Met multiplayer kun je het percentage galactic readiness opkrikken van 50% naar 100%. Dat percentage bepaalt hoeveel war assets je hebt in de 'final push'. Na een bepaald aantal war assets komen er andere mogelijkheden op het eind. Het is niet mogelijk om in de single player boven de 7000 war assets te komen. Met 50% galactic readiness betekent dat dat je in de final push maar 3500 war assets hebt. Dat is niet genoeg voor het beste einde (daarvoor heb je, zoals hieronder staat, 4000 war assets nodig)quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Stimmt, maar zo te zien mis je er bar weinig aan.
Heb het ook gekocht voor de PC waar ik de multiplayer wel speel en eens kijken of het wat uitmaakt op het eind.
SPOILER: hier alle mogelijke eindes en welke war assets je d'r voor nodig hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
hoeft ook niet om het spel te kunnen eindigen tochquote:
Ik beaam wat je zei, maar ik geloof nooit dat EA het gratis zou uitbrengenquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch. Zit je nog maar 2 dagen in dit topic ofzo? Iedereen hier weet inmiddels hoeveel ik dag 1 DLC haat [ afbeelding ]
En dat is wat ik zeg.
Nee, maar toch jammer dat je dan blijkbaar iets mist.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoeft ook niet om het spel te kunnen eindigen toch
Je mist ook nog bepaalde achievements. Wat een drama toch he.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:56 schreef ems. het volgende:
[..]
Nee, maar toch jammer dat je dan blijkbaar iets mist.
Archievements zijn heel wat anders? Blijkbaar beinvloed multiplayer hoe je de single player kan eindigen. De vergelijking met nutteloze archievements begrijp ik niet zo.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je mist ook nog bepaalde achievements. Wat een drama toch he.
Ik vind het juist ontzettend fijn dat ik nog iets extra's kan doen nadat ik alles al gedaan heb, om een nóg beter resultaat voor de aarde, shepard en zijn crew te krijgenquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Archievements zijn heel wat anders? Blijkbaar beinvloed multiplayer hoe je de single player kan eindigen. De vergelijking met nutteloze archievements begrijp ik niet zo.
Ik heb nog nooit een fuck gegeven om een archievement in een game
Oh, ik heb niets tegen die multiplayer en ik gun het iedereen om het lekker te spelen. Ik vind het alleen jammer dat je het -moet- spelen wil je een complete single player ervaring hebben.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind het juist ontzettend fijn dat ik nog iets extra's kan doen nadat ik alles al gedaan heb, om een nóg beter resultaat voor de aarde, shepard en zijn crew te krijgen. Ik vind het echt een goede zet van Bioware. En ik speel normaal echt nooit multiplayer.
Dat heb ik ook gedaan maar WoW is inherent een multiplayer game. Ik zie de vergelijking wederom niet.quote:'t is een beetje te vergelijken met het openen van Ahn Qiraj in World of Warcraft. Destijds hebben we met mijn horde guild echt alles op alles moeten zetten, en zelfs de alliance via auction houses ingeschakeld, om de benodigde materialen te verzamelen.
Vond je wat je voor Ahn qiraj gedaan hebt vergelijkbaar met het normale raiden in WoW dan? Nee, je moest iets compleet anders doen dan je normaal gewend was, om het open te krijgen. Je moest politiek bedrijven en samenwerken met andere guilds. Dat hoefde eerst niet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:08 schreef ems. het volgende:
Dat heb ik ook gedaan maar WoW is inherent een multiplayer game. Ik zie de vergelijking wederom niet.
Shotguns en SMGs? Werkt prima in de SP.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:09 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind MP wel leuk maar wel snel saai worden. En ik ben als vanguard lang niet zo goed als die 29381209381209 engineers en infiltrators die er rondlopen. engineers maken alles in een paar acties dood, en infiltrators blijven ontiegelijk lang leven met hun cloak.
Vandaar deze vraag: Hoe speel je een Vanguard in MP?
Wat ik in SP deed werkt niet goed, toen deed ik assault rifle en shockwaves om de vijanden te CC-en. In MP lijkt het erop dat je veel meer close combat moet gaan of juist ranged met een sniper rifle.
Dat deden we daarvoor ook al vaak zat met outdoor raidbosses en reagenttrading. Dat je even moest afspreken wie wat zou farmen was niet zo'n probleem, voornamelijk omdat ik in de sterkste alliance guild zat en wij hele goede contacten hadden met de sterkste horde guild. Daarnaast was ik een actief PvP'er en heb ik met zoveel verschillende mensen/guilds samengewerkt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vond je wat je voor Ahn qiraj gedaan hebt vergelijkbaar met het normale raiden in WoW dan? Nee, je moest iets compleet anders doen dan je normaal gewend was, om het open te krijgen. Je moest politiek bedrijven en samenwerken met andere guilds. Dat hoefde eerst niet.
quote:BioWare Responds to Outcry Over Mass Effect 3's Ending
Written Wednesday, March 14, 2012 By Richard Walker
BioWare has decided to break its silence and step into the fray regarding Mass Effect 3's massively divisive and some might say, controversial conclusion, which left some fans rather angry and dissatisfied to say the least. Executive Producer and Director, Casey Hudson explained that a "polarising" ending was necessary to get fans talking about it and to help make it unforgettable.
"I didn't want the game to be forgettable. Even right down to the sort of polarising reaction that the ends have had with people - debating what the endings mean and what's going to happen next, and what situation are the characters left in," Hudson told Digital Trends. "That to me is part of what's exciting about this story. There has always been a little bit of mystery there and a little bit of interpretation, and it's a story that people can talk about after the fact."
A fan petition demanding that BioWare change Mass Effect 3's ending meanwhile, has managed to raise more than $28,000 for gaming charity Child's Play. Known as 'Retake Mass Effect', the campaign has defended itself stating that they're neither "angry or entitled".
"We would like to dispel the perception that we are angry or entitled," reads Retake Mass Effect's mission statement. "We simply wish to express our hope that there could be a different direction for a series we have all grown to love." BioWare hasn't expressed any plans to change Mass Effect 3's ending however.
There will be more single player DLC on the way though, following hot on the heels of the From Ashes add-on, which sees prothean survivor, Javik joining your squad. Hudson is hoping that fan feedback will have an impact upon what DLC comes next.
"We have some really great multiplayer content and some really great single-player content coming over the air and their feedback will become part of how we design that," Hudson continued, before addressing the other controversy surrounding the From Ashes DLC, which restored a major part of the series lore in the prothean civilisation.
"I think a lot of the common sense is prevailing," said Hudson. "Initially, it was spun in a direction that suggested that we had taken the lore out of Mass Effect 3 and were holding it inside the DLC only, which now the people who actually have played Mass Effect 3 and the DLC they know that that's not true. So that fear was set aside and, ultimately, I think people get it now."
Yesterday saw a screenshot leak showing new races and classes for Mass Effect 3's Galaxy at War multiplayer. Could it be the next dose of DLC?
Door het correct te spelen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:09 schreef Maanvis het volgende:
Je vergeet powervuist, als je die doet is de CD op Biotic Charge verminderd. In ieder geval in de SP.quote:
Er zijn verscheidne achievements die SP en MP zijn of alleen SP. Alleen MP achievements heb ik niet zien staan in mijn lijstje...quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je mist ook nog bepaalde achievements. Wat een drama toch he.
Werkt helaas niet in MPquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je vergeet powervuist, als je die doet is de CD op Biotic Charge verminderd. In ieder geval in de SP.
Kutspel. 0/10, zou nog eens verwijderen.quote:
Er is er 1; die galactic readiness achievement. Staat al de hele tijd op 50% overal en kan blijkbaar niet in SP gehaald worden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Er zijn verscheidne achievements die SP en MP zijn of alleen SP. Alleen MP achievements heb ik niet zien staan in mijn lijstje...
Pak meestal een heavy pistol (met scope en extra damage-mod) en dan veel chargen, heavy melee/nova (afhankelijk van de situatie). AR rifle kill duurt te lang en shotguns zijn relatief zwaar.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:09 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind MP wel leuk maar wel snel saai worden. En ik ben als vanguard lang niet zo goed als die 29381209381209 engineers en infiltrators die er rondlopen. engineers maken alles in een paar acties dood, en infiltrators blijven ontiegelijk lang leven met hun cloak.
Wat ik in SP deed werkt niet goed, toen deed ik assault rifle en shockwaves om de vijanden te CC-en. In MP lijkt het erop dat je veel meer close combat moet gaan of juist ranged met een sniper rifle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |