomen van een 8-daagse vakantie in Lloret, top tijd achter de rug!

We waren met 12 personen en we verbleven in Hotel Trimar, erg goed verzorgde en schone kamers. Wij hadden 2 appartementen gehuurd, elk met 2 badkamers (één waarvan de deur niet op slot kan), een nette keuken, woonkamer wat kan worden omgebouwd voor 2 extra slaapplekken, en 2 normale slaapkamers. De beveiliging 's nachts praat geen Engels, dus dat kan voor wat moeilijkheden zorgen. Ook is het niet mogelijk om een dame / heer mee te nemen naar je kamer, je kan er echter wel voor zorgen dat een van je vrienden/vriendinnen de vrouw achter de balie bezighoudt zodat je er ongestoord voorbij kan lopen. Een andere optie is, als het schoonmaakhok open is (rechts van de ingang v/h appartementencomplex), haar/hem op te halen met de lift. Het hotel was erg goed voor de rest, een van de betere in Lloret! Het zwembad was ook wel te doen, maar niet echt heel groot en de zon schijnt er van een uurtje of 11 tot een uurtje of 6, vanwege hoge naastgelegen hotellen.

Qua echte discotheken zijn Bumpers (Redelijk exclusief, Hardwell draaide toen ik er was), St. Trops (3 etages + dakterras met cocktailbar, grote trap richting tweede etage die wordt gebruikt als dansvloer), Tropics (Gewoon een leuke, goed uitziende discotheek) en Collossus (De naam zegt het al, kolossaal) echte aanraders!
Echte NO-GO discotheken waren toch echt wel CCCP Gala (voornamelijk oostblokkers), Moef Gaga (gewoon een kut toko), en Alcatraz (nooit druk).

Ik ben in één feestcafétje geweest, Cartoon genaamd. Erg gezellig en druk vanaf 2 uur 's nachts. Leuk om een keer een nuchtere, oud hollands feest te hebben.

Als je wordt aangesproken door een propper over Millenium, ZEKER DOEN! Je reisleider zal je proberen waar te maken dat het geen aanrader is, maar het was een absoluut topfeest!
Zelfde geldt voor Totally Summer (in Barcelona, 80km van Lloret vandaan).

Verder is het man/vrouw gehalte in de week dat wij waren (2 augustus / 11 augustus) ongeveer 70/30 tot 80/20. Dan moet ik er wel bij zeggen; als je beetje een versierder bent als jongen zal dit absoluut geen probleem voor je zijn. De meeste meiden wat ik heb gezien gedroegen zich zacht gezegd sletterig, ik heb weinig vrouwen gevonden met eigenwaarde en nuchterheid.

Verder moet je het zelf maar uitzoeken, als je gaat wens ik je veel plezier !
pi_115728347
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 21:33 schreef Rens9090 het volgende:
Zojuist weer gekomen van een 8-daagse vakantie in Lloret, top tijd achter de rug!

We waren met 12 personen en we verbleven in Hotel Trimar, erg goed verzorgde en schone kamers. Wij hadden 2 appartementen gehuurd, elk met 2 badkamers (één waarvan de deur niet op slot kan), een nette keuken, woonkamer wat kan worden omgebouwd voor 2 extra slaapplekken, en 2 normale slaapkamers. De beveiliging 's nachts praat geen Engels, dus dat kan voor wat moeilijkheden zorgen. Ook is het niet mogelijk om een dame / heer mee te nemen naar je kamer, je kan er echter wel voor zorgen dat een van je vrienden/vriendinnen de vrouw achter de balie bezighoudt zodat je er ongestoord voorbij kan lopen. Een andere optie is, als het schoonmaakhok open is (rechts van de ingang v/h appartementencomplex), haar/hem op te halen met de lift. Het hotel was erg goed voor de rest, een van de betere in Lloret! Het zwembad was ook wel te doen, maar niet echt heel groot en de zon schijnt er van een uurtje of 11 tot een uurtje of 6, vanwege hoge naastgelegen hotellen.

Qua echte discotheken zijn Bumpers (Redelijk exclusief, Hardwell draaide toen ik er was), St. Trops (3 etages + dakterras met cocktailbar, grote trap richting tweede etage die wordt gebruikt als dansvloer), Tropics (Gewoon een leuke, goed uitziende discotheek) en Collossus (De naam zegt het al, kolossaal) echte aanraders!
Echte NO-GO discotheken waren toch echt wel CCCP Gala (voornamelijk oostblokkers), Moef Gaga (gewoon een kut toko), en Alcatraz (nooit druk).

Ik ben in één feestcafétje geweest, Cartoon genaamd. Erg gezellig en druk vanaf 2 uur 's nachts. Leuk om een keer een nuchtere, oud hollands feest te hebben.

Als je wordt aangesproken door een propper over Millenium, ZEKER DOEN! Je reisleider zal je proberen waar te maken dat het geen aanrader is, maar het was een absoluut topfeest!
Zelfde geldt voor Totally Summer (in Barcelona, 80km van Lloret vandaan).

Verder is het man/vrouw gehalte in de week dat wij waren (2 augustus / 11 augustus) ongeveer 70/30 tot 80/20. Dan moet ik er wel bij zeggen; als je beetje een versierder bent als jongen zal dit absoluut geen probleem voor je zijn. De meeste meiden wat ik heb gezien gedroegen zich zacht gezegd sletterig, ik heb weinig vrouwen gevonden met eigenwaarde en nuchterheid.

Verder moet je het zelf maar uitzoeken, als je gaat wens ik je veel plezier !
Cartoon was geweldig, met dat klein dik mannetje als beveiliger (albert).
Verder moet k zeggen, er was gisteravond een NL feest in alcatraz.
Betaalde je 35 euro (allen op uitnodiging) en dan kreeg je een fles drank die je zelf mocht inschenken en verder moest je ook een groen rood of geel bandje aandoen of je bezet single of drtusse in bent. Was geweldig, daar nog paar dames gescoort die mee naar huis kwamen (GEEN PROBLEEM BIJ BOLERO PARK). Alleen beetje jammer van die heuvel op, toen ik te lam was maar gewoon taxi voor 5 euro gepakt ;)
pi_117872532
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 22:24 schreef Morenoo het volgende:

[..]

Cartoon was geweldig, met dat klein dik mannetje als beveiliger (albert).
Verder moet k zeggen, er was gisteravond een NL feest in alcatraz.
Betaalde je 35 euro (allen op uitnodiging) en dan kreeg je een fles drank die je zelf mocht inschenken en verder moest je ook een groen rood of geel bandje aandoen of je bezet single of drtusse in bent. Was geweldig, daar nog paar dames gescoort die mee naar huis kwamen (GEEN PROBLEEM BIJ BOLERO PARK). Alleen beetje jammer van die heuvel op, toen ik te lam was maar gewoon taxi voor 5 euro gepakt ;)
LOL. daar was ik ook. ook bolero park haha, klote heuvel. Alcatraz was leipe muziek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')