Is een klasgenoot die hard aan de weg timmert. Zit nu onder Paul Elstaks' labelquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nice, klinkt wel lekker. Doet me ergens wel aan een nummer van Evil Activities denken.
Ja héhé. Maar daar kan je gewoon ECHT niets meer van makenquote:
Niet slechtquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is een klasgenoot die hard aan de weg timmert. Zit nu onder Paul Elstaks' label
Ah ok, nouja klinkt aardig, goed op weg. Luister zelf maar af en toe HC, kom niet veel verder dan de wat toegankelijke zooi als dit:quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is een klasgenoot die hard aan de weg timmert. Zit nu onder Paul Elstaks' label
Ik ben het thuiswerken juist zatquote:
Oké serieus wat doet Happel nou eigenlijk voor werkquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kut-ambtenaren. Hele dag uit het raam staren en nog steeds klagen dat ze naar huis willen.
Parkeerwachter/Markt-opzichter in de gemeente Amersfoort dacht ik toch?quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oké serieus wat doet Happel nou eigenlijk voor werk
quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:45 schreef Geo4kant het volgende:
Maar ik was nu weer even into hiphop/rap dus.. weg stampmuziek.
whoopwhoop!quote:
Ik zit op kantoor. Meer hoef je niet te weten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oké serieus wat doet Happel nou eigenlijk voor werk
Heerlijk weer man, lekker buiten zitten, vi'tje lezenquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:01 schreef DonRaja het volgende:
Ik verveel me echt kapot. Er is nu niks te doen, het halve internet is geblokkeerd hier en ik ga pas om 16.00 uur voetballen. Nog 2 uur uit het raam staren...
Hebben.quote:Bejaarde heeft snelste internetverbinding ter wereld
Een 75-jarige Zweedse vrouw heeft momenteel de allersnelste internetverbinding ter wereld. Met haar 40 gigabit per seconde-connectie kan ze in theorie een film in Full HD-kwaliteit in twee seconden downloaden.
De vrouw, Sigbritt Löthberg, heeft de supersnelle verbinding te danken aan haar zoon, internetexpert Peter Löthberg. Hij zet zich al sinds de jaren '80 in voor de verspreiding van snel internet in zijn thuisland. Dankzij zijn onderzoek op het gebied van dataoverdracht kan zijn moeder nu theoretisch gezien 1.500 HD-tv-kanalen tegelijkertijd kijken.
Löthberg heeft een techniek ontwikkeld waardoor twee routers data kunnen versturen over een glasvezelverbinding van 2.000 kilometer lang zonder tussenstations. "Ik wilde laten zien dat er meer manieren van dataoverdracht zijn dan alleen via koperen kabels en telefoondraden," aldus de netwerkexpert tegenover de Zweedse nieuwssite TheLocal.se.
Rip aan de nabestaanden.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:11 schreef Muto het volgende:
Saaie bedoeling hier vandaag. Vanavond weer PSV'ers trollen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |