Handjes boven de deken twietje.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:22 schreef twi het volgende:
Oh, goed nieuws, m'n laptopje is weer terug dus ik kan zo lekker weer in bed een filmpje kijken
Niet jezelf zielig gaan vinden hequote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is wel vrouwelijk schoon hier, maar bij mij hoeven ze het niet te zoeken met mijn schurft en puisten
Ik voel me lelijk man
Zitten er zulke lekkere wijven in The Big Lebowski?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Handjes boven de deken twietje.
Nee. Jeff Bridges is de lekkerste.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:23 schreef twi het volgende:
[..]
Zitten er zulke lekkere wijven in The Big Lebowski?
Dat is een tent, geen bobbeltje.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben FOK!ker, ik heb minstens 30 cm.
Mezelf zielig vinden en janken om mijn leven, that's what I do.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mezelf zielig vinden en janken om mijn leven, that's what I do.
Ik blijf er altijd een beetje in hangen
Met 30 cm kun je vrouwen niet hard en diep neuken zonder dat je overal tegenaan ramt en het pijn doet, fantastisch hoor zo'n monstercock.quote:
Waren we toch een goed koppel geweest.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Story of my life. Je leert er mee leven. Een beetje.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Altijd.quote:
Wat heeft 42 tanden en kan godzilla tegen houden?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met 30 cm kun je vrouwen niet hard en diep neuken zonder dat je overal tegenaan ramt en het pijn doet, fantastisch hoor zo'n monstercock.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Maar een pinkeltje hebben is ook niet fijn. Dan maar een monstercock en in pr0n films gaan spelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met 30 cm kun je vrouwen niet hard en diep neuken zonder dat je overal tegenaan ramt en het pijn doet, fantastisch hoor zo'n monstercock.
Maar dat zijn fok centimeters. Dat is ongeveer 15 echte centimeters.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
15 is sowieso al prima.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:28 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Maar dat zijn fok centimeters. Dat is ongeveer 15 echte centimeters.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:30 schreef twi het volgende:
Wat een stilte, is iedereen aan het nameten?
Loka mag die van mij nameten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:30 schreef twi het volgende:
ik kijk film met rokjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:30 schreef twi het volgende:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik kijk film met rokje
maar ben te moe en ga zo douchen en slapen
Ben jij google?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kijk iig nog wel ff verder
douchze en slaapze vast, het was mij een waar genoegen![]()
hehe dat bind he om samen film te kijken =pquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kijk iig nog wel ff verder
douchze en slaapze vast, het was mij een waar genoegen![]()
Meetlat en pr0n. Succesquote:
ja, moeten we vaker doenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hehe dat bind he om samen film te kijken =p
have fun met dit prachtige meesterwerk van een film!
Je moest vragen: hoe dat zo?quote:
Ik heb al genoeg complexen met mijn eigen lichaam, ik hoef er geen een bij.quote:
"je vader is een dief.. hij heeft alle sterretjes van de hemel gestolen en in jouw ogen gestopt"quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moest vragen: hoe dat zo?
Dan zou ik zeggen: Omdat je alles hebt wat ik zoek.
![]()
Heb je nog meer versiertips voor me?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
"je vader is een dief.. hij heeft alle sterretjes van de hemel gestolen en in jouw ogen gestopt"
thnx trouwens![]()
ik zal het nog eens nakijken tzt ok?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je nog meer versiertips voor me?
Hé, neuken?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
Echt afgezaagd vind ik dat wel eigenlijk, dat soort zinnen.
Je moet wat, je kan niet zomaar gaan improviseren natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
"Hoi"quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet wat, je kan niet zomaar gaan improviseren natuurlijk.
je weet dat t niet serieus was heah?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ja maar er zijn mensen die echt dat soort dingen zeggen, ik ken zequote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je weet dat t niet serieus was heah?
da's waar helaas bestaan ze iddquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar er zijn mensen die echt dat soort dingen zeggen, ik ken ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |