Nee, dit waren kinderen uit de 6e klas, mijn oudste zit pas in de 1e.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:29 schreef Helpmefok het volgende:
Jezus. Jouw kinderen hebben niets Don?
Verschrikkelijk zeg.
Dan schrik je wel even als het zo dichtbij komt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:28 schreef DonRaja het volgende:
Fuck zeg, net terug van bespreking op school. Een aantal van de kinderen in die bus komen van dezelfde school af als waar mijn kinderen zitten.![]()
Lijkt me echt een hel voor de ouders, ze weten niet of hun kind nog leeft en vliegen straks pas naar Zwitserland...
Was echt heel zielig om te zien, ouders die met hun koffertjes aan het wachten waren bij school tot de bus ze kwam ophalen om naar het vliegveld te gaan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:36 schreef eight het volgende:
[..]
Dan schrik je wel even als het zo dichtbij komt.
En het dan niet weten, echt erg lijkt me dat.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was echt heel zielig om te zien, ouders die met hun koffertjes aan het wachten waren bij school tot de bus ze kwam ophalen om naar het vliegveld te gaan.
Moeten zij dan hun kinderen gaan identificeren?quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was echt heel zielig om te zien, ouders die met hun koffertjes aan het wachten waren bij school tot de bus ze kwam ophalen om naar het vliegveld te gaan.
Triest idd.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, daar zijn ze daar ter plekke nu al mee bezig. Zij gaan of hun kind ophalen of een stoffelijk overschot.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:39 schreef eight het volgende:
[..]
Moeten zij dan hun kinderen gaan identificeren?
Idd man. 22 kinderen overleden bij een ongeluk. Dat is toch wel serieus genoeg om er wat extra aandacht aan te besteden lijkt me.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:44 schreef Caland het volgende:
Absurd ook dat er in nederland niet echt groot over wordt bericht. Als er één of andere prins een ongelukje krijgt moeten we dat een week lang zonder nieuws aanhoren in extra bulletins.
Er zaten ook 7 Nederlandse kinderen in die bus.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:44 schreef Caland het volgende:
Absurd ook dat er in nederland niet echt groot over wordt bericht. Als er één of andere prins een ongelukje krijgt moeten we dat een week lang zonder nieuws aanhoren in extra bulletins.
Brandweer zegt 9 stuksquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zaten ook 7 Nederlandse kinderen in die bus.
Het zal maar het laatste berichtje van je kind zijn... *ril*quote:- Hallo mama, papa en aap,
het is hier echt fijn ook al is mijn i-pod niet gevallen. Ik moet nu afronden want ik wil nog genieten van de laatste dagen, het is immers bijna voorbij.
Groetjes Alexander
- Liefste mama en papa. Ik heb vandaag veel geskied en zwarte en rode pistes gedaan. De wandelingen waren ook echt leuk.
Tot woensdag. Joaquin
- Liefste mama en papa,
Ik vind het hier heel leuk maar ik mis jullie ook wel.
Love you. Kusjes. Sarah P
- Groeten aan mama en Wujek in België. Het is hier super tof en ik amuseer me heel goed.
Ik hoop dat jullie op de blog kijken en reacties geven. Kamil.
- Hey liefste mama, papa, Thomas en Julie.
Het is hier super leuk en de zon schijnt de hele dag !
Maar ik mis jullie toch wek hoor xxx Sarah <3
- Liefste mama en papa,
ik mis jullie wel maar het is hier heel erg leuk. Groetjes ook aan oma en opa.
Oh ja papa, krijg ik een nieuw scoutslampje ? Bavo
- Hallo iedereen, het is hier super leuk !
Mooie wandelingen, lekker eten en veel skipret ... kortom het is hier zalig ! Simon
- Dag oma, opa, Maxim, mam en pap. Hier in Saint-Luc is het echt super !
Het skiën, het weer, het eten, alles valt hier goed mee.
Morgen speel ik de muppetshow. Ik hou van jullie.
Dag Karat en Polo, hoe gaat het met jullie ?
Ik heb hier al redelijk wat hondjes gezien. Nu ben ik het boek "waarom hebben honden natte neuzen ?" aan het lezen.
het is heel interessant. Ik mis jullie hoor. Vincent
- Hallo mamsie en Danielle, lief vir julle en Danielle : Happy B-day ! Mis julle, maar dit is hier heel leuk ! xxx A en luj!
- Dag mama en papa en natuurlijk Valérie,
Het is hier super leuk ! Natuurlijk mis ik jullie maar we heel veel plezier ! xxx Isabelle
Als ik het goed bijgehouden heb moeten er nog twee kinderen een berichtje posten, dat zal voor morgen zijn.
Het is ondertussen al tien uur, sorry dat ik de deadline niet gehaald heb.
Groetjes en tot morgen.
PS : Bedankt Antje, dat papa uw cactus-helmovertrek mocht lenen. Er waren veel kinderen die hem heel grappig vonden.
Kan zijn hoor, de info die wij op school kregen was 7. Maar de beschikbare informatie was erg beperkt.quote:
Ook dat nog eens, al vind ik nationaliteit niet echt boeiend bij dit soort dingen. Maar de media natuurlijk wel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zaten ook 7 Nederlandse kinderen in die bus.
Klopt, het brengt het wel een stuk dichterbij voor sommigen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook dat nog eens, al vind ik nationaliteit niet echt boeiend bij dit soort dingen. Maar de media natuurlijk wel.
Er liggen er nog 24 in ziekenhuizen heb ik begrepen, het was 1 van 3 bussen die achter elkaar reden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:55 schreef Caland het volgende:
Maar 28 doden, er kunnen er 50 in zo'n bus meestal (excl. buschauffeur en bijrijdersstoel)?
Letterlijk een 50/50 kans dan.
Ik ga ff naar buiten, wat frisse lucht nodig.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:04 schreef Helpmefok het volgende:
Nederlandse tv pikt het nu allemaal wel op.
Inderdaad, zag net wat foto's, jezus wat een klapquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:48 schreef Helpmefok het volgende:
On-ge-lo-fe-lijk hoe extreem toegetakeld die bus is. Die klap is zo krankzinnig hard geweestJezus christus.
Snap nog niet zo goed hoe dit kon gebeuren? Zit op het werk en krijg niet alles mee.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Kijk nu op Nederland 1 inderdaad wel ziek er is gewoon niks meer van die bus over
Is Joep daar ook al aanwezig?quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Kijk nu op Nederland 1 inderdaad wel ziek er is gewoon niks meer van die bus over
Edit: Kan die Nos reporter niet opkankeren wat een tyfus vragen aan de familie die al in de stress zitten.
Hij maakte in de tunnel een 'extreme uitwijkmanoeuvre'. Verder is er nog niets bekend.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Snap nog niet zo goed hoe dit kon gebeuren? Zit op het werk en krijg niet alles mee.
Deed mijn oom ook een keer bij de crematie van mijn oma.. 'Hoe voel je je nu'quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aan een zus 'Wanneer heb je je zusje voor het laatst gezien' 'Wat voel je er bij?' echt wtf.
Dat is dus het niveau van het journaille heden ten dage. Ik kijk er al niet eens meer van op. Blijkbaar heeft tegenwoordig elke onbenul een vrijbrief om zich onder de titel 'journalist' alle fatsoensnormen en journalistieke basisregels aan z'n laars te lappen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aan een zus 'Wanneer heb je je zusje voor het laatst gezien' 'Wat voel je er bij?' echt wtf.
Bron?quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft een ernstige blessure opgelopen schijnbaar.
Ze werden hier bij de school op afstand gehouden, zijn ze via de schoolblogs achter de namen van de kids gekomen en alsnog opa's/oma's e.d. gaan bellen...quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is dus het niveau van het journaille heden ten dage. Ik kijk er al niet eens meer van op. Blijkbaar heeft tegenwoordig elke onbenul een vrijbrief om zich onder de titel 'journalist' alle fatsoensnormen en journalistieke basisregels aan z'n laars te lappen.
Stelletje ratten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze werden hier bij de school op afstand gehouden, zijn ze via de schoolblogs achter de namen van de kids gekomen en alsnog opa's/oma's e.d. gaan bellen...
Nos journaal.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:16 schreef Geo4kant het volgende:
De een zijn dood is de ander zijn brood.
Ach, dat gaat de laatste jaren toch steeds verder joh. Onder de noemer journalistieke vrijheid.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:16 schreef Geo4kant het volgende:
Idd. Totaal geen respect voor anderen en eigenlijk nog minder respect voor hun eigen vak.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, dat gaat de laatste jaren toch steeds verder joh. Onder de noemer journalistieke vrijheid.
Afschieten dat soort ´journalisten'
jij vond het ook fatsoenlijk dat de Telegraaf dat knaapje van Tripoli in het ziekenhuis ging interviewen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:16 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zeg alleen wat er gebeurt, ik zeg niet dat ik het er mee eens ben.. hold your horses.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij vond het ook fatsoenlijk dat de Telegraaf dat knaapje van Tripoli in het ziekenhuis ging interviewen?
Laatst ook een Ross Kemp documentaire gezien vlak voordat er duidelijk werd dat het in Polen gehouden zou worden... Toen heb ik ook maar alvast besloten lekker in Nederland te blijvenquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:40 schreef Happel het volgende:
Dat EK gaat wat worden in Polen en de Oekraïne.
http://www.101greatgoals.(...)after-crowd-trouble/
http://www.101greatgoals.(...)clash-with-security/
http://www.101greatgoals.(...)n-anti-owner-banner/
Kun je je voorstellen hoe die Oranjeclowns nu ontvangen gaan worden, na die fijne site van de PVV...quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laatst ook een Ross Kemp documentaire gezien vlak voordat er duidelijk werd dat het in Polen gehouden zou worden... Toen heb ik ook maar alvast besloten lekker in Nederland te blijven. Geloof dat het op National Geografic was?
Nice ... en zo waarquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:49 schreef Geo4kant het volgende:
Death is just a moment when the dying ends.
Waar blijft dat Meldpuntski Dronken Hollandsupporterski?quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen hoe die Oranjeclowns nu ontvangen gaan worden, na die fijne site van de PVV...
Alle klachten, behalve alle klachten over Marokkanen, zijn bij voorbaat ongegrond?quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar klagen over Polen, Negers, en niet Marokkaanse islamieten nee dat moet er uit.
Voorbereidingen voor Liverpool A1-Ajax A1 worden getroffenquote:
Een helftje meepikken en dan Chelsea - Napoliquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:36 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Voorbereidingen voor Liverpool A1-Ajax A1 worden getroffen
Is dat op EL?quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:36 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat vandaag wasquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:36 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Strakker dan strak die gozerquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:11 schreef Jojoortje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ysteryland_2011.html
Kom niet meer bij![]()
Is toch humor. Fransenquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:51 schreef DonRaja het volgende:
Geweldige discussie hier aan het werk:
Olympique Marseille supporters die Chelsea ervan beschuldigen de wedstrijd te hebben gekocht...
Zitten hier op het project via een concurrent.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Is toch humor. Fransen. Waarom neem je dat soort lui aan?
Eén pot nat. Allemaal paupers. Waarom woon je sowieso niet gewoon in NL man?quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zitten hier op het project via een concurrent.
Maar nog mooier: het zijn geen Fransen, maar Walen...
Ik ben 2 jaar geleden nog 2 jaartjes terug geweest in Den Haag voor een project bij P-Direkt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Eén pot nat. Allemaal paupers. Waarom woon je sowieso niet gewoon in NL man?
Kan beter weer terugkomen naar Den Haag.
Die snap ik even niet?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar geleden nog 2 jaartjes terug geweest in Den Haag voor een project bij P-Direkt.
Maar ik woon prima in België, al was Den Haag ook wel super. Zelfs in de Albert Hein werd ik in het engels aangesproken...
Fokop man. Maar gelukkig is het lekker weer, dat is nog iets.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:06 schreef Muto het volgende:
Heel de nacht amper geslapen door de griep. Keelpijn, verkouden, koppijn en tranende ogen. Lekker dan.
Als ik mijn boodschappen ging doen bij de Appie op de Fred werd ik door de cassières in het Engels aangesproken. Zo ongeveer 70% van die buurt bestond uit expats heb ik het idee.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die snap ik even niet?
[..]
Fokop man. Maar gelukkig is het lekker weer, dat is nog iets.
Net in het zonnetje staan filmenquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:49 schreef De_kromme het volgende:
Goedemorgen deze mooie morgen.
Je zou maar vrij zijn.. Zo maar eens de zon in.
Ja het ziet er buiten heel lekker uit, helaas zit ik nog tot 16.00 uur binnen...quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Net in het zonnetje staan filmenMijn god wat heerlijk.
Je bent toch eigen baas man? Huppa, de zon in jij. Laat die kutfransen het werk maar opknappen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja het ziet er buiten heel lekker uit, helaas zit ik nog tot 16.00 uur binnen...
Ja, maar ik zit nu bij een klant als troubleshooter voor een mislopend project (dat wij hopen over te nemen)...quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je bent toch eigen baas man? Huppa, de zon in jij. Laat die kutfransen het werk maar opknappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |