Dat droom je gewoonquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:44 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Heb het wel een paar keer gehad. Toen zat er een zwarte gedaante op me borst. Heel creepy gevoel. Toen vroeg ik het gedaante of ze wilde neuken, toen werd ik helaas weer wakker.
Ik zat toen vast in scarydreamlimboquote:
Dat moet ik ook een keer proberenquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:32 schreef sinepedraap het volgende:
Dit is ook leuk om te doen.
[ afbeelding ]
9gag!![]()
quote:Eén specifieke hallucinatie komt opmerkelijk vaak voor: het gevoel dat er een demonisch wezen op de borst zit die de persoon probeert te verstikken. Dit wordt ook wel het “Old Hag-syndroom” genoemd. Mogelijk is de legende van de Incubus voortgevloeid uit hallucinaties tijdens slaapverlamming. De Incubus was een mannelijke demon die ’s nachts op de borst van vrouwen kwam zitten, vaak om hen te verkrachten. De vrouwelijke variant van de Incubus is de Succubus. Men vindt de legende van de Incubus terug in verschillende culturen. Er zijn mensen die zeggen dat ze de demon hebben waargenomen en omschrijven hem als een grote kwaadaardige zwarte geest.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dat moet ik ook een keer proberenLijkt me wel vet.
Ook jij piept anders als je het ooit meemaakt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Klinkt raar maar lijkt mij ook een keer vet om mee te maken.
Misschien wel,maar dan kan ik er tenminste over mee praten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ook jij piept anders als je het ooit meemaakt.
Die gast spoort gewoon niet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij piept wel anders als het hem eens is overkomen
Waarom?quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Klinkt raar maar lijkt mij ook een keer vet om mee te maken.
Heerlijk toch die spanning?quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:51 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Die gast spoort gewoon niet.
[..]
Waarom?
Is dat een wifi-verbinding of gewoon LAN?quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:17 schreef nikosthegriekos het volgende:
Je hersenen zijn verbinding kwijt met het lichaam.
Haha ik moest lachen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is dat een wifi-verbinding of gewoon LAN?
Goed punt, wil je ook een aanrijding, een val van een paard of een zware hersenschudding meemaken? Dan kan je er tenminste over meepratenquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Misschien wel,maar dan kan ik er tenminste over mee praten.
Wat een goede vergelijking man.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Goed punt, wil je ook een aanrijding, een val van een paard of een zware hersenschudding meemaken? Dan kan je er tenminste over meepraten
Mooie vergelijking. Die nieuwsgierigheid is gewoon normaal lijkt me, het mysterieuze/onbekende, net als glaasje draaien en dat soort shit.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Goed punt, wil je ook een aanrijding, een val van een paard of een zware hersenschudding meemaken? Dan kan je er tenminste over meepraten
Het is eigenlijk heel simpel, tijdens de periode dat je droomt tijdens je slaap, schakelen je spieren uit (behalve hart, long en oogspieren). Anders zou je je dromen in het echt gaan uitvoeren. Als je wakker wordt dan gaat het inschakelen van je spieren meestal synchroon met het ontwaken van je bewustzijn.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is dat een wifi-verbinding of gewoon LAN?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |