dit jaquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, als je lucide droomt, ben je je bewust dat je droomt, maar ik denk dat ThaTim bedoelt hoe je lucide gaat dromen. Zal wel vaak bij toeval zijn, ik lees op wikipedia dat ze moeilijk bewust op te roepen zijn.
Damn dat was vast de beste droom die je ooit hebt gehad.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:18 schreef Juminelle het volgende:
Ik ben al blij als ik uberhaupt een keer een droom heb die ik me later nog kan herinneren. Ik weet alleen nog die ene keer dat ik over Jackie en Jajong gedroomd had
Lucide dromen lijkt me echt tof.
Ik heb dat vaak in het weekend 's ochtends. En als ik dan wakker wordt ga ik opnieuw slapen als het een leuke droom was.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Mijn eerste lucide droom.Jammer dat zodra ik het mij besefte ik het gelijk probeerde te sturen en wakker werd.
Maar als je het logisch vind in je droom ben je dus NIET lucide aan het dromen he Fas.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:58 schreef Fascination het volgende:
Geloof er niets van.Je schijnt ook naar klokken te moeten kijken overdag, zodat je dat ook in je dromen doet en je dan realiseert dat de tijd heel onregelmatig verloopt en je dus droomt. Vaak ben ik me wel bewust dat de tijd raar verloopt in dromen, maar in dromen vind ik dat heel logisch.
Ja, maar het zou het moeten aanwakkeren zeg maar.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar als je het logisch vind in je droom ben je dus NIET lucide aan het dromen he Fas.
Lol, overdag zie ik meestal niet zoveel klokken en ik kijk in dromen nooit de tijd op mijn telefoon, iets wat ik in het echt wel heel vaak doe.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:58 schreef Fascination het volgende:
Geloof er niets van.Je schijnt ook naar klokken te moeten kijken overdag, zodat je dat ook in je dromen doet en je dan realiseert dat de tijd heel onregelmatig verloopt en je dus droomt. Vaak ben ik me wel bewust dat de tijd raar verloopt in dromen, maar in dromen vind ik dat heel logisch.
Dankjewelquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar het zou het moeten aanwakkeren zeg maar.
Nog gefeliciteerd overigens.
de vraag is meer, waarom kijk je dat¿quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:14 schreef Chai het volgende:
Ik kijk nu barbie's bruiloft terug, maar hebben die mensen gewoon allemaal geen baan?
Volgensmij niet, die anabolenkop van een Michael zit alleen maar in de sportschool en Barbie is nog te dom om boe of bah te zeggenquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:14 schreef Chai het volgende:
Ik kijk nu barbie's bruiloft terug, maar hebben die mensen gewoon allemaal geen baan?
dat geldt voor een aantal users hier ookquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij niet, die anabolenkop van een Michael zit alleen maar in de sportschool
quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:20 schreef jna het volgende:
Als ik programma's als Barbie's bruiloft zie ben ik altijd zo trots dat ik uit Den Haag kom
Ja ik wou het niet zeggenquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:23 schreef wise het volgende:
[..]
dat geldt voor een aantal users hier ook
quote:
"Vroeger kreeg je het gewoon, dat is nu ook niet meer. Je moet nu echt werken voor je geld"quote:
Alsof jij alleen in het weekend rooktquote:
Onzinquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Alsof jij alleen in het weekend rooktNonstop stoned jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |