Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Die heb ik al en daar win ik bijna alles mee. Misschien ligt het wel aan de opstelling (4-4-2 met mijn Engelse bronzes en 4-3-1-2 met mijn BPL bronzes) want de spelers die ik in het BPL bronze team heb zijn zeker niet slecht.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe dan Engelse bronzes. Pearce en Osborne achterin
Onbetaalbaar wordt hijquote:
Nee. Zarate is een baas. Palacio beviel me vanaf momentum uno al niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:58 schreef n0ir het volgende:
Is die Zarate echt beter dan IF Palacio?
Palacio is een held in mijn team! Volgens de stats heeft Zarate een veel slechter schot maar dat merk jij niet?
noooooooooohquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het beste 400c pack ooit op die met IF Okazaki na (dit is niet mijn pack)[ afbeelding ]
wtf.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het beste 400c pack ooit op die met IF Okazaki na (dit is niet mijn pack)[ afbeelding ]
Ik had El Shaa in een 400c pack toen hij 50k waard was, daar heb ik uiteraard nog een foto van (ik bewaar bijna al mijn goede packs)quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
wtf.
ik had een keer heskey uit een 400c pack ik was al super blij
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had El Shaa in een 400c pack toen hij 50k waard was, daar heb ik uiteraard nog een foto van (ik bewaar bijna al mijn goede packs)
lekker voor je.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]TERING.
Ik open honderden van die dingen en krijg alleen maar 32 pace amerikanen.
Ik gisteren 3k aan pakjes gekocht en had Gardner en White, namen die me beiden niets zeiden maar heb ze samen voor in totaal 12k verkochtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]TERING.
Ik heb soms geluk en soms niet. Ik opende vorig jaar ook constant bronze packs en toen had ik lang niet zoveel geluk als dit jaar (op het aantal IFs na)quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]TERING.
Open je dan 400c, 750c of 1,5k packsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb soms geluk en soms niet. Ik opende vorig jaar ook constant bronze packs en toen had ik lang niet zoveel geluk als dit jaar (op het aantal IFs na)
400c, en soms 1.5k als ik contracten ofzo nodig heb. Maar met die van 1.5k duurt het te lang om alles te verkopen. Vorig jaar eerst 750c en later die van 400c/1500c. Toen had je veel meer duurdere kitsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Open je dan 400c, 750c of 1,5k packs?
Japanner in de Bundesliga. Toch wel iets populairder dan een Zweed in de ED,quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:09 schreef StijnDa het volgende:
Waarom is die IF Okazaki zo duur? Als je hem vergelijkt met SIF Guidetti...
want duitsersquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:09 schreef StijnDa het volgende:
Waarom is die IF Okazaki zo duur? Als je hem vergelijkt met SIF Guidetti...
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
400c, en soms 1.5k als ik contracten ofzo nodig heb. Maar met die van 1.5k duurt het te lang om alles te verkopen. Vorig jaar eerst 750c en later die van 400c/1500c. Toen had je veel meer duurdere kits
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Japanner in de Bundesliga. Toch wel iets populairder dan een Zweed in de ED,
Maar je ziet helemaal niet veel duitse teams...quote:
Diouf, Die Noor.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:12 schreef DutchSL het volgende:
Die Pukki en Okazaki zijn inderdaad belachelijk duur, maar echt hele goede zilveren NIF spitsen hebben ze volgens mij ook niet in de Bundesliga dus het zal daar wel door komen.
Wat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Maar je ziet helemaal niet veel duitse teams...
Ik vond King best wel goed, prikte heel veel erin bij mijn scandinaviersquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die Noor is best slecht behalve pace, alleen zijn UP is goed maar die speelt in Engeland.
De Bundesliga versie heeft 64 shot (63 finishing) en 61 heading, alleen 90 pace. Dat met 2* weak foot is best wel belabberd, op papier niet meer dan een pacehoertje.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond King best wel goed, prikte heel veel erin bij mijn scandinaviers
Pato kom ik veel te vaak tegen, Serie A, BBVA en BPL, of een origineel Braziliaans team. Bundesliga kom ik zelden tegen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat.
Hoevaak ik Schurrle en/of Podolski niet tegenkom.![]()
Op papier wel maar ik vond hem vrij goedquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De Bundesliga versie heeft 64 shot (63 finishing) en 61 heading, alleen 90 pace. Dat met 2* weak foot is best wel belabberd, op papier niet meer dan een pacehoertje.
Al heb ik er niet mee gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |