> Killquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
Happy is hier een stuk beter in kill, beter doe je niet
Ik kan nivelleren als een bawsquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:18 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
> Kill
Ewa G, faka met jou dang? Nog smatjes gehosseld?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:17 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Klopt.
Even over het einde nog, wat ik toch nog even in een spoiler ga zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:22 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Kippenvelquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:25 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat een zaad slot zeg.
En deze track doet mij traantjes produceren.
Figuurlijk dan.
Jonge, deze gast is transparanter dan de Catalyst.quote:
Jij hier Chocoquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:25 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat een zaad slot zeg.
En deze track doet mij traantjes produceren.
Figuurlijk dan.
Even mijn gal spuwen overquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We missen je in Fernandes.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Even mijn gal spuwen overTeveel nieuwe garde waar ik niets mee heb, jij en Dwc begonnen steeds minder te postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We missen je in Fernandes.
Over einde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:51 schreef 2Happy4U het volgende:
Wat gebeurt er trouwens met crew van ME2 als ze niet loyaal waren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:01 schreef Chocolatebear het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:03 schreef 2Happy4U het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:05 schreef Chocolatebear het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]Dat gejammer over het einde waarvan we niet eens weten of het wel echt het einde is doet niks af aan het feit dat dit hét spel is waarin ik echt meeleefde met de personages en me gewoon kut voelde na bepaalde beslissingen. Heb er respect voor dat ze dat hebben weten te bereiken. Call of Duty veroorzaakte misschien wel ophef met de scene op het vliegveld maar dat deed me helemaal niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Beste game die ik ooit heb gespeeld.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:09 schreef Sinji het volgende:
[..]Ik heb het erover dat je die loyaliteitsquest niet hebt gedaan knuppelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Geen flauw idee, ik heb de Trasher Maw altijd na circa 1 minuut doodquote:Op woensdag 14 maart 2012 01:12 schreef Maanvis het volgende:
Over ME2 gesproken.. ik meen me een cutscene te herinneren waarbij grunt opgegeten wordt door de thresher maw en dan toch nog in zijn mond z'n shotgun gebruikt en daarmee die maw vermoordt. maar die heb ik bij m'n laatste playthtrough niet gezien toen ik de thresher maw dood had...?
Knuppel?quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb het erover dat je die loyaliteitsquest niet hebt gedaan knuppel
Ik vind jou wel oké, dan ga ik mij niet als gewoonlijk gedragen.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:14 schreef Maanvis het volgende:
in de multiplayer kom ik 3 van de 4 keer uit op firebase white als ik een random match kies. hoe kan dat?
sorry ik bedoelde quickmatch, dus dat je een bestaande match joint.quote:
Ongelukkig toeval lijkt mij.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
sorry ik bedoelde quickmatch, dus dat je een bestaande match joint.
ik dacht misschien heeft het te maken met het feit dat die het makkelijkst isquote:
Ik heb geen idee hoe het zit met multiplayer, heb de beta even gespeeld op xbox, dat is het. Maar als het inderdaad de makkelijkste is zal dat de reden wel zijn dat veel mensen die hosten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik dacht misschien heeft het te maken met het feit dat die het makkelijkst is
Jacobquote:Op woensdag 14 maart 2012 01:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, heb Zaeed, Jacob en Jack alvast loyal. Nu ff naar Ilium voor Thane, Liara, Samara en Miranda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Verkeerde topiquequote:Op woensdag 14 maart 2012 01:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, heb Zaeed, Jacob en Jack alvast loyal. Nu ff naar Ilium voor Thane, Liara, Samara en Miranda
Wel typisch voor negers dat hijquote:Op woensdag 14 maart 2012 01:51 schreef Sinji het volgende:
Alsof Bioware met Jacob wou bewijzen dat negers in games niet alleen maar luidruchtig, ghetto of lui kunnen zijn, maar ook tam en saai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Die van ME2 is wat meerdere mensen betreft smooth overgegaan in dezequote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:51 schreef Sinji het volgende:
Alsof Bioware met Jacob wou bewijzen dat negers in games niet alleen maar luidruchtig, ghetto of lui kunnen zijn, maar ook tam en saai
quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wel typisch voor negers dat hijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik play hem steeds met m'n femshep om hem daarna keihard te laten vallen en Garrus z'n reach testSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Hmm, had Jack dus nog niet loyal... eens kijken of ik haar kan pesten door Miranda mee te nemen naar Pragia
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Gaan ze daar dan oko nog door met bitchen? 't is een beetje onlogisch 2 biotics meenemen maargoedquote:Op woensdag 14 maart 2012 02:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, had Jack dus nog niet loyal... eens kijken of ik haar kan pesten door Miranda mee te nemen naar Pragia.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Hmm, beetje gebitch van Jack d'r kant, maar dat was het dan ook welquote:Op woensdag 14 maart 2012 02:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gaan ze daar dan oko nog door met bitchen? 't is een beetje onlogisch 2 biotics meenemen maargoed.
edit: en ja, ik wilde Grunt of Garrus wel meenemen (ben zelf een Sentinel), want logischer, maar wilde gewoon zien of ze zouden bitchen
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Een kat? Je hebt al twee poe-quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:22 schreef SiGNe het volgende:
Traynor heeft afgedaan bij mij, ze wil een hond als de oorlog voorbij is, ik wil een kat
Ah, fuck it, ik ga die zin niet eens afmaken. Té slecht.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |