Ik zeg alleen wat er gebeurt, ik zeg niet dat ik het er mee eens ben.. hold your horses.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij vond het ook fatsoenlijk dat de Telegraaf dat knaapje van Tripoli in het ziekenhuis ging interviewen?
Laatst ook een Ross Kemp documentaire gezien vlak voordat er duidelijk werd dat het in Polen gehouden zou worden... Toen heb ik ook maar alvast besloten lekker in Nederland te blijvenquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:40 schreef Happel het volgende:
Dat EK gaat wat worden in Polen en de Oekraïne.
http://www.101greatgoals.(...)after-crowd-trouble/
http://www.101greatgoals.(...)clash-with-security/
http://www.101greatgoals.(...)n-anti-owner-banner/
Kun je je voorstellen hoe die Oranjeclowns nu ontvangen gaan worden, na die fijne site van de PVV...quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laatst ook een Ross Kemp documentaire gezien vlak voordat er duidelijk werd dat het in Polen gehouden zou worden... Toen heb ik ook maar alvast besloten lekker in Nederland te blijven. Geloof dat het op National Geografic was?
Nice ... en zo waarquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:49 schreef Geo4kant het volgende:
Death is just a moment when the dying ends.
Waar blijft dat Meldpuntski Dronken Hollandsupporterski?quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen hoe die Oranjeclowns nu ontvangen gaan worden, na die fijne site van de PVV...
Alle klachten, behalve alle klachten over Marokkanen, zijn bij voorbaat ongegrond?quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar klagen over Polen, Negers, en niet Marokkaanse islamieten nee dat moet er uit.
Voorbereidingen voor Liverpool A1-Ajax A1 worden getroffenquote:
Een helftje meepikken en dan Chelsea - Napoliquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:36 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Voorbereidingen voor Liverpool A1-Ajax A1 worden getroffen
Is dat op EL?quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:36 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat vandaag wasquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:36 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Strakker dan strak die gozerquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:11 schreef Jojoortje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ysteryland_2011.html
Kom niet meer bij![]()
Is toch humor. Fransenquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:51 schreef DonRaja het volgende:
Geweldige discussie hier aan het werk:
Olympique Marseille supporters die Chelsea ervan beschuldigen de wedstrijd te hebben gekocht...
Zitten hier op het project via een concurrent.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Is toch humor. Fransen. Waarom neem je dat soort lui aan?
Eén pot nat. Allemaal paupers. Waarom woon je sowieso niet gewoon in NL man?quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zitten hier op het project via een concurrent.
Maar nog mooier: het zijn geen Fransen, maar Walen...
Ik ben 2 jaar geleden nog 2 jaartjes terug geweest in Den Haag voor een project bij P-Direkt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Eén pot nat. Allemaal paupers. Waarom woon je sowieso niet gewoon in NL man?
Kan beter weer terugkomen naar Den Haag.
Die snap ik even niet?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar geleden nog 2 jaartjes terug geweest in Den Haag voor een project bij P-Direkt.
Maar ik woon prima in België, al was Den Haag ook wel super. Zelfs in de Albert Hein werd ik in het engels aangesproken...
Fokop man. Maar gelukkig is het lekker weer, dat is nog iets.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:06 schreef Muto het volgende:
Heel de nacht amper geslapen door de griep. Keelpijn, verkouden, koppijn en tranende ogen. Lekker dan.
Als ik mijn boodschappen ging doen bij de Appie op de Fred werd ik door de cassières in het Engels aangesproken. Zo ongeveer 70% van die buurt bestond uit expats heb ik het idee.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die snap ik even niet?
[..]
Fokop man. Maar gelukkig is het lekker weer, dat is nog iets.
Net in het zonnetje staan filmenquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:49 schreef De_kromme het volgende:
Goedemorgen deze mooie morgen.
Je zou maar vrij zijn.. Zo maar eens de zon in.
Ja het ziet er buiten heel lekker uit, helaas zit ik nog tot 16.00 uur binnen...quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Net in het zonnetje staan filmenMijn god wat heerlijk.
Je bent toch eigen baas man? Huppa, de zon in jij. Laat die kutfransen het werk maar opknappen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja het ziet er buiten heel lekker uit, helaas zit ik nog tot 16.00 uur binnen...
Ja, maar ik zit nu bij een klant als troubleshooter voor een mislopend project (dat wij hopen over te nemen)...quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je bent toch eigen baas man? Huppa, de zon in jij. Laat die kutfransen het werk maar opknappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |