Eigenlijk diep triest...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:25 schreef Ceetje.. het volgende:
moest vandaag kerkelijk doen met 't jongste kind
*iets met communie doen enzo
moest ik een verhaal voorlezen over wat de kerk is enzo
zeg ik: weet jij een plek waar mensen samen komen om te bidden
zegt ze: een moskee![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:25 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:27 schreef Ceetje.. het volgende:
De koelkast is geplunderd, tast toe, tast toe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:27 schreef Ceetje.. het volgende:
De koelkast is geplunderd, tast toe, tast toe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Neem jij het plankje, neem ik de kaas wel!
hahahaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:25 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
een duimquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:28 schreef Ceetje.. het volgende:
VM, je kent haar, heet zij echt Lutz/Luts?![]()
Als we het hier over een Luts hebben, hebben we het over iets heul anders
ja, die ene duim, die bij de mennekes ergens tussen de benen hangt te bungelenquote:
Ja, toen ik in het gewest zal en zij net in de Kamer kwam hebben we met elkaar vergaderd!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:28 schreef Ceetje.. het volgende:
VM, je kent haar, heet zij echt Lutz/Luts?![]()
Als we het hier over een Luts hebben, hebben we het over iets heul anders
hier wordt hij vooral gekuist gebruiktquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, die ene duim, die bij de mennekes ergens tussen de benen hangt te bungelen
O, voor jullie is het dan bijna een naam als Tiny Knox in het Engels..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, die ene duim, die bij de mennekes ergens tussen de benen hangt te bungelen
zag haar laatst bij P&W, dacht echt dat ze een hersenbeschadiging had. Maar uit de klei getrokken is ze zekerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, toen ik in het gewest zal en zij net in de Kamer kwam hebben we met elkaar vergaderd!!
En zij heet echt Lutz.. Er zijn hier ook meisjes en vrouwen die Lutske heten..
ze is nu ook bij P&Wquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
zag haar laatst bij P&W, dacht echt dat ze een hersenbeschadiging had. Maar uit de klei getrokken is ze zeker
maar P&W is geen links programmaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze is nu ook bij P&W
Ik vind d'r wel humor
heb je die al gezien van die Koefnoen lui? Lutz Jacobi met die verslaggever van Powned. Om in je broek te piesenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:33 schreef sjampoeh het volgende:
Vind haar wel grappig idd. En voer voor een leuke persiflage
jaaa hahahahaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb je die al gezien van die Koefnoen lui? Lutz Jacobi met die verslaggever van Powned. Om in je broek te piesen
Nee!! Die moet ik zoeken dus!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb je die al gezien van die Koefnoen lui? Lutz Jacobi met die verslaggever van Powned. Om in je broek te piesen
Dezequote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Lutz snijdt hout!!![]()
![]()
![]()
![]()
(mm, waar is die smiley met die roos nu gebleven??)
ik zeg: doenquote:
Droom fijn, Kok!! En ik ga mijn best doenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:38 schreef superkokje het volgende:
ik hou het voor gezien vandaag.
HEt was weer gezellig![]()
Succes morgen Vikingsmeisje
Voor straks, slaap lekker
slaap lekker Kokje, tot de volgende keerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:38 schreef superkokje het volgende:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:38 schreef superkokje het volgende:
Geen idee, deze is die uit F&F en gebruik ik altijd. Geen standaard FOK! smileyquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Er was toch ook nog een andere?? of ben ik gek?
niet je best doen, gewoon voor gaanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Droom fijn, Kok!! En ik ga mijn best doen
Trusten.. En ook voor jou ga ik mijn best doenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:40 schreef sjampoeh het volgende:
Nou idd, wat een ellende zeg !
Vikingsmeisje succes morgen !![]()
![]()
Trusten allemaal alvast![]()
![]()
Ja.. die knop ga ik omdraaien!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
niet je best doen, gewoon voor gaan
ik had 'm al even, maar wist niet meer hoe je ze hier neer kon plempenquote:
Ik ga hem na het debat even bekijken...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik had 'm al even, maar wist niet meer hoe je ze hier neer kon plempen
wordt zij de nieuwe premier van nederland ?quote:
Van mij mag het.. dan hebben we een PM die ons laat lachen, in plaats die zelf het hardste lacht!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
wordt zij de nieuwe premier van nederland ?
lijkt me wel humor als dat zo zou zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
wordt zij de nieuwe premier van nederland ?
Die neemt even innig afscheid van Kokkie!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:54 schreef Ceetje.. het volgende:
MUIHUIHUIHUIHUISSSSSSSSSS, waar ben jeeeeeeeeeee joeeeeehoeeeeeee
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die neemt even innig afscheid van Kokkie!!
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:54 schreef Ceetje.. het volgende:
MUIHUIHUIHUIHUISSSSSSSSSS, waar ben jeeeeeeeeeee joeeeeehoeeeeeee
[..]
[..]
jij weet vast wel waar de SST SC's van 8 tm 17 gebleven zijn, staan niet in de reeks?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]Neu, heul niet, ben er nog hoor
zat even in de history van FOK!
Vond ik mijn excuus beter..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]Neu, heul niet, ben er nog hoor
zat even in de history van FOK!
Ow, ff kijkenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jij weet vast wel waar de SST SC's van 8 tm 17 gebleven zijn, staan niet in de reeks?
huh? neuj, wel met die Kokquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wil jij ook een innig afscheid met muis???
Mag van mij.. Als je het ontbijt maar overslaat!!quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
huh? neuj, wel met die Kok
moeten nog afspreken voor de sauna
10 gevonden [SST SC#10]Zelf met de tetten van Day is Laura zum kotsenquote:
2:12quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En nu even terug scrollen.. Filmpje kijken!!
quote:
Was ook niet mijn filmpje maar die van Stefan/Sunchaser en van FOK!TVquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jouw filmpje staat niet meer in dit topic...
Jouw filmpje: als in het filmpje waarmee jij liep te luren...quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was ook niet mijn filmpje maar die van Stefan/Sunchaser en van FOK!TV
Eigenlijk gaf ik je hiermee een excuus om het filmpje wederom te plempen.. Maar geloof dat je de hint niet snapte..quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was ook niet mijn filmpje maar die van Stefan/Sunchaser en van FOK!TV
Ow, sorry, komt denk ik omdat ik gewoon altijd op de index begin met FOK!en en pas daarna naar mijn MyAtt gaquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Eigenlijk gaf ik je hiermee een excuus om het filmpje wederom te plempen.. Maar geloof dat je de hint niet snapte..
als ik in de SC ben, blijf ik in de SC en ga ik niet meer na buiten...quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, sorry, komt denk ik omdat ik gewoon altijd op de index begin met FOK!en en pas daarna naar mijn MyAtt ga
FOK!tv - Special Deluxe Extended Collectors Director's Cut Edition
ik ook nie, lurk wel soms op wat andere plekken mee, maar zit nu een stel hilaaaarische stukken terug te lezen, lach me het leplazerus hieroquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
als ik in de SC ben, blijf ik in de SC en ga ik niet meer na buiten...
Ik niequote:Op woensdag 14 maart 2012 00:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
als ik in de SC ben, blijf ik in de SC en ga ik niet meer na buiten...
Klinkt als een muisje zonder wilskrachtquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik nie, post zelfs dan wel op plaatsen waar ik eigenlijk niet zou willen posten (ONZ, R&P etc)
Neu, hoor, soms is de verleiding te groot om op kloontjes te reagerenquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Klinkt als een muisje zonder wilskracht
dat hebben modjes ook!!quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu, hoor, soms is de verleiding te groot om op kloontjes te reageren
Ik hoop het niet. Deze film wil ik echt zienquote:
Avond Marie!quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Deze film wil ik echt zien
Avond D_K
daarna komt nog een goeiequote:Op woensdag 14 maart 2012 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Deze film wil ik echt zien
Avond D_K
quote:
Welke film bedoel jij dan?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
daarna komt nog een goeie
oh nee, komt een andere dag
daylight is al te vaak geweest. Zag net promo van tears of the sun voorbij komenquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Maar die ken ik al. En ik was het vandaag echt niet van plan zo laat te maken als afgelopen ochtend
Heb ik ook al een paar keer gezien. Maar is ook wel goede filmquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
daylight is al te vaak geweest. Zag net promo van tears of the sun voorbij komen
ik ook, blijft goedquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik ook al een paar keer gezien. Maar is ook wel goede film
Goeie! Even kijken!quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
D_K is er eigenlijk een subforum hier waar je niet post
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
REV, V&A, US, PUB, MLN, 40+, KAA, DEF, B&H, ESF, AEX, WKN, TTK, OUD, K&W, FOT, CRE, VBL, TRV, MEN, PTA, KEL
Daar post ik niet.
Ah, OK, valt mij nog mee, en in OUD posten zou ik idd heel er triest vindenquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
REV, V&A, US, PUB, MLN, 40+, KAA, DEF, B&H, ESF, AEX, WKN, TTK, OUD, K&W, FOT, CRE, VBL, TRV, MEN, PTA, KEL
Daar post ik niet.
Ja, bij jou zou ik vragen waar je wél postquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat klopt, maar daar post ik zelden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, OK, valt mij nog mee, en in OUD posten zou ik idd heel er triest vinden
Vroeg het mij gewoon af omdat ik je vandaag in C&H langs zag komen______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ow, je lijstje is zelfs nog korter, je hebt dit jaar wel in MEN, DEF, OUD, PTA etc gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat klopt, maar daar post ik zelden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
een stuk of 5 maar dan heel sporadischquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, bij jou zou ik vragen waar je wél post
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
een stuk of 5 maar dan heel sporadisch
quote:
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Kan je wel zeggen ja, de andere drie kwam ie volgens mij ook alleen maar omdat ik hem daar toe had aangezetquote:
kijk, het bewijs ligt erquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Aantal posts per subforum voor gebruiker "superkokje" van 01-01-2012 t/m 14-03-2012
aantal posts / subforum
1958 Real Life Soaps & Streams
0006 De Elementen: Onstuimige Aarde
0005 Sport
0004 Relaties & Psychologie
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Klopt, mag je in posten als je een abo hebt, daarom heet het van basic tot pimpquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je wel zeggen ja, de andere drie kwam ie volgens mij ook alleen maar omdat ik hem daar toe had aangezet
Ik heb alleen notes! Ik heb toch geen geld voor een abonnement zeg! Ik moet mijn kasteel nog aflossen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt, mag je in posten als je een abo hebt, daarom heet het van basic tot pimp
en een vrouw te onderhouden zekerquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb alleen notes! Ik heb toch geen geld voor een abonnement zeg! Ik moet mijn kasteel nog aflossen.
Nee. Die onderhoudt mij.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
en een vrouw te onderhouden zeker
quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Mark [ afbeelding ]
Mis je ook niet veel aan hoor, is gewoon een hele grote SC daar
Hou op, ik zie er ook al zo naar uitquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:52 schreef superkokje het volgende:
je zal morgen maar weer een dag moeten werken
Bofkont!quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:52 schreef superkokje het volgende:
je zal morgen maar weer een dag moeten werken
Zullen we drie maandjes ruilenquote:
quote:
Is goedquote:
met jou wil ik niet ruilen, enb dat heeft niks met geld te makenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kan je ook wel ontslag nemen.. want bij mij krijg je dan een WW-uitkering!
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kan je ook wel ontslag nemen.. want bij mij krijg je dan een WW-uitkering!
ik draag dit leed verder in stiltequote:Op woensdag 14 maart 2012 22:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
met jou wil ik niet ruilen, enb dat heeft niks met geld te maken
o, jij denkt dat ik me gelijk laat ontslaan??quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]want dan weet ik nog niet of ik na drie maanden weer aan het werk ben
je kan ook hem ook onder stroom zettenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:10 schreef Ceetje.. het volgende:
Even andere laptop pakken, deze is leeg, tozzo
Andere is fijnerquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
je kan ook hem ook onder stroom zetten
Ceetje heeft toch altijd last van te korte kabeltjesquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
je kan ook hem ook onder stroom zetten
helemaal nietquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ceetje heeft toch altijd last van te korte kabeltjes
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Trouwens lekker vanmorgen hoor.. het eerste woord wat ik van jou kreeg was doos!!
's ochtends moet ik iets makkelijks hebbenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Trouwens lekker vanmorgen hoor.. het eerste woord wat ik van jou kreeg was doos!!
Ik was te vroeg, dus ik stond op het parkeerterrein.. Moest hartelijk lachen, het ontspande dus even lekkerquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
's ochtends moet ik iets makkelijks hebben![]()
en een doos in de ochtend, brengt geluk
zie je nou welquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik was te vroeg, dus ik stond op het parkeerterrein.. Moest hartelijk lachen, het ontspande dus even lekker
en van een doos kan je stinkende vingers krijgenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zie je nou wel![]()
![]()
in de ochtend beter een doos als een roos![]()
aan een roos kun je je lelijk prikken
tja, van jouw type dozen misschien welquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
en van een doos kan je stinkende vingers krijgen
mijn doos stinkt niet!quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
en van een doos kan je stinkende vingers krijgen
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:25 schreef Ceetje.. het volgende:
vandaag met de oudste kat naar de dokter geweest.
Heeft een auto immuunziekte![]()
ik moet effe het briefje zoeken waarop staat hoe het ook alweer heet, het is nogal een naam die je niet makkelijk onthoudt
Mijnes ook niet. Kwestie van water ende zeep en zulkschquote:
Laat dat nep-kokje het maar niet horen, dan is er vast ook iets mis met de rubbertjes van kokkiequote:Op woensdag 14 maart 2012 22:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Mijnes ook niet. Kwestie van water ende zeep en zulksch
kokkie heeft last van stinkende dozen![]()
nee hoor, goed lezen jijquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Elke dag een verse hyacint doet ook wonderen...quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kokkie heeft last van stinkende dozen vingers![]()
dat wordt slofjes hakenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:29 schreef Ceetje.. het volgende:
plasma cellulaire podo dermatitis heet het.![]()
Kenmerken zijn dat de kussentjes onder de pootjes blaartjes krijgen en heel dun en te zacht worden. Dat gaat steeds verder tot er geen huid meer zit. Heb nu pillenkuur voor een maand. Dat zou kunnen helpen. Anders evt. nog injecties met ontstekingsremmers. En als dat niet helpt, tja................![]()
en dus ook last van stinkende dozen, want anders zouden zijn vingers niet gaan stinkenquote:
mijn vingers stinken nietquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en dus ook last van stinkende dozen, want anders zouden zijn vingers niet gaan stinken
dat gaat niet helpen kokje. Bedenk je maar eens hoe het voelt als je de hele dag in je keukentje mag rondlopen op je slofjes met de huid die van je voetjes af is. Pijnlijk lijkt mequote:
dat weten wequote:Op woensdag 14 maart 2012 22:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
mijn vingers stinken nietRaak echt geen dozen aan
jij raakt geen echte dozen aan???quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
mijn vingers stinken nietRaak echt geen dozen aan
allready donequote:Op woensdag 14 maart 2012 22:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat gaat niet helpen kokje. Bedenk je maar eens hoe het voelt als je de hele dag in je keukentje mag rondlopen op je slofjes met de huid die van je voetjes af is. Pijnlijk lijkt me
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:29 schreef Ceetje.. het volgende:
plasma cellulaire podo dermatitis heet het.![]()
Kenmerken zijn dat de kussentjes onder de pootjes blaartjes krijgen en heel dun en te zacht worden. Dat gaat steeds verder tot er geen huid meer zit. Heb nu pillenkuur voor een maand. Dat zou kunnen helpen. Anders evt. nog injecties met ontstekingsremmers. En als dat niet helpt, tja................![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jij raakt geen echte dozen aan???
Daarom hang je bijna iedere avond hierquote:
komt wel goed schatjequote:Op woensdag 14 maart 2012 22:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en bij jou werd het beter, bij de kat niet meer, alleen erger
dan had er wel gestaan altijdquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom hang je bijna iedere avond hier
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan had er wel gestaan altijd![]()
Ook jij moet goe lees moet
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]![]()
ik wihihil un snoehoehoepje durbijhijhij
![]()
[..]![]()
![]()
[..]![]()
![]()
een dozensnoepjeeeeeeeeeee, die stinkeeeeeeeeeeequote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
een dozensnoepjeeeeeeeeeee, die stinkeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en m'n poes gaat ook al deaudt
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
een dozensnoepjeeeeeeeeeee, die stinkeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en m'n poes gaat ook al deaudt
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:42 schreef sjampoeh het volgende:
Nog 1 keer omdat het kan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die spoiler
You better lose yourself in the music
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:42 schreef sjampoeh het volgende:
Nog 1 keer omdat het kan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook leeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd de sarcasme modus aan
Nee we zijn saaiquote:
beetje roezig van het zwemmen.. en de zware gesprekken (die erg goed verliepen, dat dan weer wel!)quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
beetje roezig van het zwemmen.. en de zware gesprekken (die erg goed verliepen, dat dan weer wel!)
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Vertel hoe was het gesprek, is er ruimte voor jou maby ?
ja.. open sollicitatie schrijven met goede motivatie... ze hebben plek voor MBO...quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Vertel hoe was het gesprek, is er ruimte voor jou maby ?
waarmee ??quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:47 schreef superkokje het volgende:
Meisjes, jullie mogen beginnen, ik ben er weg van.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
droom maar lekker van natte dozen die naar bloemetjes ruiken!!quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:47 schreef superkokje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
truste kokje, slaap lekkers, en vingers boven de dekensquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:47 schreef superkokje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trusten kokkiequote:Op woensdag 14 maart 2012 22:47 schreef superkokje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:47 schreef superkokje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ach, gisteren vond ie het plankje ook het lekkerste, dus dat bewaren we gewoon voor hem!quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:49 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, ik gooi d'r wat lekkers in, ben ik wel aan toe. Kokje, als je nog trek hebt, you're welcome ofcourse
[ afbeelding ]
ziet er goed uit, maar moet passenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:49 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, ik gooi d'r wat lekkers in, ben ik wel aan toe. Kokje, als je nog trek hebt, you're welcome ofcourse
[ afbeelding ]
oeh lekker, ik blijf nog heul ff *plopje*quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[ afbeelding ]
Doe nog even meequote:Op woensdag 14 maart 2012 22:50 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oeh lekker, ik blijf nog heul ff *plopje*
truste Vikingsmeisje, slaap lekker. Ik maak 't ook niet laat, doe nog effe beetje tv kijken. En ik zal morgenochtend geen doos doenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Sorry dames, ik ga toch achter kokkie aan.. Oogjes zijn vrij zwaar!!!![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Sorry dames, ik ga toch achter kokkie aan.. Oogjes zijn vrij zwaar!!!![]()
haha, doe maar een mannetjequote:Op woensdag 14 maart 2012 22:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
truste Vikingsmeisje, slaap lekker. Ik maak 't ook niet laat, doe nog effe beetje tv kijken. En ik zal morgenochtend geen doos doen![]()
![]()
![]()
![]()
Kweet niet, zal toch niet?quote:
Wat een drama programma was datquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:30 schreef Ceetje.. het volgende:
of gewoon iets anders te doen, behoort natuurlijk ook tot de mogelijkheden. Zit zelf momenteel in de sigarettenproduktie en heb echte treesjes in de jungle gekeken of hoe het ook moge heten
ik vond het toch wel vermakelijk op de een of andere gekke manierquote:
Nee, ik heb er toch echt niets mee. Was al verrast dat ik vorig jaar meisjes in de jungle heb afgezien.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik vond het toch wel vermakelijk op de een of andere gekke manier
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
deed ik ook, maar helaas, D_K houdt niet op papier, foontjes en tablets, het is een heule wazige vlek die ik ziequote:Op donderdag 15 maart 2012 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]D_K
![]()
* MaryMouse maakt stiekem nog even snel wat foto's met haar telefoon
Oopsquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoi! Ja sinds het uitlekken van die naaktfoto's ben ik een stuk voorzichtiger! En even voor de goede orde: HET WAS DIE DAG GEWOON HEEL KOUD JA!
ja vertel, waar kan ik die naaktfoto's vinden *nieuwsgierig is en wel in is voor mannelijk blootquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoi! Ja sinds het uitlekken van die naaktfoto's ben ik een stuk voorzichtiger! En even voor de goede orde: HET WAS DIE DAG GEWOON HEEL KOUD JA!
KPDquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja vertel, waar kan ik die naaktfoto's vinden *nieuwsgierig is en wel in is voor mannelijk bloot
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
* MaryMouse mailt snel de foto naar prive, story, linda en playboySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
linkje *zit te werken dus geen tijd heeft om te zoeken
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You better lose yourself in the music
muizen hoeven niet voor de rechter te verschijnenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Straks sleept D_K mij voor de rechter
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijd de sarcasme modus aan
ik heb een bad hairday vandaag, ook al zoietsquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
En ik had die dag nog een slechte snavel dag ook
Zolang je maar niet naakt met je pluizige marmot op de foto staat valt het toch wel mee?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb een bad hairday vandaag, ook al zoiets
nee, maar ik moest er wel mee naar m'n werkquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang je maar niet naakt met je pluizige marmot op de foto staat valt het toch wel mee?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang je maar niet naakt met je pluizige marmot op de foto staat valt het toch wel mee?
jij bentquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, maar ik moest er wel mee naar m'n werk
Wat voor werk doe jij dan? Ik vind je wel iemand die werkt voor een bonzaï-snoei-fabriek.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Een van mijn collega's (die ik niet zo vaak zie want zit op andere lokatie) maakte juiste een compliment over mijn 'moderne' bob kapselquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Als ik met jou mijn haar was prik je dan aan de oogkes?quote:
wat, ben je de bob?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een van mijn collega's (die ik niet zo vaak zie want zit op andere lokatie) maakte juiste een compliment over mijn 'moderne' bob kapsel
Nee ik ben zachtquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik met jou mijn haar was prik je dan aan de oogkes?
werk op een accountantskantoor, doe de financiële administratie van ons eigen kantoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij dan? Ik vind je wel iemand die werkt voor een bonzaï-snoei-fabriek.
pic ?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een van mijn collega's (die ik niet zo vaak zie want zit op andere lokatie) maakte juiste een compliment over mijn 'moderne' bob kapsel
2:12 op het filmpje wat ik al eerder gepost hebquote:
Link?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
2:12 op het filmpje wat ik al eerder gepost heb
OK, voor den laatste male FOK!tv - Special Deluxe Extended Collectors Director's Cut Editionquote:
Is dat het filmpje met al die fokkers en een te slecht muziekje erbij?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, voor den laatste male FOK!tv - Special Deluxe Extended Collectors Director's Cut Edition
en met die kauwgum knauwende presentatricequote:Op donderdag 15 maart 2012 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is dat het filmpje met al die fokkers en een te slecht muziekje erbij?
Even kijken.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en met die kauwgum knauwende presentatrice
Tja, die barbara durft denk ik nu niet meer te FOK!enquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en met die kauwgum knauwende presentatrice
opblaasbare afwasbare barbaraquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, die barbara durft denk ik nu niet meer te FOK!en
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Op dat filmpje bij 2:12 zie ik maar een hele zaal vol fokkers! Moet ik nu gaan puzzelen?
Nee, daarvoor, in de rijquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Op dat filmpje bij 2:12 zie ik maar een hele zaal vol fokkers! Moet ik nu gaan puzzelen?
die ene met dat moderne bob kapselquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |