Eigenlijk diep triest...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:25 schreef Ceetje.. het volgende:
moest vandaag kerkelijk doen met 't jongste kind
*iets met communie doen enzo
moest ik een verhaal voorlezen over wat de kerk is enzo
zeg ik: weet jij een plek waar mensen samen komen om te bidden
zegt ze: een moskee![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:25 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:27 schreef Ceetje.. het volgende:
De koelkast is geplunderd, tast toe, tast toe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:27 schreef Ceetje.. het volgende:
De koelkast is geplunderd, tast toe, tast toe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Neem jij het plankje, neem ik de kaas wel!
hahahaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:25 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
een duimquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:28 schreef Ceetje.. het volgende:
VM, je kent haar, heet zij echt Lutz/Luts?![]()
Als we het hier over een Luts hebben, hebben we het over iets heul anders
ja, die ene duim, die bij de mennekes ergens tussen de benen hangt te bungelenquote:
Ja, toen ik in het gewest zal en zij net in de Kamer kwam hebben we met elkaar vergaderd!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:28 schreef Ceetje.. het volgende:
VM, je kent haar, heet zij echt Lutz/Luts?![]()
Als we het hier over een Luts hebben, hebben we het over iets heul anders
hier wordt hij vooral gekuist gebruiktquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, die ene duim, die bij de mennekes ergens tussen de benen hangt te bungelen
O, voor jullie is het dan bijna een naam als Tiny Knox in het Engels..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, die ene duim, die bij de mennekes ergens tussen de benen hangt te bungelen
zag haar laatst bij P&W, dacht echt dat ze een hersenbeschadiging had. Maar uit de klei getrokken is ze zekerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, toen ik in het gewest zal en zij net in de Kamer kwam hebben we met elkaar vergaderd!!
En zij heet echt Lutz.. Er zijn hier ook meisjes en vrouwen die Lutske heten..
ze is nu ook bij P&Wquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
zag haar laatst bij P&W, dacht echt dat ze een hersenbeschadiging had. Maar uit de klei getrokken is ze zeker
maar P&W is geen links programmaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze is nu ook bij P&W
Ik vind d'r wel humor
heb je die al gezien van die Koefnoen lui? Lutz Jacobi met die verslaggever van Powned. Om in je broek te piesenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:33 schreef sjampoeh het volgende:
Vind haar wel grappig idd. En voer voor een leuke persiflage
jaaa hahahahaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb je die al gezien van die Koefnoen lui? Lutz Jacobi met die verslaggever van Powned. Om in je broek te piesen
Nee!! Die moet ik zoeken dus!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb je die al gezien van die Koefnoen lui? Lutz Jacobi met die verslaggever van Powned. Om in je broek te piesen
Dezequote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Lutz snijdt hout!!![]()
![]()
![]()
![]()
(mm, waar is die smiley met die roos nu gebleven??)
ik zeg: doenquote:
Droom fijn, Kok!! En ik ga mijn best doenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:38 schreef superkokje het volgende:
ik hou het voor gezien vandaag.
HEt was weer gezellig![]()
Succes morgen Vikingsmeisje
Voor straks, slaap lekker
slaap lekker Kokje, tot de volgende keerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:38 schreef superkokje het volgende:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:38 schreef superkokje het volgende:
Geen idee, deze is die uit F&F en gebruik ik altijd. Geen standaard FOK! smileyquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Er was toch ook nog een andere?? of ben ik gek?
niet je best doen, gewoon voor gaanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Droom fijn, Kok!! En ik ga mijn best doen
Trusten.. En ook voor jou ga ik mijn best doenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:40 schreef sjampoeh het volgende:
Nou idd, wat een ellende zeg !
Vikingsmeisje succes morgen !![]()
![]()
Trusten allemaal alvast![]()
![]()
Ja.. die knop ga ik omdraaien!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
niet je best doen, gewoon voor gaan
ik had 'm al even, maar wist niet meer hoe je ze hier neer kon plempenquote:
Ik ga hem na het debat even bekijken...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik had 'm al even, maar wist niet meer hoe je ze hier neer kon plempen
wordt zij de nieuwe premier van nederland ?quote:
Van mij mag het.. dan hebben we een PM die ons laat lachen, in plaats die zelf het hardste lacht!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
wordt zij de nieuwe premier van nederland ?
lijkt me wel humor als dat zo zou zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
wordt zij de nieuwe premier van nederland ?
Die neemt even innig afscheid van Kokkie!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:54 schreef Ceetje.. het volgende:
MUIHUIHUIHUIHUISSSSSSSSSS, waar ben jeeeeeeeeeee joeeeeehoeeeeeee
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die neemt even innig afscheid van Kokkie!!
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:54 schreef Ceetje.. het volgende:
MUIHUIHUIHUIHUISSSSSSSSSS, waar ben jeeeeeeeeeee joeeeeehoeeeeeee
[..]
[..]
jij weet vast wel waar de SST SC's van 8 tm 17 gebleven zijn, staan niet in de reeks?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]Neu, heul niet, ben er nog hoor
zat even in de history van FOK!
Vond ik mijn excuus beter..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]Neu, heul niet, ben er nog hoor
zat even in de history van FOK!
Ow, ff kijkenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jij weet vast wel waar de SST SC's van 8 tm 17 gebleven zijn, staan niet in de reeks?
huh? neuj, wel met die Kokquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wil jij ook een innig afscheid met muis???
Mag van mij.. Als je het ontbijt maar overslaat!!quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
huh? neuj, wel met die Kok
moeten nog afspreken voor de sauna
10 gevonden [SST SC#10]Zelf met de tetten van Day is Laura zum kotsenquote:
2:12quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En nu even terug scrollen.. Filmpje kijken!!
quote:
Was ook niet mijn filmpje maar die van Stefan/Sunchaser en van FOK!TVquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jouw filmpje staat niet meer in dit topic...
Jouw filmpje: als in het filmpje waarmee jij liep te luren...quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was ook niet mijn filmpje maar die van Stefan/Sunchaser en van FOK!TV
Eigenlijk gaf ik je hiermee een excuus om het filmpje wederom te plempen.. Maar geloof dat je de hint niet snapte..quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was ook niet mijn filmpje maar die van Stefan/Sunchaser en van FOK!TV
Ow, sorry, komt denk ik omdat ik gewoon altijd op de index begin met FOK!en en pas daarna naar mijn MyAtt gaquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Eigenlijk gaf ik je hiermee een excuus om het filmpje wederom te plempen.. Maar geloof dat je de hint niet snapte..
als ik in de SC ben, blijf ik in de SC en ga ik niet meer na buiten...quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, sorry, komt denk ik omdat ik gewoon altijd op de index begin met FOK!en en pas daarna naar mijn MyAtt ga
FOK!tv - Special Deluxe Extended Collectors Director's Cut Edition
ik ook nie, lurk wel soms op wat andere plekken mee, maar zit nu een stel hilaaaarische stukken terug te lezen, lach me het leplazerus hieroquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
als ik in de SC ben, blijf ik in de SC en ga ik niet meer na buiten...
Ik niequote:Op woensdag 14 maart 2012 00:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
als ik in de SC ben, blijf ik in de SC en ga ik niet meer na buiten...
Klinkt als een muisje zonder wilskrachtquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik nie, post zelfs dan wel op plaatsen waar ik eigenlijk niet zou willen posten (ONZ, R&P etc)
Neu, hoor, soms is de verleiding te groot om op kloontjes te reagerenquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Klinkt als een muisje zonder wilskracht
dat hebben modjes ook!!quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu, hoor, soms is de verleiding te groot om op kloontjes te reageren
Ik hoop het niet. Deze film wil ik echt zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |