Ik ga ff naar buiten, wat frisse lucht nodig.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:04 schreef Helpmefok het volgende:
Nederlandse tv pikt het nu allemaal wel op.
Inderdaad, zag net wat foto's, jezus wat een klapquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:48 schreef Helpmefok het volgende:
On-ge-lo-fe-lijk hoe extreem toegetakeld die bus is. Die klap is zo krankzinnig hard geweestJezus christus.
Snap nog niet zo goed hoe dit kon gebeuren? Zit op het werk en krijg niet alles mee.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Kijk nu op Nederland 1 inderdaad wel ziek er is gewoon niks meer van die bus over
Is Joep daar ook al aanwezig?quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Kijk nu op Nederland 1 inderdaad wel ziek er is gewoon niks meer van die bus over
Edit: Kan die Nos reporter niet opkankeren wat een tyfus vragen aan de familie die al in de stress zitten.
Hij maakte in de tunnel een 'extreme uitwijkmanoeuvre'. Verder is er nog niets bekend.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Snap nog niet zo goed hoe dit kon gebeuren? Zit op het werk en krijg niet alles mee.
Deed mijn oom ook een keer bij de crematie van mijn oma.. 'Hoe voel je je nu'quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aan een zus 'Wanneer heb je je zusje voor het laatst gezien' 'Wat voel je er bij?' echt wtf.
Dat is dus het niveau van het journaille heden ten dage. Ik kijk er al niet eens meer van op. Blijkbaar heeft tegenwoordig elke onbenul een vrijbrief om zich onder de titel 'journalist' alle fatsoensnormen en journalistieke basisregels aan z'n laars te lappen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aan een zus 'Wanneer heb je je zusje voor het laatst gezien' 'Wat voel je er bij?' echt wtf.
Bron?quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft een ernstige blessure opgelopen schijnbaar.
Ze werden hier bij de school op afstand gehouden, zijn ze via de schoolblogs achter de namen van de kids gekomen en alsnog opa's/oma's e.d. gaan bellen...quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is dus het niveau van het journaille heden ten dage. Ik kijk er al niet eens meer van op. Blijkbaar heeft tegenwoordig elke onbenul een vrijbrief om zich onder de titel 'journalist' alle fatsoensnormen en journalistieke basisregels aan z'n laars te lappen.
Stelletje ratten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze werden hier bij de school op afstand gehouden, zijn ze via de schoolblogs achter de namen van de kids gekomen en alsnog opa's/oma's e.d. gaan bellen...
Nos journaal.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:16 schreef Geo4kant het volgende:
De een zijn dood is de ander zijn brood.
Ach, dat gaat de laatste jaren toch steeds verder joh. Onder de noemer journalistieke vrijheid.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:16 schreef Geo4kant het volgende:
Idd. Totaal geen respect voor anderen en eigenlijk nog minder respect voor hun eigen vak.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, dat gaat de laatste jaren toch steeds verder joh. Onder de noemer journalistieke vrijheid.
Afschieten dat soort ´journalisten'
jij vond het ook fatsoenlijk dat de Telegraaf dat knaapje van Tripoli in het ziekenhuis ging interviewen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:16 schreef Geo4kant het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |