Nee, geen ervaring mee. Mijn ervaring beperkt zich tot de BackToBasic en Party40Down feesten op zaterdag en die ik kan aanraden. Aan publiek geen gebrek en contact leggen gaat makkelijker dan op een doorsnee avond naar mijn idee, wellicht doordat je vooraf op sdc de aangemelde gasten al kunt bekijken en benaderen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:29 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
Iemand ervaring met de probeeravond bij partyplayers? Is dat wat?
@:wolfjeamadeus @:clixplicity @:T42
https://www.partyplayers.(...)2026/pp-probeeravond
Loop je dan niet het risico dat ze in het echt op die avond tegen vallen. Wat doe je dan? Wij vinden het prettig om op de avond zelf pas contact te leggen. Dan weet je wie je voor je hebt en hoe je jezelf voelt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:48 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Nee, geen ervaring mee. Mijn ervaring beperkt zich tot de BackToBasic en Party40Down feesten op zaterdag en die ik kan aanraden. Aan publiek geen gebrek en contact leggen gaat makkelijker dan op een doorsnee avond naar mijn idee, wellicht doordat je vooraf op sdc de aangemelde gasten al kunt bekijken en benaderen.
Ja, dat risico is er. Een keertje op een profiel kijken schept geen verplichtingen, maar kan wel een makkelijke binnenkomer zijn als je een stel wel ziet zitten. Ik zou dan ook niet vooraf toezeggingen doen en me verplichten de rest van de avond door te brengen met een stel dat bij nader inzien toch niet zo leuk is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:01 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Loop je dan niet het risico dat ze in het echt op die avond tegen vallen. Wat doe je dan? Wij vinden het prettig om op de avond zelf pas contact te leggen. Dan weet je wie je voor je hebt en hoe je jezelf voelt.
Dat is ook wat ons tegenhoudt bij thuisdates.
Maar, en ik weet niet of jullie dat doen, hoe doe je dat dan met thuisfeestjes (groepen of met twee stellen)?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:33 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou echt nooit afspreken, met idd het risico dat je een avond hebt dat je vastzit aan een koppel. Contact heb je zo gemaakt, ligt helemaal aan je eigen instelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |