abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 maart 2012 @ 00:29:32 #1
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_108849771
Langzaam zwierde de vogel naar beneden vanuit de blauwe hemel. De jager schoot met zijn geweer recht in het beest zijn kop. Dat fladderend gevogelte had volgens de jager geen bestaansrecht meer. Het meisje dat naast mij liep had in mijn opinie ook geen bestaansrecht meer, doch ik had geen jachtgeweer bij de hand . Samen zwendelen wij door een surrealistisch bos. Ik droomde, ik was me ervan bewust. Een lucide droom welteverstaan. Dit was mijn kans om eindelijk mijn seksuele behoeftes te bevredigen. Dan wil het misschien niet vlotten in het echte leven, hier in de droom acht ik mijn kans groter in. Zij was een heerlijk exemplaar, zoals je ze alleen in dromen ziet. Ze had de eigenschappen van drie topvrouwen. De kont van Scarlett, de tieten van Kim en het gezicht van Claudia Cardinale. ‘Zin om te neuken?’ vroeg ik haar uit het niets. ‘Ja, lekker in mijn kontje,’ zei ze geil. Ik trok mijn broek uit en neukte haar tegen een boom aan, in de kont. Ging het in het echte leven maar zo gemakkelijk, dacht ik nu, dat zou vele nodeloze problemen vermijden in het bestaan van de mens. Plots ging de wekker af; de pijnlijke realiteit kwam weer tevoorschijn.

Beneden aan de eettafel las ik vluchtig een lokaal tijdschriftje door. Bladerend door de nodeloze reclame advertenties en andere futiele zaken, stuitte ik toevalligerwijs op een artikel over een meisje dat mij enigszins bekend voor kwam. Het betrof een artikel over studie en toekomst bullshit. Louise heette ze, dat las ik onderaan de tekst. Naast de tekst stond ook een foto. Hierop had zij lang, kolkend blond haar, en een lief gezicht wat ze niet verpestte door overtollig make-up gebruik. Iets waar de meeste adolescenten zich tegenwoordig wel schuldig aan maken. Ik begon te peinzen, op de middelbare school zat ik ook bij een Louise in de klas. Na lang beraad kwam ik tot de conclusie dat het om dezelfde Louise ging. Tijdens haar middelbare schoolperiode was ze aanzienlijk minder mooi gevormd. Toen werd ze vaak gepest door de populaire meisjes vanwege haar onfraaie uiterlijk, nu viel er weinig meer te pesten. Altijd merkwaardig, de populaire meisjes in die tijden worden later vette zeugen, terwijl de andere minder opvallende meisjes, zoals Louise, transformeren in onwerkelijke schoonheden. Plots ontstond er een nieuw doel in mijn miezerige bestaan: Louise de mijne maken.

Hoe ik dit ging aanpakken was nog een compleet raadsel. Eerst moest ik uitzoeken waar mijn toekomstige vrouw zich momenteel bevond op deze aarde. Ik besloot om wat oude klasgenoten op te gaan bellen. Via het telefoonboek kon ik verscheidende telefoonnummers opsporen. Zo kwam dat kutboek toch nog eens van pas. De eerste die ik belde was Ajaanus, een vlotte jongen toentertijd, met een historische kennis waar een paard de hik van krijgt. Kennis van vrouwen had hij echter niet en daarom leed hij een eenzaam bestaan. Ik was benieuwd hoe het nu met hem ging.

Er werd met een forse stem opgenomen: ‘Hallo, met Ajaan!’ - ‘Huh, Ajaan?’ vroeg ik nu verbaasd. ‘Ajaanus!’ rectificeerde hij vlug. ‘Klap in je anus,’ zei ik daarop. Ajaan kon deze grap niet direct op prijs stellen, merkte ik. ‘Wie is dit godverdomme?!’ schreeuwde hij beduusd door de hoorn. ‘Ha, die Ajaanus! Nick hier, je oude klasgenoot. Hoe gaat het ermee? ‘ – ‘ Nou, met mij gaat het zeer slecht, ik ga dagelijks naar de hoeren en verder leid ik nog steeds een liefdeloos bestaan. Welke Nick, overigens? Degene die zaterdags altijd geiten in de kont neukte, omdat hij geen meisjes kon versieren? ‘ grinnikte hij. 'De pot verwijt de ketel, Ajaan,’ zei ik nu, ‘maar ik bel niet voor ludieke seksgrappen. Ken jij Louise nog? Ik zag haar vandaag in een tijdschriftje staan en ze is fijn geworden. Fijn, zeg ik je! Om je oogballen bij af te likken! Afijn, ik wil dus weten waar ze woont, leeft en wat ze doet, zodat ik haar de mijne kan maken.’ Ajaan slaakte een korte zucht en zei toen: ‘Ja, die ken ik nog. Ik heb haar alleen niet meer gezien sinds mijn laatste jaar op school, wel weet ik dat ze daarna in Rotterdam ging wonen en studeren. Misschien weet Tim het wel, die was aardig close met haar altijd.‘ Tim moet ik dus hebben, dacht ik hardop. De klootzak.

Wordt vervolgd.

[ Bericht 0% gewijzigd door hakunamatafaka op 08-03-2012 12:13:35 ]
pi_108849806
Goeie klacht, man.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_108849847
Terechte klacht, ben er volledig mee eens.

[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 08-03-2012 00:32:30 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_108849914
ja wat valt er te zeggen
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_108849949
Moraal van het verhaal, Ajaan is homo.
pi_108849972
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:36 schreef shaderon het volgende:
Moraal van het verhaal, Ajaan is homo.
Heb jij 't gelezen dan?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_108849987
Herkenbaar jawel.
pi_108850033
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:37 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Heb jij 't gelezen dan?
ja, Ajaanus enzo als bijnaam heb je niet voor niks.
pi_108851034
Hahahahaha heel goed geschreven, de eerste alinea is vast voor veel FOK!kers bekend. :D
  donderdag 8 maart 2012 @ 01:57:29 #10
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_108851617
:N
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
  donderdag 8 maart 2012 @ 10:56:35 #11
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_108856392
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:25 schreef Ziba het volgende:
Hahahahaha heel goed geschreven, de eerste alinea is vast voor veel FOK!kers bekend. :D
Vast
pi_108856556
Kom maar op met het andere stuk.
pi_108856944
Leest lekker weg zo tijdens het schijten.
  donderdag 8 maart 2012 @ 11:16:27 #14
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_108856968
Klacht?
Mijn nieuwe ondertitel
  donderdag 8 maart 2012 @ 12:11:57 #15
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_108858906
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 11:16 schreef sinepedraap het volgende:
Klacht?
Kan haar nog niet vinden.
pi_108859321
Goed geschreven, mooie OP :) Terechte klacht ook (als dat het was), van die meisjes die vroeger gewoon lelijk of doorsnee waren maar later enorm opdrogen. Helaas had je er dan vroeger te weinig mee om nu weer het contact weer op te nemen.

quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:25 schreef Ziba het volgende:
Maar in plaats van dat je het ons wat makkelijker maakt door je minder moeilijk op te stellen en minder spelletjes te spelen, lach je ons uit... Nee, dat is niet fijn :N
  Forum Admin donderdag 8 maart 2012 @ 12:37:56 #17
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_108859590
Wat nou eindeloze zoektocht, als je Tim belt dan ben je er toch al?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  donderdag 8 maart 2012 @ 12:40:20 #18
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_108859672
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:37 schreef Pharkus het volgende:
Wat nou eindeloze zoektocht, als je Tim belt dan ben je er toch al?
Dat is de cliffhanger voor deel 2 natuurlijk!
pi_108860313
Er bestaat immers geen Facebook? :')

Verder voorspel ik een prachtig topique. _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:04:23 #20
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_108860510
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Er bestaat immers geen Facebook? :')

Verder voorspel ik een prachtig topique. _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft ze niet, facebook
pi_108860536
Vervolg graag, ik ben benieuwd.
pi_108860743
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:04 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Heeft ze niet, facebook
Misschien een in onbruik geraakte hyves-account? Twitter? Mail -> evt. traceren via oude mails die naar jullie allebei gestuurd zijn?
pi_108860823
hakunamatafa verhaaltjestopic, altijd leuk.
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:17:49 #24
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_108860947
quote:
3s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Misschien een in onbruik geraakte hyves-account? Twitter? Mail -> evt. traceren via oude mails die naar jullie allebei gestuurd zijn?
Ik heb haar eigenlijk al gevonden en ontmoet, maar ik moet het allemaal nog schrijven.
pi_108860984
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:17 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Ik heb haar eigenlijk al gevonden en ontmoet, maar ik moet het allemaal nog schrijven.
Zolang het maar geen verkapte FoBo-verhaaltjes zijn vind ik alles best.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')