Niet zo vroeg aan de blow man, Mikey. Is 't ook zo lekker weer in Twente?quote:
Met een blowtje? Die gaat er hier wel in vandaag hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heerlijk weer hier straks wat uurtjes werken en dan chillen in de zon
Nee, sorry HMF.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:33 schreef Helpmefok het volgende:
Voor zij die van teringherrie houden.
Nice, klinkt wel lekker. Doet me ergens wel aan een nummer van Evil Activities denken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:33 schreef Helpmefok het volgende:
Voor zij die van teringherrie houden.
Is een klasgenoot die hard aan de weg timmert. Zit nu onder Paul Elstaks' labelquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nice, klinkt wel lekker. Doet me ergens wel aan een nummer van Evil Activities denken.
Ja héhé. Maar daar kan je gewoon ECHT niets meer van makenquote:
Niet slechtquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is een klasgenoot die hard aan de weg timmert. Zit nu onder Paul Elstaks' label
Ah ok, nouja klinkt aardig, goed op weg. Luister zelf maar af en toe HC, kom niet veel verder dan de wat toegankelijke zooi als dit:quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is een klasgenoot die hard aan de weg timmert. Zit nu onder Paul Elstaks' label
Ik ben het thuiswerken juist zatquote:
Oké serieus wat doet Happel nou eigenlijk voor werkquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kut-ambtenaren. Hele dag uit het raam staren en nog steeds klagen dat ze naar huis willen.
Parkeerwachter/Markt-opzichter in de gemeente Amersfoort dacht ik toch?quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oké serieus wat doet Happel nou eigenlijk voor werk
quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:45 schreef Geo4kant het volgende:
Maar ik was nu weer even into hiphop/rap dus.. weg stampmuziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |