abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 maart 2012 @ 12:50:47 #201
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109085508
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 12:44 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Stimmt, maar zo te zien mis je er bar weinig aan.
Heb het ook gekocht voor de PC waar ik de multiplayer wel speel en eens kijken of het wat uitmaakt op het eind.
Met multiplayer kun je het percentage galactic readiness opkrikken van 50% naar 100%. Dat percentage bepaalt hoeveel war assets je hebt in de 'final push'. Na een bepaald aantal war assets komen er andere mogelijkheden op het eind. Het is niet mogelijk om in de single player boven de 7000 war assets te komen. Met 50% galactic readiness betekent dat dat je in de final push maar 3500 war assets hebt. Dat is niet genoeg voor het beste einde (daarvoor heb je, zoals hieronder staat, 4000 war assets nodig)

SPOILER: hier alle mogelijke eindes en welke war assets je d'r voor nodig hebt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_109085600
Ik wil helemaal niet multiplayeren :') Daar heb ik andere games voor damnit.
Conscience do cost.
  woensdag 14 maart 2012 @ 12:54:15 #203
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109085623
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 12:53 schreef ems. het volgende:
Ik wil helemaal niet multiplayeren :')
hoeft ook niet om het spel te kunnen eindigen toch :)
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 14 maart 2012 @ 12:55:25 #204
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_109085652
quote:
8s.gif Op woensdag 14 maart 2012 12:43 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ja dat zeg ik toch. Zit je nog maar 2 dagen in dit topic ofzo? Iedereen hier weet inmiddels hoeveel ik dag 1 DLC haat [ afbeelding ]

En dat is wat ik zeg.
Ik beaam wat je zei, maar ik geloof nooit dat EA het gratis zou uitbrengen :(
pi_109085672
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 12:54 schreef Maanvis het volgende:

[..]

hoeft ook niet om het spel te kunnen eindigen toch :)
Nee, maar toch jammer dat je dan blijkbaar iets mist.
Conscience do cost.
  woensdag 14 maart 2012 @ 12:57:27 #206
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109085721
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 12:56 schreef ems. het volgende:

[..]

Nee, maar toch jammer dat je dan blijkbaar iets mist.
Je mist ook nog bepaalde achievements. Wat een drama toch he.
Een gedicht over Maanvis
pi_109085880
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 12:57 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Archievements zijn heel wat anders? Blijkbaar beinvloed multiplayer hoe je de single player kan eindigen. De vergelijking met nutteloze archievements begrijp ik niet zo.

Ik heb nog nooit een fuck gegeven om een archievement in een game :P
Conscience do cost.
  woensdag 14 maart 2012 @ 13:05:53 #208
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109085982
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 13:02 schreef ems. het volgende:

[..]

Archievements zijn heel wat anders? Blijkbaar beinvloed multiplayer hoe je de single player kan eindigen. De vergelijking met nutteloze archievements begrijp ik niet zo.

Ik heb nog nooit een fuck gegeven om een archievement in een game :P
Ik vind het juist ontzettend fijn dat ik nog iets extra's kan doen nadat ik alles al gedaan heb, om een nóg beter resultaat voor de aarde, shepard en zijn crew te krijgen :). Ik vind het echt een goede zet van Bioware. En ik speel normaal echt nooit multiplayer.

't is een beetje te vergelijken met het openen van Ahn Qiraj in World of Warcraft. Destijds hebben we met mijn horde guild echt alles op alles moeten zetten, en zelfs de alliance via auction houses ingeschakeld, om de benodigde materialen te verzamelen.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 14 maart 2012 @ 13:06:45 #209
366803 AthCom
Overigens ...
pi_109086014
Nuja, als ze in toekomstige dlc wat war assets proppen zodat je in ieder geval met 50% readiness bij de 4000 kunt komen, ben ik al blij. Ik vind het jammer dat ik nu MP moet spelen om 'het perfecte einde' te krijgen. Ben niet zo van MP. :P
Moira. is tof. :7
pi_109086064
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 13:05 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik vind het juist ontzettend fijn dat ik nog iets extra's kan doen nadat ik alles al gedaan heb, om een nóg beter resultaat voor de aarde, shepard en zijn crew te krijgen :). Ik vind het echt een goede zet van Bioware. En ik speel normaal echt nooit multiplayer.
Oh, ik heb niets tegen die multiplayer en ik gun het iedereen om het lekker te spelen. Ik vind het alleen jammer dat je het -moet- spelen wil je een complete single player ervaring hebben. :)
quote:
't is een beetje te vergelijken met het openen van Ahn Qiraj in World of Warcraft. Destijds hebben we met mijn horde guild echt alles op alles moeten zetten, en zelfs de alliance via auction houses ingeschakeld, om de benodigde materialen te verzamelen.
Dat heb ik ook gedaan maar WoW is inherent een multiplayer game. Ik zie de vergelijking wederom niet.
Conscience do cost.
  woensdag 14 maart 2012 @ 13:09:55 #211
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109086116
Ik vind MP wel leuk maar wel snel saai worden. En ik ben als vanguard lang niet zo goed als die 29381209381209 engineers en infiltrators die er rondlopen. engineers maken alles in een paar acties dood, en infiltrators blijven ontiegelijk lang leven met hun cloak.
Vandaar deze vraag: Hoe speel je een Vanguard in MP? :)
Wat ik in SP deed werkt niet goed, toen deed ik assault rifle en shockwaves om de vijanden te CC-en. In MP lijkt het erop dat je veel meer close combat moet gaan of juist ranged met een sniper rifle.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 14 maart 2012 @ 13:11:28 #212
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109086166
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 13:08 schreef ems. het volgende:
Dat heb ik ook gedaan maar WoW is inherent een multiplayer game. Ik zie de vergelijking wederom niet.
Vond je wat je voor Ahn qiraj gedaan hebt vergelijkbaar met het normale raiden in WoW dan? Nee, je moest iets compleet anders doen dan je normaal gewend was, om het open te krijgen. Je moest politiek bedrijven en samenwerken met andere guilds. Dat hoefde eerst niet.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 14 maart 2012 @ 13:11:41 #213
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_109086180
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 13:09 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind MP wel leuk maar wel snel saai worden. En ik ben als vanguard lang niet zo goed als die 29381209381209 engineers en infiltrators die er rondlopen. engineers maken alles in een paar acties dood, en infiltrators blijven ontiegelijk lang leven met hun cloak.
Wat ik in SP deed werkt niet goed, toen deed ik assault rifle en shockwaves om de vijanden te CC-en. In MP lijkt het erop dat je veel meer close combat moet gaan of juist ranged met een sniper rifle.
Shotguns en SMGs? Werkt prima in de SP.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  woensdag 14 maart 2012 @ 13:13:38 #214
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_109086250
Charge>Nova>repeat
pi_109086373
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 13:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Vond je wat je voor Ahn qiraj gedaan hebt vergelijkbaar met het normale raiden in WoW dan? Nee, je moest iets compleet anders doen dan je normaal gewend was, om het open te krijgen. Je moest politiek bedrijven en samenwerken met andere guilds. Dat hoefde eerst niet.
Dat deden we daarvoor ook al vaak zat met outdoor raidbosses en reagenttrading. Dat je even moest afspreken wie wat zou farmen was niet zo'n probleem, voornamelijk omdat ik in de sterkste alliance guild zat en wij hele goede contacten hadden met de sterkste horde guild. Daarnaast was ik een actief PvP'er en heb ik met zoveel verschillende mensen/guilds samengewerkt.

Maar nog steeds zie ik de vergelijking over het hoofd.
Conscience do cost.
  woensdag 14 maart 2012 @ 13:16:58 #216
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_109086379
quote:
BioWare Responds to Outcry Over Mass Effect 3's Ending
Written Wednesday, March 14, 2012 By Richard Walker

BioWare has decided to break its silence and step into the fray regarding Mass Effect 3's massively divisive and some might say, controversial conclusion, which left some fans rather angry and dissatisfied to say the least. Executive Producer and Director, Casey Hudson explained that a "polarising" ending was necessary to get fans talking about it and to help make it unforgettable.

"I didn't want the game to be forgettable. Even right down to the sort of polarising reaction that the ends have had with people - debating what the endings mean and what's going to happen next, and what situation are the characters left in," Hudson told Digital Trends. "That to me is part of what's exciting about this story. There has always been a little bit of mystery there and a little bit of interpretation, and it's a story that people can talk about after the fact."

A fan petition demanding that BioWare change Mass Effect 3's ending meanwhile, has managed to raise more than $28,000 for gaming charity Child's Play. Known as 'Retake Mass Effect', the campaign has defended itself stating that they're neither "angry or entitled".

"We would like to dispel the perception that we are angry or entitled," reads Retake Mass Effect's mission statement. "We simply wish to express our hope that there could be a different direction for a series we have all grown to love." BioWare hasn't expressed any plans to change Mass Effect 3's ending however.

There will be more single player DLC on the way though, following hot on the heels of the From Ashes add-on, which sees prothean survivor, Javik joining your squad. Hudson is hoping that fan feedback will have an impact upon what DLC comes next.

"We have some really great multiplayer content and some really great single-player content coming over the air and their feedback will become part of how we design that," Hudson continued, before addressing the other controversy surrounding the From Ashes DLC, which restored a major part of the series lore in the prothean civilisation.

"I think a lot of the common sense is prevailing," said Hudson. "Initially, it was spun in a direction that suggested that we had taken the lore out of Mass Effect 3 and were holding it inside the DLC only, which now the people who actually have played Mass Effect 3 and the DLC they know that that's not true. So that fear was set aside and, ultimately, I think people get it now."

Yesterday saw a screenshot leak showing new races and classes for Mass Effect 3's Galaxy at War multiplayer. Could it be the next dose of DLC?
pi_109086397
Ik ben veel te lui voor multiplayer.
Ik probeer nu mijn galactic readiness op te krikken door een simpel (gratis) spelletje op mijn iphone.
Ik weet niet veel van fotografie, maar wel wat ik mooi vind.
  woensdag 14 maart 2012 @ 13:20:52 #218
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_109086545
quote:
Door het correct te spelen.
Alleen pistool, alles in Biotic Charge, final destination.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  woensdag 14 maart 2012 @ 13:21:40 #219
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_109086587
quote:
10s.gif Op woensdag 14 maart 2012 13:13 schreef Sinji het volgende:
Charge>Nova>repeat
Je vergeet powervuist, als je die doet is de CD op Biotic Charge verminderd. In ieder geval in de SP.
pi_109086741
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 12:57 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Er zijn verscheidne achievements die SP en MP zijn of alleen SP. Alleen MP achievements heb ik niet zien staan in mijn lijstje...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 14 maart 2012 @ 13:26:25 #221
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_109086769
quote:
8s.gif Op woensdag 14 maart 2012 13:21 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Je vergeet powervuist, als je die doet is de CD op Biotic Charge verminderd. In ieder geval in de SP.
Werkt helaas niet in MP
  woensdag 14 maart 2012 @ 13:27:55 #222
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_109086829
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 13:26 schreef Sinji het volgende:

[..]

Werkt helaas niet in MP
Kutspel. 0/10, zou nog eens verwijderen.
pi_109086833
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 13:25 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Er zijn verscheidne achievements die SP en MP zijn of alleen SP. Alleen MP achievements heb ik niet zien staan in mijn lijstje...
Er is er 1; die galactic readiness achievement. Staat al de hele tijd op 50% overal en kan blijkbaar niet in SP gehaald worden.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_109087845
En hier even een andere mening over het einde, ook wel wat valide punten moet ik zeggen :)

http://penny-arcade.com/r(...)y-of-the-series-mass
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_109087929
quote:
Pak meestal een heavy pistol (met scope en extra damage-mod) en dan veel chargen, heavy melee/nova (afhankelijk van de situatie). AR rifle kill duurt te lang en shotguns zijn relatief zwaar.

En high risk betekend niet dat je gelijk naar de andere kant van de map moet chargen en dan dood te gaan tussen een boel enemies waardoor je team alles uit de kast moet halen om je te reviven. De infiltrator mag dat klusje vaak oppassen maar daardoor lopen de andere 2 ook weer een extra risico. Op bronze kan je makkelijk als John Rambo rondchargen maar op de latere waves van Silver/Gold werkt dit niet voor de meeste Vanguards. Een goede Vanguard is werkelijk geweldig (ook op Gold) maar er zitten heel veel matige Vanguards tussen. Speel zelf weleens met een Vanguard maar dan hou ik het wel bij silver, gold doe ik liever met mijn Salarian engineer / infiltrator of Drell/Asari Adept

Het helpt ook wel als je een andere biotic hebt zodat je biotic explosions krijgt, dit werkt vooral goed tegen de Reapers. Geth versla je makkelijk met engineers/infiltrators.

Galactic readiness daalt ook elke zoveel uur. Na een MP-sessie staat hij op 100%, een paar uur later is dat weer gedaald naar 98%. En een level 20 character promoten geeft 75 punten voor je war assets.
Get it and Bet it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')