Monjardi beach, met x-travel! Jij?quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:18 schreef Black_Ninja het volgende:
Bumpers!![]()
![]()
![]()
![]()
In welk hotel of appartement zitten jullie? En via welke organisatie?
De sfeer is zo leuk als je het zelf maaktquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:16 schreef strontboer het volgende:
Mijn broer is er vorig jaar geweest. Lekker sfeertje hangt daar
Nooit in Lloret geweest blijkbaar.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:24 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
De sfeer is zo leuk als je het zelf maakt
Lol! Ben er praktisch op gegroeidquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:38 schreef strontboer het volgende:
[..]
Nooit in Lloret geweest blijkbaar.
Voor welke organisatie?quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:52 schreef Tjik het volgende:
Lloret! Leuk om te stappen
Heb er gereisleidert vorig jaar
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:47 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Lol! Ben er praktisch op gegroeid
Lol!quote:
Ik zeg ook niet dat ik er een vreselijke tijd heb gehad, maar ik vond het gewoon geen fijn sfeertje. Misschien dat jouw thuissituatie ook heel anders isquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:25 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Lol!
Ja als je iedereen boos aan kijkt wel
Ik heb alleen maar dikke lol gehad en nooit gezeik. Gewoon leuk en gezellig doen is er niks aan de hand
Wat bedoel je met thuis situatie?quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:27 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik er een vreselijke tijd heb gehad, maar ik vond het gewoon geen fijn sfeertje. Misschien dat jouw thuissituatie ook heel anders is
Misschien vind ik een situatie eerder dreigend dan jijquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:28 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Wat bedoel je met thuis situatie?
Dat zou heel goed kunnenquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:36 schreef strontboer het volgende:
[..]
Misschien vind ik een situatie eerder dreigend dan jij
En lompe lol kun je daar zeker hebbenquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:37 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen
Ik was samen met een vriend en ik had 8 jaar en hij 6 jaar ervaring met vechtsport, we gaven beide les en hij is nu bezig om pro-free fighter te worden
We kwamen gewoon voor een hele hoop lompe lol en dat hebben we zeker ook gehad
We vragen nogsteeds af wanneer die foto is gemaakt dat die maat van me in een lantarenpaal hangt of hoe ik met me alcohol vergiftiging ben thuis gekomenquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:03 schreef strontboer het volgende:
[..]
En lompe lol kun je daar zeker hebben
Ghehequote:Op woensdag 14 maart 2012 18:07 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
We vragen nogsteeds af wanneer die foto is gemaakt dat die maat van me in een lantarenpaal hangt of hoe ik met me alcohol vergiftiging ben thuis gekomen
Er is dan nog genoeg te doen. De laatste keer dat ik er was zaten we de laatste week van augustus en de eerste van september.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:40 schreef Cyvx het volgende:
Yeessss ben van 11 tot 26 augustus te vinden in Lloret![]()
Weet dat het een beetje laat is maarja, ging helaas niet anders..
Weet iemand of er nog wel genoeg leven is rond deze tijd ?
*Edit* Wij zitten trouwens in appartementen Dosjoimi
Ben ook van 11 t/m 18 augustus te vinden in Lloretquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:40 schreef Cyvx het volgende:
Yeessss ben van 11 tot 26 augustus te vinden in Lloret
Weet dat het een beetje laat is maarja, ging helaas niet anders..
Weet iemand of er nog wel genoeg leven is rond deze tijd ?
*Edit* Wij zitten trouwens in appartementen Dosjoimi
Hmm okee gelukkig maar hahaha.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:48 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Er is dan nog genoeg te doen. De laatste keer dat ik er was zaten we de laatste week van augustus en de eerste van september.
De hoeveelheid Nederlanders is wel minder maar het is nogsteeds super gezellig en feesten kan je met iedereen
Haha jaa dat weet ik, ben er vorig jaar namelijk ook geweest alleen toen van 11 tot 24 juli..quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:05 schreef Black_Ninja het volgende:
Ik zal alleen 1 tip geven, ga er niet heen met de gedachte dat je elke dag een andere geile chick het bed in kan krijgen.
Tuurlijk lopen er genoeg meiden rond maar mijn ervaring is dat er meer mannen dan vrouwen te vinden zijn en dat rond rennen als een hitsige hond niet echt positief werkt voor je vakantie ervaring
Hehehe, zolang er geen gewonden bij vallen is dat gewoon onderdeel van de sfeerquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:14 schreef Cyvx het volgende:
[..]
Haha jaa dat weet ik, ben er vorig jaar namelijk ook geweest alleen toen van 11 tot 24 juli..
Nu ga ik met een andere groep die wilden per se naar lloret, maar eigenlijk geen problemen mee..
Meer als de helft van de groep heeft in 11 dagen toen geen enkele meid gehad, en dan er van te voren over opscheppen![]()
Indd is het wel wat lastig maar heb vorig jaar 2 hele leuke meiden leren kennen en nog steeds contact mee, was een hele geslaagde vakantie![]()
Liepen we s'nachts terug naar het appartement, gooide dr zo'n idioot een emmer water naar beneden... Met ze 4 dat hotel ingerend en gewoon die kamer binnen gegaan (deur stond open) Keihard lopen schreeuwen maar die gasten snapten dr geen zak van, maar bang dat ze waren johwaren duitsers ofzo..
Daar heb je zeker wel een punt jaquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:22 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Mijn ervaring, hoe minder actief je op zoek bent naar meiden hoe beter het gaat. Ik heb elk jaar wel een meid gescoord maar dat kwam vooral omdat wij niks probeerde waardoor ze voor de gezelligheid om ons heen hingen
Wij hadden altijd de meeste lol met het personeel van de bumpersquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:29 schreef Cyvx het volgende:
[..]
Daar heb je zeker wel een punt jaHet makkelijkste is gewoon een leuke groep meiden zoeken die in je hotel zitten of vlakbij en dan lekker met ze alle uitgaan, dan heb je zekerheid
![]()
Damnn.. door dit topic en het mooie weer wordt mijn stage nog zwaarder... Kan echt niet wachten tot de vakanie
Wat voor muziek werd daar zoal gedraaid?quote:Wij hadden altijd de meeste lol met het personeel van de bumpers
Van alles, van hardcore tot top 40, ligt aan de avondquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:57 schreef Morenoo het volgende:
[..]
Wat voor muziek werd daar zoal gedraaid?
Da's de enige tent waar ik niet ben geweestquote:
80 pp? Onze flugel avond koste minimaal 200 pp maar ik ben wel eens weg gegaan met ruim 300 ppquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:23 schreef Cyvx het volgende:
[..]
Da's de enige tent waar ik niet ben geweest![]()
Die beveiliger weigerde ons omdat we soort van met 1 persoon teveel waren...
9 man die gemiddeld wel voor 80 euro pp zuipen in je tent
Haha jaa maar we bleven niet hele avond in één zaak natuurlijk, dus dat lag ook rond de 200-250 indd maar ga dit jaar tog even ietsje rustiger aan doen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:44 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
80 pp? Onze flugel avond koste minimaal 200 pp maar ik ben wel eens weg gegaan met ruim 300 pp
Wij stonden altijd te shooten met de portiers, zijn echt geweldige gasten
De schade van de laatste vakantie: 3000 pp ex. verblijfquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:53 schreef Cyvx het volgende:
[..]
Haha jaa maar we bleven niet hele avond in één zaak natuurlijk, dus dat lag ook rond de 200-250 indd maar ga dit jaar tog even ietsje rustiger aan doen.
100 euro per dag vind ik wel genoeg, lam wordt ik toch wel haha
Zodannnnquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:58 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
De schade van de laatste vakantie: 3000 pp ex. verblijf
Ze waren erg blij als we langs kwamen
Is inderdaad een super tip!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:32 schreef Cyvx het volgende:
[..]
Zodannnndaar konden wij helaas niet aan tippen
![]()
Oja voor mensen die er heen gaan dit jaar even een tip:
Ga wokken ! Wij kwamen de laatste dag erachter dat er een wokrestaurant zat bij een soort van nieuw winkelcentrum. Groot vierkant complex en dan op de 2e verdieping het restaurant, voor 10 euro wokken en meer eten dan je je kan bedenken, beter als in nederland !
Oja en het bier was 1,50 voor 0,5L
Ja gezellig. Alleen soms moeilijk om mensen bij elkaar te houden van de ene naar de andere kroeg. Ladderzat enzo. Wel toptijd gehad.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:47 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Hé!!!!Echt geweldige vakanties gehad dankzij GoGo
Hehehe, ik probeerde altijd jullie GoGo bordjes te jattenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:49 schreef Tjik het volgende:
[..]
Ja gezellig. Alleen soms moeilijk om mensen bij elkaar te houden van de ene naar de andere kroeg. Ladderzat enzo. Wel toptijd gehad.
Ja fucking vervelend.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:51 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Hehehe, ik probeerde altijd jullie GoGo bordjes te jatten
Na 15-25 flugels en zelfde hoeveelheid tequila is niks meer vermoeiend!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:53 schreef Tjik het volgende:
[..]
Ja fucking vervelend.
"Is dat niet vermoeiend heel de avond?" "Zal ik hem dragen?" "waar gaan we nu heen?"
Haha, wel lachen achteraf
2x met GoGo met de bus geweest. Super relaxed, geweldige sfeer in de bus en de chauffeurs waren ook prima.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:21 schreef Cyvx het volgende:
Ja wij zjn vorig jaar helaas met beachmasters met de bus gegaan... dat doen we dus nooit meer !
Beachmaster met de bus is echt een verkeerde keuze, mongool van een chauffeur en zo'n bappie die erbij zat.
Rustig roken met ze 2e en wij mochten de bus niet uit, en dat 3 keer !![]()
Stond toe te kijken hoe een meid haar koffer liet vallen omdat die veel te zwaar was, we moesten alles zelf tillen... Nou is dit geen probleem maar hoort toch bij de service..![]()
Als 1 van de 2 sliep was er geen drinken te koop, dit was dus echt telkens een half uurtje mogelijk en werd ook niet aangegeven..![]()
Gelukkig zat de bus vol met gekke mensen die konden feesten dus regels als muziek uit en geen drank hadden we natuurlijk zwaar schijt aan![]()
Mij boeide al deze puntjes niet veel maar het was duidelijk dat 75% van de bus deze chauffeur zou willen vermoorden![]()
De mensen van BM waren in lloret wel heel erg chill, dus dit jaar lekker voor het vliegtuig gekozen
De koffers moesten we de bus in tillen, dat moest per se via een lijst en de koffers moesten op een speciale manier ingedeeld worden anders zou het niet passen. Dit mochten wij dus zelf uitzoeken en die chaffeur zat alleen maar te zeiken dat het fout was ipv uitleggen hoe het wel moest...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:24 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je met zelf je koffers dragen?
Dat is inderdaad wel slecht. Bij ons ging het ook via een lijst en als je werd geroepen moest je je koffer afgeven. Nu vind ik het lullig voor zo'n man dus til ik hem er zelf in maar ze waren wel behulpzaam tenminstequote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:28 schreef Cyvx het volgende:
[..]
De koffers moesten we de bus in tillen, dat moest per se via een lijst en de koffers moesten op een speciale manier ingedeeld worden anders zou het niet passen. Dit mochten wij dus zelf uitzoeken en die chaffeur zat alleen maar te zeiken dat het fout was ipv uitleggen hoe het wel moest...
Toen liet die meid nog dr koffer vallen en stonden de chauffeur en die reisleider te kijken zonder even te helpen... Kleine dingetjes, maar toch...
Dat bedoel ik nou, gewoon even een beetje vriendelijk en behulpzaam kan geen kwaad toch ?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:30 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Nu vind ik het lullig voor zo'n man dus til ik hem er zelf in maar ze waren wel behulpzaam tenminste
Tip: NIET DOENquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:36 schreef Cyvx het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou, gewoon even een beetje vriendelijk en behulpzaam kan geen kwaad toch ?
Ik zou ze voor iedereen erin gooien als we zo veel sneller de reis konden beginnen.![]()
Dit jaar willen we trouwens een scootertje gaan huren voor een dag of een quad of iets.. iemand misschien tips hierover ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |