Monjardi beach, met x-travel! Jij?quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:18 schreef Black_Ninja het volgende:
Bumpers!![]()
![]()
![]()
![]()
In welk hotel of appartement zitten jullie? En via welke organisatie?
De sfeer is zo leuk als je het zelf maaktquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:16 schreef strontboer het volgende:
Mijn broer is er vorig jaar geweest. Lekker sfeertje hangt daar
Nooit in Lloret geweest blijkbaar.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:24 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
De sfeer is zo leuk als je het zelf maakt
Lol! Ben er praktisch op gegroeidquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:38 schreef strontboer het volgende:
[..]
Nooit in Lloret geweest blijkbaar.
Voor welke organisatie?quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:52 schreef Tjik het volgende:
Lloret! Leuk om te stappen
Heb er gereisleidert vorig jaar
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:47 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Lol! Ben er praktisch op gegroeid
Lol!quote:
Ik zeg ook niet dat ik er een vreselijke tijd heb gehad, maar ik vond het gewoon geen fijn sfeertje. Misschien dat jouw thuissituatie ook heel anders isquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:25 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Lol!
Ja als je iedereen boos aan kijkt wel
Ik heb alleen maar dikke lol gehad en nooit gezeik. Gewoon leuk en gezellig doen is er niks aan de hand
Wat bedoel je met thuis situatie?quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:27 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik er een vreselijke tijd heb gehad, maar ik vond het gewoon geen fijn sfeertje. Misschien dat jouw thuissituatie ook heel anders is
Misschien vind ik een situatie eerder dreigend dan jijquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:28 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Wat bedoel je met thuis situatie?
Dat zou heel goed kunnenquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:36 schreef strontboer het volgende:
[..]
Misschien vind ik een situatie eerder dreigend dan jij
En lompe lol kun je daar zeker hebbenquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:37 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen
Ik was samen met een vriend en ik had 8 jaar en hij 6 jaar ervaring met vechtsport, we gaven beide les en hij is nu bezig om pro-free fighter te worden
We kwamen gewoon voor een hele hoop lompe lol en dat hebben we zeker ook gehad
We vragen nogsteeds af wanneer die foto is gemaakt dat die maat van me in een lantarenpaal hangt of hoe ik met me alcohol vergiftiging ben thuis gekomenquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:03 schreef strontboer het volgende:
[..]
En lompe lol kun je daar zeker hebben
Ghehequote:Op woensdag 14 maart 2012 18:07 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
We vragen nogsteeds af wanneer die foto is gemaakt dat die maat van me in een lantarenpaal hangt of hoe ik met me alcohol vergiftiging ben thuis gekomen
Er is dan nog genoeg te doen. De laatste keer dat ik er was zaten we de laatste week van augustus en de eerste van september.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:40 schreef Cyvx het volgende:
Yeessss ben van 11 tot 26 augustus te vinden in Lloret![]()
Weet dat het een beetje laat is maarja, ging helaas niet anders..
Weet iemand of er nog wel genoeg leven is rond deze tijd ?
*Edit* Wij zitten trouwens in appartementen Dosjoimi
Ben ook van 11 t/m 18 augustus te vinden in Lloretquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:40 schreef Cyvx het volgende:
Yeessss ben van 11 tot 26 augustus te vinden in Lloret
Weet dat het een beetje laat is maarja, ging helaas niet anders..
Weet iemand of er nog wel genoeg leven is rond deze tijd ?
*Edit* Wij zitten trouwens in appartementen Dosjoimi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |