Handjes boven de deken twietje.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:22 schreef twi het volgende:
Oh, goed nieuws, m'n laptopje is weer terug dus ik kan zo lekker weer in bed een filmpje kijken
Niet jezelf zielig gaan vinden hequote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is wel vrouwelijk schoon hier, maar bij mij hoeven ze het niet te zoeken met mijn schurft en puisten
Ik voel me lelijk man
Zitten er zulke lekkere wijven in The Big Lebowski?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Handjes boven de deken twietje.
Nee. Jeff Bridges is de lekkerste.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:23 schreef twi het volgende:
[..]
Zitten er zulke lekkere wijven in The Big Lebowski?
Dat is een tent, geen bobbeltje.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben FOK!ker, ik heb minstens 30 cm.
Mezelf zielig vinden en janken om mijn leven, that's what I do.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mezelf zielig vinden en janken om mijn leven, that's what I do.
Ik blijf er altijd een beetje in hangen
Met 30 cm kun je vrouwen niet hard en diep neuken zonder dat je overal tegenaan ramt en het pijn doet, fantastisch hoor zo'n monstercock.quote:
Waren we toch een goed koppel geweest.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Story of my life. Je leert er mee leven. Een beetje.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Altijd.quote:
Wat heeft 42 tanden en kan godzilla tegen houden?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met 30 cm kun je vrouwen niet hard en diep neuken zonder dat je overal tegenaan ramt en het pijn doet, fantastisch hoor zo'n monstercock.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Maar een pinkeltje hebben is ook niet fijn. Dan maar een monstercock en in pr0n films gaan spelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met 30 cm kun je vrouwen niet hard en diep neuken zonder dat je overal tegenaan ramt en het pijn doet, fantastisch hoor zo'n monstercock.
Maar dat zijn fok centimeters. Dat is ongeveer 15 echte centimeters.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
15 is sowieso al prima.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:28 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Maar dat zijn fok centimeters. Dat is ongeveer 15 echte centimeters.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:30 schreef twi het volgende:
Wat een stilte, is iedereen aan het nameten?
Loka mag die van mij nameten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:30 schreef twi het volgende:
ik kijk film met rokjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:30 schreef twi het volgende:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik kijk film met rokje
maar ben te moe en ga zo douchen en slapen
Ben jij google?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kijk iig nog wel ff verder
douchze en slaapze vast, het was mij een waar genoegen![]()
hehe dat bind he om samen film te kijken =pquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kijk iig nog wel ff verder
douchze en slaapze vast, het was mij een waar genoegen![]()
Meetlat en pr0n. Succesquote:
ja, moeten we vaker doenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hehe dat bind he om samen film te kijken =p
have fun met dit prachtige meesterwerk van een film!
Je moest vragen: hoe dat zo?quote:
Ik heb al genoeg complexen met mijn eigen lichaam, ik hoef er geen een bij.quote:
"je vader is een dief.. hij heeft alle sterretjes van de hemel gestolen en in jouw ogen gestopt"quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moest vragen: hoe dat zo?
Dan zou ik zeggen: Omdat je alles hebt wat ik zoek.
![]()
Heb je nog meer versiertips voor me?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
"je vader is een dief.. hij heeft alle sterretjes van de hemel gestolen en in jouw ogen gestopt"
thnx trouwens![]()
ik zal het nog eens nakijken tzt ok?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je nog meer versiertips voor me?
Hé, neuken?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
Echt afgezaagd vind ik dat wel eigenlijk, dat soort zinnen.
Je moet wat, je kan niet zomaar gaan improviseren natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
"Hoi"quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet wat, je kan niet zomaar gaan improviseren natuurlijk.
je weet dat t niet serieus was heah?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ja maar er zijn mensen die echt dat soort dingen zeggen, ik ken zequote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je weet dat t niet serieus was heah?
da's waar helaas bestaan ze iddquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar er zijn mensen die echt dat soort dingen zeggen, ik ken ze
Ja en dan zegt "Hoi" terug met de verwachting dat jij zegt waarvoor je hoi tegen haar zegt.quote:
Hoi ik ben Piet, van 10 tot 20 cm. in 3,6 seconden...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:40 schreef Tangledup het volgende:
http://valentijn.rijm.nu/moppen/mop7.php
Dudequote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet wat, je kan niet zomaar gaan improviseren natuurlijk.
Haha je dacht dat ik serieus was.quote:
Hé, jij bent een lekker ding zeg...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:40 schreef Tangledup het volgende:
"Mooie schoenen, neuken?"quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Hé, jij bent een lekker ding zeg...
Vind ik eigenlijk nog de beste, samen met "Hey neuken"
die wou ik net posten verdommequote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:44 schreef heloef het volgende:
"Wil je dansen? Ja? Mooi... dan kan ik hier zitten."
Held als je dit doet.
Die ga ik onthoudenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:44 schreef heloef het volgende:
"Wil je dansen? Ja? Mooi... dan kan ik hier zitten."
Held als je dit doet.
Dus dat is nou de site van Drommel?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:40 schreef Tangledup het volgende:
Die hoop had ik lang opgegeven Heloef.quote:
Ik heb een keer helemaal blanco iemand aangesproken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die hoop had ik lang opgegeven Heloef.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
http://valentijn.rijm.nu/moppen/mop8.php
Hoe baas.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
http://valentijn.rijm.nu/moppen/mop8.php
dank u, wat ben je toch een galante jongemanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:54 schreef twi het volgende:
[..]
InB4 de "Voor de mijne hoef je niet bang te zijn hoor, die is niet zo groot"-grap.
Ze noemde me jongquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dank u, wat ben je toch een galante jongeman![]()
Gadver.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog even iemand met haarkleur uit en potje, speciaal voor heloef.
Truste lekker dingquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar ik ga nog ff M M & I verder kijken en dan slapen, woltroesten poepjons![]()
![]()
jullie zijn allemaal speciaal
Slaaplekker, rokbezitster.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar ik ga nog ff M M & I verder kijken en dan slapen, woltroesten poepjons![]()
![]()
jullie zijn allemaal speciaal
Doe dit dan maar.quote:
Vaarwel.quote:
Tschussquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:00 schreef Barbusse het volgende:
Ik gaat ook heen, een nachtelijke wandeling langs het strand makenGoedenacht allen
Het was niet mijn schuld, maar die van Jeff Bridges.quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je gaat van mijn vriendenlijstje af!
Ik vond hem ook niet heel erg leuk. Jarenlang bestookt worden met quotes door zogenaamd grappige vrienden en dan een veel te langdradige film kijken met betrekkelijk weinig grappige scènes. Anti-climax.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:37 schreef twi het volgende:
[..]
Het was niet mijn schuld, maar die van Jeff Bridges.
Ik dacht al dat ik te dom was om de dubbelzinnige grappen te snappen of de diepere betekenis te herkennen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vond hem ook niet heel erg leuk. Jarenlang bestookt worden met quotes door zogenaamd grappige vrienden en dan een veel te langdradige film kijken met betrekkelijk weinig grappige scènes. Anti-climax.
Het is een bepaalde soort humor die je moet kunnen waarderen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik te dom was om de dubbelzinnige grappen te snappen of de diepere betekenis te herkennen.
Sommige grappen kon ik wel waarderen, het is ook wel mijn type humor. Maar deze film kijken voelde als het lezen van de Avonden van Reve. Doodsaai en volkomen nutteloos, waarschijnlijk ook precies de bedoeling van de regisseur. Maar daarom niet minder waardeloos, in mijn ogen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is een bepaalde soort humor die je moet kunnen waarderen.
Wat wil je vertellen?quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:16 schreef Myraela het volgende:
Wat zijn docenten ineens belachelijk aardig als je ze een netjes mailtje stuurt, terwijl ze in de klas alleen maar haten.
Wij zijn lief.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:16 schreef Myraela het volgende:
Wat zijn docenten ineens belachelijk aardig als je ze een netjes mailtje stuurt, terwijl ze in de klas alleen maar haten.
Moet even wachten op de huisarts wat nog een paar uurtjes kan duren ben bang dat hij me daar houdquote:
De huisarts?quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:21 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Moet even wachten op de huisarts wat nog een paar uurtjes kan duren ben bang dat hij me daar houd
Ik heb echt geen idee wie je bent, wat je hebt. Dus waarom zit je bij de huisarts en waarom ben je bang dat hij je gaat houden?quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:21 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Moet even wachten op de huisarts wat nog een paar uurtjes kan duren ben bang dat hij me daar houd
Lijkt ze hierop?quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb zo'n engelse die echt enorm kan lopen schelden en haten.
Jammer altijd.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb zo'n engelse die echt enorm kan lopen schelden en haten.
Het is een klein kaal mannetje.quote:
Ik heb de beste herinneringen aan de gezellige docentenquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer altijd.
Maar wat wij leren, is dat als je als docent aardig bent, de leerlingen ook aardig terug tegen je doen. Geen idee of dat waar is, maar goed.
Boven gedrag lokt onder gedrag uit en samen gedrag lokt samen gedrag uit. Tegen gedrag lokt tegen gedrag uit. Jwz.
Tevens moet ik morgen weer naar de kaakchirurg.
Ik geloof niet in aardige docenten. Daar word ik een beetje moe van bij ons op school.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer altijd.
Maar wat wij leren, is dat als je als docent aardig bent, de leerlingen ook aardig terug tegen je doen. Geen idee of dat waar is, maar goed.
Boven gedrag lokt onder gedrag uit en samen gedrag lokt samen gedrag uit. Tegen gedrag lokt tegen gedrag uit. Jwz.
Tevens moet ik morgen weer naar de kaakchirurg.
Ja, ik ook. Maar toen ik zei dat een docent zo gezellig was, vertelden de leerlingen dat ze hem niet aardig vonden en niks van hem leerden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb de beste herinneringen aan de gezellige docenten
Al zo lang klachten maar steeds komt er niets uit Vanochtend ineens een pijn in de onderrug met het effect dat ik niet eens kan lopen...quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wie je bent, wat je hebt. Dus waarom zit je bij de huisarts en waarom ben je bang dat hij je gaat houden?
Er is wel een verschil tussen middelbaar onderwijs en studie. Op een studie zit je omdat je meer wilt leren, je zult eerder en beter je best doen. Dan wordt er van de docent minder verwacht dat hij activerend kan zijn, maar meer instruerend.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik geloof niet in aardige docenten. Daar word ik een beetje moe van bij ons op school.![]()
Ik wil docenten met een verhaal, met kennis. Dan doe ik vanzelf wel goed mee, ik doe de studie omdat het het wil leren, dus waarom zou ik dat tegenwerken.
Bij ons zijn de helft van die aardige mensen die ooit eens iets van kunstacademie hebben gedaan en dan nu ons gaan uitleggen hoe multimedia design werkt, terwijl ze het zelf niet kunnen.
True. Op het middelbaar had ik wel aardige docenten die tof worden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen middelbaar onderwijs en studie. Op een studie zit je omdat je meer wilt leren, je zult eerder en beter je best doen. Dan wordt er van de docent minder verwacht dat hij activerend kan zijn, maar meer instruerend.
Op een middelbare school zit je verplicht en je hebt de leeftijd om snel afgeleid te raken, dus moet een docent daar goed in zijn.
Lekker duidelijkquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:31 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Al zo lang klachten maar steeds komt er niets uit Vanochtend ineens een pijn in de onderrug met het effect dat ik niet eens kan lopen...
quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu komt dat gewoon over als softies, die geen passie hebben voor wat ze doen en eigenlijk ook niet weten wat ze doen.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:46 schreef Myraela het volgende:
Alsjeblieft DigitalGirl, vermaak me met je inhoudelijke reactie. Ik hoop dat ik ooit net zo sociaal vaardig als jou zal worden.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:46 schreef Myraela het volgende:
Alsjeblieft DigitalGirl, vermaak me met je inhoudelijke reactie. Ik hoop dat ik ooit net zo sociaal vaardig als jou zal worden.
jaquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alweer!?
Kan ook zo: Zaterdag met de afwas beginnen en 't pas dinsdag afkrijgen
Zostraks nog 2 uur biologie en 1 uur engelsquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Newbie, baas in opleiding!
Hoe is het?
Je zit niet meer op de middelbare school Myraela, je bent daar niet om vermaakt te worden door een docent maar om wat te leren op eigen initiatief.quote:
OEEEEH huilie huiliequote:Op woensdag 14 maart 2012 13:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je zit niet meer op de middelbare school Myraela, je bent daar niet om vermaakt te worden door een docent maar om wat te leren op eigen initiatief.
No shit sherlock!quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je zit niet meer op de middelbare school Myraela, je bent daar niet om vermaakt te worden door een docent maar om wat te leren op eigen initiatief.
Een goede docent helpt daarbij natuurlijk.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het gaat. Straks werken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zostraks nog 2 uur biologie en 1 uur engels![]()
Nu even tussenuurtje.
Maar gaatwel, met jou dan?
Beetje werken bij de musical.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wat deed je ookweer voor werk?
En dan blijf je iig bezig, beetje centjes verdienen
Oh leuk welquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje werken bij de musical.
Ik weet het, maar ik doe liever mijn huiswerk eigenlijk. Moet ik ook doen.
Misschien moet je dan eens lezen wat ik zeg. Ik wil geen aardige docenten ik wil docenten die weten waar ze over praten. Dat heeft niets te maken met vermaakt worden, dat heeft te maken met dat ik iets wil leren van die mensen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Succes newb. Ik zal aan je denken, hihi.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:55 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oh leuk wel![]()
Ik heb nog 5 minuten en dan moet ik weer aan de bak
quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Succes newb. Ik zal aan je denken, hihi.
Vaarwel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:58 schreef Myraela het volgende:
Ik ga mijn nagels helemaal kort knippen. Vaarwel.
Voor Koninginnedag?quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:00 schreef charmed_angel het volgende:
zo ik heb al mijn oranje outfit spullen weer gevonden
Maar alvast klaargezet in een hoekje
NEE EK!!!quote:
Niet echt hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:11 schreef DigitalGirl het volgende:
Myraela, volgens mijn maak ik heel wat emoties bij je los.
Myra en heel wat emoties?quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:11 schreef DigitalGirl het volgende:
Myraela, volgens mijn maak ik heel wat emoties bij je los.
ZOMG! Ik moet nog een outfit uitzoeken!quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
NEE EK!!!
9 Juni 2012 ik ben er klaar voor
Ik doe meestal mijn oranje rokje aan en een wit topjequote:Op woensdag 14 maart 2012 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ZOMG! Ik moet nog een outfit uitzoeken!
Alsof je naar hem luistert...quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
TEVENS ZIT IK ER AAN TE DENKEN OM TE SOLLICITEREN BIJ DE ORANJE CAMPING
Weet alleen niet of Rob dat zo goed plan vind
nou ja.... ik ben wel voor langere tijd wegquote:
Altijd mooi kamperen, in de fallout zone van Tsjernobyl bij de afslag naar Metalogorsk met uitzicht op vervallen flatgebouwen uit lang vervlogen Sovjetdagen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
Witte topjes.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik doe meestal mijn oranje rokje aan en een wit topje
Niet slim als Nederland scoort en er liters bier door de lucht heen vliegen
Maar goed, alleen ik kwam er dus achter dat mijn rokje te groot is, dus ik moet op zoeken naar een nieuwe outfit denk ik. Maar voor de rest zit er ook versiersels in die tassen.
Tijdens de M&M Show aanstaande zaterdag welke te zien in op TCZullen we wel wat versiersels opdoen en aan doen
Doen!quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Witte topjes.![]()
Jijhebtgeenrokje heeft vast nog wel wat advies qua rokjes, want jij hebt geen rokje terwijl Jijhebtgeenrokje ze wel heeft.![]()
Ik kan jullie show niet zien, omdat ik St. Patricks day aan het vieren ben.Mag ik wel een Iers folk nummertje aanvragen?
[..]
Doen!![]()
Tevens bedenk ik me net dat ik van 8-13 juni verplichte veldwerkweek heb. Hoe zoeken ze het weer uit.
Ja aanstaande zaterdag!quote:
Heloef ga je meequote:Op woensdag 14 maart 2012 14:40 schreef heloef het volgende:
Ik faal zo hard met flyreren.
Die andere gast was wel een held alleen lekkere meisjes ern flyer geven.
Faal neger is faal. Luister dan gewoon naar ons loefje.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:40 schreef heloef het volgende:
Ik faal zo hard met flyreren.
Die andere gast was wel een held alleen lekkere meisjes ern flyer geven.
Tuurlijk, zovaak zul je zo iets niet doen. Vindt ie vast goed.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja hoor jij mag een nummertje aanvragen
Ja ik ga het erover hebben vanavond... met hem.
Hij is voor werk 3 weken weggeweest, dus die 13 dagen valt wel mee toch
En met de Olympische spelen 20 dagen ofzo.... vind ik wel kunnen... maar ja, hij ook?
Lijkt me wel tof
Wat zou ik daar graag heen gaan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heloef ga je mee
http://www.dfdsseaways.nl(...)erpool/#.T2CgaWL-l24
Ik ben gewoon slecht met mensen aanspreken. Ik heb ook alleen maar mannen aangesproken volgens mij.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faal neger is faal. Luister dan gewoon naar ons loefje.
hihi.... lijkt me ook zeker een keer leukquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat zou ik daar graag heen gaan.
Maar met de zomervakantie in het vooruitzicht kan ik dat niet betalen. Ik denk dat ik volgend seizoen ga naar Newcastle-Sunderland.
Praat je over jezelf in de derde persoon?quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:02 schreef heloef het volgende:
Hosselbaas is hier in actie geweest.
Staat hier echt een prachtig meisje helemaal alleen. Ik kijk even op mijn telefoon zie ik opeens dat een gast met haar aan het praten is. Twee minuten later BAM heeft ie haar nummer binnen.
Wat een opperbaas.
Nee want deze knul zag er verdomd goed uit.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Praat je over jezelf in de derde persoon?
knul =)quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee want deze knul zag er verdomd goed uit.
Holaquote:
Hoe is het met u?quote:
Middag. Heb ik nog spannende dingen gemist in dit topic? Heb de laatste tijd niet zoveel tijd om alles mee te lezen :pquote:
Ik heb dezelfde waterfles haha!quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goed!
Eindelijk is mijn pc kamer opgeruimd
Heeft even geduurd.... Hahaha
Maar Snarfje en ik kunnen radio maken zaterdag
Check
[ afbeelding ]
Thx!quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde waterfles haha!
Ziet er netjes uit charmed
Well chill dat je een aparte PC kamer hebt. Bij mij moeten de boys in de woonkamer als we gaan gamenquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Thx!
Op laptop gaan we zaterdag draaien, op iMac en PC Fokken en cammen
URL?quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Thx!
Op laptop gaan we zaterdag draaien, op iMac en PC Fokken en cammen
Van 20:00 - 22:00quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:48 schreef kree het volgende:
[..]
URL?
Effe luisteren als ik het niet vergeet
Oh hey leuk! Ik kan het eerste stukje wel even kijken en luisterenquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van 20:00 - 22:00
http://listen.radionomy.c(...)jft-immers-onzin.m3u
geen ideequote:Op woensdag 14 maart 2012 17:01 schreef DigitalGirl het volgende:
Praten jullie dan ook met een zo'n heel rotterdams accent?
Ja je mag ook een liedje aanvragen... wel voor vrijdag doorgeven!quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh hey leuk! Ik kan het eerste stukje wel even kijken en luisteren![]()
Mag ik dan ook de groeten doen
Ik vraag alvast play That funky music van wild cherry aanquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee
[..]
Ja je mag ook een liedje aanvragen... wel voor vrijdag doorgeven!
En dan draaien we hem wel het eerste kwartier... zodat je kan luisteren
Hij heeft serieuze problemen gehad. (pik)quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:22 schreef DigitalGirl het volgende:
Newbie114 en de problemen in zijn leven.
En rugquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij heeft serieuze problemen gehad. (pik)
Neuken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:30 schreef geenvetzak het volgende:
good day! is er nog gehosselt of geneuqt?ik was voor de verandering een paar uurtjes productief op school vandaag
neu, ik had afgelopen vrijdag wel wat sjans, maar wist niet wat ik moest doenquote:
Goede versierzin. Dat zal zeker wel werken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:33 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
neu, ik had afgelopen vrijdag wel wat sjans, maar wist niet wat ik moest doenik weet wel wat mijn volgende openingszin wordt: "Hoi ik ben geenvetzak en vanavond ga ik jou versieren!"
quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goede versierzin. Dat zal zeker wel werken.
Gewoon meteen met je pener tegen der aan stoten werkt ook.
DG met zijn ontzettend inhoudelijke reacties op posts van anderen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:22 schreef DigitalGirl het volgende:
Newbie114 en de problemen in zijn leven.
Ja hij denkt dat dit PUB isquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
DG met zijn ontzettend inhoudelijke reacties op posts van anderen.
Geef die jongen nu gewoon een massagequote:Op woensdag 14 maart 2012 17:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja hij denkt dat dit PUB is
haha! ik ben je hond niet!quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Geef die jongen nu gewoon een massage.
Oeh oeh!!quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee
[..]
Ja je mag ook een liedje aanvragen... wel voor vrijdag doorgeven!
En dan draaien we hem wel het eerste kwartier... zodat je kan luisteren
Staat in de lijst!quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oeh oeh!!
Charly lownoise & mental theo - your smile
Die is zo leuk hequote:
Mooi poesje heeft zequote:Op woensdag 14 maart 2012 18:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Omg ik scharrel met een fokster, ze deed een
Jij hebt ook een mooi poesjequote:Op woensdag 14 maart 2012 18:31 schreef Drommeldaris het volgende:
* Drommeldaris verwijderd snel alle foto's uit zijn fobo
Al het goede komt van verquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:41 schreef SiIk het volgende:
Wat heb jij trouwens met buitenlandse chicks Drommel?
http://radio-49-radio-fou(...)in.playtheradio.com/quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:12 schreef Michel2GRFE het volgende:
Via die link die je op de vorige pagina postte ?
Ah leuk, grote kans dat ik dan wel luister. Ik heb een brede smaak v.w.b. muziek dus ik laat me verrassenquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hihi
Luister je zaterdag ook naar de M&M Show?
Alleen wordt het wel een hele andere show
Leukquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:24 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Ah leuk, grote kans dat ik dan wel luister. Ik heb een brede smaak v.w.b. muziek dus ik laat me verrassen
Waar moet ik mijn verzoekje plaatsen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hihi
Luister je zaterdag ook naar de M&M Show?
Alleen wordt het wel een hele andere show
in mijn pmquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waar moet ik mijn verzoekje plaatsen?
whutwhat, te weinig broeken om naar de sportschool te gaan?quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben gister bij de sportschool langsgeweest om te informeren, maar bedacht me vandaag dat ik eigenlijk veelste weinig broeken heb om daar heen te gaan. Heb er maar een stuk of 3 -_-
Morgen dus broeken kopen
Ja, ze worden toch wel vies als je daar bezig bent. En wil ze niet steeds opnieuw aan doen weet je, heb liever een (relatief) schone aan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
whutwhat, te weinig broeken om naar de sportschool te gaan?
Bang om eruit te scheuren bij het squatten?quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben gister bij de sportschool langsgeweest om te informeren, maar bedacht me vandaag dat ik eigenlijk veelste weinig broeken heb om daar heen te gaan. Heb er maar een stuk of 3 -_-
Morgen dus broeken kopen
Hehe, nee ik ga niet squaten. Weet het nog niet precies maar ik wil ieg aan het roeiapparaatquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bang om eruit te scheuren bij het squatten?
ik las........ nvmquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bang om eruit te scheuren bij het squatten?
Nee, mijne ook nietquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat las jij? Zelf mijn zieke geest weet daar niks bijzonders van te maken verder....
Oja dat kan ook nogquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, mijne ook niet
O wacht, ze las natuurlijk squirten!
ratten.. dat las ikquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat las jij? Zelf mijn zieke geest weet daar niks bijzonders van te maken verder....
ja toch.. denken dat ik iets niet braafs zou lezenquote:
ja... jij hebt nooit vieze gedachten...quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja toch.. denken dat ik iets niet braafs zou lezen
echt nietquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Snarf
[..]
Ik denk dat ze nu jokt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ik krijg nu zin om allemaal vulgaire woorden te typen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik bedoel maarquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja... jij hebt nooit vieze gedachten...
laat je gaan zou ik zeggenquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik krijg nu zin om allemaal vulgaire woorden te typen.
't Is niet dat je een reputatie hebt, maar je bent een voorstelling in m'n fantasiequote:Op woensdag 14 maart 2012 19:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hahahaquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heb ik trouwens nog nooit meegemaakt, echt squirten. Wel dat ze zeiknat werd dat ik dacht dat ze incontinent was of zo
Neequote:Op woensdag 14 maart 2012 19:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
laat je gaan zou ik zeggen
dan is het goed hoor, als je me had beticht van een reputatie was het niet best geweest u_uquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is niet dat je een reputatie hebt, maar je bent een voorstelling in m'n fantasie
Sorry, 't ligt aan mij
okquote:
jaaaa nog 5 minquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
ff koffie zetten want ik kak helemaal in
hihi hij zei kak =pquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
ff koffie zetten want ik kak helemaal in
AAHAHAHAHA BAH XDquote:
KOFFIEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
maak het dan 7, sommige nrs zijn wat langerquote:
Koffie is al klaar!!!quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
AAHAHAHAHA BAH XD
*ok ik moest wel lachen*
[..]
KOFFIEEEEEEEEEEEEEEEE
ja maar we moeten veel verzoekjes proppen in 2 uur, inclusief vrolijke snarf en c_a met mopjes en leuke teksten enzo. En onze eigen muziekquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's ook niet veel.....
95% Van de muziek die ik luister gaat daar dik overheen
maximale lengte....quote:
en ozne eigen muziek-mix is zwaar professioneel!!!quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar we moeten veel verzoekjes proppen in 2 uur, inclusief vrolijke snarf en c_a met mopjes en leuke teksten enzo. En onze eigen muziek
Wat faxie zegt, 4 is wel een beetje sneuquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maximale lengte....jammer, t gaat over muziek =p
Wat dacht gij dan??quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maximale lengte....jammer, t gaat over muziek =p
jaquote:
Ja zullen we onze rap nog opnemenquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en ozne eigen muziek-mix is zwaar professioneel!!!
Yarrharrrquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
Snarfje
Heb je het gelezen
Mijn PC kamer heb ik opgeruimd, gestofzuigd en gedweild enzo
Dus hij is radio-klaar
Whoehoehoe zin in
hm.. dat moet dan nog vóór zaterdag.... anders kunnen we hem niet op een beatje plakken!quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja zullen we onze rap nog opnemen
mijn stokbrood duurt ook altijd 4 minquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |